Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

^ Jep, todennäköisimmin märkä pumppusuihke suoristaisi muutenkin herkästi oikenevat hiukset.
Nyt on ollut viikon pari käytössä Herbinan Sensitive-sarjan hajusteeton lakka (75 millin pullo ei kustantanut kokeilumielessä paljoakaan) ja on toiminut ihan kivasti, ei kuitenkaan ihan sitä mitä etsin. Perus ok 8+.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Suositelkaapa hyvää ja halpaa hiuslakkaa. Pidon ei tarvitse olla mikään ihan maksimaalinen, en halua kypätä-efektiä, en kiiltävää lopputulosta vaan semmoinen hyvä, kuiva hiuskiinne esim. tukkaan joka on auki (eli ei sitä kypäräefektiä).. Käytössä on ollut kauan (lähinnä tavan) vuoksi klippoteketin vaaleanpunainen vahvuusluokka 8 ja 9, mutta nämä on liian liimamaisia.. Redkenin eräs lakka (en muista numeroa) oli käytössä yhden putelin verran ja loistavaa tavaraahan se oli, ihan liian kallista vaan.

Mieleeni tuli Herbinan sininen sensitive, onko tästä käyttökokemuksia?
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Ostin Herbinan Sensitive lakan, tykkään kyllä. INCI on myös ihan ok! Sisältää mm. jotain luonnonöljyjä. Tässä oli parempi INCI kuin Herbina Marja Spa lakassa. Sensitive on mun hiuksille luonnollisen pidon antava, kevyt pito. Iso pullo ei maksanut kuin n.5€. Olen käyttänyt Rainbow Sensitive lakkaakin pari pulloa, mutta mielestäni se oli hieman liian voimakasta mun hiuslaadulleni. Oma hiuslaatuni on tyypillinen ohut hius, mutta niitä on paljon. Eli hiuslakalta toivon vain kevyttä pitoa, Herbina Sensitivessä pitoluokka taisi olla 2.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

^^ Mä tykkään Schwarzkopfin got2b 2sezy hiuslakasta eli siitä punaisesta (taitaa nykyään olla vaaleanpunainen, jos en väärin muista?) pullosta. Se on juurikin sellainen kuivempi eikä jätä kiiltävää pintaa. Tykkään itse käyttää sitä myös tupeerauksissa ja samalla vie vähän hiusten rasvaisuuttakin pois. Se on ollut suosikkini jo useamman vuoden ajan, muitakin tulee toki kokeiltua, mutta aina palaan aina tuohon lakkaan. Hintaa sillä on yleensä jotakin 5-6€ ihan perus marketeissa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
ainokainen

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun mielestä ne punainen ja pinkki on eri tuote, mutta en oikeastaan ole havainnut mitään eroa niillä. Se punainen ehkä tuoksuu enemmän mansikalle, ja se pinkki enemmän sellaiselle puuteriselle. Loistavia kummatkin, mun mielestä markettilakkojen parhaimmistoa.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Mä luulin, että sen pakkaus on vaan uudistunut :P Muistelinkin, että se aiemmin tuoksui makeammalle!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Voimakas tuoksu on myös ehdoton no-no joten Herbina kuulostas paremmalta. Kiitos vinkeistä :)
edit: Onko kokemuksia No nothing Strong Hairspraysta?
Viimeksi muokannut hubbabubba, 06 Marras 2013, 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Got2B Rocking it -lakka on ihan hyvää, aluksi on aika märkä mutta kuivuu nopeasti ja jättää hiukset ilmaviksi. Joskus pitää lisäilläkin jos haluaa kunnon pitoa.

Mä käytän lähinnä sen takia, ettei hiukset rasvoittuisi kovin nopeasti.
jinna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 01 Syys 2010, 09:31

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja jinna »

Mun all-time favorite on Sebastian Re-Shaper -lakka. Siinä on kosteussuoja ja on käytössä todettu sopivan niin aukinaiseen tukkaan kuin kampauksiinkin. Eikä ole lainkaan tahmea. Suihke on hienojakoista ja tuoksu miellyttävä, ja lakka on helppo harjata pois. What more could you ask for. Jaa niin, hinta saisi olla huokeampi ::)
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Mun mielestä Erisan-hiuslakka on aika hyvää! Vähän voisi olla hienojakoisempaa, pito on vahvahko.
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Tarvitsisin tupeeraukseen hyvän,vahvan lakan. Nyt on käytössä Osis freeze joka ikään kuin haihtuu viidessä minuutissa jonnekin eikä siis tarjoa tarpeeksi pitoa. Mystinen ilmiö sinänsä ??? Tukkani on pitkä ja aika raskas,mikä ei tietenkään auta asiaa.
eekki

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja eekki »

Mulla on nyt käytössä Tigin Masterpiece ja alkaa kiukuttaa, kun tuo pullo on jatkuvasti tukossa. :( sitä lakkaa valuu jotenkin siihen suuttimen eteen niin, että se kuivuu siihen ja pullo onkin aina joko tukossa tai suihkii ihan minne sattuu. Jo useampi Masterpiece pullo on temppuillut noin. Onko vika tuotteessa vai käyttäjässä? :D mietin, että suihkinko tuota jotenkin väärin vai temppuileeko muidenkin pullot noin paljon? Alkuun tuo tukkeutuminen on vähäisempää mutta pullon ollessa noin puolivälissä alkaa tuo olla jo jokapäiväistä ja aina kun lakkaa käyttää, pitäisi suutin ensin putsata/avata. Taidan seuraavaksi vaihtaa johonkin halpislakkaan, kun tuo on niin rasittavaa, että tekisi mieli nakata aina puoliksi täysi pullo roskiin ja ottaa uusi käyttöön.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Onko TIGIn ja muiden kalliimpien hiustuotemerkkien lakat parempia kuin halpis-lakat?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Millainen tuoksu Tigin Masterpiecessä on? Jääkö pitkäksi aikaa tuoksumaan? Myös Cutrinin Chooz hiuslakan tuoksu kiinnostaa.

Mä en voi sietää sitä kun joistain hiuslakoista jää se alkolöyhkä haisemaan koko päiväksi, se on ihan kamalaa. Esim. Osikset oli ainakin ennen ihan pahimpia, en tiedä löyhkääkö ne nykyäänkin? Mutta siis suosituksia kaipailisin hiuslakoista joissa on voimakas pito ja hyvä tuoksu.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Tuo Masterpiece tuoksuu mun mielestäni ananakselta, ja tuoksu on kyllä todella voimakas. Vaikka mä muuten tykkäänkin tuosta lakasta, niin tuntikausiksi hiuksiin jäävä ananaksen tuoksu on vähän ärsyttävä, vaikka sinänsä ihan kiva tuoksu onkin. Mieluummin kumminkin tuoksun valitsemaltani hajuvedeltä kuin hiuslakalta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin