Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Noh. :)
En pidä myöskään erityisemmin ns. rokkitukasta, siis jos pisimmät on tosi pitkät ja ohuet. Osalle ihmisistä sopii kyllä tosi hyvin, mutta sitten hiuksiston pitää olla melko lyhyt muutenkin, tyyliin hartioille.

Jotkut kerrostetut pitkät hiukset on kyllä hienoja, mutta ei liian kerrostetut.

Rastoista tai pikkuleteistä en minäkään pidä, ihan vain sen takia että näyttävät useimmilla tosi oudoilta.

Yleensäkin kovin suuri poikkeaminen omasta väristä ( hyvä sanoa itse..  ::) ) näyttää vähän hassulta, niin mustaan kuin blondiin asti. Lisäksi useimmille ihmisille ei ihan valkoisenblondit sovi ( tulee mieleen heti kaksi esimerkkiä omasta koulusta.. ), ei vaikka itse suht vaalea olisikin luonnostaan. Lisäksi tällaisissa vetyperoksidiblondeissa tuppaa olemaan latvat aika huonossa kunnossa ja ponnari ohut, kun väkisin pidetään pitkänä..
( Toisaalta meidän koulussa on yksi tyttö, jolla on vähän hopeanvaaleat hiukset, ja näyttävät todella hyviltä hänellä. )


Ja näillä en siis osoittele ketään juureksista, meillä kaikilla on hyvä maku. ;)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Mäkään en tykkää yhtään tästä takatukka muodista, missä niskassa liehuu ohuita hapsuja

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=M.O.P.

1c F ii
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Paljon on sellasia hiusjuttuja, joita en omaan päähäni huolisi. Niitä en nyt jaksa luetella. Mut esim. noi pikkuletit ja rastat on sellasia, jotka mun mielestä näyttää tosi harvalla hyviltä. Varsinkin noi pikkuletit on aika törkeen näkösiä yleensä. Tummaihoisille ne käy ehkä vähän paremmin (johtunee hiuslaadusta). Meinasin saada slaakin, kun näin exän kerran festareilla ja sen kauniit hiukset oli pikkuleteillä. >:(

Kovin monelle ei mun mielestä käy myöskään sellanen tosi epäsymmetrinen leikkaus. Siis tyyliin toinen puoli hiuksista leukaan asti ja toinen korvanlehden yläreunaan. On liian modernia mun makuun.

Lisään vielä, että blondeista en tykkää pahemmin. Ei siinä mitään, jos on luonnostaan vaaleat hiukset, mutta jos väri on haettu purkista, ni ei tee vaikutusta minuun. Tällä tarkotan siis niitä tosivaaleita blondiblondeja. Ehkä miehet tykkää (ehkä ei), mutta mun mielestä sellaset hiukset ei oo hienot.

Mä muuten syyllistyn tällä hetkellä aika surutta tohon vaaleeseen juurikasvuun. :D Kestoväriä meinaan laittaa vasta pakkasten jälkeen, eli varmaan ensi kuussa, joten siihen asti on sinniteltävä suoraväreillä. Vähän harvalta tukka näyttää, mutta ei haittaa. Jos pääsen kesätyöhaastetteluun, ni sit pitää vähän skarpata. :P
Viimeksi muokannut Tuulikaappi, 10 Maalis 2006, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c M ii, tjsp
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Mun mielestä taas tuo Riiggiksen laittama kuva on hieno  :D

Itse en pidä luonnottomista hiuksista. Sillä tarkoitan sekä leikkausta/värjäystä, jos se on liian tehdyn tai supererikoisen näköinen, että hiusten laittamista, jos on liian tällätty  :P Itse kyllä käytän hiusten laittamiseen välillä liikaakin aikaa, mutta lopputuloksesta pitää silti tulla luonteva.

Likaiset hiukset on tietty toinen, mikä ällöttää  :P Vaikka muuten ois pahatukkapäivä, niin jos hiukset sentään on puhtaat, saa siitä edes jotain lohtua.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Aika monien jo mainitsemat rastat on aika yök-yök sekä pikkuletit. Pikkuletit on vaan jotenkin niin halvan näköiset.

Väreistä punaiset, mustat tai jollain shokkivärillä värjätyt hiukset eivät viehätä minua ollenkaan. Muilla OK.

Yleisesti sanoen epäsiistit/likaiset hiukset on pahimmat.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Pikkuletit on halvan ja mauttoman näköiset. Varsinkin valkoihoisella ne oikeen huutaa "white trash!".. Rastat on ihan hienot jos ne on oikeanlaiset, harvoin näkee kuitenkaan hienoja. Sellaset itsestään kehittyneet möykyt on ultimate yökyök. Myöskin sellanen oman-tukan-eli-useimmiten-maantien-värinen polkkatukka on ihan kaamea.
      Sellaisista hiustyyleistä mitä kaikki useimmiten ihastelee, niin täytyy sanoa että en oo koskaan oikeen lämmenny blondeille. Siis ei ne rumat ole mutta jotenkin mun mielestä vaalea tukka on tosi persoonaton ja muun väriset on paljon hienommat. Mutta jos on luonnostaan vaalea ja omaa pitkän, hyväkuntoisen ja tosi vaalean tukan niin sitä kyllä ihastelee, ei sellaiselle sit sopiskaan muunlaiset. Harvoin niitä kuitenkaan näkee, koska vaalea hiuslaatu on usein ohutta ja pitkä tukka ei ole hieno jos se ei ole paksuhko tai leikattu hienosti. Myöskin sellaiset epäluonnollisen näköiset värjäykset, tyyliin että on kauhea tosi erivärinen tyvikasvu näkyy tai sitten että on päänahka ja iho ihan hiusvärissä niin on ne aika karmeita.
    Huonokuntoisten hamppuhiusten näkeminen on aina tuskaa. Mitä pidemmät sen kauheammat. Ja myöskään minä en ymmärrä tätä takatukkamuotia, miten joku oikeesti haluu kulkee sellasen tukan kanssa? Vaatekauppojen myyjillä näkee aina omituisimpia hiuksia, kai ne on sit niin übertrendikkäitä mut must ne näyttää vaan naurettavilta ::) Ei tietenkään kaikilla, mutta kai tajusitte millaista tyyppiä tarkoitin.
    Nyt varmaan sain miljoona vihamiestä ;D

Ai niin. Sellaset paksut raidat on kauheita, oli väri mikä hyvänsä.

Yhditin nämä viestis tyttönen. ;) T:ChaosBläkkis
Viimeksi muokannut RockQueen, 10 Maalis 2006, 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Mindela »

En oikein tykkää ihan basicci ruskeista hiuksista jossa vaaleita raitoja. Ne on ihan kivan näköiset muilla, mutta itselle ei IKINÄ. Tasapitkä polkkatukka on hyi, kaikilla. Neutraalin väriset puolipitkät, ei minkäänmalliset hiukset on tosin kaikkein pahimmat (Laura sarjan Lauran hiukset). Myöskään sellaiset kunnon geelatut teennäiset kiharat ei iske (sunsilkin punaiset-hiukset mainoksessa on juuri sellaiset). Kulahtaneella shokkivärillä/mustalla värjätyt "peikkotukat" siis hiton takkuinen iso möllökasa on lähinnä naurettava.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Zessa »

ÖÖ..Äkkiä miettien voisin ajatella,ettei ole hienoa, jos värjää tukkansa ihan eri väriseksi kuin mitä luonnostaan on..Mutta sitten mieleen pulpahtaa Mustikka ja Twinkley, jotka ovat luonnostaan paljon vaaleampia tai kaikki ihanat punatukat, joiden oma väri tuskin on leiskuvan punainen..eli siihen olen päätynyt, että kaikki mikä persoonaan ja tyyliin sopii, on hienoja..Itselleni en ottaisi:
  • vaaleata tukkaa
  • pikkulettejä
  • punaista tukkaa
  • permanenttia
  • ihan lyhyttä tukkaa
  • tasapitkää basic-tukkaa
ja nuo ihan siksi ettei sovi mulle, ei siksi ettenkö niistä sinänsä pitäisi..
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Heidi

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Heidi »

Mä tykkään just semmosesta rokkitukasta :D Mutta makujahan on tottakai monia.

Itse en pidä;

-Maantienvärisistä hiuksista...ne on vaan niin äärimmäisen tylsät ja värittömät.
-Rastat ja pikkuletit eivät myöskään viehätä.
-Naisella en tykkää ihan lyhyistä hiuksista...tässä tarkoitan siis todella lyhyitä hiuksia.
-Blondatuista hiuksista en myöskään erityisemmin pidä.
-Kaikista kamalimmat on kyllä likaiset ja huonokuntoiset hiukset :-X

Kiitos ja anteeksi ;D
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Muilla ihan hyvän näköisiä, mutta itselle en ottaisi:

* lyhyet hiukset
* rajusti kerrostetut hiukset
* tumma väri
* shokkivärit

Totaalinen "yöks":

* rasvaiset hiukset
* todella huonokuntoiset hiukset ja hiutuneet latvat
* pikkupoikien suosima "hiirenhäntä" muuten lyhyessä tukassa

Ja sitten suuri ihmetyksen aiheeni. En ole koskaan ymmärtänyt miksi suurin osa keski-ikäisistä naisista kynii tukkansa lyhyeksi ja ottaa vanhentavan tätipermanentin. Kyllä kivasti leikatut ja värjätyt pitkät hiukset sopivat aikuiselle naisellekin!! Eikä lyhyt tätipermis edes ole mikään helppohoitoinen, vaikka sitä usein sellaiseksi väitetään: pitäähän siihen tukkaan laittaa rullia ja föönata/kihartaa, jos ei halua muistuttaa linnunpelätintä. Monesti oikein tympii kun näkee massoittain keski-ikäisiä naisia ja kaikilla on tylsä, lyhyt mummopermis. Mihin unohtui naisellisuus?!

Dekon kanssa olen samaa mieltä siitä, että luonnonvaaleiden Suomi-neitojen kannattaisi ottaa oma ihon, silmien, kulmien ja ripsien väri huomioon kun värjää tummanruskeaksi/mustaksi hiukset. Esim. mun luokalla koulussa on eräs nuori nainen, varmaan luonnostaan aika vaalea, ja hänelle  lähes musta hiusväri ei sovi ollenkaan. Hän näyttää ihan kuolleelta. Ja vaatiihan se reilun meikkauksen joka aamu, että ripset ja kulmat sopivat hiusten väriin.

Nooh, loppujen lopuksi jokaisen oma asiahan se on, minkälaista tukkaa pitää. Tätä ketjua lukiessa tuli mieleen, että kukaan ei voi millään miellyttää kaikkia, aina löytyy joku jonka mielestä sun tukka on karsea.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Näin muuten aika karmaisevan tukan tänään. Tytöllä oli ihan blondiksi blondattu, kuiva ja just sellaisella pitkällä takaletti- ruilulla varustettu kuontalo  Ei ees liikkunut kun se käänsi päätä..  :o Ja joku litra Euphoria-hajuvettä tyrmäävänä tuoksu-pilvenä leijui ympärillä.  :-X
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Mä en pidä yleisesti ottaen vaaleista hiuksista, ne ovat usein niin kovin haalean ja värittömän näköisiä. Ihan omaa luokkaansa ovat sitten nämä puhkiblondatut, kuivat ja kärsineet hamppukasat, jotka suorastaan huutavat saksia ja kunnon tehohoitoja. Usein näitä näkee sellaisilla pissiksillä, jotka yrittävät olla niin seksikkäitä. Aina kun näitä tulee vastaan, ei voi kun pudistella päätään.

Lisäksi en pidä tasapitkistä hiuksista, ne ovat jotenkin liian tasaiset, liian luonnottomat. Rastat ja pikkuletitkään eivät ole mieleeni, varsinkaan jos ne ovat olleet jo jonkin aikaa päässä ja hoidettu huonosti. Semmoiset joka suuntaan hapsottavat, rähjäiset letit ovat kaikkea muuta kuin kauniit.
1b M ii
Lilly Missy

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

;D Tää mun uus avatar oikein edustaa vaaleudellaan teidän inhokki-hiuksia. Minä taas :-*

Joo, mut mun mielestä kauheita:
- likaset hiukset
- törkee juurikasvu
- lakananvalkoisella mustat/punaiset hiukset
- pikkuletit ja rastat, tosin jotkut rastat näyttää ihan ok.
- hiirenharmaat hiukset
- shokkivärit
- pörröt/kuivat hamput
petomaani

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Kuitupikkuletit ja rasvainen tukka ei miellytä meikän silmää. En myöskään ole kauhean mieltynyt graafisiin leikkauksiin hiuksissa (porrasmaisuus) enkä nykyiseen takatukkalookkiin.
Euphoria

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

- Kuiva puudelipermanentti (tänään näin yhdellä vanhalla naisella kaupassa käydessäni)
- keltaiset tai vihertävät hiukset
- likaiset ja rasvaiset hiukset
- takatukka
- blondatut hiukset (itse olen luonnonblondi)
- hiirenhäntä
- rastat ja pikkuletit
- vaaleassa tai vaalennetussa tukassa tummat tai punaiset raidat
- tummissa hiuksissa vaaleat raidat
- kalju naisella
- miesten kaljuksi ajeltu pää (tuo mieleen skinheadit)
- värjätyt hiukset, jotka eivät sovi ihonväriin
- huonokuntoiset hiukset
Vastaa Viestiin