Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Itse ostin myös arkilakaksi tuon Aussien lakan ja täytyy sanoa, että on kyllä hyvää lakkaa. Pitoa on, mutta ei tee mitään lakkakypärää.
Toinen hyvä lakka oli "Blow"-merkin "Blow Up"-lakka. Hienojakoinen suihke ja saa myös melko elastisen lopputuloksen. Harmi vaan, että lakka on melko tymäkästi hajustettua, joten sitä ei voi käyttää ainakaan arkena.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Fructis Bamboo -lakoista on tullut arkilakkojen suosikkeja. Neljällä eurolla saa pullon hienojakoista, hyvältä tuoksuvaa pitoa ja kiiltoa, joka harjautuu kuitenkin helposti pois eikä tahmaa. Olen totaalisen kyllästynyt temppuileviin suuttimiin, jolloin muuten loistava lakka saa jäädä pölyttymään (mm. Tigi, Sebastian), mutta näissä ei onneksi ole sitä ongelmaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Missä näistä Klipoteeketin lakoista on kovin pito? Sininen, Oranssi vai Harmaa? Mulle Emotionin myyjä sanoi että harmaa, mutta musta pito on aika huono. Entäs sitten se vaaleanpunainen ja musta, mites niitten pito? Tai vaaleanpunaista on ilmeisesti kahta pitoa ja mustaa en oo koskaan kyllä nähnyt missään hyllyssä, vain Stoccan hullareiden kuvastossa.

Haussa siis tosi kovan pidon lakka joka ei häviä tukasta päivän mittaan. Mitkään Tigin lakat ei pidä tarpeeksi vaikka paras niistä on Hard Head. Sekin häviää joskus päästä ja koska mulla se pullo kestää kolme viikkoa niin joku halvempi lakka pitäisi löytää. Lakkakypärä on erittäin toivottu, kunhan se vain tuntuu kypärältä, muttei näytä siltä.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Jonsu kirjoitti: Haussa siis tosi kovan pidon lakka joka ei häviä tukasta päivän mittaan. Mitkään Tigin lakat ei pidä tarpeeksi vaikka paras niistä on Hard Head.
Mä olen kuullut monen kehuvan Fudge Skyscaper lakkaa. Omaa kokemusta sen pitävyydestä ei ole.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^^Mulla on ollut klippotekilta vaaleanpunaista ja mustaa. Se musta tukkeutuu kokoajan ja on jääny vähälle käytölle muutenkin kun on duunipaikalla. En oikein osaa niitä keskenään vertailla, mut kyllä
tigin lakat on mun mielestä aika kovia liimoja. Superstaria oon ainakin kokeillu ja se teki kyllä tukasta niin kovan koko päiväksi etten osais kyllä itse kaivata sellaista :D
Got to be keltainenkin on mainostettu pitäväksi.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Skyscraper ei ole mun kokemuksen mukaan mikään kovan pidon lakka, ennenmmin se jättää aika liikkuvaksi.

Got2Be Glued (keltainen pullo) kantsii ehkä kokeilla, mutta jos Tigin Hard Head ei riitä niin en kyllä tiedä mikä olisi kovin paljoa vahvempi.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Jonsu kirjoitti: Missä näistä Klipoteeketin lakoista on kovin pito? Sininen, Oranssi vai Harmaa? Mulle Emotionin myyjä sanoi että harmaa, mutta musta pito on aika huono. Entäs sitten se vaaleanpunainen ja musta, mites niitten pito? Tai vaaleanpunaista on ilmeisesti kahta pitoa ja mustaa en oo koskaan kyllä nähnyt missään hyllyssä, vain Stoccan hullareiden kuvastossa.
Nuo Klippoteketin lakat on kyllä vähän mysteeri. :D Mun ymmärtääkseni ne menee niin, että sininen on kevyin, sitten harmaa, oranssi ja musta. Eli musta on vahvimmalla pidolla varustettu. Olisko nuo vaaleanpunaiset sitten jotain erikoislakkoja, esim. värjätyille hiuksille tarkoitettuja? Mulla on tuo harmaa käytössä arkilakkana, eikä se tosiaan mitään erityisen tujua ole.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Triina kirjoitti: jos Tigin Hard Head ei riitä niin en kyllä tiedä mikä olisi kovin paljoa vahvempi.
Hard Head periaatteessa riittää pidoltaan kun laittaa pari kerrosta ja antaa ekan kerroksen kuivua välillä. Se vaan lähmää olkapäät ja lähinnä etsin toista lakkaa hinnan takia. Tuo kun maksaa 20 egee pullo (vaikka yritän aina hamstrata sitä tarjouksista kun on että ota yksi saat toisen kahdella eurolla ja silti jää 10 euroa hinnaksi) niin koska se pullo ei kestä kauaa niin etsin siksi jotain halvempaa lakkaa. Klipoteeket on 5 euroa normihinta ja 400 ml:n pullo niin niitä saa jo 4 yhden Tigin hinalla. Muistelen joskus miljoona vuotta sitten käyttäneeni punaista Seppälän Proffs lakkaa jossa oli järjeön pito. Vieläköhän sitä saa..?
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

^Kyllä saa ja mä käytän juuri sitä tai vaihdellen sen violetin värisen kanssa. Se violetti Proffs lakka on vielä voimakkaampaa. Olen nyt käyttänyt sitä pari purkkia ja ennen aina pitäydyin siinä pinkissä, joka on kylläkin yhtä hyvää pidoltaan. Suosittelen :ts. Hinta on nyt 5,95 € /400 ml ja Seppälässä on monesti tarjous, että 2 purkkia kympillä ;D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Mistä tuota violettia Proffsia saa? Kävin Seppälässä ja ei ollut kun pinkkiä. Otin sitä pullon, tarjous oli taas et 2 kpl kympillä, mutta en halunnut hamstrata enempää jossei se olekaan niin hyvää kun muistan.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Seppälässä pitäisi olla sitä kumpaakin väriä. En ole muissa liikkeissä nähnyt noita. Minä olen ainakin tykännyt ja ties monesko purkki jo menossa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja cilla »

Ostin sitten ihan tän ketjun perusteella tuota violettia Proffsia ja voi että miksen oo aikaisemmin tajunnut sitä ostaa. Hintaansa nähden on kyllä ihan huippua ja peittoaa kaikki kokeilemani Tigit mennen tullen. Tuoksukin on ihan ok, joten ei taida olla mitään valittamista.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Minäkin ostin vasta taas uuden purkin tuota violettia Proffsia ja taidan pysyä tässä lakassa. On sen verran hyvää pidoltaan ja tukka pysyy hyvin kuosissaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Suositelkaapa hyvää lakkaa (kampaamo tai marketti). Haluaisin sen olevan kuivaa ja hienojakoista, sellainen että se sopii pitkään tukkaan kun sitä pitää auki. Lakka ei saisi olla sellaista märkää ja klimppaavaa. Mahdollisesti myös niin hajusteeton kuin mahdollista, mulla alkaa kaikki hajut tökkimään todella nopeasti.

Tällä hetkellä käytössä Klippiteketin vaaleanpunainen toiseksi vahvin pito. Mahtava hintalaatusuhde ja hyvä lakka otsikselle mutta pituuksissa ei toimi :/
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Anissa »

^Erisanin lakka? Se vahvempi pito. Mulla tuo on ihan luottotuote, käy kampauksiinkin, mutta sillä voi siloittaa myös jakauksen pintapörrön, jos pitää tukkaa auki. Halpaa, kuin saippua ja riittoisaakin vielä. En itse käytä enää muuta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Vastaa Viestiin