Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Elikkäs siinä se kysymys olikin. Lähinnä tarkoitan ylipäätään millaiset hiukset ei sinun mielestäsi ole hienot, vaikka muut tykkäisikin (esim. pitkät, vaaleat..) En siis hae takaa sellaisia "yleisesti ajateltuja rumia hiuksia" vaan ihan periaatteessa hienoja hiuksia, mutta jotka ei sinua sytytä.

Taidanpa katsoa ensin muutaman vastauksen ennenkuin oman kantani uskallan sanoa, mut varmaan lynkattais  ;D

Enkä todellakaan halua täällä mitään muiden juuresten hiuksien haukkumista nähdä  >:( se ei ole pointti!
Viimeksi muokannut Hipsu, 16 Joulu 2010, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Milandra

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Milandra »

Jeps, en halua minäkään ketään haukkua..Itsellä on tällähetkellä ainakin lievä moka päässä eli en tykkää lyhyestä punaisesta tukastani, enkä varsinkaa paksusta etutukastani, lisäksi väri oli aluksi liian punainen ja nyt  liian kulahtanut. :D

Omaa silmää ei miellytä myöskään lyhyet kaksiväriset hiukset, varsinkaan jos värit on ihan yhteensopimattomat esim. vaaleanharmaanruskea ja kirkkaanpunainen..

Heh, vaikia sanoa..Kyllä sitä joskus näkee tosi järkkyjä tukkia..Ainakin peilistä :D
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Stationery »

On tietysti sellaisia poikkeuksia, että tyyli josta en periaatteessa tykkää sopiikin jollekin. En nyt lähde haukkumaan, mutta itselleni en ikinä voisi kuvitellakaan paksuja likaisen näköisiä rastoja tai päätä täyteen shokkivärejä. Pinkki voisi mennä jonain raitana, mutta mitään vihreää en päähäni laittaisi. En myöskään pidä heviletistä, joka on väkisin kasvatettu jättämällä leikkeleminen pois niin, että tukasta on latvoissa jäljellä vain muutama haiven.

20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

En pidä kauheasti tasapitkistä hiuksista, koska ne ovat niin tylsät ja pienellä leikkauksella saisi aikaan tosi makean tukan, joka sopisi persoonalle paljon paremmin ja korostaisi hänen kauneuttaan paremmin kuin klassinen perustukka.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Mä en voisi ikinä kuvitella itselleni punaista tukkaa. En sen vuoksi uskalla edes ruskeeta laittaa, kun aina se on mun mielestä punainen.  ::)
Ehkä olen vaan niin väritön tyyppi ettei punainen viehätä ;D



(älkää lynkatko  :-X)
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Twinkley kirjoitti: En pidä kauheasti tasapitkistä hiuksista, koska ne ovat niin tylsät ja pienellä leikkauksella saisi aikaan tosi makean tukan, joka sopisi persoonalle paljon paremmin ja korostaisi hänen kauneuttaan paremmin kuin klassinen perustukka.
Täysin samaa mieltä! Jos tähän lisätään hiirenharmaa väri, niin eipä olisi mua varten.. :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Metku »

Lyhyesti ja ytimekkäästi: likaisista hiuksista.

Kovin ei kiinnosta alkaa arvostelemaan mitään eri tyylejä.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Tuli vielä mieleen kun joillain pikkupojilla on muuten lyhyt tukka tai just sellanen neliö-siili, mut niskassa sellanen ohut haitula joka ylettyy johonkin lapaluihin  ;D ei, ei..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Rastat on sellaiset jotka ei sytytä mua millään tavalla.
Väreissä ei oo mitään inhokkia olemassa.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja deko »

Minä en oikeasti pidä pikkuleteistä. Ehkä olen liian vanha ymmärtämään, mutta varsinkin kirkkaanvärisellä kuidulla jatketut pikkuletit sopivat mielestäni todella harvoille. Jos kellekään. Olihan se pop joku vuosi sitten, ja nykyään näitä ei enää onneksi ihan niin paljoa näe.

Ja inhoan sitä periaatetta että keski-iän koittaessa ainut vaihtoehto on leikata letti 5-senttiseksi ja värjätä se oranssinpunaiseksi (sanoo hennaaja...). Ei saa olla liian kaavoihin kangistunut.

Lisäksi mielestäni näyttää todella pahalta kun suomi-vaalea nainen värjää tukkansa hyvin tummaksi, unohtaa värjätä samalla ripsensä ja kulmansa ja ei pidä huolta siitä että tyvikasvua ei näy. Vaalea tyvi tummassa tukassa on aivan hirvittävä näky, näyttää kaljulta. Muutenkaan en ole ikinä ymmärtänyt tätä luonnonvaaleiden hinkua värjätä lähes musta letti. Se näyttää pääsääntöisesti pahalta (tottuuhan siihen toki), varsinkin kun luonnonvaaleilla on muutenkin vaaleat värit eli se vaatii hirveää meikkausurakkaa että naama ei näytä kaurapuurolta... 
this too shall pass.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Hiirenharmaa tasapitkä lehmän nuolema tukka ja siili(yök yök)
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

tiizku kirjoitti: Hiirenharmaa tasapitkä lehmän nuolema tukka
Mun tavoite on saada tuo hiirenharmaa tasapitkä tukka. Siis pitkä tulla otsiksella. Mulle ei vaan kerrostetut hiukset sovi. Näyttävät räjähtäneiltä ja aina kampaajat olisivat väkisin kerrostamassa.

Itse en pidä likaisista ja huonosti hoidetuista hiuksista. On kamalan näköistä että väkisin pidetään kiinni pitkästä ja ohuesta luirusta jossa latvat ovat ihan kuluneet. Näitä näkee katukuvassa ihan liikaa. Itse en myöskään pidä liian pitkistä hiuksista vaikka olisivat kuinka hyvässä kunnossa. Näyttää varmasti monilla kivalta, mutta itse en ottaisi. En myöskään kokeilisi shokkivärejä, enkä pidä rastoista ja pikkuleteistä.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Toivottavast et pahastunu.Mun mielestä näyttää vaan tylsältä mutta kukin tyylillään ja makuasioista ei voi kiistellä.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minä en pidä vaaleista hiuksista, siis sellaisista tasaisen vaaleista. Ihan lyhyt tukka on kiva tosi tosi vaaleana. Mutta yleisesti ottaen pitää olla melkoinen bitch-asenne ja -tyyli, että vaalea tukka minua viehättää. Niin ja minä vielä joskus tässä elämässä aion blondata tukkani lähes valkoiseksi ;D

Pikkuletit saa kyllä karvat pystyyn, samoin vaalea juurikasvu tummassa tukassa.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Mischa »

En hirveämmin pidä pitkistä hiuksista, joita on liian ronskisti kerrostettu. Sellainen ns. rokkitukka mikä on nyt muotia (ja nimenomaan pitkiä hiuksia tarkoitan). Katukuvassa näkee noita niin paljon, että mua on jopa pelottanut että kampaaja kerrostaa munkin tukkaa yhtä lailla :D Rajansa kaikella, vaikka kerrokset ovatkin kivoja!

1b M ii
Vastaa Viestiin