Sinettiraidat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
mangomeloni

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Roksane kirjoitti: www.clox.fi

Tuolta saa erittäin ammatttitaitoista palvelua, on nimenomaan pidennyksiin erikoistunut liike Helsingissä. Ja hinnat ovat oikeasti todella kilpailukykyiset!
Millä tavalla määrittelet erittäin ammattitaitoisen?

Kilpailukykyisistä hinnoista sen verran, että työstä ei kovin veroja maksella...
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mangomeloni, kiitos vastauksista! :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Olisiko kellään tarvetta laineikkaille, hopeanvalkoisille tai tummanvioleteille kuitusinettiraidoille? (hiuksen voi myös suoristaa)
Tilasin aikanaan Plastikhaarilta, mutta ovat sitten jääneet käyttämättä. Laitoin huuto.nettiin: http://huuto.net/fi/showlist.php3?cat=% ... e&status=N

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Tietääkö joku onko saatavissa ja missä vähintään 60 senttisiä tekokuituisia shokkiväri-irtotupsuja? Olen nähnyt vain 50 senttisiä.
(Sellaisisa, jotka saisi itse kiinnitettyä.) Ja joko netistä tai Turusta. :)
Oma väri takaisin.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Roksane »

mangomeloni kirjoitti:
Roksane kirjoitti: www.clox.fi

Tuolta saa erittäin ammatttitaitoista palvelua, on nimenomaan pidennyksiin erikoistunut liike Helsingissä. Ja hinnat ovat oikeasti todella kilpailukykyiset!
Millä tavalla määrittelet erittäin ammattitaitoisen?

Kilpailukykyisistä hinnoista sen verran, että työstä ei kovin veroja maksella...
Verojen makselemisesta on paha sanoa, mutta työn jälki on ainakin erinomaista. Tällä hetkellä itsellä 55 cm ompelupidennys reilua kahdeksaa viikkoa päässä ja hyvin tuntuu pysyvän ja toimivan. Omien sanojensa mukaan kampaaja laittaa pidennyksiä monen vuoden kokemuksella ja ainakin oman käyntini perusteella uskon tämän todeksi. Olisi kiva kuulla, minkä vuoksi sinulla (tai  muilla) on ennakkoluuloja Cloxia kohtaan?!
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Vivi kirjoitti: Tietääkö joku onko saatavissa ja missä vähintään 60 senttisiä tekokuituisia shokkiväri-irtotupsuja? Olen nähnyt vain 50 senttisiä.
(Sellaisisa, jotka saisi itse kiinnitettyä.) Ja joko netistä tai Turusta. :)
No jopas. Itse käyttämissäni tukkakaupoissa ei ainakaan näkynyt.

Sinetit voit tehdä myös itse. Tilaa halutun väristä suorakuitua ja hanki tuollainen. Tosin kaipa ne voisi ihan perus liimapyssylläkin tehdä, kunhan liimaa vaan hommaat oikeanlaista.

120 cm kuituja löytyy Afrocarelta ja pidempiä Plastikhaarilta. (plastikhaar.ch)

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Fry

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Fry »

Huuh tuleepa pitkästä aikaa kirjoiteltua tännekkin :)

Huomenna menen ottamaan violetit sinettiraidat. Violetit aitohiukset ovat lojuneet laatikon pohjalla varmaan jo vuoden verran, kunnes toissapäivänä alkoi himottamaan aivan törkeästi raitojen otto. Vähän epäilyttää että kuinka tuo violetti sopii, nykyään hiusteni väri on haalistunut mustasta ruskeaan. Onneksi sinetit saa sitten suht helposti pois, jos näyttävät tökeröiltä.. Tietääkö kukaan, että mistä saisi tilattua tuota keratiinisineteille tarkoitettua poistonestettä? Hairiumilta sitä on JOSKUS saanut.
TezzaQ

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja TezzaQ »

Miekin kävin tuolla cloxissa laittamassa sinettiraidat/tuuhennoksen noin kolmisen kuukautta sitten ja ei voi kuin kehuja antaa.
Mahtavaa asiakaspalvelua, lisäksi sain kirjallisen takuutodistuksen, (josta ilmenee hiusmerkki, laittopäivä, hinta ja takuun umpeutuminen) ja ihanat hiukset :)
Hinnat ovat käsittääkseni siksi edulliset kun tuovat itse maahan osan hiuksista, ainakin näin minulle sanottiin.
Simply naturalilla pidennös/tuuhennokseni olisikin jo ollut joniin verran hinnakkaampi.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mulle laitetaan parin viikon päästä tumman ruskeita sinettiraitoja  :) oon jo kauan haaveillu raidoista, mutta ongelma on se että mulla on ihan vaaleat hiukset ja en raaski niitä värjätä. Nuo sinettiraidat onkin sitten hyvä ratkaisu ongelmaan. :) Jos kyllästyn, saa ne helposti pois, eikä rasita tukkaa lähellekään niin paljoa kuin värjäys. Ja kun on vielä tuttu laittaja, niin ei tarvitse maksaa kuin hiuksista.. jes, en malta odottaa että saan nuo päähäni  :D
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Mäkin oon menossa violetteja raitoja ottamaan keskiviikkona. Tai ainakin nyt oon miettinyt noita violetteja, varmaan katotaan vielä kampajan kanssa mikä vois olla hyvä. Tiedä sitten sopivatko niin superhyvin tähän päähän, kun omat hiukseni ovat vaaleat ja alta tummat, mutta ainakin ne saa sitten pois jos ei tykkää ;)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Laitapa sitten kuvia kun oot raidat saanu :) Meinasitko kuinka monta raitaa ottaa? Itse ostan sellaisen 10 raidan paketin, mutta tuskin niitä kaikkia laitan. Ehkä viisi-kuusi raitaa meinasin ottaa.. ja aitohiussinettejä aion laittaa, kuidut taitaa mennä nopeesti huonoks.
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Juu tarvii laittaa  :D Oon miettiny kymmentä, mutta saa nähdä (: En itse asiassa edes tiedä käytetäänkö tuolla aitohiusta vai kuituja, mutta tuo kampaamo on erikoistunut hiustenpidennyksiin ja sen sellaisiin, niin luulis, että osaavat valita hyvän mitä laittavat.  ;)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Kyllä ne varmaan kysyy sulta kumpia haluat. Mun kokemuksien ja tiedon mukaan kannattaa ottaa ne aitohiussinetit, jos saat valita. Ne kestää paremmin ja näyttää aidoilta :) Munkin pitää vielä miettiä, että kuinka monta raitaa laitan. En oikein tiedä miltä ne sitten päässä näyttää, niin vaikee sanoa etukäteen. Toisaalta jos sen 10 paketin ostaa, niin voishan ne sitten käyttääkin..  :)
Lumi

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Okei, kiitti Miracle. Tarvii sitten pyytää niitä jos valita saa ;) Voithan sä pyytää niit eka laittaan vaan sen viis-kuus ja sitte loput jos tuntuu siltä ;>
Jännittää kyllä minkälainen tulee  ;D En oo ennen käyttäny hiuksissa noin räikeää väriä, mutta oon ihan varma et siit tulee ihan mahtava, vaikka kaikki tutut onki jakautunu kahteen mielipiteissä, toiset ei voi ymmärtää ja toiset on ihan täysillä mukana :P Miracle laitahan säkin sitten kuvia ;)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Sinettiraidat

Viesti Kirjoittaja calypso »

^ Minkä värisiä sinettejä olet ottamassa? Aitohiussineteistähän shokkivärit haalistuvat samalla tavalla kuten omastakin hiuksesta ja väri saattaa levitä omiin hiuksiin jos omat hiukset ovat vaalennetut. Keinokuidut taas ovat jotain muovia tms joista ei väri haalistu eikä leviä, mutta käsittääkseni takkuuntuvat senkin edestä. Siskollani oli pari vuotta sitten tummanruskea koko pään sinettipidennys aitohiuksesta ja seassa sähkönsinisiä keinokuitusinettejä, oli kyllä upea  :-*
Vastaa Viestiin