Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lauramainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 632
Liittynyt: 19 Syys 2009, 14:18

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Lauramainen »

Vaikka tunnistan itsessäni kukkahattupiirteitä jo, niin tuohon hipsteriyms.muotityyliin. Meitsi on ihan liekeissä kun nykyään miehillä on muodissa OIKEAAN MALLIIN LEIKATTU TUKKA! :D Siis mä oon aina ihaillut miehiä jotka pitävät huolta hiusmallistaan (ja muutenkin ulkomuotoa huoliteltuna jollain tapaa). Hiusmalli on usein vielä hieman old-school ja juuri kun muutama vuosi sitten haikailin, ettei enää meidän aikana miehet tuolla tavalla hiuksiaan huolehdi..

Mutta se inhotus. Olen nähnyt aivan liikaa tosi sliikkejä nutturavalkkinutturoita teineillä, että pursuaa jo yli. Siis sellainen päälaella keikkuva kiiltävä jättipallero.  Mitään valkkinutturoita vastaan minulla ei ole, mutta jotenkin näyttää typerältä, kun vastaan tulee teinityttölauma, jossa kaikilla on tuollainen ja vieläpä yleensä aika iso.. En edes tiedä miksi tämä alkoi ärsyttämään? Sama juttu varmaan kun niiden vihertävien, nahkahihaisten takkien kanssa. Kun niitä vaan näki liikaa..
ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

catjuska kirjoitti: En tiedä onko jo kyseinen hiusmuoti mennyt ohi, mutta jossain kohtaa näkyi (etenkin nuorilla miehillä) hyvin rasvaisen/likaisen näköinen tukka, joka kammattiin osittain naaman eteen. Elviskampauksissa tämän öljyvoitelun vielä ymmärrän, mutta se silmillä roikkuva limaletti on aika ällö.
Se liimaisuus tulee varmaan siitä, kun ei osata käyttää hiustuotteita. Eli kokeillaan salaa äidin hiusgeelillä ja sitten sitä suditaan puoli purkkia päähän. Ja varmaan siinä on tavoiteltu just sitä bieber-lookkia eli kaikki eteen:

Kuva

Voi mikä säälittävä pottapää.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja tipson »

Mun mielestä nää biebertukat ja hipsteritukat kans, mitä nyt tarkoittaakaan (^siis toi ylläolevahan on ihan kauhee enkä juuri tuollaisia tarkoita) on paljon parempi juttu kuin ne iänikuiset sirkkelit :D yäää, niitä näkee vieläkin toisinaan  :-X
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Minustakin on hienoa, että miehillä on muotia malliin leikattu tukka, mutta perisuomalaiseen tyyliin kun jokin on muotia, niin  se on sitten niin muotia että! Tarkoitan siis sitä, että sitä samaa mallia kantaa nyt sitten lähes jokainen vastaantuleva nuori mies. Se rupeaa tympimään.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja tipson »

Ymmärrän :D toisaalta luulen, että osa syy on myös se, ettei läheskään kaikki miehet oo perillä hiustrendeistä tai niitä ei kiinnosta. Ne vaan menee parturiin ja pyytää leikkaamaan "jotain". Sitten kaikki astelee parturista samannäköisinä  :P
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

^ Juu, totta tuokin  :) enpä tullut ajatelleeksi tuolta kannalta.

Palatakseni aiheeseen, omia inhokkejani ovat myös nuo täällä mainitut epäpukevat ja hoitamattomat frisyyrit. Eniten kai siksi, koska mulla oli pitkään sellainen tukka joka ei värinsä ja mallinsa puolesta lainkaan sopinut mulle, joten sellaisten näkeminen aina hätkähdyttää. En varsinaisesti tarkoita sellaista fledaa, joka roikkuu vaan mukana, vaan sellaista johon on selvästi yritetty panostaa vaikka juttu ei vaan toimi. Kuten vaikka ne kuuluisat kananpyllyt ja huolimattomat pidennykset. Ja väriviritelmät, jotka eivät sovi kantajansa muuhun väritykseen.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Tuli tosta nutturavalkki-jutusta mieleen, etten ole koskaan tykännyt "Lykke Li/Pikku Myy"-kampauksista, eli sotkunutturasta keskellä päälakea. Saatan itsekin joskus kotona heittää tukan ylös nutturalle, mutta se ei ole look joka näyttäisi hyvältä minulla ja en näin ollen ikinä lähtisi kaupungille sen näköisenä :D Itseasiassa aika harvalle minusta tuo kyseinen kampaus käy, olisi kuinka trendikästä tahansa. Mitä pyöreämmät kasvot ja posket, sitä kauheammalta se kampaus näyttää ja varsinkin jos tukka on ohut liru, ettei siellä päälaella ole kuin pieni pykämä :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bast »

^ Ot, mutta tuosta tuli mieleen. Vähän aikaa sitten tuli vastaan 5-6 kpl lauma nuoria naisia, joilla oli kaikilla tuollainen samanlainen pieni sotkuinen pikkumyynuttura. Klooniuden täydensi myös samanlaiset karvahupputakit, legginsit ja saappaat. Lisäksi olivat hakeneet takeout kahvit, joten jokaisella oli vielä samanlaiset mukit. Soitteleeko ne aamulla toisilleen, että hei miten sä laitat tukan ja mitä päälle?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Serkun tyttö 11v tekee kuulema juurikin näin tyttöporukkansa kanssa  0_0 :3
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Miä en oikein tiedä, että enkö pidä vai ärsyttääkö muuten vain ns. Hitler Jugend -tukka, jollainen on esim. kokki Tomi Björkillä. Tuo on näköjään tällä hetkellä' "The hiustyyli".

Eli sivuilta lyhyt ja joko tiukka sivurajaus päällä tai pitempi päälliosa sliipattu taaksepäin.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Hahaa, Hitler Jugend -tukka! ;D Kamalahan se on, kamala nimi sopii hyvin siis.

Zeprahin sivuamat saparot aikuisilla naisilla on kyllä yksi superkammotus. Puistattaa ajatus jostain sellaisesta ärsyttävän ylipirteästä neljä-viiskymppisestä naisesta, joka pukeutuu hassuihin kuoseihin ja marimekon Iloiseen takkiin, tai vaihtoehtoisesti homssuisesti kokopinkkiin vähän tuksutyyliin.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Kommentteja edellisten sivujen kammotuksiin. Minusta on kiva, että miehetkin seuraavat muotia ja kiinnittävät huomiota ulkonäköön, mutta tänne linkitetyt kuvat pillihousu-hinttipojista ovat minullekin liikaa. Sellainen muoti ei vain saa minua kuolaamaan miehen perään. Miehen pitää minusta näyttää mieheltä, ei miltään tytöltä (Justin Bieber). Mielellään saa olla hieman lihaksiakin, eikä mikään tikku-ukko. Ja tuo Hitler-Jugend-kampaus on minustakin aivan kamala  :-X. Saran hiuksia olen minäkin ihmetellyt, eivätkä ne sovi hänelle ollenkaan. Varmaan on leikannut tukkansa itse  ;D.

Ehkä minulla, rekkalesbon näköisellä naisella, ei olisi varaa kommentoida muiden ulkonäköä , mutta teenpä sen kuitenkin  ::).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Minusta se Saran tukka on kiva. Se nainen on niin älyttömän nätti, pitkillä hiuksilla kokonaisuus oli jotenkin tylsä, särmätön missi. Se vähän kummallinen, tasapitkä polkka on paljon persoonallisempi, käy niitten hassujen hattujen kanssa ja tekee kokonaisuudesta modernin.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Itse tykkään Hipster Jugend-tukasta, varmaan mukavin lyhyistä hiusmalleista miehillä (olen ehkä sikseen harvinainen tapaus, että pidän lyhyistä hiuksista naisilla enemmän kuin miehillä), mutta kaiken mielenkiintoisenkin (vaikkapa pastellit) teho laimenee, jos niitä alkaa näkyä joka toisella ja se muuttuu tyylistä ikään kuin normiksi.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

On tosiaan monenlaisia hiuksia joista en pidä, mutta monet taitaa olla sellaisia etteivät ole enemmistön makuun kuitenkaan.
Mainitsen siis yleisesti tykätyistä punaiset hiukset. Tällä viittaan sellaisiin värjättyihin, oikeasti_ punaisiin _hiuksiin, en luonnostaan punaisiin aka oransseihin (joskaan nekään ei ihan suosikkejani ole). Näyttävät aina epäaidoilta ja harvemmin mielestäni kaunistavat ketään. Punainen tukka ei ole kyllä mulle mikään ultimate-inhokki, voivat näyttää jopa kivoiltakin jos tukka on muuten upea - ei vaan henk. koht. ole koskaan oikein napannut kyseinen väri ja lähes varma olen etten sellaisia tule itselleni koskaan värjäämään. Ihan ok, mutta ei vaan mun kuppi teetä  ;)

Aika ultimate- inhokki on kyllä sitten rastat. En osaa perustella, en vaan kertakaikkiaan tykkää. Näyttävät vain juurikin siltä mitä ovat, eli patukoiksi takkuuntuneelta tukalta.
Vastaa Viestiin