Hyviä hiuslakkoja?

Leikkaukset sekä kampaukset
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mä haluan hiuslakkani hajusteettomana, ja kehuin tuolla ylempänä Simin DS-linjan Multi Style -lakkaa, mutta totesin hiljattain sen aiheuttavan mulle päänahkaan paiseita. Ihanaa. Muuten ihan parhaita käyttämiäni lakkoja, mutta en käytä enää, kun ihan selvästi ärsyttää päänahkaa pahasti, vaikka pesen päivittäin, eikä tuote ikinä ehdi lojua päässä pitkään. Ostin tilalle No Nothing -sarjan kevyemmän pidon lakan. Se ei ole yhtä hienojakoista ja siistiä kuin DS, mutta kyllä se mulle kelpaa, ihan ok. Ei paiseita. Cutrinin Sensitive-linjan lakat olivat kallistuneet aika tuntuvasti viimeisimmän uudistuksen myötä, ja ne jätin huomiotta ihan puhtaasti hinnan takia. Edullinen markettituote olisi kiva, mutta en ole oikein tykännyt niiden lopputuloksesta; Herbina on ihan ok, mutta tuntuu vähän liian hoitavalta ja heikkopitoiselta mun haituville.
1cFii, oma väri.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja riinam »

Käyttääkö kukaan juures osiksen hiuslakkoja? Musta kun tuntuu, että se on ylivoimaisesti suosituinta kavereidensa n keskuudessa, mutta täällä näkee vähemmän puhetta siitä. Mielipiteitä?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minä käytän Osiksen Session-hiuslakkaa ja tykkään siitä todella paljon. Tykkäsin myös Freeze-lakasta, kun käytin sitä vuosia sitten. Sessionin huono puoli on miehekäs tuoksu ja suutin jumittuu, kun ei käytä lakkaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on käytössä Session ja tykkään kyllä paljon. Hienojakoinen ja hyvin toimiva suutin, pito on hyvä ja kestävä. Lakka on myös monikäyttöinen, sopii sekä viimeistelyyn ja irtohaivenien kesyttämiseen että tukea ja volyymiä tuomaan. Saa Prismasta, pullo on ihan kivan näköinen ja hintaa 500 ml on 11,90, on siis melko edullinen. Ainoa miinus on tuoksu, joka on aika voimakkaan partavesimäinen.
ainokainen

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Hei, otteeko huomanneet että Pirkka-sarjaankin on tullut hajusteeton hiuslakka? Kokeilin sitä ja se toimi ihan tyydyttävästi, mutta jätti hiukset ehkä aavistuksen liian korppumaisen tuntuiseksi mun makuun. Hajusteettomista markettilakoista Herbina on kyllä edelleen ykkönen.

Mistä tuota No Nothing -sarjan lakkaa voi ostaa?
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ No Nothingia saa esim. Sokokselta. Se on kotimaisen KC Professionalin linja, joten saa kyllä siis varmaan useimmista kampaamokaupoista ja olisikohan osassa Prismojakin.
1cFii, oma väri.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mä inhoan hiuslakkoja, jotka tekevät hiuksista kovat, koppuraiset ja klimppaavat. Vierastan myös hiuslakkamaisia ja mummotuoksuja, mutta esanssituoksujen kanssa olen ihan kotonani. Ostin kokeiluun got2b:n Mind Blowing -hiuslakkan, ja se on kuin minulle tehty. Sitä mainostetaan nopeasti kuivuvana, ja joo, se on samantien kuiva - mun aikatauluni nyt eivät silti muutenkaan ole olleet hiuslakan kuivumisvauhdista kiinni. Tämä kuitenkin myös lunastaa lupaukset superhienosta suihkeesta, ei todellakaan tule mitään koppuraisia klimppikohtia. Tästä jää vähän tuntumaa tukkaan, mutta lähinnä karheutta, ei korppua. Hiuksiin jää hienovarainen kiilto, mutta ei lakkakuorrutusta. Toimii aukinaisessa tukassa ihan täydellisesti.

Vilkaisin netistä muutaman kommentin tästä, ja monet ovat pettyneet, kun tämä ei ole mitään hyperhold-kamaa. Sellaista kaipaaville en itsekään suosittelisi, eikä tämä varmaan ole paras mahdollinen kampausten kiinnittäjä. Kaltaisilleni luonnolliselta tuntuvaa, liikkuvaa lopputulosta hakeville ihan mainio budjettituote kuitenkin.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Kiitos vinkistä. Tuo kuulostaisi juuri sellaiselta hiuslakalta, jota olen etsinyt (marketista). Hienojakoinen suihke, joka on kevyt. En kaipaa mitään vahvaa pitoa hiuksille, vaan pitoa enemmänkin päällishiuksille, jotka lentelevät ylöspäin... Lakka on minun mielestäni paras pito näihin kurittomiin päällishiuksiin, vahat ja muut ei ole niin helppoja (tai sitten en ole vaan löytänyt oikeanlaista vahaa.)

LV hiuslakka alkaa olemaan lopuillaan, on kyllä niin kamalaa tavaraa, etten toiste osta. Jättää hiuksiin kovan, koppuran lopputuloksen.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Nyt kun on tuo heikkopitoisempi No Nothing -lakka ollut jonkin aikaa matkassa, niin voin kyllä sanoa tästäkin, että en osta uudelleen. Sanoinkin jo alkuun, että ei ole järin hienojakoista. On toki parempaa kuin kehnoimmat markettilakat, ja käyttökelpoista siinä mielessä, ettei tee mitään kamalaa päänahalle, mutta siis ei tää kyllä minusta hintansa arvoista ole. Kovettaa ja klimppaa hiukset heti, ei saa tasaista ja siistiä pitoa. Vaikka pullon suun aina putsaisi, ei lakka vain tule tasaisena suihkeena. Ihan ok, mutta odottaisin halvimmiltakin kampaamotuotteilta parempaa. Ei ole kuitenkaan mistään uudesta tuotetyypistä kyse, luulisi että siisti ja hienojakoinen lakka olisi jo jonkinlainen selviö... Jos tähän hintaan ei saa parempaa, niin tyydyn sitten ensi kerralla suosiolla johonkin parin euron Herbinaan, en maksa useampaa kymppiä yksinkertaisesta hiuslakasta.
1cFii, oma väri.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

bubbs kirjoitti: Mä inhoan hiuslakkoja, jotka tekevät hiuksista kovat, koppuraiset ja klimppaavat. Vierastan myös hiuslakkamaisia ja mummotuoksuja, mutta esanssituoksujen kanssa olen ihan kotonani. Ostin kokeiluun got2b:n Mind Blowing -hiuslakkan, ja se on kuin minulle tehty. Sitä mainostetaan nopeasti kuivuvana, ja joo, se on samantien kuiva - mun aikatauluni nyt eivät silti muutenkaan ole olleet hiuslakan kuivumisvauhdista kiinni. Tämä kuitenkin myös lunastaa lupaukset superhienosta suihkeesta, ei todellakaan tule mitään koppuraisia klimppikohtia. Tästä jää vähän tuntumaa tukkaan, mutta lähinnä karheutta, ei korppua. Hiuksiin jää hienovarainen kiilto, mutta ei lakkakuorrutusta. Toimii aukinaisessa tukassa ihan täydellisesti.

Vilkaisin netistä muutaman kommentin tästä, ja monet ovat pettyneet, kun tämä ei ole mitään hyperhold-kamaa. Sellaista kaipaaville en itsekään suosittelisi, eikä tämä varmaan ole paras mahdollinen kampausten kiinnittäjä. Kaltaisilleni luonnolliselta tuntuvaa, liikkuvaa lopputulosta hakeville ihan mainio budjettituote kuitenkin.
Piti hankkia tämä heti kokeiluun, ja olen todella tyytyväinen :). Samat ajatukset kyseisestä lakasta, ja tämä tuoksu on ihana :-*. Karkkituoksun ystäville ehdottomasti sopiva.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Oi kiva kuulla, että toimii sielläkin, enkä suositellut sutta :D
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Onko foorumilaisilla käyttökokemusta Redkenin 15 Quick Tease hairspray backcombing -lakasta? Mulla on ollut käytössä Balmainin hiuslakka, mutta tarvitsen selvästi voimakkaampaa lakkaa, jos teen kiharia.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^^ Mulla on tota ja en käyttäisi perus viimeistelylakkana. Aivan ihana tuote auki olevan pitkän tukan pöyhimiseen ja valmiiden kiharoiden sekaisin puristeluun. Tuolla saa sellaista kuivashampoomaista rakennetta ilman jauhoisuutta ja vähän suolasuihkeen tuntua kivemmassa muodossa. Ei siis lätsäytä tai kastele tukkaa. Tupeeraukseenkin olen kokeillut ja tukan saa vaikka pystyyn kun tuota suihkii. Lopputulos on mattainen, eikä niin korppu kuin perus vahvoissa hiuslakoissa vaan enemmän huopainen. Kampausten teossakin tuote toimii hyvin kun harjalla viimeistellessä hartsi ei rapise samalla lailla kuin tönkkölakasta. Hinta vaan on aika suolainen kampauksiin hölvättäväksi.
1a F ii Tukkakuva
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hyviä hiuslakkoja?

Viesti Kirjoittaja elly »

Onko kokemuksia Four Reasonsin Working Spray -hiuskiinteestä? Ainakin sai I'd rather hair you now -blogissa hyvän arvion.
Vastaa Viestiin