Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja purppura »

Vähän mietinkin että pitääkö kampausta hyvin. No, nyt sekin sitten tuli selväksi.  :)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko kukaan kokeillut tuota Cutrinin Sensitive finishing hairspraytä? Haussa olis hajuton lakka, en tykkää että hiuslakan haju peittää alleen hajuvedet ja kaikki. Haluan kuitenkin lakalta pitoa.
Kuva
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

RQ, mulla on tuo Cutrinin Sensitive lakka ja sen kanssa on oikeasti fiilis, että ilmaa suihkisi tukkaansa! En ole kokeillut sitä kuin pari kertaa ja niistäkin kerroista on jo aikaa, mutta sellainen muistikuva mulle jäi, että pito oli aika hengetön. :-\
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja iines »

Ostin Klippoteketin lakkaa sinisessä purtilossa. Halpa hinta houkutti ja olen pakosta lakan suurkuluttaja. Mutta oikein hyvä hinta-laatusuhde. Pullo toimi loistavasti (toisin kuin Tigin Enviroment) ja suihke oli tasainen. Ehdin tekemään tupeerauksen suihkuttamisen jälkeen ja pitokin on hyvä. Ainut iso miinus hajusta, joka ei ollut pahinta mitä olen lakoissa haistanut, mutta aika kamala kuitenkin. Säälin niitä ihmisiä jotka oli bussissa samaan aikaan kanssani :-[.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Paljonko tuollainen Klippoteket-lakka maksaa, entäs missä liikkeissä niitä myydään?  :)
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Avena »

iines kirjoitti: Ostin Klippoteketin lakkaa sinisessä purtilossa. Halpa hinta houkutti ja olen pakosta lakan suurkuluttaja. Mutta oikein hyvä hinta-laatusuhde. Pullo toimi loistavasti (toisin kuin Tigin Enviroment) ja suihke oli tasainen.
Tigin Enviro Shapeltä on tullut maahan joku viallinen erä. Kävin ostamassa paikallisesta kampaamosta ja suutin jumiutui parin suihkauksen jälkeen. Kävin vaihtamassa ja sama juttu uuden pullon kanssa. Menin taas kampaajalle ja hän sanoi lähettävänsä koko erän takaisin maahantuojalle. Sain tilalle Masterpiecen. Luojan kiitos ostin lakan paikallisesta liikkeestä (kerrankin), joten vaihto oli helppo. Masterpiecestä en tykkää. Liian voimakasta, kun käytän vain etutukkaan ja haiseekin Tigin tuotteeksi tosi pahalta. Tunnen hajun koko päivän nenässäni. 

Enviro Shape olisi muuten lempilakkaani (sopiva voimakkuus, ihana tuoksu lakaksi), mutta tuo suutin ihan normaaleissakin pulloissa tukkeutuu tosi helposti. Suurin piirtein joka kolmas aamu saa olla pesemässä sitä. Sama juttu Paul Mitchellin lakan kanssa. Miksiköhän noita kalliita lakkoja ei saada suunniteltua niin, että ne eivät tukkisi suutinta, kun halvatkin markettilakat onnistuvat siinä. Ostin matkalle jotain Wellaflexin lakkaa pienen pullon, koska en viitsinyt raahata isoja pulloja mukaani ja suutin toimi moitteettomasti koko kaksi viikkoa. Muutenkin ihan ok lakka.
Kukaan kokeillut Erisanin hiuslakkaa ja muotovaahtoa? Tänään näin niitä kauppoissa.
Ostin tota työpaikalle kakkoslakaksi, mutta jotain siinä oli, että en tykännyt. Suihkua oli ainakin vähän vaikea kohdistaa, kun yritin tähdätä vain otsahiuksiin. En ehtinyt monta kertaa testata ennen kuin kesäloma alkoi, mutta päällimmäiseksi jäi tunne, että pitää tuoda joku muu lakka tilalle.
1bFi
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja iines »

Arrakki,  laitoin Tigille postia tuosta EnviroShapesta ja sain tietää, että viallinen erä. Olen vaan viskannut purkin pois aikoja sitten, että saas nähdä saanko mitään hyvitystä.
Ananas kirjoitti: Paljonko tuollainen Klippoteket-lakka maksaa, entäs missä liikkeissä niitä myydään?  :)
Sokoksilla ja Emotioneissa ainakin, tuo maksoi muistaakseni 3,90 tai 3,50.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Kiitokset iines! Hinnan puolesta olisi kyllä hyvää, mutta onkin sitten eri juttu löytyykö sitä täältä rupuisesta Oulusta. Täällä kun ei Sokosta ole (miksi, oi miksi!?).
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Ananas: Sitä löytyy stockalta...
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tuikkuli kirjoitti: RQ, mulla on tuo Cutrinin Sensitive lakka ja sen kanssa on oikeasti fiilis, että ilmaa suihkisi tukkaansa! En ole kokeillut sitä kuin pari kertaa ja niistäkin kerroista on jo aikaa, mutta sellainen muistikuva mulle jäi, että pito oli aika hengetön. :-\
Ostin tota tänään sellasen matkakoon kokeeks. Hairlekiinin myyjä sanoi että Simin Dermosydillä on kanssa hajuton lakka jossa olis vähän kovempi pito. Pitää sitä kokeilla sitten jos petyn yhtä pahasti tohon Cutriniin ku säkin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Euphoria

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

En minä ainakaan Trendlinen lakkaa osta. Ainakaan sitä sinipulloista. Suutin meni tukkoon ja puhdistuksenkin jälkeen se roiskii lakkaa sinne tänne. Ei ollenkaan tasaisesti. Hajukin on kamala. Hard Headia ostan seuraavan kerran, elli joku suosittele hyvää pitävää lakkaa.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Euphoria kirjoitti: En minä ainakaan Trendlinen lakkaa osta. Ainakaan sitä sinipulloista. Suutin meni tukkoon ja puhdistuksenkin jälkeen se roiskii lakkaa sinne tänne. Ei ollenkaan tasaisesti. Hajukin on kamala. Hard Headia ostan seuraavan kerran, elli joku suosittele hyvää pitävää lakkaa.
Ma voin suositella Hard Headia taydella sydamella! 8)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja emi »

RockQueen kirjoitti: Onko kukaan kokeillut tuota Cutrinin Sensitive finishing hairspraytä? Haussa olis hajuton lakka, en tykkää että hiuslakan haju peittää alleen hajuvedet ja kaikki. Haluan kuitenkin lakalta pitoa.
Kuva

Cutrinin lakka on nyt ilmeisesti uudistunut, kun pullo on hieman erilainen mitä aikaisemmin. Entisestä lakasta tykkäsin ja sillä sai ihan kivasti pitoakin, mutta tämä uusi on kyllä aika täysin verrattavissa Erisan lakkaan eli ei minkäänlaista pitoa löydy :(

Onko muuten Tigin hard head:issa miten voimakas tuoksu?
Viimeksi muokannut emi, 29 Kesä 2006, 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

emi kirjoitti: Onko muuten Tigin hard head:issa miten voimakas tuoksu?
Minusta siinä on yllättävän mieto tuoksu. Ei tosiaankaan pökerry edes suihkutteluvaiheessa ja myöhemmin tuoksu ei tule tukasta nenään. Tuoksu on sellainen kevyen hedelmäinen. :) Tosin en ole tuoksuille yliherkkä, joten siinä mielessä en osaa arvioida...
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

No nyt on kokeiltu Cutrin. Ja se puteli jonka ostin Hairlekiinista oli kyllä saman mallinen kun tuo kuvassa oleva. Kyllä se mun mielestä ihan OK piti, ei tietenkään mitään Osis-tasoa mutten sitä odottanutkaan.. Täyttä hintaa siitä en kyllä maksais. Onks toi Erisan sitten samantyylinen? Samaa kamaa pienemmällä hinnalla, pitäiskö kokeilla. Siis onko tuo Erisan kanssa tuoksuton?
Viimeksi muokannut RockQueen, 01 Heinä 2006, 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin