Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Ava »

Itse hommasin justiinsa Klippoteket-lakan sinistä versiota, joka on ilmeisesti se kevyin vaihtoehto niistä. En tarvitse mitään superpitävää lakkaa, niin sopii oikein hyvin. Hajukaan ei töki yhden Elnett-pullon jälkeen.  :-X Tulee tasaisesti pullosta ulos, eikä tahmaa. High Hair-lakat on kyllä hyviä, Osiksessa tökkii se haju. Alkoholi saattaa tietysti hieman kuivattaa, mutta sitä on muutenkin melkein kaikissa lakoissa. Käytän yleensä vaan, kun pidän hiuksia kiinni esim. letillä.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Oon miettinyt, että pitäisköhän joskus taas kokeeksi ostaa Osiksen lakka... Aina kun Sokoksella on joku tempaus (hiustenhellimisviikot tai nyt 3+1-päivät), niin siellä kaikki naispuoliset asiakkaat aina kilvan kehuu noita Osiksen lakkoja. Tälläkin viikolla kuulin, kuinka "ne on ihan maailman parhaita". Ja saman virren oon kuullut siellä monesti aiemminkin eikä se sama tyyppi voi olla aina kehumassa niitä! ;D

Mulla oli joskus ajat sitten Osiksen Elastic ja siitä en kyllä tykännyt. Se kuorrutti hiukset omituisesti ja jätti aika mattaiseksi. Yksi kampaaja taas aina laittoi sitä voimakkainta Osista ja se teki hiukset ihan tönköiksi. Kauhean mukavia kokemuksia ei siis ole ja se hajukin on aika ilkeä, mutta silti mulla kiinnostaisi ostaa purkki sinä punaista lakkaa... ::)

Nyt mulla on Tigin Hard Head ja Lorealin Infinium.
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Metku »

Lorealin Infinium on paras koskaan kokeilemani hiuskiinne. Käytän kiinnettä kuitenkin niin vähän, että en koe tarpeellisesksi sijoittaa siihen juurikaan rahaa. Viimeisimmäksi käytössä oli XZ:n hiuskiinne ja siinä ei moittimista. Nyt ostin heräteostoksena Sokoksen 3+1 päiviltä Klippotekin harmaan hiuskiinnepurkin pitkästä aikaa - edellisestä putelista on kulunut jo vuosia. Saa nähdä mitä tykkään.

Ihanaksi olen kokenut myös Elvitalin punaisen hiuslakan, joka oli mulla pitkään käytössä. Siinä on incin mukaan kuitenkin silikonia ja ajattelin, että se ei mun käyttötavoilla (lähinnä tyveen suihkittuna) ole paras mahdollinen.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Tuikkuli kirjoitti:
Mulla oli joskus ajat sitten Osiksen Elastic ja siitä en kyllä tykännyt. Se kuorrutti hiukset omituisesti ja jätti aika mattaiseksi. Yksi kampaaja taas aina laittoi sitä voimakkainta Osista ja se teki hiukset ihan tönköiksi. Kauhean mukavia kokemuksia ei siis ole ja se hajukin on aika ilkeä, mutta silti mulla kiinnostaisi ostaa purkki sinä punaista lakkaa... ::)
Mulla on Osiksen lakoista jonkin verran kokemusta.
Elastic oli muuten kiva mutta jätti tosiaan aika mattaiseksi hiukset, muuten ok.
Session oli huonointa (varmaankin sen vahvin), teki hiuksista kivikovat eikä lähtenyt kunnolla harjaamallakaan pois. Suutin meni tukkoon joka käyttökerran jälkeen.
Freeze (se punainen) mulla on tällä hetkellä käytössä eikä ole pahaa sanottavaa. Jättää hieman kiiltoa tukkaan ja kiinnitys on sopiva. Hajukaan ei ole niin kamala kuin Sessionissa  :)
Euphoria

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minulla on ollut Osiksen Freezeä, Sessionia ja Trendlinen lakkaa. Osis on ihan ok, muttei tuo Sessionkaan oiken kunnolla tunnu pitävän. Minulla ei ole koskaan mennyt sen suutin tukkoon ja menossa on sentään jo toinen pullo. Trendlinen pullossa taas se suutinosa jämähtää kiinni. Ei tukkeudu, mutta se suutin nappi tarttuu kiinni siihen pullon reunaan. Toista kertaa en osta. Nyt ostin kokeeksi Tigin Hard Headia pienen pullon ja ostan sitä sitten lisää, kunhan ensin kokeillen sitä.

Huonoimpia ovat olleet Elnett ja Studio Line sekä Cutrinin hajustamaton (ostettu joskus vuosia sitten).

Tuossa Osiksessa häiritsee se miehekäs tuoksu. Se tuoksuu tosiaan aivan miesten hajuvedelle/partavedelle.

Fruktiksen hiuslakka taas tekee todella tärkätyn tuloksen.  :-X
Viimeksi muokannut Euphoria, 02 Huhti 2006, 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mulla on ollut Herbinan lakkaa useampi pullo. Käytän lakkaa aika vähän, enkä tartte mitään kovin voimakasta ainetta joten tuo sopii hyvin ja on edullista.
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kia »

Mä olen kanssa tykästynyt Osiksen Freezen, käytän kylläkin sitä kovin vähän. Meillä tuntuu, että avokki läträä kaiken lakan...
Hirveimmistä lakoista tuli mieleen Klippotekin -oranssi  hirvitys  >:(, ostin sitä matkalle pienen pullon enkä osta toiste. Haituvat hirveessä köntissä,  pesu lähestukoon välttämätön  tuon käytön jälkeen
Näillä mennään....
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Tigin Hardheadi suosittelisin minäkin tai sit EnviroShapea. Myös Joicon lakkoja voin suositella, hyviä ovat. Myös ICE:n Finisher on oikein hyvä lakka.

Mä en käytä nykyään lakkaa ollenkaan. Arkena en tarvitse eikä oikein tule viihteelläkään käytyä. Otsatukkaankin riittää sipaisu vahaa, jos sitäkään. Nyt kyllä tilasin Tigin matkakokoisen HardHeadin, se on näppärä ottaa mukaan reissuun.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Ice »

tuoksun kannalta paras lakka on minulle ollut se wella btb green tea, mutta on tosi lähmäistä :-\ ponnarin siloittelisin ennemmin jollain pitävällä kiiltosuihkeella
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Minäkin tykkään tosta osiksen freezestä ja hajukaan ei ole mielestäni paha ja mikä parasta haju ei jää pään ympärille leijailemaan.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mä ostin aikoinaan Osiksen Sessionia ja Freezeä ihan tuoksun puolesta, tykästyin siihen älyttömästi ja molemmissa pitokin on ihan hyvää eivätkä lähmää hiuksia. Nyt vihdoinkin olen kyllästynyt noihin, joten käytössä on tällä hetkellä Goldwellin Trendlinen lakka sekä Tigin Masterpiece. Trendlinen pito ei ole niin voimakas kuin Masterpiecen, joka kyllä jättää mielestäni hiukset hiukan kovaksi. Toisaalta se tuo taas mukavasti kiiltoa hiuksiin ja suihke on tasainen.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Mulla on nyt ollut se Osiksen Freeze pari päivää testikäytössä ja tuntuu kyllä yllättävän hyvältä! Pullosta tuleva suihke on tasainen ja tarpeeksi kuiva, mutta silti siitä jää sopivasti tukkaan. Ja ihan niin kuin Kikka sanoikin, tulos ei ole yhtään lähmäinen. Tuoksukaan ei ole niin karmean voimakas Osis kuin voisi kuvitella. Tämä vaikuttaa parhaalta Osis-hiuslakalta tälle päälle, jos vertailee keskenään harmaata, punaista ja mustaa pulloa.
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja emi »

Minulla myös ollut OSIS SESSION:ia. Alussa tykkäsin sen pidosta, mutta nykyään en voi enää käyttää. Tuoksu on liian voimakas (aiheuttaa päänsärkyä/pahoinvointia) ja muutenkin hiukset ovat hirveän tuntuiset/näköiset sen jälkeen kun koittaa harjata lakkaa pois.
Palasin CUTRININ sensitiveen, joka on ihan peruslakkaa, silläkin pärjää.
Viimeksi muokannut emi, 19 Huhti 2006, 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Yhden jutun olen Osiksen Sessionissa ja Freezessä huomannut mikä ärsyttää. Niistä jää hiukset aina ihan vaaleanharmaiksi kun harjaa pois, ihan kuin hiukset olisivat pölyssä ja hilseessä. En muista jättikö Osiksen Elastick tuollaista nöyhtää päähän.
Onneksi Freeze (se punainen) joka minulla on nyt käytössä ainoana lakkana ei jätä siinä määrin tuota pölyä päähän kuin Session teki.
Mincu

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Mincu »

Itse tykkään Lorealin Studio Linen lakasta.Mun tukka kestää sillä ihan hyvin ja siinä on hyvä tuoksu. :)
Vastaa Viestiin