Sinettiraidat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Jeps. Laitan minäkin kuvaa, kunhan saan raidat päähän. Siihen menee kyllä luultavasti pari viikkkoa vielä..
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

calypso kirjoitti: ^ Minkä värisiä sinettejä olet ottamassa? Aitohiussineteistähän shokkivärit haalistuvat samalla tavalla kuten omastakin hiuksesta ja väri saattaa levitä omiin hiuksiin jos omat hiukset ovat vaalennetut. Keinokuidut taas ovat jotain muovia tms joista ei väri haalistu eikä leviä, mutta käsittääkseni takkuuntuvat senkin edestä. Siskollani oli pari vuotta sitten tummanruskea koko pään sinettipidennys aitohiuksesta ja seassa sähkönsinisiä keinokuitusinettejä, oli kyllä upea  :-*
ahaa. Otan violetit varmaankin.. eli siis periaatteessa mieluummin kannattais ottaa kuiduilla kun aitohiuksella, jos se sitten leviää ja haalistuu ja yrittää vaan kestää takkuuntuminen?  ???
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja calypso »

^ Niin minä tekisin vaikka ne kuitusinetit eivät olekaan niin luonnollisen näköiset, mutta voiko violetti tukka ollakkaan luonnollisen näköinen vaikka oman päänsä sillä värjäisi  ;D
Siskoni käytti muistaakseni jotain silikonista jätettävää suihketta joka hieman esti takkuuntumista, ja sehän noissa kuiduissa on että eivät kai kestä lämpöä eli fööniä ja rautoja (tästä en ole ihan varma mutta veikkaisin).
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Totta  :D kiitti hurjasti avusta calypso. Täytyy kysellä noista tänään, että mitä mieltä kampaaja on. ;) ja jos se sattuisi tietämään jotain tuosta suihkeesta ;)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Kuidut ei tosiaan kestä kunnolla lämpöä (niissäkin kyllä eroja). Ja jos kuituihin pääsyt, niin mulle kampaaja joskus sanoi, että niihin voi laittaa silikonitippoja, jos tuntuvat menevät takkuun ja hampuksi. Niitä se suositteli myös aitohiuspidennysten hoidossa käytettävän latvoissa. Itse en käyttänyt, kun ei ollut tarvetta. Kuituja mulla ei oo koskaan ollut päässä, niin ihan omakohtaisia kokemuksia ei tuosta takkuuntumisesta ole. Kavereilta olen kuullut, että takkuuntuu paljon helpommin kuin aito hius.
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Nonih! Nyt on kuidut päässä, kiitti vaan paljon neuvoista ;) Aitoon hiukseen nyt sitten päädyin, vaikka kuitu olikin vaihtoehtona. Aitohiuksesta löytyi parempi väri, kun taas kuiduissa olis ollut ehkä liian räikee ja karkkimainen, vaaleampi violetti. Kuvaan näkee linkin hiusmuutos-ketjusta, kirjottelin sinne. Vasemmalla puolella on kolme hieman lyhyempää ja toisella puolella kaksi pitempää raitaa, jotka on ihan muiden hiusten pituiset. Aluksi kyselin, että josko ottaisi muutaman tuonne taaksekin, mutta päädyttiin siihen, että tuo on parempi. Muuten niitä sinettejä ois joka puolella ja vaikeuttais föönaamista ja muuta sellasta, mikä on kyl ihan totta, nyt kun niitä on tässä pyöritellyt sormissa ;) Tosi kivat ovat (:
Fry

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Fry »

calypso kirjoitti: Aitohiussineteistähän shokkivärit haalistuvat samalla tavalla kuten omastakin hiuksesta ja väri saattaa levitä omiin hiuksiin jos omat hiukset ovat vaalennetut.
Mulla oli ne violetit aitohiussinetit, ja värit eivät haalistuneet yhtään  :) Mulla oli käyttämättömiä sinettejä vielä jemmassa, ja vertailin niitä sitten noihin poistettuihin sinetteihin.. Todella hyvin pysyi värit
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Fry kirjoitti:
calypso kirjoitti: Aitohiussineteistähän shokkivärit haalistuvat samalla tavalla kuten omastakin hiuksesta ja väri saattaa levitä omiin hiuksiin jos omat hiukset ovat vaalennetut.
Mulla oli ne violetit aitohiussinetit, ja värit eivät haalistuneet yhtään  :) Mulla oli käyttämättömiä sinettejä vielä jemmassa, ja vertailin niitä sitten noihin poistettuihin sinetteihin.. Todella hyvin pysyi värit
Hmm.. mielenkiintoista. Millähän väreillä ne sitten värjätään? Nimittäin olisihan se kiva saada haalistumaton väri omaankin tukkaan  :D Käytetäänköhän noiden värjäämiseen sitten Elumenia tai jotain vastaavaa "suora"väriä jolla saa paremman pysyvyyden mutta kirkkaampia sävyjä kuin tavallisilla kestoväreillä?
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Minkälaiset Fry ne sun raidat oli? Mulla on aika tumman violetit ja niis on se alku pätkä ihan mustaa. Jos sattuis oleen samaa merkkiä, tai mitä lie  ;D
Fry

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Fry »

gia kirjoitti: Minkälaiset Fry ne sun raidat oli? Mulla on aika tumman violetit ja niis on se alku pätkä ihan mustaa. Jos sattuis oleen samaa merkkiä, tai mitä lie  ;D
Noi mun sinetit oli tilattu Hairiumilta joskus aikoja sitten..
http://img466.imageshack.us/img466/4945/img0031bx6.jpg
http://img68.imageshack.us/img68/9120/img0018cq9.jpg
tuossa pari kämäistä kuvaa :D Olivat siis oikeasti tummemmat ja violetimmat, kait tuo salama jotenkin vääristää..
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Fry kirjoitti:
calypso kirjoitti: Aitohiussineteistähän shokkivärit haalistuvat samalla tavalla kuten omastakin hiuksesta ja väri saattaa levitä omiin hiuksiin jos omat hiukset ovat vaalennetut.
Mulla oli ne violetit aitohiussinetit, ja värit eivät haalistuneet yhtään  :) Mulla oli käyttämättömiä sinettejä vielä jemmassa, ja vertailin niitä sitten noihin poistettuihin sinetteihin.. Todella hyvin pysyi värit
Mullakin on ollut aitohiussinetit, olivat väriltään fuksianpunaisia. Väri ei haalistunut ollenkaan.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Tänään huomasin, että vähän on väriä tarttunut omiin hiuksiin noista raidoista. On jostain kohdin hiukset sellaista haalean vaaleanpunaista.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Laitatin etuhiuksiin pidennykset, kun innostuttiin se jo leikkelemään liian lyhyeksi, mikä ei sitten niin hyvä idea ollutkaan. Samalla energialla laitettiin sekaan sinivihreitä sinettejä. Tykkään kovasti.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Onko sulla laittaa kuvaa noista? :)
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Ei ole vielä. Katsotaan, jos joskus tulisi oltua ihmisen näköinen ja muistaisi vielä napata kuvankin.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Vastaa Viestiin