Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Lullah

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Oma luottolakkani on Schwartzkopf Silhouette Color Brilliance -lakka. Aivan paras eteenkin kiharoita pitämään.  Ostan aina uudestaan Hulluilta päiviltä, kun siellä on iso pullo tarjouksessa. Varsin suurojakoista se kuitenkin on ja tuntuu pinnoissa karheutena, jos sitä suihkutellut lähettyvillä. Toinen luottolakka on Sebastian Re-Shaper. Aivan mahtava lakka, kun kosteussuojakin on mukana. Käytän, kun pitkä pysyvyys on vaadittua. Silhouette on enemmänkin arkilakka ja sebastian sitten juhliit etc tilaisuuksiin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mille tuo Sebastian Re-Shaper tuoksuu tai onko siinä voimakas tuoksu?
Lullah

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Lullah »

pinkpepper kirjoitti: Mille tuo Sebastian Re-Shaper tuoksuu tai onko siinä voimakas tuoksu?
No otimpa ja suihkautimpa tuota ja sanoisin et se on vähän sellanen kukkainen, hieman hedelmäinen. Varsin raikas mun nenään, että ei sellanen tunkkanen tai liian äklömakea. En sanois et se on mitenkään tosi vahva ja päällepuskeva, mutta se on pitkäkestoinen. Perinteistä hiuslakan hajua siinä ei oo, et selkeesti tuoksuja käytetty.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Täytyy kyllä kehaista Dermosilin structure & volume superstrong -hiuslakkaa! On ehkä paras koskaan käyttämistäni, tajusin tämän nyt uuden hiusmallin myötä, joka laittaa vähän kovempia vaatimuksia lakan pitävyydelle. Tämä pitää suoristusraudalla tehdyn muotoilun kuosissaan aivan täysin, ja tukka on silti mukavan ja luonnollisen tuntuinen. Hinta myös varsin kohtuullinen, 4,80e/300ml. Miinusta ainoastaan siitä, että Dermosilin tuotteet ovat vähän vaikeasti saatavilla vain tilaamalla. 
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mä olen löytänyt tosi kivan hiuslakan. Olen tosi kriittinen hiuslakkojen suhteen, ensinnäkin siksi, että inhoan sitä korputtumista, toiseksi monissa haju ällöttää. Seppälän oman merkin mattamustassa pullossa oleva lakka suihkuttuu todella, todella hienojakoisesti eikä korputa juuri ollenkaan! Tuoksu on alkoholin haihduttua ihana, jotain trooppisia hedelmiä, tekee mieli jatkuvasti nuuhkuttaa tukkaa. Pullo on ihan ok tyylikäs ja hinta normaalina hiukan alle 7e, ei paha! Mulla hiuslakat jäävät yleensä ikuisuuksiksi pyörimään nurkkiin, tämä tulee varmaan käytettyäkin loppuun.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Mena »

si3nna kirjoitti: Täytyy kyllä kehaista Dermosilin structure & volume superstrong -hiuslakkaa! On ehkä paras koskaan käyttämistäni, tajusin tämän nyt uuden hiusmallin myötä, joka laittaa vähän kovempia vaatimuksia lakan pitävyydelle. Tämä pitää suoristusraudalla tehdyn muotoilun kuosissaan aivan täysin, ja tukka on silti mukavan ja luonnollisen tuntuinen. Hinta myös varsin kohtuullinen, 4,80e/300ml. Miinusta ainoastaan siitä, että Dermosilin tuotteet ovat vähän vaikeasti saatavilla vain tilaamalla. 
Mulla on tuota pikkupullo treenikassissa ja on kyllä ihan pätevää kamaa, ei korputa. Plussaa hajusteettomuudesta. :ts
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Löysin vihdoin ja viimein hyvän halpislakan. Ovat aina olleet pettymyksiä ja viime vuodet olenkin ostellut vain Tigin lakkoja, joiden yli ei mikään ole mennyt. Oulun Kärkkäisellä näin mulle oudon tuotemerkin kuin Hair Doctor ja ajattelin, että on varmasti taas yks turha lakka, mutta ostetaanpa, kun en ole vähään aikaan kokeillut halpiksia. Miehelle kelpaa kaikki huonot, joten käyttöön se menis kuitenkin. Eli tommonen 600ml:n hiuskiinne kustansi reilut 11€ ja yllättäin on hyvä, hinta-laatusuhde peittoaa Tigin täysin  :T
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Klippoteketin oranssi lakka = instant love  ;D
Tuota kun suihkii pitkien hiusten tyveen, niin eipä tupeerausta tarvitse. Ja hiukset pysyy ojennuksessa. Ainut vaan, että ko. lakka hieman kihartaa ja takuttaa hiusta, eli toimii ehkä parhaiten kampausta ja pinniviritelmiä tehdessä, ei niinkään auki olevassa kuontalossa.

Omistan myös Klippon vaaleanpunaisen lakan, joka ei ole läheskään yhtä tiukkapitoinen. Saisivat selventää lakkojensa nimiä, kun kaikki on tyyliin extra super xxxl strong rock hard.  ::)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Miten ihmeessä saan pinttyneen hiuslakan irti tukasta  ??? Se näkyy vaaleana tumman hiuksen pinnalla. Olen koittanut harjalla ja syväputsarilla ja ei inahakkaan. Olen pessyt hiukset useasti syväputsarilla ja ei mitään tulosta. Hiuslakkaa käytän vähän otsatukkaan ja mielestäni en ole sitä paljoa laittanut. Minulla on vaan todella huokoinen hiuslaatu.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja enna »

^Lähtisikö vaikka öljyllä ja co-pesulla? Mulla ei ole tuollaisesta kokemusta, mutta jos kerran syväpuhdistavalla useamman kerran pestynä ei ole lähtenyt, niin öljyllä voisi lähteä?
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ Ei tule muuta mieleen kun voisiko tuohon koittaa öljyä? Öljyllä ikäänkuin liuottaisi sitä möhnää pois ja sitten vaikka uudelleen sillä syväputsarilla?
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Tuota itsekkin ajattelin. Kookosöljyä löytyykin :)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Kokeilin kookosöljyä ja sen jälkeen syväputsaria. Ei lähtenyt  :P Voi kilin...
Pups

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Pups »

Vähän erikoisempi vinkki. Yksi millä lähtee aivan varmasti on blondausaineella. Eli recital Preference 01 tai 03 ollut itsellä käytösä. Värin laiton jälkeen olen säästänyt loput purkista, se mikä sen pursuamisen jälkeen jäänyt. En käytä koko väriä, ja tosiaan suurin osa pursuaa vielä jäljelle jääneestä tuubista jonkun ajan jälkeen ulos ja siitä siis mitä jäänyt jäljelle purkkiin. Ja sitä kun laittaa minuutiksi hiuksiin (vähempikin riittää) siihen kohtaan missä on lakkaa niin huuhtelemisen jälkeen on aivan puhdas lakasta :D Toki varmaan mikä tuju blondausaine vaan käy. Oon käyttänyt vanhaa väriä tohon tarkoitukseen reilu puoli vuottakin. Ja ei varmaan tässä vaiheessa vaalenna edes koko aine yhtään(ainakaan muutamassa sekunnissa), mutta puhtaaksi saa hiustupsut johon lakkaa jäänyt. Eli kerran kuussa teen ehkä näin. Hiukset ei kärsi siinä alle minuutissa (muutamassa sekunnissa) yhtään, mutta lähtee kaikki lakat kivasti pois :)

Mutta jos tähän turvautuu niin kannattaa toki varmistaa ettei se väri pursuaa jossain paikassa yli missä ei ole mitään, vaan jossain esim. tyhjässä lavuaarissa.
Viimeksi muokannut Pups, 18 Marras 2014, 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Elnett volume excess -hiuslakka. Ihan p*skaa. Sama kuin suihkuttaisi pelkkää hiushajuvettä hiuksiin.
Lainaus Lorealin nettisivuilta: "Our finest spray used by the finest stylists. Elnett Volume Excess Hairspray excessively texturises hair from the root, to give back-combed like volume to the hair."

NO. Ei täytä mitään noista lupauksista, paitsi hienojakoisuuden.

Tuoksu tosin on niin hyvä, että mieskin kehui spontaanisti ja se ei kehu ikinä mitään käyttämääni hajuvettä.  ;D Ehkä käytän Elnettiä hiustuoksuna jatkossa.
Vastaa Viestiin