Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Suositelkaas hyviä hiuslakkoja :) Mielellään marketissa myytäviä, tai muuten vain edullisia. En viitsi lakasta paljoa maksaa, koska tulee kuitenkin niin harvoin käytettyä, lähinnä ponnarin siloitukseen käytän.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Ponnarin siloitukseen taitaa sopia kaikki joten sinuna minä sitten käyttäisin jotain alkoholitonta ja hyvän tuoksuista.Ei turhaan kuiva hiukset ja hyvä tuoksu hivelee aina mieltä.Kannatta aina koklata tuo tuoksu,joissakin se on aika järkyttävä.
Marketista oma suosikkini Taft,kampaamosta Wella High Hair ja Kadus.Näiden tuoksut miellyttävät minua.
Syaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1259
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:46

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Syaani »

Minä tykkään XZ:n hiuslakasta. Se ei jätä hiuksiin mattamaista mähmää tai tee niistä peltiä. Kiilto säilyy hyvin, pito on kohdallaan  ja lakka on vielä edullinen. Tuoksu on tavallinen hiuslakan tuoksu, ei liian voimakas, mutta ei erityisen miellyttäväkään.
1a F ii
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Mulla on Wella High Hair lakkaa. Tuli joskus ostettua Hairstoresta ja vieläpä ultra strong. Pitää kyllä hyvin, mutta jättää hiukset turhan kovan tuntuisiksi. Tuoksu on ihan okei. Aika harvoin käytän hiuslakkaa, joten tuo riittää siihen tarkoitukseen. Seuraavaksi aion kyllä ostaa jotain ihan muuta.
1b M ii
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Oon tykännyt kovasti harmaaputelisesta Klippoteket-lakasta. Tuo hyvin pitoa ja myös kiiltoa, on tosi edullinen (minipullo 80ml n. 2e, iso pullo (300-400ml?) nelisen euroa). Taitaa kyllä alkoholia sisältää ihan reippaati, se ainakin komeileee ekana incissä.. mutta ei mun hennoille haituville oo ainakaan tehnyt mitään huomattavaa tuhoa, harvoin kylläkin lakkaa käytän. Tuota myydään ainakin Stockmann Beautyssä ja Sokoksella.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Älkää hirttäkö, mutta minulla löytyy Sunsilkin hiuslakka. ;D En käytä lakkaa kovinkaan usein ja tässä oli ihan kiva tuoksu halvan hinnan lisäksi, joten siinä se nyt kylppärin hyllyllä nököttää... ::)
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

si3nna,millainen tuoksu on tuossa harmaassa klippotekenissä?Mulla on ollut sitä oranssia,tykkäsin muuten mutta toka pullo teki heti alkuun lakon.Lakka ei tule ulos nättinä suihkuna vaikka mitä tekis,ruikkii vain kuin puutarhaletku. :((Ensimmäinen pullo toimi ihan hyvin).En sitten ole tohtinu ostaa uutta että jos kaikki on maanantai kappaleita.
Viimeksi muokannut -tiina-, 07 Maalis 2006, 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Nutturoihin tms. toimii Lorealin infinium hiuskiinne. sellaisella jättipullossa sitä ainakin myydään.
Viimeksi muokannut Mindela, 16 Maalis 2006, 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Olen huomannut saman. Osiksen 500ml hiuslakkapullo kestää mulla pitkästi yli vuoden, kun taas markettilakkoja saa olla koko ajan ostamassa uusia. Ja olikohan Taft vai mikä merkki josta jäi tukkaan valkoista kovaa ainetta hiukseen palloiksi, näytti pölyltä ja tuntui kovalta eikä lähtenyt kuin saksilla  :'( Onneksi käytin siihen aikaan lakkaa vain etuhiuksiin ja sille alueelle niin ei koko päätä tarvinut leikata.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mä tykkään matrixin trix lakasta eikä hajukaan ole kummoinen.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Avena »

Mä käytän lakkaa lähinnä otsatukkaan ja tykkään Tigin Catwalk EnviroShapesta. Alkoholi on ensimmäisenä INCIssä, mutta ei otsatukassa mitään säästelemistä ole kun sitä leikkaa koko ajan. Tuoksu on sitrusmainen, ei ole liian jämäkkä ja tuntuu riittoisalta. Kallistahan se tietysti on.

En tiedä Leila, mitä tarkoitat ponnarin siloituksella, mutta itse suihkutan ponnariin välillä Wellan Shock Waves kiiltosuihketta. Ponnariahan ei varsinaisesti tarvitsee kiinnittää. Shock waves siloittaa, poistaa sähköisyyttä, antaa kiiltoa ja on halpaa.
1bFi
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

-tiina- kirjoitti: si3nna,millainen tuoksu on tuossa harmaassa klippotekenissä?Mulla on ollut sitä oranssia,tykkäsin muuten mutta toka pullo teki heti alkuun lakon.Lakka ei tule ulos nättinä suihkuna vaikka mitä tekis,ruikkii vain kuin puutarhaletku. :((Ensimmäinen pullo toimi ihan hyvin).En sitten ole tohtinu ostaa uutta että jos kaikki on maanantai kappaleita.
Tuoksu on mielestäni aika huono, mutta hiuksissa sitä tuoksua en kyllä enää huomaa. En osaa tarkemmin määritellä mille tuoksuu, mutta joka tapauksessa ei-hyvälle, sellaiselle "lakkamaiselle" :P Mulla ei suuttimen kanssa oo ollut mitään ongelmaa, vaikka useammankin pullon tuota olen käyttänyt.

Lisäsin muuten tuon incin FAQ-osion ketjuun.
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja iines »

Tigin Hard Head on tosiaan hyvä lakka. Mutta ajattelin hankkia jonkun edullisemman, ehkä markettilakan rinnalle. Mulla on lyhyehköt hiukset joita joutuu laittamaan ahkerasti  joten pitoa saisi olla. Toinen kriteeri hyvä tuoksu.  Onko kukaan käyttänyt sitä Elnettiä (?), joka on ollut markkinoilla ties kuinka kauan? Purkissa se hassu naisen naaman kuva.
Lisää lakkaehdotuksia muutenkin :).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Minä tykkäilen kovasti Lorealin Color Show -lakasta, joka on tehty nimen omaan värjätyille hiuksille. Kevyempää versiota olen käyttänyt. Alkoholin määrä on minimoitu, muistaakseni n. 60% vähemmän alkoholia kuin normilakoissa. Tuoksu on todella raikas, lähes hajuvesimäinen. Koostumus on aavistuksen kostea, mikä mahdollistaa muotoilun vielä suihkimisen jälkeen. Kiva kiilto tulee kaupan päälle  :)
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mä oon nyt käyttänyt Tigin HardHeadia ja Joicon Context_ Assertionia. Molemmat olat todella hyviä! Tigi on paljon tukea vaativiin kampauksiin ja Joico mm. kiharakampauksiin. :) Joicon tuoksu on ihana!
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Vastaa Viestiin