Sinettiraidat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Onko jollain tietoa, että miten saisin sinettiraitoja tehtyä, kun mulla on aitoa hiusta, mutta niissä ei ole valmiina sitä sinettiä. Kuumaliimalla varmaan onnistuisi, mutta kun ei ole liimapyssyä. Ainoastaan kolvi löytyy ja sillä ne olisi aika helppo tehdä. Saakohan jostain tampereen kampaamosta ostettua jotain sinettejä, mitkä sitten voisi liittää noihin hiuksiin ja kiinnittää päähän? Hairiumin sivuilla näyttäisi olevan myynnissä keratiinisinettejä, mutta kun se on Jyväskylässä, enkä viitsi alkaa tilailemaan. Asialla kun olisi hieman kiirus...
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Siellä Hair Artissa missä otin nuo omani ainakin tehdään niitä joten sieltä voi ainakin käydä kysymässä, en tosi tiedä myyvätkö niitä.. mutta ainahan voi kysyä. Tampereella siis.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Miracle_ kirjoitti: Onko jollain tietoa, että miten saisin sinettiraitoja tehtyä, kun mulla on aitoa hiusta, mutta niissä ei ole valmiina sitä sinettiä. Kuumaliimalla varmaan onnistuisi, mutta kun ei ole liimapyssyä. Ainoastaan kolvi löytyy ja sillä ne olisi aika helppo tehdä. Saakohan jostain tampereen kampaamosta ostettua jotain sinettejä, mitkä sitten voisi liittää noihin hiuksiin ja kiinnittää päähän? Hairiumin sivuilla näyttäisi olevan myynnissä keratiinisinettejä, mutta kun se on Jyväskylässä, enkä viitsi alkaa tilailemaan. Asialla kun olisi hieman kiirus...
Hairiumista mulle on tullut aina tuotteet nopsasti parissa päivässä.Jostain tukkuliikkeestä voisit mys kysellä.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jep. Löytyi kampaamotukku ja sieltä sain noita haettua. Nyt on sitten mustia sinettiraitoja :) Tarkoitus oli laittaa tumman ruskeita, mut mustat nää mun mielestä kyllä on. Ihan kivat silti, vaikka aluks epäilin tuota väriä..
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

kuvaakuvaakuvaa!  ;D

Omat alkanu vähän jo luovuttaa, mutta pidän niitä kyllä vielä.
Seuraavaks ois hiano saada mustia ja sit jotain kirkkaita molempia  ;)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Voisin yrittää kuvaa laittaa, jos vaan löydän digikamerani jostain. Siellä on mun kaikki lomakuvatkin ja kun olisin niitä koneelle siirtänyt eilen, niin eipä löytynyt kameraa  >:( Pitää vielä paremmalla ajalla etsiä ja yrittää sitten laittaa kuvaa tänne.

Millaisessa kunnossa sulla, gia, on ne raidat? Mulla oli viikonloppuna kiharat hiuksissa ja nää raidat nyt ei sitten suostu pesusta huolimatta oikenemaan  ::) Pitää käyttää suoristusrautaa näköjään.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Ice »

^tuhti jätettävä voisi olla avuksi hellemmin kuin rauta :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Mikä sitten olisi niin tuhtia tavaraa? Laitoin niihin kyllä eilen Mirace Mistiä ja Joicon Ce-vaahtoa, mutta ei oikein tehonnut. Mutta nuohan nyt ovat kaukana tuhdista, syy lienee siinä ;)
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Ihan suht hyvässä, kun miettii, että nää on ollu päässä jo viis viikkoa. Väri taitaa tosin olla hieman jo haalistunut, mutta ei mitenkään pahasti. Nuo sinetit pysyny hyvin, mutta nyt ainakin yksi alkaa vähän yhestä reunasta lähteä, mutta hyvin sekin kiinni vielä. Aion kyllä pitää näitä vielä vähän aikaa päässä (:
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Kuinkas pitkä näiden raitojen "elin-ikä" suurinpiirtein pitäis sit olla? Tosiaan omani ovat nyt kuudetta viikkoa päässä, ja suht hyvän näköiset vielä ovat.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Kyllähän noita voi pitää niin kauan päässä, kun ne vaan näyttää hyvältä :) Mullakin on ne taas parempaan päin, kun laitoin jätettäväks niihin reilusti Tigin O&H:ta. Ei oo enää niin rispaantuneet. Noi sinetit nyt vähän epäilyttää, tuskin kestää kovin kauaa.. Mutta onneksi niitä voi sitten kiinnitellä uudelleen, kun kaapista löytyy lisää sinettejä ja hiuksia  ;D
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Ice »

mistäs saisi edullisimmin irtosinettejä? :-X
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Niitä pelkkiä sinettejäkö etsit? Itse ostin ne sieltä hiustaito Toivolasta ja maksoi 13 euroa. Ei siis kovin halpoja olleet, mutta enpä jaksanut muualta kysella. Kampaajat ja kampaajaopiskelijathan taitaa noista saada jotain alennustakin yleensä?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Ice »

silläpä en toivolasta haluakaan hakea :) niistä ei saada alennuksia
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jaa.. Paljonko nuo sinetit yleensä maksaa? Kun mulla ei ole mitän vertailupohjaa, kun en ole ennen noita mistään ostanut. Ja minäkään en mistään alennuksia saa, kun en ole alan ammattilainen tai opiskelija.
Vastaa Viestiin