Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
kristiinan

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja kristiinan »

Onko olemassa mitään hyvää hiuslakkaa joka ei kuivattaisi hiuksia? Aika pitkälti niissä kaikissa on sellaista alkoholia joka kuivattaa hiuksia ihan älyttömästi.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Kannaattaa lukaista läpi Alkoholittomat muotoilutuotteet -ketju, jos siitä ketjusta sattuisi löytymään joku hyvä tuote.
Kiivi

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Sinimusta kirjoitti: Kokeilin kookosöljyä ja sen jälkeen syväputsaria. Ei lähtenyt  :P Voi kilin...
Tämä on jo vanha viesti, mutta mulla alkoi sama ongelma. Hiuslakkaa jäänyt etuhiuksiin kiinni valkoisena "pölynä" joka ei lähtenyt pesussa pois. Tässä helppo ratkaisu: vettä ja ruokasoodaa sekaisin, levitä hiuksiin ja anna vaikuttaa vaikka 15 minuuttia. Pese normaalisti. Toimii  :ts
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Osaisiko joku suositella hyviä hiuslakkoja. Käytän lakkaa lähinnä pintapörröjen silottamiseen, tyven tupeerauksiin ja loivien kiharoiden/laineiden kiinnittämiseen. Suihke saisi olla hienojakoinen ja suht "laaja", ei sellanen vesipyssyllä ammuttu. Kampauksia en tee ikinä, joten mitään kovin korputtavaa kamaa en halua. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja pörrööntyvät helposti ulkoilmassa, joten toivoisin lakalta pörrööntymiseen apua myös vähän kosteammalla ilmalla. Onko nämä kaikki vaatimukset mahdottomia yhdelle tuotteelle?

Olen tähän mennessä käyttänyt tigin masterpieceä, jonka tuoksusta tykkään vaikka se onkin aika voimakas. Suihke siinä on liian "kapea" ja pikkupainalluksellakin se ampuu liikaa. Lisäksi sen pito on ainakin tupeerauksissa aika mitätön, ei vaan toimi. Pintapörröihinkin se on aika turha.

Got to be:n se tumman punaisessa oleva lakka jotenkin korputtaa liikaa mutta ei kuitenkaan pidä.

Osiksen tuoksuista en tykkää, joten ei sitä.

Ehdotuksia?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mites KCn four reasons sarjan lakka?
http://www.kcprofessional.fi/four_reasons/shaper.html

Mulla on hiuslakalle kutakuinkin samat kriteerit kuin sulla ja tää hiuslakka on mun luottotuote. Tästä löytyy pitoa ja tällä saa hyvin siloitettua pintapörröt. Tää on ehkä riittoisinta lakkaa mitä olen ikinä käyttänyt, tätä ei paljoa tarvitse laittaa.  :ts Suihke on tosi hienojakoista. Mun mielestä tässä on kiva tuoksukin ja hinta/laatu suhde kohdillaan. Löytyy prismoista joissa myydään kampaamotuotteita ja melkein jokaisesta kampaamosta.
Mä olen käyttänyt tätä oranssikorkkista lakkaa mikä kuvassakin on, mutta sarjasta löytyy myös mustakorkkinen hiuslakka ja siinä on ilmeisesti tätäkin voimakkaampi pito. Tupeeraukseen, siloittamiseen ja ihan kampausten tekoonkin tämä oranssikorkkinen lakka toimii mulla tosi hyvin, mielenkiinnosta tosin haluaisin kokeilla tuota mustakorkkista joskus, että kuinka paljon se eroaa tästä.  :D
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Kiitos, kuulostaa hyvältä ja tuota on näköjään saatavilla pienenäkin pullona joka on mieluisampi niin ei vie kassissa tilaa.  Täytyy huomenna käydä ostamassa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
rockabillykhaleesi

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

wilma kirjoitti:Mä olen käyttänyt tätä oranssikorkkista lakkaa mikä kuvassakin on, mutta sarjasta löytyy myös mustakorkkinen hiuslakka ja siinä on ilmeisesti tätäkin voimakkaampi pito. Tupeeraukseen, siloittamiseen ja ihan kampausten tekoonkin tämä oranssikorkkinen lakka toimii mulla tosi hyvin, mielenkiinnosta tosin haluaisin kokeilla tuota mustakorkkista joskus, että kuinka paljon se eroaa tästä.  :D
Se mustakorkkinen on varsinaista liimaa, ihan uskomaton pito. Avoimiin hiuksiin en suosittelisi, mutta tykkäsin käyttää sitä otsatukkaan silloin kun mulla oli tapana asetella otsatukkani aivan millintarkasti ja pitää se juuri sellaisena koko päivän.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla on kans sitä mustakorkkista ja huhhuh millasta liimaa se on!! Liian stydiä mulle. Se oranssikorkkinen taas on tosi hyvää!
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Osaako joku suositella pitävää lakkaa, joka ei takerru hiuksiin? Minulla on ongelmana hentolaatuinen hius (jota on paljon) ja hiuslakka jää siihen valkoisen hilseen tavoin. Ei lähde edes syväputsarilla. Pahin tällainen lakka on ollut LV:n hiuslakka.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Jos tykkäät hajusteettomista, niin minusta Simin DS-sarjan lakat ovat tosi hienojakoisia, hyvin peseytyviä ja muutenkin laadukkaan tuntuisia.

Yritin just eilen sohia tukkaani pitkästä aikaa vähän hiuslakkaa, ja mulla oli ollut mustakorkkinen No Nothing -lakka ja Sim DS Multispray jonkin aikaa käyttämättöminä vaakatasossa (ihan tilanpuutteen vuoksi). No Nothingia en saanut auki millään määrällä rapsutusta ja neulalla sorkkimista, vaikka sormet kyllä olivat ihan lähmässä. DS:ssä ei ollut vähäisintäkään valumaa tai kovettumaa, ja pullosta tuli ihan ilman tökkimistä hienojakoinen suihke. On kyllä kaikin puolin siisti tuote.
1cFii, oma väri.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Ei ole pakko olla hajusteeton :)

Onko kukaan  kokeillut Aussien hiuslakkaa? Aussien tuotteissa on aina niin kivat tuoksu niin kiinnostaisi.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Milly »

Markettilakoista Wellaflexin Ultra strong on huippuhyvä. Hienojakoinen suihke, erinomainen pito eikä tuoksukaan ole paha. Tätä olen käyttänyt useamman putelin putkeen. Nyt ostin Wellaflexin Shiny holdin kokeiluun.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Herbina hajusteeton hiuslakka on suosikkini marketin hajusteettomista lakoista. Erisan hajusteeton hiuslakka teki hiuksista korput, ja LV hajusteeton hiuslakka tekee myös liian korpun tuloksen mun makuun. Paras on tuo Herbina, koska tulos on luonnollinen ja kevyt, mutta silti pitävä.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Olisiko jollakulla vinkata hiuslakkaa, jota voisi suht turvallisesti käyttää kuumakäsittelyn alla? Hyvästä tuoksusta ja kivasta pullosta plussaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Tuli ekana mieleen Tigin Rockaholic hiuslakka. Siitä ainakin sanotaan, että sopii hyvin esim. rautojen alle kiharoiden tekoon ja on muutenkin ihan pätevä hiuslakka :)

http://www.sokos.fi/fi/sokos/tigi-bead- ... inne-400ml
Viimeksi muokannut Memmuuh, 04 Touko 2015, 06:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Vastaa Viestiin