Sivu 1/1

Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 17:58
Kirjoittaja Eulaalia
Olis hakusessa joku seerumintapainen kiiltoa tuova aine, joka ei saa tahmata yhtään. Muotoilutuotteita en halua käyttää, kun ne takuttavat. Kellään vinkkejä jostain hyvästä aineesta, ei ole pakko Suomesta saada, voin tilata ulkomailtakin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:08
Kirjoittaja zorro
Mulla on ollu tota tigin girl toys seerumia. Kiillotti tosi hyvin hiukset, mutta tuote on vähän liian hintava mun budjetille...  :-\

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:23
Kirjoittaja nicky
Ulkomailta ostettuna Girl Toys on melko edullinen. Hyvä tuote!

Marketin puolelta kannattaa kokeilla Nutri Gloss naamiota ja jätettävää, kampaamosarjoista LC2 kiiltohoito on kehuttu.
Trendlinen Shine Spraysta olen itse tykännyt. Seerumeita on monenlaisia, Joicolla on K-pak kiiltoseerumi joka ainakin tipan laittamisen jälkeen tuntui toimivalta :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:30
Kirjoittaja Luomo
tiia kirjoitti: Mulla on ollu tota tigin girl toys seerumia. Kiillotti tosi hyvin hiukset, mutta tuote on vähän liian hintava mun budjetille...  :-\
Tuohan on pelkkää silikonia tuo Girl toys, joten kyllähän sellaista löytyy halvemmallakin. Samaa tavaraa lienevät Fructisin yms. kiiltotipat.

Edit. Tässä vielä Girl toysin INCI vahvemmaksi vakuudeksi:
Cyclomethicone, Dimethicone, Fragrance, Ethylhexyl Methoxycinnamate

Ajaa varmasti asiansa, mutta vastaavia löytyy kyllä halvemmallakin  ;)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 18:50
Kirjoittaja zorro
Niin ja sitten on myös www:n kiiltotipat toiminu mulla. Ja ihme kyllä inci listakin on paljon pitempi kuin girl toysissa:

cyclomethicone
cimethicone
alcohol denat
panthenol
silk
paptide
octyl methocycinnamate
c12-15 alkyl benxoate
phenoxyethanol
methylparaben
propylparaben
parfum

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:20
Kirjoittaja Luomo
Aika samalta näyttävät, ainoa vaan, että tuossa www:ssä on vielä alcohol. denatia, joka monilla kuivattaa selvästi. Tosin siinä on ripaus kosteuttavaa panthenolia, mutta tuskin huomattavasti. Muut ovatkin lähinnä säilöntäaineita.

Mulla on muuten ikivanha käyttämättä jäänyt Tigin Pure gloss finishing, joka on varmaan Girl toysin esiaste. Sen INCI on:
cyclomethicone, dimethicone, alcohol. denat., collagen, silk protein, methylparaben, parfum

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:23
Kirjoittaja Eulaalia
Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke? Sitä multa löytyy, mutta kun on aerosolipullossa niin olen mieltänyt sen lakaksi, täytyypä joskus kokeilla. Ja Nutri-Glossia mulla on, mutta haluaisin jotain vähän löysempää, jota voisi laittaa kuiviinkin hiuksiin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:30
Kirjoittaja Luomo
SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:32
Kirjoittaja zorro
SippeK kirjoitti: Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke?
Ei se mulla ainakaan suihkeena ole vaan 75ml pullossa (joka muuten on tosi epäkäytännöllinen).
Siitä on jo aika kauan aikaa kun ostin ton joten voi olla että se on poistunut jo markkinoilta...

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 19:37
Kirjoittaja Eulaalia
Luomo kirjoitti: SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.
Saa se olla suihkemuodossakin (levittyy paremmin :)) kunhan ei tahmaa tai koveta hiuksia. Voisin vaikka kokeillakin. Ja tiia, se mun WWW-kiiltosuihke taitaa olla sitten eri ainetta.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 20:23
Kirjoittaja Eleven
Redkenin Vinyl Glamilla saa aivan tajuttoman kiillon, suosittelen. WWW:n kiiltosuihke oli pettymys, mutta sen te varmaan arvasittekin..  ;D.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 20:24
Kirjoittaja Luomo
SippeK kirjoitti:
Luomo kirjoitti: SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.
Saa se olla suihkemuodossakin (levittyy paremmin :)) kunhan ei tahmaa tai koveta hiuksia.
Tuo Wellan on siitä kiva, että se ei tunnu hiuksissa oikein miltään: ei tahmaa, koveta, tee likaiseksi tms. Se vain katoaa  ;D.

Tuli muuten mieleen, että tämän ketjun pitäisi varmaan olla tuolla hiustenleikkuu-osastolla, kun sinne pitäisi mennä muotoilukin  :-\.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 20:57
Kirjoittaja Jonsu
Mä tykkään Tigin After Party voiteesta. Vaikka ei olekaan kiiltotuote niin tuo sitä, pehmentää letin ja poistaa ikävät hajut mennessään.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 21:03
Kirjoittaja ~vail~
tiia kirjoitti:
SippeK kirjoitti: Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke?
Ei se mulla ainakaan suihkeena ole vaan 75ml pullossa (joka muuten on tosi epäkäytännöllinen).
Siitä on jo aika kauan aikaa kun ostin ton joten voi olla että se on poistunut jo markkinoilta...
Sitä oli sekä pullossa että suihkeena, käsittääkseni samaa tavaraa, mutta ei ole enää näkynyt etsinnöistä huolimatta... Sitä haettiin oikein porukalla, kun anoppi niin tykkäsi. Hän siis laittoi ennen koiranäyttelyä hauvoihinsa tuota, eivätkä ne ainakaan sitä haukkuneet ;D

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 21:49
Kirjoittaja Zippo
Vaikka muotoilutuotetta ei varsinaisesti kaivattukaan, niin ehdotan silti Tigin Small Talkia. Siinä on niin kevyt muotoilu-ominaisuus, että ei ole mun hiuksiin tehnyt siinä mielessä juuta eikä jaata. Kiiltoa antaa oikein kivasti, tukka ei näytä rasvaiselta vaan luonnollisen kiiltävältä ja terveeltä. Ja mitä takuttamiseen tulee, niin sen kanssa ei missään nimessä tule takkuja, vaan hiukset selviävät tosi hyvin. Eikä tahmaa yhtään jos järkevästi annostelee, on helppo levittääkin. Hoitaa myös jonkin verran ja plussaa annan hyvästä tuoksusta  :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Tammi 2006, 22:16
Kirjoittaja loota
Jolanta kirjoitti: Mä tykkään Tigin After Party voiteesta. Vaikka ei olekaan kiiltotuote niin tuo sitä, pehmentää letin ja poistaa ikävät hajut mennessään.
Samat sanat. Oli oikein hyvä ostos.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 06:21
Kirjoittaja Lyx
L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 17:19
Kirjoittaja Eulaalia
Kiitos vinkeistä!
Mua ehkä kiinnostais vähän tuo Redkenin Vinyl Glam tai sitten Glass Look. Nimen perusteella ainakin kuulostaisivat sellaisilta mitä haen. Tai sitten K-Pakin Protect&Shine. Tai ehkäpä Tigin vastaavat. Äh onpas vaikeata.

Off Topic: Voi hitsi kun on ihanat hiukset sillä Schwartzkopfin Gliss -mainoksen naisella, ne tummat kiiltävät kiharat. Olispa mun käkkyrät yhtä kiiltävät! Mut en usko että Glissillä tuollaisia saa kuitenkaan..

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 20:22
Kirjoittaja Erykah
Muakin kiinnostais tuo vinyl glam, mietin sitä että kun tuo on aika hintava, niin saisiko vastaavan tuotteen halvemmalla? Onko tuo siis pelkkää silikonia vai mikä siinä sen kiillon tekee?
Toinen vaihtoehto on small talk kun sitä on täällä niin paljon kehuttu :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:10
Kirjoittaja tukutuku
Jos saa suihke olla, niin Osiksen Sparklerista oon tykännyt kovasti. Ainoo vaan, että se haju muistuttaa jotain miesten tuoksua (CK crave tai joku vastaava).  :) Tosi kevyt, ei tahmaa, ei kovetu eikä tee hiuksia märännäköiseksi ja antaa reippaasti kiiltoa. Hinta joku 12e, muistaakseni.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:15
Kirjoittaja JoHanna

Mä oon tykännyt Heditin kiiltosuihkeesta, tulee mukava kiilto muttei tahmaa tai tee hiuksista likaisen näköisiä! :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Tammi 2006, 21:54
Kirjoittaja Luomo
Erykah kirjoitti: Muakin kiinnostais tuo vinyl glam, mietin sitä että kun tuo on aika hintava, niin saisiko vastaavan tuotteen halvemmalla? Onko tuo siis pelkkää silikonia vai mikä siinä sen kiillon tekee?
Toinen vaihtoehto on small talk kun sitä on täällä niin paljon kehuttu :)
Löytyiskö joltain Vinyl glamin INCIä? Ihan kuin muistaisin joskus katsoneeni, että siinä oli Alcohol denat. alkupäässä.

Edit. Piti vielä sanoa, että ei tuo Small talk ainakaan minulla mikään erityinen kiiltotuote ole. Itse kiillotan tuon aiemmin mainitsemani Wellan markettisuihkeen lisäksi Osiksen kiiltovahalla: vähän vahaa hangataan kämmenten välissä ja sitten kevyesti "silitetään" suortuvia.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 01:01
Kirjoittaja Kerttu
Loreal Nutri Gloss jätettävä hoitoaine on kevyt ja takuulla kiiltoa antava kun sisältää sellaisia valoa heijastavia helmiäishippusia. Ei tahmaa, ei tee hiuksia raskaaksi, jättää pituudet ja latvat pehmeiksi, ei sisällä silikonia. Suosittelen, jos sietää niitä hippusia.. niitä saattaa sitten olla jokapaikassa. Jos tarkkaan kattoo niin meillä olen niitä havainnut mm. naamassa, vauvan poskessa ( ;D), käsissä.. Mua ei haittaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 01:41
Kirjoittaja Ice
small talk on tosiaan muotoiluvoide, mutta antaa sekin nyt jonkun verran kiiltoa. Itse tykkään lanzan protecshinesta, k-pak seerumista ja pps kiiltosuihkeesta. Ja jos pitävyyttä ja kosteussuojaa haetaan, niin matrix sleek look 3

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 05:51
Kirjoittaja Jonsu
Mulla on Vinyl Glamia ja olen tykännyt. Kyllä siinä on alkoa en nyt jaksa juosta alakertaan hakemaan putelia.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 10:02
Kirjoittaja Eulaalia
Löysin sitten Hqhair:sta tämmöisen: Matrix Biolage Shine Renewal, jos tilais sen kokeeksi, ihan hyvät arvostelut saanut Makeupalley.comissa eikä ole ihan kalliimmasta päästä.
Ja tarvii varmaan nyt samalla tilata se Redkenin Anti-Snap, kun mä näin siitä jo kerran untakin  ;D.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 11:11
Kirjoittaja sipe
Lyx kirjoitti: L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...
Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 11:22
Kirjoittaja Zessa
sipe kirjoitti:
Lyx kirjoitti: L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...
Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?
L'ANZA URBAN ELEMENTS SHINE GEL (hieman vastaava kuin tuo hair polish) oli mulla kokeilussa kerran ja oli ihan kelpoa tavaraa. Kevyt, öljytön ja teki juuri tuon, että latvoista tuli sileät ja se kuiva pörrökkyys hävisi. Ei tahmannut eikä tehnyt tukasta likaisennäköistä. Oli myös muistaakseni lämpökäsittelyyn sopivaa. Itse ainakin föönailin eikä vaikuttanut mitenkään erityisesti. Hyvää kamaa!  ;D

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 13:24
Kirjoittaja Marielle
Itsekin olen käyttänyt Tigin After Partya, antaa hyvin kiiltoa. Oltava vain tarkkana ettei annostele liikaa, saa muuten hiukset rasvaisen näköisiksi. Pakko vielä mainostaa tässä Tigin Masterpiece lakkaa (vaikka kysyttiinkin seerumista), antaa loistavan kiillon ja lisäksi myös hyvän tuoksun.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 16:36
Kirjoittaja Eleven
Redken Vinyl Glam

Alcohol Denat, Cyclopentasiloxane, Phenyltrimethicone, Octyldodecyl Neopentanoate, VP/Va Copolymer, Fragrance, parfum (D2724/ 1)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 17:03
Kirjoittaja Emiliaa
Itse olen pitänyt eniten osiksen seerumista (pitää varoa laittamasta liikaa!)  ja redkenin outshinesta. kiiltosuihkeista tigin camera ready ja redkenin vinyl glam kokeilemistani parhaat. myös joku h&m:n vaaleanpunaisessa pullossa oleva suihke hyvää, tosin en tiedä myydäänkö sitä enää. :-\

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 17:48
Kirjoittaja Lyx
sipe kirjoitti:
Lyx kirjoitti: L'anzan Urban Elements Hair Polish on aika kiva. Se on muotoiluvoide, mutta ei mun mielestä anna mitään pitoa, käytänkin sitä ensisijaisesti silottamaan ja antamaan kiiltoa. Annostuksessa täytyy olla niukka, muuten tukka menee vähän rasvaisen oloiseksi...
Voiko tuota käyttää ennen muotoilua? Lähinnä on kyse siis siitä ongelmasta, johon kaipailin Storen puolella apuja jo kauan sitten:

Tykkään silloin tällöin käsitellä hiukseni laineraudalla. Sillä tulee muuten tosi kivaa jälkeä, mutta kuivat latvat ovat aina ihan hirveänä pörrönä, kun eivät tykkää tuosta lainerautailusta. Olen siis etsiskellyt tuotetta, joka rasvoittaa ja siloittaa latvoja, mutta jota voisi käyttää myös ennen kuumakäsittelyä.

Miten siis tuo L'anza?
Kyllä olen sitä ihan siloitteluun käyttänyt ennen kuin olen kihartimella tai suoristusraudalla muotoillut. Voi laittaa myös kosteaan tukkaan, olen sitä mm latvasuojanakin käyttänyt.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Tammi 2006, 18:38
Kirjoittaja Erykah
Kiitos tuosta vinyl glamin incistä, tosiaan kyllä epäilyttää se alkoholi siinä ensimmäisenä kun se ainakin mulla tuppaa kuivattamaan tukkaa.
pitää mennä kauppaan tutkimaan muita, tigin camera ready ja osiksen sparkler kiinnostaa myös.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 16:08
Kirjoittaja petomaani
Mulla on ollu tavoistani poiketen marketin Loreal Elvital Nutri Gloss kiiltohoito, toimii ainakin mun tukassa (paksu) hyvin. Ei välttämättä mikään maailman laadukkain tuote, mutta jäätävän hyvä hintaansa nähden ;)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 03:48
Kirjoittaja Ice
Erykah, kannattaa ottaa huomioon PPS kiiltosuihkekin. Tasaista ja kevyttä, hyvin kiillottavaa, alkoholitonta ja suojaavaa

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 03:52
Kirjoittaja Lyx
Kävin eilen hakemassa HS pakettini postista ja kokeilin heti ostamaani Hedit kiiltosuihketta. Vaikuttaa ihan hyvältä; antaa runsaasti kiiltoa eikä lätsäytä hiuksia. Ei ole pahan hintaistakaan...

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 11:03
Kirjoittaja calypso
Mulla on tuo Osis Sparkler ja oon kyllä tykännyt siitä, ei lätsäytä eikä tee mitään muutakaan paitsi kiiltää  :)
Plussaa myös isosta pakkauksen koosta, kaikki aiemmin ostamani ovat olleet niin pieniä että koko ajan saa olla ostamassa lisää..

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 11:43
Kirjoittaja Jadele
Olen tykännyt kovasti marketti wellan shock waves massive shine on kiiltosuihkeesta, on tällänen keltainen pullo. Ei tahmaa ja antaa oikeasti kiiltoa paljon. Eikä alcohol denatkaan ole ihan kärkipäässä.
en vain tiedä onko enää kaupoissa myynnissä? kertokaa jos olette nähneet. Voisikin ostaa uuden pullon.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 13:30
Kirjoittaja Janda
Kiiltoa saan tähän tukkaan Tigin Girl Toys-seerumilla, useimmiten käytettynä yhdessä Tigin Maxxed-out suihkeen kanssa jonka etiketti lupaa "super shine" lopputuloksen vaikkei yksinään tee juuri mitään.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 15:05
Kirjoittaja Efva
Jadele kirjoitti: Olen tykännyt kovasti marketti wellan shock waves massive shine on kiiltosuihkeesta, on tällänen keltainen pullo. Ei tahmaa ja antaa oikeasti kiiltoa paljon. Eikä alcohol denatkaan ole ihan kärkipäässä.
en vain tiedä onko enää kaupoissa myynnissä? kertokaa jos olette nähneet. Voisikin ostaa uuden pullon.
Ostin äsken pullollisen ko. ainetta kokeiluun Halpa-Hallista, eli siellä tätä ainakin on myynnissä. :)

Kiva tuoksu muuten, ainakin minun mielestäni!

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Tammi 2006, 15:22
Kirjoittaja Lyx
Juu, täälläkin haikaillaan Headrushin perään, mutta niin ihana kun onkin niin käytössä on tosi kallis kun ei ole niitä ihan riittoisimpia tuotteita. Mutta se tuoksu ja se kiilto... Voi ei, kai se on pakko ostaa sitten kun tämän hetkinen Hedit loppuu.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 31 Tammi 2006, 14:42
Kirjoittaja Tiukunen
Mirre kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Olen tykännyt kovasti marketti wellan shock waves massive shine on kiiltosuihkeesta, on tällänen keltainen pullo. Ei tahmaa ja antaa oikeasti kiiltoa paljon. Eikä alcohol denatkaan ole ihan kärkipäässä.
en vain tiedä onko enää kaupoissa myynnissä? kertokaa jos olette nähneet. Voisikin ostaa uuden pullon.
Ostin äsken pullollisen ko. ainetta kokeiluun Halpa-Hallista, eli siellä tätä ainakin on myynnissä. :)

Kiva tuoksu muuten, ainakin minun mielestäni!
Mä ostin juuri tänään tätä ja ainakin pikaisen kokeilun jälkeen tuntuu oikein kivalta tuotteelta. Tampereen Sokokselta ostin omani pulloni.  :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Helmi 2006, 15:07
Kirjoittaja marenki
Minäkin ostin tuon keltaisen shock waves kiiltosuihkeen, kyllä kiiltää. En olekaan käyttänyt ennen kiiltosuihkeita, oon vaan harmitellut kun ei kiillä enempää. Tuoksukin on kiva. Euromarketista ostin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 17 Helmi 2006, 16:45
Kirjoittaja Avena
Edit. Piti tulla vähän muokkailemaan, kun poikkesin äsken kylppärissä ja eihän mulla ollutkaan Hediti:iä, vaan Osiksen sparkleria. Kirjoitin, että olen ollut tyytymätön Hedit:iin, mutta sparkleriinhan mä olenkin pettynyt. Siis tänäkin aamuna ruiskutin puoli pulloa (pieni pullo), eikä kiiltänyt juuri yhtään. Ei kyllä tahmaa eikä mitään, siinä mielessä hyvä, mutta eipä sellaisesta kiiltosuihkeesta kauheasti iloa ole, joka ei kiillä. Tosin en tiedä kiilsikö sitten enemmän tuolla ulkona päivänvalossa, mutta ei ainakaan hyvältä tossa kylppärissä näyttänyt.

Mites toi Headrush, tahmaako/latistaako?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 17 Helmi 2006, 16:54
Kirjoittaja Eulaalia
Arrakki kirjoitti: Mites toi Headrush, tahmaako/latistaako?
Ei kumpaakaan, ihanaa ainetta. Antaa tosi hyvin kiiltoa ja ihan varmasti ostan uudelleen kun loppuu. Mulla on se ShineJunkiekin mut siitä en oikein tykkää, se on vähän sellaista liisteriä joka rasvoittaa jos vähänkin laittaa liikaa....

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 17 Helmi 2006, 18:29
Kirjoittaja Erykah
Onko joku käyttänyt molempia, Headrushia ja Camera readya? Mietin, että onko noissa miten paljon eroa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 18 Helmi 2006, 22:29
Kirjoittaja Avena
Piti tänään ostaa Headrush, mutta kun tuli osteltua niin paljon kaikkea muutakin, niin saituuksissani ostinkin sitten sen Wellan shock wavesin (4,50 e) Sokokselta.. Ei vieläkään sellaista kiiltoa kuin haluaisin, mutta parempaa kuitenkin kuin Osiksen sparklerilla. Saa kelvata toistaiseksi.

Sain pakkomielteen ultrakiiltäviin hiuksiin kun näin kuvan Anna Wintourin (USA:n Voguen päätoimittajan) tyttärestä, olisikohan ollut uusimmassa Trendissä. Tyttären hiukset kiilsivät kuin unelma. Tässä alla on kuva, mutta sinä kiilto ei näy ollenkaan niin kuin tossa lehden kuvassa näkyi.

Kuva

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 18 Helmi 2006, 22:50
Kirjoittaja Eydie
Mä ostin vähän aikaa sitten Wellan High Hair Gloss Serumin. Ihan kiva kiilto siitä tulee. INCIstä en vaan tiedä kuinka huono on. Jos joku viitsii kääntää mulle ni se on tässä:
DIMETHICONE(silikoni?), ALCOHOL DENAT.(kuivattava?), CYCLOPENTASILOXANE(silikoni?), PANTHENOL, PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL.

Kun sitä ei päänahkaan laita, ni haittaako silikonit jotain? Mä käytin ennen silikonia sisältäviä shampoita ja päänahka kutisi älyttömästi. Nyt lopettamisen jälkeen se on loppunut, mutta aiheutanko lakoissa ja muissa olevilla silikoneilla jotain muuta haittaa? Opettelen vasta hiushulluksi. ;)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 18 Helmi 2006, 23:02
Kirjoittaja Tess
Toi Tigin Headrush on ehkä paras kiiltosuihke minkä tiedän. Kokemusta on myös Girl Toysista, Shine Junkiesta, Sparklerista ja Trendlinen jostain kiiltosuihkeesta. Headrushin kanssa vaan saa olla vähän varovainen: mulla ainakin jos menee yhtään liian lähelle tyveä niin näyttää, kuin ei olisi pesty hiuksia muutamaan päivään...  :-\ Joten latvoihin vaan ja saa upean kiillon.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 04:59
Kirjoittaja wilvi
Headrush oli ensimmäinen kiiltosuihke, joka tuli aikoinaan hankittua. Täytyy myöntää, että sen jälkeen olen pettynyt kaikkiin muihin. Eli Headrushin puolesta liputetaan täälläkin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Helmi 2006, 13:24
Kirjoittaja Luomo
Pamsku kirjoitti: Mä ostin vähän aikaa sitten Wellan High Hair Gloss Serumin. Ihan kiva kiilto siitä tulee. INCIstä en vaan tiedä kuinka huono on. Jos joku viitsii kääntää mulle ni se on tässä:
DIMETHICONE(silikoni?), ALCOHOL DENAT.(kuivattava?), CYCLOPENTASILOXANE(silikoni?), PANTHENOL, PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL.

Kun sitä ei päänahkaan laita, ni haittaako silikonit jotain? Mä käytin ennen silikonia sisältäviä shampoita ja päänahka kutisi älyttömästi. Nyt lopettamisen jälkeen se on loppunut, mutta aiheutanko lakoissa ja muissa olevilla silikoneilla jotain muuta haittaa?
Joillakin (kuten sinulla ja minulla) silikoni tosiaan kutittelee päänahassa. Mutta pituuksissa käytän sitä ihan surutta, koska se on oikeesti hyvää ainetta silottamaan ja kiillottamaan. Eli itseäni se ei viimeistelytuotteissa haittaa, päinvastoin. Nuo ovat silikoneja, jotka olet merkinnytkin.

Tuo denaturoitu alkoholi on tosiaan sitä kuivattavaa alkoholia. Sitä on usein viimeistelytuotteissa, varsinkin suihkemuotoisissa, nopeuttamassa tuotteen kuivumista ja antamassa lämpösuojaa. Itse pyrin välttämään sitä ainakin muissa kuin suihkemuotoisissa tuotteissa, koska se vain kuivattaa turhaan. Nuo loput tuotteet ovat lähinnä hajusteita ja säilöntäaineita.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Elo 2006, 15:24
Kirjoittaja -kata-
Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihketta ja hyvin se kyllä antaa kiiltoa ja muutenkin tuntuu tukassa ihan hyvältä.
Yksi ominaisuus josta en siinä tykkää, on se, että se suihke on niiiiin hienoa, että kun sitä suihkuttaa, niin puolet suihkeesta leviää muualle kuin tukkaan ja jää leijumaan ilmaan ja tämän takia menee helposti henkeenkin.
Joten EN sitä aijo enää purkin loputtua ostaa!

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Elo 2006, 18:22
Kirjoittaja Amilo
Kiiltoa saa muuten ihanasti goldwellin spun shine vahalla, tosin sehän on vaha ja liiallisesti käytettynä jättää rasvaiseksi, mutta kun ihan minimäärän käsien välissä lämmittää ja vetää esim.kiharoihin, niin todella upea kiilto tulee ja samalla myös silottaa pahimmatkin pörröhiukset. Mitenkäs kiiltoon sopisivat varmasti myös silkkitipat, esim kms:ltä tulivat juuri ne uudet edulliset, mutta niistä taisikin olla jo jossain toisessa ketjussa juttua ::)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 14 Elo 2006, 11:15
Kirjoittaja sipe
Kehtaankohan mä edes tunnustaa.... ::)

Jos mä haluan ultra-kiiltävän tukan (tai siis kun mun pörröstä on kyse, niin edes vähän kiiltävän) niin mä laitan tehiksen jälkeiseksi pikahoidoksi pantenea. :o Jättää muuten paremman kiillon, kuin oikeastaan yksikään kampaamo-hoitis... Niin ja mitään silari-kerrostumia en pelkää, sillä käytän tuota konstia max 1-2 kertaa kuukaudessa.

Tämän jälkeen kiiltoseerumia tukkaan (esim. tigin girls toy) ja sitten lämpösuojaava fashionista smooth & shine. Sitten föönaus harjan kanssa, suoristusrauta ja lopulta vielä pinnan kiillotus kevyen vahan tai kiiltoseerumin avulla. Ja lopuksi vielä kevyt suihkaus headrushia, niin kyllä muuten kiiltää. :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 14 Elo 2006, 15:08
Kirjoittaja Lafanque
Käytössä on mm. seuraavat kiiltotuotteet; Redken Vinyl glam mega shine spray, PM Gloss drops, PM The shine, Tigi S-Factor Chic shine, Tigi Headrush, L'anza Healing colorcaren kiiltosuihke, Loreal Gloss contol, Redkenin Color extend sarjan Color veil jne. Kaikista tykkään paljon, etenkin Vinyl glamista joka tekee todella intensiivistä kiiltoa tukkaan. Ollut yksi lempparituotteista jo pitkään.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 14 Elo 2006, 15:50
Kirjoittaja Withering
^ Vinyl Glam on täälläkin silloin tällöin käytössä. Kiiltoa tulee upeasti, mutta mulla ainaki tekee juuret melko rasvaisen näköisiksi. Eli aika varovaisesti saa laittaa ja vain pituuksin. Plussaa myös tuoksusta !

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Syys 2006, 20:32
Kirjoittaja heijji
Tigin Camera ready on ihan kiva kiiltosuihke :) Ei tarvi paljon suihkia ja tuo tosiaan hyvin kiiltoa. Tuoksukin on ihana. Kunhan tuo Camera Ready joskus kymmenen vuoden päästä loppuu, kokeilen varmaan Headrushia. Sen verran on kehuja saanu :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Loka 2006, 19:56
Kirjoittaja -kata-
Oottekos vielä muut nähneet sitä Wellan kiiltosuihketta kaupoissa? Itse en ole täälläpäin nähnyt missään niitä enää... Hitsit jos ne on poistuneet markkinoilta, en kerennyt kokeilemaan  :-\.
Edelleenkin hakusessa joku todella edullinen, mutta hyvä ja kiiltoa antava ...

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Loka 2006, 20:06
Kirjoittaja Ananas
^ Itse löysin omani kesällä Prisman poistotuotteiden joukosta -50% alennuksella. Eli poistopöydiltä saattaisi löytyä ja halpakaupoista varmaan myös.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Loka 2006, 21:08
Kirjoittaja -kata-
juu,katteltu on ja ei oo näkynyt ... Eli siis ilmeisesti on poistunut markkinoilta, niin eipä kannata ees sellaista sitten enää havitellakkaan. Jos se sattuiskin olemaan hyvää, niin sitten sitä ei saiskaan enää jatkossa mistään kummiskaan.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 24 Loka 2006, 22:36
Kirjoittaja Trouper
Itse en yleensä pidä suihkuteltavista kiiltotuotteista, enemmänkin tipoista tai vastaavista. Taitaa kyllä olla suihkijassakin vikaa kun tuntuu siltä että on kiiltosuihkeen jälkeen aina kylpyhuoneen kaakelit aivan liukkaat... Olen saanut sellaisen kuvan ettei moni pidä mop glisten-kiiltotipoista, mutta tähän päähän ne toimivat hienosti. En yleensä juurikaan muotoile tukkaa, joten sitä on helppo sukia suortuviin ja jää hyvä kiilto ja luonnollinen tunne. (Kädet tietysti pitää jynssätä levittämisen jälkeen.)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 17:30
Kirjoittaja -kata-
Joidenkin suihkeiden jäljiltä, kiilto tai hoitosuihkeiden, niin olen huomannut itsekkin ihan samankaltaisen ilmiön, elikkä kylppärin muovilattia tulee liukkaaksi. Luulen sen johtuvat silikonien määrästä. Itsellä oli yks hoitosuihke jossa oli tosi paljon silikonia, niin se teki lattian liukkaaks.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 20:57
Kirjoittaja Saheli
Mulla on tuo Girl Toys latvasuojana(kin) ja se antaa hiuksille myös kiiltoa. Annostuksen pitää olla pieni, muuten voi lähmätä, ja ainetta on syytä käyttää vain latvoihin/pituuksiin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Loka 2006, 15:36
Kirjoittaja eOwyn
Kiiltoa hiuksiin saan miedolla shampoolla, ja hyvillä hoitoaineilla. MOP hydrating on loistava shampoo, tosin ehkä vähän lässäyttävä, Nutri Glossilla saa ehkä hoitoaineista parhaan kiillon. Mulla on Wellan kiiltosuihketta, mutta ei siitä kyllä pajon iloa ole, käytän sitä lähinnä vain kampauksen viimeistelyssä lentävien haituvien "alasampumiseen".

Alkoholipitoiset tuotteet vievät kiillon, ja monet muotovaahdot, alkottomatkin, jostain syystä mun muotovaahdoissa pitää olla vähän silikonia, että toimii, muuten takuttaa ja jättää hiuksiin matan pinnan.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Loka 2006, 16:24
Kirjoittaja Justiina
En ainakaan ihan näin äkkiseltään huomannut, että tästä olisi mainuttu, pahoittelen, jos on jo, mutta Cutrinin Chooze ( tai  jotenkin niin se kirjoitetaan ) on mielestäni ihan kiva tuote lisäämään hiuksiin kiiltoa. En ole itse sellaista vielä raaskinut ostaa (13ekeä tosi pieni pullo), mutta kampaajani aina suihkii hiuksiini sitä. Tuote ei sisällä mitään pitoa tai hoitoa antavaa, se on vain sellaista "meikkiä", joka antaa vain upeaa kiiltoa. Kampauksiin tosi hyvä :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Marras 2006, 20:29
Kirjoittaja Aura
Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Marras 2006, 20:48
Kirjoittaja Maria

Yksi kiiltosuihke joka tulee mieleen olisi Trendlinen Shine Spray
" kiiltosuihke huippukiiltävään viimeistelyyn, ei anna tukea"

Maksaa 10-12e!

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 07:27
Kirjoittaja Miracle
Maria kirjoitti:
Yksi kiiltosuihke joka tulee mieleen olisi Trendlinen Shine Spray
" kiiltosuihke huippukiiltävään viimeistelyyn, ei anna tukea"

Maksaa 10-12e!
Minulta löytyy tämä kotoa ja olen silloin tällöin sitä käytellytkin. Aika usein se vaan unohtuu sinne kaapin perälle, kuten kaikki muutkin viimeistely- ja muotoiltuotteet. Kuitenkin tuo on ihan hyvää ainetta ja tuo mukavasti kiiltoa hiuksiin. Pitääkin taas tänään kaivaa tuo kaapin perältä käyttöön :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 10:02
Kirjoittaja sipe
kata82 kirjoitti: Joidenkin suihkeiden jäljiltä, kiilto tai hoitosuihkeiden, niin olen huomannut itsekkin ihan samankaltaisen ilmiön, elikkä kylppärin muovilattia tulee liukkaaksi. Luulen sen johtuvat silikonien määrästä. Itsellä oli yks hoitosuihke jossa oli tosi paljon silikonia, niin se teki lattian liukkaaks.
Redkenin So Long Heat Treat on yksi pahimmista lattian liukastajista. Siksi sitä ei varmaan enää mistään saakkaan, epäilen nimittäin että sen vuoksi on kyllä kaaduttu moneen kertaan. Ja kun tuntee jenkkien tyylin haastaa yhtiöitä oikeuteen erilaisista onnettomuuksista, niin on kyllä voinut olla redkenille kallis aine...

Mulla itsellä on jäljellä vielä tuota heat treatia, ja vaikka suihkin sitä (silloin harvoin kun käytän) ison olohuonematon päällä, niin lattia on aivan järjettömän liukas sen jälkeen. Niin ja ei tosiaankaan auta, vaikka sijoitan itseni ihan maton keskelle siten, että joka suunnalta reunoille on matkaa lähes metri, niin silti sitä mönjää leijuu maton reunojen ulkopuolelle. Ja sen jälkeen lattia on hengenvaarallisen liukas seuraavaan pesuun saakka... :(

Sääli, koska tuo aine antaa kyllä ihan uskomattoman kiillon ja silkkisen pehmeyden hiuksiin. :-\


Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 13:38
Kirjoittaja Penny
^ Menee hieman OT, mutta vanha Miracle Mist on myös melkoinen lattian liukastuttaja, tuli todettua jälleen joku aika sitten, kun kaivoin sen kaapista uuteen käyttöön. Sitä on pakko suihkia nykyisin suihkussa (siis varsinaisen suihkun jälkeen tietty), josta lattian voi huuhdella samantien - tai muuten on luistinrata valmis ja liukastuminen ja luunmurtumat uhkaa. Jännä vaan, että esim. Andrew Collingen vastaava suihke jossa aika samantyylinen INCI, ei liukastuta yhtään. Tosin eihän ne sisällykset aineiden määristä kerrokaan, siis verrattuna toiseen tuotteeseen.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 13:39
Kirjoittaja Miracle
Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 13:43
Kirjoittaja Penny
^ Jotenkin kuvitellut että se olisi tuo Amodimethicone-silikoni, joka tekee ainakin mulla tukkaankin ihan saman liukkaus/tasaisuusefektin... mutta voihan se olla mikä tahansa muukin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:29
Kirjoittaja Kikka
Aura kirjoitti: Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(
Itselläni on Cutrinin Hedit Let It Shine -kiiltosuihke, joka tuo ihan hyvin kiltoa hiuksiin. Suihkutetaan valmiin kampauksen päälle, eli ei korvaa hiuslakkaa. 75 ml:n pullo maksaa n. 10 e.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 16:51
Kirjoittaja tenn
Kikka kirjoitti:
Aura kirjoitti: Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(
Itselläni on Cutrinin Hedit Let It Shine -kiiltosuihke, joka tuo ihan hyvin kiltoa hiuksiin. Suihkutetaan valmiin kampauksen päälle, eli ei korvaa hiuslakkaa. 75 ml:n pullo maksaa n. 10 e.
Mulla on tuo sama Cutrinin suihke, Hairstoresta ostin joskus tuon 75ml maksoi jotain 2,50-3,50€ (olikohan jossain alekorissa, oon kyllä usein noita nähnyt tuohon hintaan siellä..) Ihan ok tuote kun en paremmasta tiedä, aikeissa kuitenkin tilata Tigin Headrush :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Marras 2006, 19:03
Kirjoittaja Eläimellisyys
Jos pysyvää kiiltoa tukkaan haluaa, suosittelen värjäämistä Elumenilla. Hiukset usein ihan hohtaa mulla nykyään. Jätettävistä erityisesti kiiltoa antaviksi olen huomannut Nexxuksen Luxxtressin ja Lanzan Healing colorcaren.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 04 Huhti 2007, 15:43
Kirjoittaja Furtiva
Ainoa kiiltosuihke, mitä olen käyttänyt on juuri tämä paljonpuhuttu keltainen Wellan Massive Shine on. Se ei ole kamalan riittoisaa, mutta toimii kyllä. Ja liukastaa lattiat aivan mielettömän liukkaiksi. Minä laitan sitä varmuuden vuoksi aina maton päällä...
Mutta tätäkö ei enää saa mistään? Pitää siis alkaa metsästämään joku muu hyvä tuote, joka ei olisi kovin kallista.

Omistan myös Nutri-Glossin sen jätettävän, jossa on hileitä. Minusta se ei vaan tunnu toimivan: hileet eivät tukkaan kiiltoa lisää, mutta joka paikasta muualta niitä sen jälkeen varmasti löytyy. Hiukset on kyllä ihan kivan tuntoiset aineen jäljiltä, mutta en usko toista pulloa ostavani, kun tämä loppuu.

Meinasi melkein unohtua: En tiedä, myydäänkö tätä enää kaupoissa, mutta käytän jo toista pullollista Fructisin Hydra Smooth Force Anti-Frizz - nestettä. Tämä on erittäin silikonisen tuntoista ainetta (hankala pestä käsistä pois!), enkä oikein rakasta hajua, joten en käytä kovin usein. Mutta silloin kun käytän, niin toimii loistavasti: siloittaa hiukset todella kiiltäviksi ja suoriksi, eikä silti juuri tahmaa. Olen laittanut kuiviinkin hiuksiin hyvällä menestyksellä, jolloin se kiilto oikein vielä korostuu. Alunperin ostin tämän sähköisyyttä vähentämään, mutta kiiltoseerumina toimii parhaiten. Nykyisen pulloni ostin alesta, joten en tiedä, onko tätä enää saatavilla. Maksoi silloin alle viisi euroa.


edit: typoja löytyy

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 05 Huhti 2007, 10:26
Kirjoittaja pinkpepper
Miracle kirjoitti: Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)
Tuo liukastusefekti on tosiaan joidenkin tuotteiden kanssa aivan hirveä (esim. Bonacuren Moisture Kick liukastutti ainakin joskus pahasti). Olen kerran kaatunut ja kirjahyllyn kahvahan siinä meni polveen. Kiva arpi polvessa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Huhti 2007, 15:33
Kirjoittaja calypso
pinkpepper kirjoitti:
Miracle kirjoitti: Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)
Tuo liukastusefekti on tosiaan joidenkin tuotteiden kanssa aivan hirveä (esim. Bonacuren Moisture Kick liukastutti ainakin joskus pahasti). Olen kerran kaatunut ja kirjahyllyn kahvahan siinä meni polveen. Kiva arpi polvessa.
Samanlaisia tapaturmia on täälläkin sattunut hoito- ja kiiltosuihkeiden takia joskus, onneksi ei kuitenkaan kenellekään ole sattunut pahasti. Se liukkauden aiheuttajia on taatusti silikonit, sillä nyt kun olen käyttänyt vähemmän silikonisia suihkeita niin lattian liukkaus on vähentynyt samalla. Juurikin tuo Bonacuren Moisture Kick (ja sen edeltäjät) oli kaikkeista pahin lattian liukastaja.
Jos kuitenkin haluaa käyttää liukastavia suihkeita niin kannattaa suihkutella jos vain mahdollista, joko maton päällä tai kylppärissä sellaisessa kohdassa joka ei ole kulkuväylällä ja kastuu usein joten liukkaus vähenee.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Huhti 2007, 15:39
Kirjoittaja -kata-
^Se liukkauden aiheuttaja on nimenomaan ne silikonit, sitä mieltä mä kanssa olen. Ainakin itte olen huomannut sen, että mitä enempi silikonia suihke sisältää, niin sitä liukkaammaks lattiat menee. Esim. Fudgen hoitosuihke, joka on melkein pelkästään silikonia täynnä, niin voi että sentään tuli kylppärin muovimattolattia liukkaaks kuin liukurata.
Nykyään ittellä ei oo käytössä enää mitään semmosia suihkeita, joissa ois niin hirveesti silikonia, että lattiatkin menis liukkaaks. Paitsi Tigin yhtä kiiltosuihketta on vähäsen vielä jäljellä ja sekin kyllä vähän lattioita liukastaa runsaan silikonimäärän takia.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Huhti 2007, 16:21
Kirjoittaja Haylie
Cutrinin Hedit Let It Shine-kiiltosuihke, tykkään kovasti.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Marras 2007, 19:39
Kirjoittaja Beatrix
Olen nyt kokeillut Tigin Headrushia muutaman kerran ja olen hyvin tyytyväinen (kiitoksia vaan juurekkaalle, joka sen minulle myi ;)). Tulee oikein nättiä kiiltoa eikä tunnu latistavan hiuksia mitenkään. Lisäksi toimii minulla myös vähän lakan tapaan pitäen kiharat päivän aikana parempina.
Ainoa mikä epäilyttää on incissä ekana oleva alkoholi. Tämä ei ole kyllä kokeilukerroilla tuntunut yhtään kuivattan hiuksia, mikä on aika ihme, sillä jos laitan ihan lakkaa hiuksiini, on tuloksena kyllä kauhea takkupallo. Harkitsenkin nyt, josko pitäisi ostaa jokin alkoholiton kiillottaja ihan arkikäyttöön ja suihkutella Headrushilla extrakiiltoa sitten vaan erityisiin tilanteisiin. Suihke olisi kätevä, mutta taitavat kaikki sisältää alkoholia. Kiiltovahakin voisi toimia, mutta tällä saa varmaan kyllä helposti lähmätukan.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Marras 2007, 19:46
Kirjoittaja Luna
Itse en suihkuttaisi silarisuihkeita kylppärissä jos on laattalattia, kipsausreissu on varmaan vain ajan kysymys jos ottaa tuon tavaksi. Muovimatolle suihkutetun aineen takia olen meinannut pari kertaa tehdä voltit, joten nykyään suihkutan vain maton päällä. Uppoaa hyvin mattoon eikä näy sieltä mihinkään  ;D

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Marras 2007, 21:22
Kirjoittaja Kameleontti
Itse tykkään tosi paljon kiiltoseerumeista. Tigin Girl Toys on juuri hyvä, antaa kiiltoa, silottelee pörröä ja erottelee kiharoita. Hassua mutta joskus kun sillä puristelee se tuo oikein kunnolla sitä kiharaa esille. Ei ollenkaan lätsähdytä omia hiuksia. On muuten kestänyt käytössä melkein kaksi vuotta, aikas riittoisa on ja meikäläinen joutuu aika monta tippaa käyttämään paksuihin hiuksiin. Headrush on mullakin mutta on jäänyt käyttämättä kun tuntuu jotenkin kuivattavalta.  ::)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 14 Marras 2007, 11:05
Kirjoittaja Ulrika
Mulla on hyvät tuotteet, kuten nexxuksen luxxtress tuoneet kiiltoa roimasti lisää ja samoin viimeksi päähän laittamani igora color gloss vaahtosävyte. Samoin mulla on toiminut hyvin matrixin glow trix -kiiltovoide. Mun ystäväkin on kehunut sen mun hiuksiin aikaan saamaa lopputulosta. Toisaalta mulla on kuivat ja karkea luonnonkiharat, että nää on luonnostaan aika kiillottomat...

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 03 Kesä 2008, 17:25
Kirjoittaja Mustikka
Mun hiukset ovat ihan mattaset, ei kiillosta tietoakaan. Johtunee siitä, että käytän melko paljon rakennepaikkaavia hoitoaineita ja nexxus-sarjaa, joka ei käsittääkseni edes paljoa kiiltopuoleen panosta.
Loreal Nutri Glossia täällä olikin jo suositeltu, mutta onko muita kiiltoa tuovia hoitoaineita tai tehohoitoja?

Mulla on ollu kiiltotippoina käytössä Lorea professional Liss control+. On ollu ihan ok, vaikka alcohol denatia sisältääkin. Olen tykännyt kun siinä on UV-suoja ja toimii lämmön kanssa. Onko kiiltotipat noin yleensäki lämpöaktiivisia?
Inci: Cyclopentasiloxane, dimethiconol, alcohol denat, octyl, methoxycinnamate, parfum/fragrance.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 03 Kesä 2008, 20:31
Kirjoittaja Tiitunen
^^Mielestäni Forme-sarjan kiiltosuihkeessa ei ole lainkaan alkoholia.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Elo 2008, 22:31
Kirjoittaja Memory
no nyt selvis sitten syy siihen, kun entisessä kämpässä oli yks kohta lattiasta aina ihan kun luistinrata, meinasin siihen joka kerta kaatua, mutta siinä kohtaa taisin aina suihkutella scwarzkopfin moisture kickiä...

ihan hyvä mieli muuten jäänyt tuosta tuotteesta, tuoksu on ihana ja kiiltoa tulee, ja setvii hiuksia, mutta hilsettä on tullut, jos sitä on tyveen mennyt :o pitäisi siis näköjään laittaa vain latvoihin... ???

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 06 Elo 2008, 23:06
Kirjoittaja Penny
Meinasinpas myös pitkästä aikaa vetäistä kunnon lipat eteisessä ja syykin selvisi: olin edellispäivänä testannut eteisessä NG-suihkutettavaa jätettävää (virhe!), tosin varovasti eteisen maton päällä, mutta kummasti aine oli tunkeutunut lattiaankin. Tukkakin oli kyllä liukas tuon aineen jälkeen.

Kiiltoa tulee tähän tukkaan a) tarpeeksi raskaalla hoitiksella / jätettävällä - tukka ei saa jäädä höttöiseksi tai karvaiseksi b) raudalla suoristamalla c) Liven suoravärillä d) mutta tärkein on kuitenkin oikeanlainen hiusväri. Kaupan kestoväreillä sain tosi usein mattatukan, alun kiilto hävisi muutamassa viikossa, kampaamoväreillä kiilto taas on ollut ihan eri luokkaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 08 Elo 2008, 00:10
Kirjoittaja Lizine
millä IHMEELLÄ tälläistä kiiltoa saa hiuksiin? Kaupungillakin pyörii tyttösiä joilla aivan yhtä kiiltävä tukka  :o

http://www.wallpapergate.com/data/media/1902/nicole-scherzinger-2-1600x1200.jpg

Muokkasin linkkiä kun se ei näkynyt. :) -Hunis

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 08 Elo 2008, 00:26
Kirjoittaja maatis
Noissa hiuksissa on selvästikin käytetty suoristusrautaa ja ehkä silikonipitoista lämpösuoja- ja/tai viimeistelytuotetta.

Kiiltoa lisää myös oikein hoitavat hoitoaineet, ei ole pakko olla silikonia. Esim. just Curl Harmonyn setti (siitä juttua ja linkkiä luonnonmukaiset -ketjussa)  sai minun hiukset kiiltämään hienosti, vaikkei noissa tuotteissa ole yhtään silikonia.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 02:25
Kirjoittaja .mansikka.
Onko kenelläkään kokemuksia siitä Loreal Playballin oranssista pullosta? Soda sparklerko se nimeltään oli.. Tuoko kiiltoa? Käykö hiuslakan+kiiltosuihkeen sijasta?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 21:54
Kirjoittaja Anya
Saan hiukset extra-kiiltäviksi rosmariini-omenaviinietikka-huuhtelulla.

Tein näin (käytin pohjana täältä löytyviä ohjeita: http://www.yrttitarha.com/tietopankki/r ... ukset.html):
Ensin kaadoin kulhoon puolisen litraa omenaviinietikkaa, johon laitoin noin desin verran kuivattua rosmariinia hautumaan muutamaksi päiväksi (huoneenlämpöön kannen alle), ja taisin muuten laittaa myös hiukan kuivattua salviaa joukkoon. Sen jälkeen siivilöin seoksen, pullotin - ja käytän sitä nyt noin puoli desiä aina kerrallaan, sekoitettuna puoleen litraan vettä. Käytän sitä siis pesun jälkeen viimeisenä huuhteluvetenä enkä huuhtele ollenkaan pois. Mitään hoitista, jätettävää tms. en tuon jälkeen laita, vaan korkeintaan hiukan vaahdotettua karitevoita latvoihin.

Tolla tavalla mun kuontalo kiiltää enemmän kuin pelkkää omenaviinietikkahuuhtelua käyttämällä. Hiukset tuntuu ja näyttää muutenkin tosi hyviltä, pehmeiltä ja hyväkuntoisilta tuon käsittelyn jälkeen, paljon paremmilta kuin jotain silikoneja tms. käyttäessä.
Suosittelen! :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 12 Elo 2008, 23:11
Kirjoittaja .mansikka.
Kävinpä kaupassa kokeilemassa testeriä tuosta Soda Sparkleria. Aika glitterisen tukan jätti, tiedä sopiiko sitten arkikäyttöön..  ???

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 20 Maalis 2009, 21:10
Kirjoittaja pinkpepper
Voisin vähän nostella tätä ketjua tuolta pölyistä. Mikä olisi jokin hyvä silottava ja häikäisevää kiiltoa tuova seerumi suoristusraudan jälkeen käytettäväksi? Suoristuksen alla käytän Canopya. Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihke, mutta tuntuu, että se saa päälihiukset pörrölle. Varmaankin sisältämänsä alkoholin takia. Eli pitäisi olla alkoholiton.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Maalis 2009, 14:59
Kirjoittaja Amilo
.mansikka. kirjoitti: Kävinpä kaupassa kokeilemassa testeriä tuosta Soda Sparkleria. Aika glitterisen tukan jätti, tiedä sopiiko sitten arkikäyttöön..  ???
Tässä on tosi paljon tuote glitteriä ja aika kuivattavaakin on. Kiiltoa tuo ehkä vähän, mutta ei mielestäni mikään ihmeellinen tuote.
pinkpepper kirjoitti: Voisin vähän nostella tätä ketjua tuolta pölyistä. Mikä olisi jokin hyvä silottava ja häikäisevää kiiltoa tuova seerumi suoristusraudan jälkeen käytettäväksi? Suoristuksen alla käytän Canopya. Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihke, mutta tuntuu, että se saa päälihiukset pörrölle. Varmaankin sisältämänsä alkoholin takia. Eli pitäisi olla alkoholiton.
voisiko se olla joku kiiltovoide? Lorealilla on ainakin sellainen uusi helmiäisvoide, jossa on ihan lievä pito

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 10:53
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Olin tulossa tänne suosittelemaan tuota omenaviinietikkahuuhtelua, mutta Anya ehtikin ensin. Tosin minä teen pelkästään tuon etikkahuuhtelun, en lisää sekaan mitään rosmariineja, ja kiiltoa kyllä tulee. :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 15:15
Kirjoittaja pinkpepper
Voi olla voidekin. Pitoa en kaipaa, enkä glitterhiukkasia. Muita ehdotuksia?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 20:40
Kirjoittaja irso
Extremeä mutta vesiliukoinen liukuvoide, itse laitan joskus baaritukkaan kun täytyy saada vielä lisäkiiltoa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 22 Maalis 2009, 21:35
Kirjoittaja Missy
^^Esim. Tigin After party on kiiltoa tuova voide. S-factorin Silky smooth moisture serumkin voisi käydä, siinä on myös lämpösuoja. Samoin Dream drops tai Smoothing lusterizer. Tigiltä mulla on myös Camera ready-suihke, mutta siinä näkyisi olevan alkoholia. Markettisarjoiltakin varmaan löytyy useita.

Tota Dream dropsia mulla ei ole, mutta samantyyppisiä ihan random merkeiltä, ja ne toimii hyvin eikä tahmaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 10:37
Kirjoittaja Kaisa
Missyn suosittelemiin lisäisin omista suosikeistani vielä Tigin Girl Toys -seerumin ja Dumb Blonde Smoothing Stuff -kiiltoivoiteen, jotka on molemmat kivoja viimeistelytuotteita, eivätkä pienellä määrällä lässäytä tai rasvoita liikaa. L'anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serum on myös hyväntuoksuinen, kevyt ja lähmäämätön kiiltotuote, käy sekä suoristuksen alle suojaamaan, että latvojen viimeistelyyn.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 15:42
Kirjoittaja pinkpepper
Tulipas nyt paljon suositteluja tuotteista, kiitos kaikille! Käyköhän Lorealin Lumino Contrast seerumi(?) pinkissä pullossa loppukiillotukseen?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 19:53
Kirjoittaja Kaisa
^ Muistaakseni Lumino Contrast -seerumissa on alcohol denatia alkupäässä inciä, eli jos nimenomaan alkoholittoman viimeistelytuotteen haluat niin kannattaa valita joku muu.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 20:17
Kirjoittaja heidii
Minulla on tuota Lumino contrastia itselläni. Melkein kokonaisen pullollisen olen käyttänyt ja en tykkää yhtään. Aluksi tuntuu tosi öljyiseltä ja siltä että vois toimiakin jaja tuoda kiiltoa ja  vähentää hiusten takkuuntumista . Loppujen lopuksi häviää hiuksiin kokonaan luultavasti sen sisältämän  alkoholin takia. Empäs osta enää,kallistakin oli.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 17:00
Kirjoittaja pinkpepper
Mulla on tuota Lumino Contrastia. Oli pakko joskus ostaa tuoksun takia  ::) Mutta tosiaan siinä on alkoholia joten jokin muu kiinnostaisi. Millainen tuoksu L'anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serumissa on?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 17:35
Kirjoittaja Camilla
Minulla on Sebastian Laminatesin tuotteet tehneet ihmeitä hiuksille. En ennen ajatellut, että vaaleat kutrit voisi taittaa valoa niinkin nätisti.

Hassu ajatus, että laittaisi liukkaria hiuksiin  :O Eikö se tee hiuksista tahmaisia?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 17:44
Kirjoittaja pinkpepper
Osaako joku vertailla näitä keskenään:

Joico Silk Result Sheer Gloss
Kerastase Creme De Polissage Chroma Protect (kiiltovoide, pinkki tuubi)
L`anza Anti Aging Neem Plant Silk Serum
Redkenin kiiltotuotteet

Lähmääkö joku helposti?




Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 13:49
Kirjoittaja Tanya
Löytyykö marketista nykyään enää miltään merkiltä kiiltosuihketta (ilman pitoa)? Anttilassa yritin pällistellä mutta ei ainakaan osunu silmiin. Pitäisi pikaisesti joku saada. Ajattelin tilata Tigin headrushin jossain vaiheessa mutta siinä kestää ennen kuin sen ehdin saada ku eikös toikin tuu sitte maapostilla?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 14:02
Kirjoittaja Viivi
^ Headrush on tosiaankin aerosoli. Mä en ainakaan voi suositella tuota Headrushia, muuten kuin ihan nutturakampausten viimeistelyyn, koska se klähmää ja sähköistää tukkaa tosi pahasti. Joskus oon erehdyksissä suihkutellu tuota föönauksen jälkeen viimeistelyksi ja koko tukka on mennyt ihan pilalle. Hiuksista tulee aivan mahdottoman sähköiset ja vaikeasti hallittavat.  :(

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 18:20
Kirjoittaja keesha
^ Mun täytyy taas kehua Headrushia. En oo ikinä saanut sillä lähmäistä tai varsinkaan sähköistä tukkaa. Yleensä suihkin sitä melko reilusti, ja se riittää melko kauan. Törmästin jkl sokoksella myös kiiltosuihkeeseen, jota ostin lahjaksi. Siinä oli oikein ihana tuoksu ja hintakin oli kohdillaan, muistaakseni jotain 6e paikkeilla. Semmoinen lila aerosolipurkki, olikohan se joku klippotek.. tai jotain. Sitä hankin ehdottomasti seuraavaksi itsellenikin kun tuo headrush loppuu, ei noissa kiiltosuihkeissa loppujen lopuksi niin paljon ole eroa, muutakuin hinnassa. ::)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 18:50
Kirjoittaja Hunajapupu
^Samat kokemukset minullakin, eli Headrush ei lähmää ollenkaan enkä ole minkään sortin sähköistymistäkään huomannut koskaan. Helppo suihkia tuota kampauksen päälle ja on sangen riittoisa.

Tuo pispisin mainitsema markettikiiltosuihke kuulostaa todella kiinnostavalta, jos joku osaa sanoa onko tuo siis Klippoteketin tuote vai mikä niin kertokaa ihmeessä! :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 18:54
Kirjoittaja Reese
Anastasia kirjoitti: Minulla on Sebastian Laminatesin tuotteet tehneet ihmeitä hiuksille. En ennen ajatellut, että vaaleat kutrit voisi taittaa valoa niinkin nätisti.
Haluaisitkohan täsmentää, että mitkä Laminates-sarjan tuotteista erityisesti?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 20:36
Kirjoittaja Eufonia
On Klippotekin lilapurkkinen kiiltosuihke. Itse oon just Headrushin siihen vaihtanut. Kestää pidempään ja antaa paremman kiillon. Ehkä hiukan "raskaampi" eli saattaa liiallisella suihkimisella lähmätä, mutta ei tartte kyllä paljoa laittaa että saa kunnon kiillon. Tuoksu on sellainen vähän banaani,  mistä en itse niin paljon välitä, mutta menettelee kuitenkin. :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 20:40
Kirjoittaja Hunajapupu
^Ihana kuulla! En olekaan markettimerkeiltä huomannut vähään aikaa kiiltosuihketta, joten pitää ehdottomasti ostaa kokeiluun tuota kun Headrush loppuu. Kiiltosuihke on sellainen tuote, mistä en viitsisi ihan kauheasti maksaa. Mulla on Tigiltä käytössä myös Superficial, mutta sitä en varmaankaan osta uudestaan koska se lähmäyttää niin helposti eikä ole niin kätevä kiillon tuomiseen kuin esim Headrush-suihke.  

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 13:16
Kirjoittaja Charleen
Mä oon testannut useita killtolakkoja, tai siis just tollasia aerosolipullokiitosuihkeita missä ei pitoa. yleensä ne lähmää ja haiseekin pahalta, Headrush on ainoa miellyttävän tuoksunen joka ei lähmää :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 17:20
Kirjoittaja pinkpepper
Onko Goldwell Dualsenses - Color Leave-In Gloss Spray tai Goldwell Styling Brilliance Radiant Star kiiltosuihke mistään kotoisin? Kumpi parempaa?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Touko 2009, 07:12
Kirjoittaja d&c
Onko oikeasti mitään muuta mahdollisuutta kuin odotella, jos hiukset ovat menettäneet kiiltonsa suurimmaksi osaksi vaalennuksen takia? Mulla värjättiin täysin blondiksi syksyllä hiukset ja värjäyksiä tehtiin noin 6 vko välein kampaajalla ja jouduin siinä välissä värjäämään kotonakin, kun oli juurikasvu niin kamala. Tuossa huhtikuun puolessa välissä värjättiin bruneteksi tukka, mutta kiiltoa ei ole edelleenkään paljon yhtään.

Lisäravinteina on ollut koko ajan kalaöljykapselit (Möllerin omega-3), monivitamiini, Piimax C + biotiini (maaliskuusta) ja antidoksidanttivalmiste. Shampoona on tällä hetkellä XZ Xylitol-shampoo ja hoitoaineena saman sarjan hoitsikka. Lisäksi käytän Kaduksen värinsuojashampoota. Suihkutettavana hoitsikkana on Matthew James Re-Q. Valitettavasti on edelleenkin niin rumat hiukset. :(

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Touko 2009, 09:15
Kirjoittaja Eleven
d&c: tilannetta sen paremmin tuntematta arvelisin, että värjäysten jäljiltä hiusten pinta on niin karhea ettei auta muu kuin odottaa ja kasvattaa uutta sileäsuomuista tukkaa tilalle  :-\. Jotain kiiltotuotteita voi tietty koittaa, esimerkiksi Redkenin Glass look serum (INCIn perusteella lähes pelkkää silikonia) tekee ihmeitä jopa mun kaverin karheaakin karheammalle luonnonkiharalle, kunhan sitä annostelee huolellisesti - muuten tuloksena on wet look, aine tahmaa nimittäin hyvin helposti. Jos denaturoitu alkoholi ei pelota, Redkenillä on myös vinyl glam -suike, jolla saa ihan tajuttoman kiillon.

Vaihdoin itsekin blondista brunetiksi äskettäin, mutta alla oli pitkään käsittelemättömänä ollut luonnollinen vaalea hius eli tukka on vielä värjäyksenkin jäljiltä aika hyvässä kunnossa. Tummien hiusten kautta musta on tullut kiilto-junkie, vaaleassa tukassa kun kiillosta oli turha haaveilla, mutta en vain osaa annostella kiiltotuotteita! TIGIn Superficial on muuten loistotuote, mutta siinä on sama vika kuin Redkeneissäkin: kamala liimatukkaefekti heti, jos laitan pisaran liikaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Touko 2009, 15:01
Kirjoittaja Beatrix
d&c: Öljyjen käyttäminen hiustenhoidossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu (jos et siis ole vielä koittanut), sillä monet ovat saaneet niillä tukkansa kiiltävämmäksi. Aiheesta löytyy oma ketju. Mutta tietysti se käsittelemätön hius on kiiltävämpää, vaikka kuinka ahkerasti hiuksiaan hoitaisi.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Touko 2009, 17:58
Kirjoittaja d&c
Beatrix kirjoitti: d&c: Öljyjen käyttäminen hiustenhoidossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu (jos et siis ole vielä koittanut), sillä monet ovat saaneet niillä tukkansa kiiltävämmäksi. Aiheesta löytyy oma ketju. Mutta tietysti se käsittelemätön hius on kiiltävämpää, vaikka kuinka ahkerasti hiuksiaan hoitaisi.
Öljyjä olen miettinyt, mutta ongelmana on se, että mulla on teippipidennys ja öljy ei varmaan teipeille oikein sovi. :(

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Touko 2009, 18:04
Kirjoittaja Tanya
Mä oon nyt muutaman kerran kokeillut sitä Klippotekin kiiltosuihketta. Jotenkin tuntuu vähän turhalta tuotteelta. Mun ruskeissa hiuksissa (nyt väri tosin jo melko haalistunut) kiiltoa ei kyllä juurikaan erota ja jos suihkuttelee liikaa niin tulee helposti likasen näköiset hiukset. En varmaan osta enää uudelleen. Ehkä tummemmissa hiuksissa se kiilto näkyisi paremmin? ??? Mulla ei oo aiempaa kokemusta kiiltosuihkeista joten en tiedä onko muut sitten parempia. Täytyy vielä testailla tuota vaikka värjäyksen jälkeen kun värikin on sitten tummempi jos tuo silloin toimisi paremmin. Tuoksu tuossa on kyllä hyvä eikä jää pyörimään hiuksiin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Touko 2009, 13:17
Kirjoittaja ribald
Mulla tuli kiiltoa punaisiin hiuksiin (punaisen alla erittäin kärähtänyt hopeablondi raita hair openin jäljiltä), kun laitoin kokeeksi pyyhekuiviin hiuksiin jätettäväksi herneen kokoisen nökön XZ Xylitol tehohoitoa. Tehis on siis poishuuhdottava, mutta näköjään  hyyyyvin maltillisesti annosteltuna toimii myös jätettävänä.
Ei tahmannut eikä edes lätsäyttänyt, vaikka mulla on melko lyhyt ja ohut polkka! Suosittelen kokeilemaan, hintahan ei päätä huimaa, että ei siinä paljoa menetä vaikka ei sit toimiskaan.

Blondiaikoina L'Oreal Professionelin Shine Blonde-sarjasta tykkäsin kyllä pesussa ja hoidossa, antoi nimensä mukaan kiiltoa ja vähän kosteuttakin.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Touko 2009, 15:24
Kirjoittaja usagi
Oon kanssa koittanut käyttää noita kasviöljyjä,mutta ne saa ainakin näin lyhyen tukan kovin rasvaisen näköiseksi.Ehkä oon laittanu vaan liikaa..
Kokeilin joskus Botanicsin kiiltoseerumia,ja se oli kyllä mukavakäyttöinen.ei tahmannut ja kiva kiilto tuli muutamalla tipalla.
Tuota sarjaa myytiin joskus sokoksella,mutta en tiedä mistä sitä nykyisin saa.Oisin kyl hankinut lisääkin muuten.Enkä tiedä että mitä se törppö sisälsi kun en silloin incejä lukenut,mutta siinä luki että "plant extracs on the level that actually work"  ;D.No joo,eihän se välttämättä kerro törpön sisällöstä mitään.(edit.ei näköjään,tein haun tällä foorumilla tostakun rupesi mietityttämään ja näköjään paljon silikonia sisälsi)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Touko 2009, 15:46
Kirjoittaja Mena
Mulla pisti silmään että d&c ei taida käyttää silikonisia tuotteita ollenkaan? Mulla ainakin luonnonkihara on ihan tajutonta karheaa hamppua eikä kiillosta tietoakaan jos ei käytä jotain silaripommia näihin. Käytänkin Tigin Brunette Goddess -hoitoainetta ja jätettävänä ensin jotain hoitavaa ja perään jotain voidemaista jossa silikonia. Lisäksi vielä raudalla suoristamisen jälkeen Shockwavesin Styling Plus Conditioning Gloss Serumia (saa ainakin Prismoista). Joskus vielä tuohon päälle Wellaflexin jotain Shine Accents (?) -vahaa tosi pieninä annoksina. Myös Bonacuren latvasuoja tuo kivasti kiiltoa mutta en ole sitä raaskinut ostaa kun on sen verran hintavampaa verrattuna siihen että siinä ei kuitenkaan ole juuri mitään hoitavaa. Laitan aina jätettävissä jotain hoitavaa alle ja silaria päälle.

Mun tekis mieli kokeilla tuota Klippotekin kiiltosuihketta joten saattaa olla että seuraavasta liksasta se päätyy ostoskoriin. :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 20 Touko 2009, 20:00
Kirjoittaja d&c
Mena: No, mä en ole itseasiassa katsonut, onko Kaduksen värinsuojashampoossa ja -hoitsikassa silikonia, mutta niitä käytän XZ:n tuotteiden ohella.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 21 Touko 2009, 14:18
Kirjoittaja keesha
No niin ostin itsekin tuota Klippoteketiä kun headrush näyttää jo olevan lopuillaan. Ja vertailun vuoksi kokeilin eri puolille jakausta molempia. Klippoteketissä on kyllä tasaisempi suihku joten riittää vähempi määrä. Kiiltoa näyttäisvät antavan saman verran, Klippoteket ehkä hieman enemmänkin, siitä johtuen varmaan lähmää helpommin. Molemmissa on voimakas ja hieman makea tuoksu, en saa päähäni mistä tuoksusta tuo Klippoteket muistuttaa. :D Mut varmasti siirryn jatkossakin tähän halvempaan vaihtoehtoon.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 04 Kesä 2009, 14:36
Kirjoittaja pinkpepper
En ole pitkään aikaan käyttänyt Headrushia, mutta muistelen, että se sai päälihiukset pörrölle ilmeisesti sisältämänsä alkoholin takia  :-\ Täytynee kokeilla taas miltä nyt tuntuu hiuksissa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 26 Marras 2009, 23:05
Kirjoittaja garme
Mikähän olisi joku mahdollisimman halpa kiiltotuote, mieluummin voidemainen kuin suihkittava? Mielellään alkoholiton, silikonia saa olla ihan mielelläänkin. Ei haittaa vaikka olisi vähän rasvainen ja lähmääväkin kun lähinnä latvojen siloitteluun käytän. Ostin kesällä parilla eurolla Sunsilkin kiiltotipat (lähinnä jotain silikonia) ja olen tykännyt tosi paljon, mutta noita ei vissiin oikein mistään enää saa. Löytyykö markettituotteista jotain kivaa? Voin periaatteessa ostaa jotain Tigiäkin, mutta mieluummin ostaisin kyllä jotain halvempaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Marras 2009, 11:26
Kirjoittaja nelma
^Schwarzkopfin Glissin Asia Staight-sarjassa (se liila) on ainakin ollut jokin kiiltoseerumi.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 28 Marras 2009, 13:35
Kirjoittaja Vince
Mulla on tuo Glissin kiiltoseerumi, olen tosin lähinnä käyttänyt sitä latvasuojan tapaan. Tuo silottaa latvojeni pahimpia pörröjä hyvin, mutta pituuksiin en ole viitsinyt laittaa, kun tulee helposti vähän rasvaisen näköinen lopputulos. Tuo on kyllä riittoisaa, pieni määrä riittää ja levittyy hyvin hiuksiin. Ostin tuon joskus kesällä ja tuota on kulunut noin puolet lähes jokapäiväisessä käytössä. Laitan kerralla 1-2 pumppausta tuota. Inciä en nyt pääse tarkistamaan, kun pullo on jäänyt porukoille. :( Silikonia tuossa kyllä on, mutta alkoholista en ole varma.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Marras 2009, 09:57
Kirjoittaja Mena
garme kirjoitti: Mikähän olisi joku mahdollisimman halpa kiiltotuote, mieluummin voidemainen kuin suihkittava? Mielellään alkoholiton, silikonia saa olla ihan mielelläänkin. Ei haittaa vaikka olisi vähän rasvainen ja lähmääväkin kun lähinnä latvojen siloitteluun käytän. Ostin kesällä parilla eurolla Sunsilkin kiiltotipat (lähinnä jotain silikonia) ja olen tykännyt tosi paljon, mutta noita ei vissiin oikein mistään enää saa. Löytyykö markettituotteista jotain kivaa? Voin periaatteessa ostaa jotain Tigiäkin, mutta mieluummin ostaisin kyllä jotain halvempaa.
Shockwaves Gloss Serum styling + conditioning on ihan loistokamaa ja ei maksa juuri mitään.
Kuva: http://tinyurl.com/yh4g4wz
Tuota saa ainakin Prismoista ja on halpaa ja todella riittoisaa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Marras 2009, 17:20
Kirjoittaja garme
Mena kirjoitti: Shockwaves Gloss Serum styling + conditioning on ihan loistokamaa ja ei maksa juuri mitään.
Kuva: http://tinyurl.com/yh4g4wz
Tuota saa ainakin Prismoista ja on halpaa ja todella riittoisaa.
Mahtaako tämä sisältää alkoholia?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Marras 2009, 19:20
Kirjoittaja Sari
Ite tykkään Pureologyn Shinemaxista. Pari tippaa pyyhekuivaan tukkaan riittää mulle ja hiukset kiiltää ku unelma! : ))) Toisaalta tuote on kyl sangen hintava mut kyl täysin hintansa arvonen musta.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 09:18
Kirjoittaja MariaK
Mistä tuota Klippoteketin kiilttosuihketta löytää? Paikallinen Tarjoustalo myi ei -oota.
Joskus sai Seppälöistä Klippoteketin tuotteita, mahtaako enää saada?


Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 09:40
Kirjoittaja Unnu
Paul Mitchellin The Shine -suihkeella saa kiiltoa tukkaan! Jos suihkauttaa enemmän kuin pari suihkausta, saa kiiltoa niin paljon että näyttää ihan rasvaiselta. Tuotteessa ei ole mitään pitoa eikä tietääkseni lämpösuojaa, tarkoitettu lähinnä valmiin kampauksen päälle suihkautettavaksi. Toimii!
Jos haluu kiiltoa hyväkuntoisuuden kautta niin tällä sitä ei saa, kun on ihan "meikkiä" kaikkine silikoneineen  :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 29 Elo 2010, 00:13
Kirjoittaja Strix
Olen ihastunut Nivea Diamond gloss hoitosuihkeeseen. Suihkautan ympäri päätä kosteisiin hiuksiin ja annan kuivua vapaasti. Tekee kiiltäviksi muttei raskaiksi vaikka sisältääkin pari öljyä. Silikoniton ainakin vilkauksella.Tykkään suihkutettavista jätettävistä ja ostin ihan hoitavaksi, mutta tekeekin hiuksista ultrapehmeät ja kiiltävät. Tällaisia kävelee harvoin vastaan, täytyy itse ainakin hamstrata pari lisää  :P

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 29 Elo 2010, 17:15
Kirjoittaja pinkpepper
^Millaiselle tuo tuoksuu? Lähmääkö tai likaantuuko tukka nopeammin? Tuntuuko tukassa jotenkin?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 29 Elo 2010, 17:41
Kirjoittaja Strix
Pidän tuoksusta, sellainen puhdas nivea-aromi, viipyy hetken hiuksissakin mistä tykkään. Tarvitsee vain pari suihkausta, mutta lähmäiseksi en saa vaikka käytänkin väliin selvittävänäkin. Tukka tuntuu omiin sormiin pehmeämmiltä ja sileämmiltä, muttei vaikuta hiusten rakenteeseen. Kiharoita on ehkä aavistuksen helpompi muotoilla. Maksoi vitosen verran kaupassa muistaakseni.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 09:07
Kirjoittaja Janda
Kaveri oli hankkinut tuon Nivean suihkeen ja kokeilin pari suihkausta omaan paahani eilen. Lupaavalta vaikutti tosiaan, tuoksukin oli ihan ok mutta mun mielesta haihtui melko nopeaan. Kaverin tummatukka kiilsi kuin mika, ja kylla tama vaaleakin paa naytti paremmalta  :D

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 13:42
Kirjoittaja scarface
Pidempään itte käyttäny nyt Biosilkin Silk therapy- kiiltotippoja ja häätyy sanoa että on minikokoiseks pulloks hintansa väärti. On todella riittoisaa ja jos lorautat himppasenkaan liikaa hiuksiis (ekaks käsiin pari pisaraa ja sit hierotaan aine käsissä + levitellään hiuksiin), sen huomaa; on likaisen oloinen / näköinen hetkessä. Mutta kun pistää juur nätisti sitä pituuksiin, saa kyllä uskomattoman kiillon hiuksiinsa..! Ainakin kullanruskeissa ja ruskeissa sävyissä toimii kuin häkä.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 14:50
Kirjoittaja ainokainen
Tuo Biosilkin Silk Therapy on myös meikäläisen luottotuote monen vuoden takaa. Aivan pistämätön kiillottaja ja siloittaja. Ja lisäksi hoitaa hiusta ihan oikeasti.
Olen kokeillut monenlaisia seerumeita vuosien varrella, mutta palaan aina tähän. Yleensähän kiiltotuotteet ovat pelkkää silikonia, mutta Silk Therapy sisältää myös silkkiproteiinia. Tässä on siis myös rakennepaikkaavia ominaisuuksia.
Mulla on se jättikoko kotona vakikäytössä ja pienempi pullo hankittuna reissuja varten. Tätä aina välillä näkee tarjouksessa. Normaalihintaisenahan tää on aika kallista, mutta tosiaan riittoisaa joten en pidä hintaa todellakaan liian kalliina, varsinkaan tuotteen laatuun nähden.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 02 Syys 2010, 14:51
Kirjoittaja scarface
ainokainen, mistä tota isompaa putelia oikeen saa? Aina itte törmänny putiikeissa vain tohon minimalliin, joka sekin maksaa kyl ihan kiitettävästi.. Mut tästä en miekään tingi, taattua tukkatuotetta mulle.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 02 Syys 2010, 14:57
Kirjoittaja princess
^Mansikkanetissä ainaki aiemmin ollut, naurettavan halpaa hintaan.  :P

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 03 Syys 2010, 07:57
Kirjoittaja ainokainen
Kannattaa varmaan tilata netistä, sieltä saa halvemmalla. Mä ostin omani Kampin Hairstoresta, hinta oli kyllä tosi suolainen. En muista paljonko tuo 300 ml pullo maksoi, mutta aika kallis se oli.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 15 Tammi 2011, 09:30
Kirjoittaja maarit
Nostetaanpa ketjua.. Mikä olisi hyvä kiiltosuihke vaaleisiin pitkiin hiuksiin? Mielellään kampaamo tuote. Olisi myös kiva kuulla miltä se tuoksuu.  :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 15 Tammi 2011, 10:52
Kirjoittaja tuutikuu
Lanzalta on tullut uutuus kiiltosuihke, joka tuoksuu aivan ihanan raikkaalle hedelmälle! Yleensä en tykkää käyttää ponnekaasullisia kiiltosuihkeita niiden tunkkaisen tuoksun vuoksi, mutta tätä oli kiva laittaa. Suihkeessa on myös lämpösuoja 260 asteeseen saakka joten se soveltuu myös lämpösuojaksi raudan alle (siihen tarkoitukseen en tosin vielä testannut). Kiilto ei ehkä ole hyperloistelian koskaan näkemistäni, mutta päivittäiseen käyttöön esim. kuivashampoon päälle passeli, eikä latista tai lähmää.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 15 Tammi 2011, 13:02
Kirjoittaja Mariiia
Paras on ehdottomasti Sassoonin Diamond polish. Ihana kiilto ja pehmeys, sitä voi käyttää joko kuiviin hiuksiin tai pyyhekuiviin ennen föönausta. Todella riittoisa. Aivan loistava tuote, voin suositella jokaiselle! Saatavuus ei ole silti paras mahdollinen, Suomessakin vain muutama kampaamo mist kyseistä tuotetta saa mutta netistä saa varmasti tilaamalla. hinta n. 25 €  :D

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Tammi 2011, 12:41
Kirjoittaja Ilyasviel
Olen tykännyt Tigin Brunette Goddess-kiiltosuihkeesta. Suihkutan tuotetta ensin käteen ja käyn sitten hiukset läpi - suoraan päähän suihkuttamalla tulee vain rasvaletti. Hyvä kiilto tulee&nbsp; <3

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Tammi 2011, 13:55
Kirjoittaja Hallonnikas
Olen aiemmin käytellyt vain paria eri merkkistä kiiltosuihketta, kummankaan merkkiä en tarkalleen muista, mutta molemmat haisivat niin kamalalta että saivat mun pään särkemään, ja sisälsivät paljon denaturoitua alkoholia. Molemmilla sai tukkansa koppuraiseksi ja lähmäiseksi, mutta kiiltoa kyllä piisasi...
Nyt viimeksi ostin Grazette xclusive Early sunrise voidemaisen kiiltotuotteen, ja tämä on ihan loistavaa kamaa mun käyttööni! Tiettyhän samaa silikonihuttuahan tämä on kuin muutkin kiiltoa tuovat, mutta tämä tuoksuu aivan ihanalle, ei sisällä alkoholia (::)) ja tekee mitä lupaa. Olen kyllä käytellyt aika varovaisesti kun yritän olla lähmäämättä tukkaani, ja mun kainalomittaiseen reuhkaan meni viimeksi ~3 pienen herneen kokoista nokaretta. Näyttääpi vähän myös siltä että tämä toimisi mulla kivasti latvasuojana.
Kaikenlisäksi tämä oli Hairstoren putiikissa alennuksessa, 1€/40ml tuubi... Nyt vähän mietityttää että pitäisikö hakea toinenkin kun tykästyin niin kovin, ja jos tuota ei jatkossa myydäkään (ainakaan tuohon hintaan) kun oli kerran alessa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Tammi 2011, 15:27
Kirjoittaja ainokainen
Periaatteessahan seerumi/ latvasuoja/ kiiltoa antava suihke ovat ihan samaa tavaraa, eli pääasiassa silikonia.
Kun tuote on suihkemuodossa, siihen on sekoitettu alkoholia joka tekee koostumuksen juoksevammaksi, niin että tuotetta voi levittää hiuksiin suihkuttamalla. Tuo alkoholi saattaa kuitenkin pitkällä tähtäimellä kuivattaa hiusta. Siksi en ole koskaan nähnyt mitään pointtia noiden kiiltosuihkeiden käytössä.
Ihan saman efektin hiuksiin saa, kun laittaa sitten vaikka reippaammin sitä seerumia tms. latvasuojaa tai mitä nyt sitten tykkää käyttääkään.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 20 Tammi 2011, 10:46
Kirjoittaja Janda
Oon kayttanyt nyt pelkastaan Tigi S-factorin Dream Drops ainetta ja tuo kylla kiiltoa hyvin. Nain talvella kampaan melko reilulla kadella ainetta niskaan ja ns takatukkaan, ja tukka pysyy takutta vaikka olisi kaulaliina tms hinkkaamassa. Kiilto ja sileyskin pysyy hyvin iltaan saakka. Tuoksukin tosi kiva, varmaan paras kayttamani aine tahan mennessa.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 16:29
Kirjoittaja Kaisa
Ikisuosikkini L´anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serumin loputtua olen yrittänyt sinnitellä Tigin Girl Toys -kiiltotipoilla, mutta noiden annostelussa saa kyllä olla tarkkana ettei tule lähmäefektiä, ja tuoksukin on vähän turhan astianpesuainemainen. L´anzan silkkiseerumia pystyin käyttämään huoletta sekä föönauksen alla että kuiviin hiuksiin latvojen viimeistelyyn. Uusi pitäisi siis hankkia pikapuoliin, mutta osaako kukaan sanoa millä hintaa tätä kampaamoissa myydään? &nbsp;Eikös L´anzan Suomen hintoja laskettu viime vuonna kun maahantuoja vaihtui? Edellisen pullon tilasin briteistä useampi vuosi sitten, mutta nyt kun katsoin nettikauppojen hintoja niin melko korkeilta vaikuttivat. Voisin siis ostaa tuon ihan Suomesta tällä kertaa,jos joku osaisi vinkata sopivan ostospaikan Helsingissä.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 01 Helmi 2011, 17:24
Kirjoittaja tuutikuu
^maahantuojan myymälästä ainakin saa (idhair), hinta 34,50.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 02 Helmi 2011, 10:31
Kirjoittaja Kaisa
^ Joo eli ei ole hintaa laskettu ainakaan ton kohdalla. Edelleen saa näköjään kympin halvemmalla kotiovelle kannettuna kun tilaa vaikka Beautybaysta. :P

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 01 Maalis 2011, 20:56
Kirjoittaja lenskis
mun mielestä ainakaan s-factorin kiilto/lämpösuojasuihkeessa ei kyllä ole alkoholia!
vai oonko väärässä?

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 01 Maalis 2011, 21:09
Kirjoittaja Kaisa
^ Viittaat ilmeisesti ainokaisen viestiin? Jos tarkoitat Flat Iron Shine Spray Heat Defenderiä niin se ei sisällä denaturoitua alkoholia vaan on lähinnä pelkkää silikonia ja hajustetta:

cyclopentasiloxane, neopentyl glycol diethylhexanoate, disopropyl adipate, disopropyl sebacate, retinyl palmitate, tocopheryl acetate, ethylhexyl methoxycinnamate, parfum (fragrance), hexyl cinnamal, geraniol, limonene, linalool.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 25 Tammi 2012, 19:15
Kirjoittaja Luscious
Onks vielä saatavilla kiiltosuhketta joka tulee ponnekaasulla (tasaisesti)? Joskus marketeissa oli sellasta keltapulloista, wellaa ehkä, mutta se lienee lopetettu.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 26 Tammi 2012, 15:23
Kirjoittaja Miia
Ostin tuossa jokunen aika sitten Label M:n Hairpolish -kiiltostickin. Halusin jonkun tuotteen, jolla saan siloteltua lentävät irtohiukset. Hiuslakkaa en tykkää tähän tarkoitukseen käyttää. Kampaajani käytti tuota kiiltostickiä tukkaani ja olin heti ihan myyty. Ei varmasti toimi yhtään karheampaan tukkaan, mutta omaan ohueen hapsuuni kyllä hyvin pelittää. Tätä joutuu kyllä lisäämään päivän mittaan pariin otteeseen. Parasta tässä on se, ettei tätä pysty juurikaan yliannostelemaan, kuten monia muita silottajia tai kiiltoja. Käsiin ei saa puikosta siveltyä niin paljoa ainetta, että tulisi lähmäinen lopputulos. Kiiltona tämä on keskinkertainen, mutta mielestäni se itse siloitus tuo tukkaan jo kiillon tuntua.

Tuo Label M sarja on vaan aika harvoissa paikoissa myynnissä, itse tilasin Lookfantasticista. Jyväskylässä sitä myy ainakin Unik-kampaamo.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 07 Helmi 2012, 13:29
Kirjoittaja Chantel
Aikaisemmin ei ole rääkättyyn pitkään pehkoon oikein mikään auttanut, luonnonkiharakin kun on. Sain kuitenkin työn puolesta pullollisen Kérastase Elixir Ultimea ja voi että! Uusi rakkaus on löytynyt! :l Ensimmäisillä kerroilla en ollut yhtä vakuuttunut lopputuloksesta, mutta parin viikon sitkeällä käytöllä (levitän vajaan yhden painalluksen verran kuiviin hiuksiin viimeistelyksi) ja nyt viimein näkyy tuloksia! Hiukset ovat pehmeämmät ja paljon kiiltävämmät! Suosittelen, vaikka putelin hinta kirpaiseekin&nbsp; :'(

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 22:34
Kirjoittaja elly
Mikä on juuresten tehokkain keino saada hiukset kiiltämään? Kuulen mielelläni vinkkejä ja tuotesuosituksia, sillä en ole vielä keksinyt miten saan kauniin kiillon ilman lähmäefektiä.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 08:07
Kirjoittaja Kalevalatar
Mulla riippuu tosi paljon minkälainen hiuspäivä sattuu olemaan, mutta parhaiten tuntuu toimivan se, että harjaan hiukset kun ne on pesun jäljiltä vielä märät tai hyvin kosteat ja laitan heti niihin jätettävää hoitista sekä pari tippaa öljyä. Jos hiukset ehtii vähänkin kuivua latvoista, ne jää pörröiksi vaikka mitä aineita lätkisin niihin.

Sitten kun hiukset kuivuvat, niissä on kiva kiilto, eikä pörröefektiä tule vaikka harjaan hiukset uudelleen. Ei pörröä = kiiltoa hiuksissa &nbsp;;D

Tällä hetkellä kokeilussa Macadamian tuotteet ja olen ollut tosi tyytyväinen:

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... nditioner/

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... treatment/

http://www.beautybay.com/haircare/macad ... airmasque/

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 12 Heinä 2015, 09:31
Kirjoittaja elly
Voi kauhea, unohdin aivan vastata sinulle Kalevalatar! Kiitos vinkistä, osaatko kuvailla millainen tuoksu Macadamia-tuotteissa on? :)

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 13 Heinä 2015, 14:46
Kirjoittaja Kalevalatar
Tuo leave-in conditioner tuoksuu hmm, raikkaan ensanssiselta hedelmältä :D Suht vahva tuoksu kun haistaa purkista (ei siis mielestäni paha, mutta jos karttaa tuoksuja, niin voi olla aika jymäkkä), mutta ei jää liiemmin tuoksumaan hiukseen.

Öljy onkin sitten erikoisempi, se tuoksuu ihan miesten after shavelta! Ei paha sekään, mutta hyvin miehinen tuoksu hehe. Silti, ei sekään mielesetäni hiuksissa jälkikäteen sen kummemmin haise.

Olen tykännyt enemmän ja enemmän tuosta shampoo-hoitoaine combo-tuotteesta. Olen sillä ja tuon maskin avulla saanut jopa oman karvapehkoni lättänäksi! Pitää siis olla varovainen ettei käytä kaikkia tuotteita samana päivänä, muuten voi silottaa liikaakin :)

Etikka, glyseroli, aloe, hunaja vai silikoni antaa parhaan kiillon?

Lähetetty: 27 Joulu 2018, 13:59
Kirjoittaja Anamaria
Eli kysymys näitä kokeilleille luomuilijoille...&nbsp; :) vaikka moni luomuilija ei varmaan ookaan käyttäny silikonia.. (mä oon tukkani kanssa niin epätoivonen että käytän mitä ikinä mikä kiiltoa antaa ja takkuja selvittää...)

Vs: Etikka, glyseroli, aloe, hunaja vai silikoni antaa parhaan kiillon?

Lähetetty: 27 Joulu 2018, 16:50
Kirjoittaja Triina
Luulen, että löydät parhaiten vastauksia tästä ketjusta ja oma kysymyksesi sopii sen jatkoksi hyvin: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=5

Itse tykkään etikasta, kaupallisiakin valmisteita löytyy kivasti. Kevyt silikonisuike tuo superkiiltoa, mutta sen kanssa saa olla varovainen.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Lähetetty: 19 Maalis 2019, 09:34
Kirjoittaja ellen
Olen tykästynyt Nature's Gate Jasmine & Kombucha Shine Enhancing Conditioner -hoitikseen, joka selkeästi antaa hiuksille kiiltoa. Tekee hiuksista hyvin kosteutetun tuntuisiksi ja silottaa melkoisesti. Pidin kyllä enemmän saman sarjan edesmenneestä hennahoitiksesta, sillä se antoi kiillon lisäksi hiuksiin kuohkeutta, mutta tuo Jasmine & Kombucha tekee hiuksista kosteutetumman oloiset. Tuoksukin on ihan kiva uudessa hoitiksessa, ei ole liian voimakas tai esanssinen.

Koostumus on kyllä aivan järkyttävän paksua, siis niin paksua, että pullon pumpulla hoitista on hankala saada ulos pullosta. Joudunkin siis aina ottamaan pumpun pois pullosta, jotta saan annosteltua hoitista kädelle. Käsistä hoitis onneksi levittyy hiuksiin helposti.