Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ribald

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ribald »

Mulla tuli kiiltoa punaisiin hiuksiin (punaisen alla erittäin kärähtänyt hopeablondi raita hair openin jäljiltä), kun laitoin kokeeksi pyyhekuiviin hiuksiin jätettäväksi herneen kokoisen nökön XZ Xylitol tehohoitoa. Tehis on siis poishuuhdottava, mutta näköjään  hyyyyvin maltillisesti annosteltuna toimii myös jätettävänä.
Ei tahmannut eikä edes lätsäyttänyt, vaikka mulla on melko lyhyt ja ohut polkka! Suosittelen kokeilemaan, hintahan ei päätä huimaa, että ei siinä paljoa menetä vaikka ei sit toimiskaan.

Blondiaikoina L'Oreal Professionelin Shine Blonde-sarjasta tykkäsin kyllä pesussa ja hoidossa, antoi nimensä mukaan kiiltoa ja vähän kosteuttakin.
usagi

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja usagi »

Oon kanssa koittanut käyttää noita kasviöljyjä,mutta ne saa ainakin näin lyhyen tukan kovin rasvaisen näköiseksi.Ehkä oon laittanu vaan liikaa..
Kokeilin joskus Botanicsin kiiltoseerumia,ja se oli kyllä mukavakäyttöinen.ei tahmannut ja kiva kiilto tuli muutamalla tipalla.
Tuota sarjaa myytiin joskus sokoksella,mutta en tiedä mistä sitä nykyisin saa.Oisin kyl hankinut lisääkin muuten.Enkä tiedä että mitä se törppö sisälsi kun en silloin incejä lukenut,mutta siinä luki että "plant extracs on the level that actually work"  ;D.No joo,eihän se välttämättä kerro törpön sisällöstä mitään.(edit.ei näköjään,tein haun tällä foorumilla tostakun rupesi mietityttämään ja näköjään paljon silikonia sisälsi)
Viimeksi muokannut usagi, 21 Touko 2009, 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla pisti silmään että d&c ei taida käyttää silikonisia tuotteita ollenkaan? Mulla ainakin luonnonkihara on ihan tajutonta karheaa hamppua eikä kiillosta tietoakaan jos ei käytä jotain silaripommia näihin. Käytänkin Tigin Brunette Goddess -hoitoainetta ja jätettävänä ensin jotain hoitavaa ja perään jotain voidemaista jossa silikonia. Lisäksi vielä raudalla suoristamisen jälkeen Shockwavesin Styling Plus Conditioning Gloss Serumia (saa ainakin Prismoista). Joskus vielä tuohon päälle Wellaflexin jotain Shine Accents (?) -vahaa tosi pieninä annoksina. Myös Bonacuren latvasuoja tuo kivasti kiiltoa mutta en ole sitä raaskinut ostaa kun on sen verran hintavampaa verrattuna siihen että siinä ei kuitenkaan ole juuri mitään hoitavaa. Laitan aina jätettävissä jotain hoitavaa alle ja silaria päälle.

Mun tekis mieli kokeilla tuota Klippotekin kiiltosuihketta joten saattaa olla että seuraavasta liksasta se päätyy ostoskoriin. :)
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja d&c »

Mena: No, mä en ole itseasiassa katsonut, onko Kaduksen värinsuojashampoossa ja -hoitsikassa silikonia, mutta niitä käytän XZ:n tuotteiden ohella.
I wake up, it's a bad dream,
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja keesha »

No niin ostin itsekin tuota Klippoteketiä kun headrush näyttää jo olevan lopuillaan. Ja vertailun vuoksi kokeilin eri puolille jakausta molempia. Klippoteketissä on kyllä tasaisempi suihku joten riittää vähempi määrä. Kiiltoa näyttäisvät antavan saman verran, Klippoteket ehkä hieman enemmänkin, siitä johtuen varmaan lähmää helpommin. Molemmissa on voimakas ja hieman makea tuoksu, en saa päähäni mistä tuoksusta tuo Klippoteket muistuttaa. :D Mut varmasti siirryn jatkossakin tähän halvempaan vaihtoehtoon.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

En ole pitkään aikaan käyttänyt Headrushia, mutta muistelen, että se sai päälihiukset pörrölle ilmeisesti sisältämänsä alkoholin takia  :-\ Täytynee kokeilla taas miltä nyt tuntuu hiuksissa.
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja garme »

Mikähän olisi joku mahdollisimman halpa kiiltotuote, mieluummin voidemainen kuin suihkittava? Mielellään alkoholiton, silikonia saa olla ihan mielelläänkin. Ei haittaa vaikka olisi vähän rasvainen ja lähmääväkin kun lähinnä latvojen siloitteluun käytän. Ostin kesällä parilla eurolla Sunsilkin kiiltotipat (lähinnä jotain silikonia) ja olen tykännyt tosi paljon, mutta noita ei vissiin oikein mistään enää saa. Löytyykö markettituotteista jotain kivaa? Voin periaatteessa ostaa jotain Tigiäkin, mutta mieluummin ostaisin kyllä jotain halvempaa.
iHerb alekoodi: FEW484
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja nelma »

^Schwarzkopfin Glissin Asia Staight-sarjassa (se liila) on ainakin ollut jokin kiiltoseerumi.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Vince »

Mulla on tuo Glissin kiiltoseerumi, olen tosin lähinnä käyttänyt sitä latvasuojan tapaan. Tuo silottaa latvojeni pahimpia pörröjä hyvin, mutta pituuksiin en ole viitsinyt laittaa, kun tulee helposti vähän rasvaisen näköinen lopputulos. Tuo on kyllä riittoisaa, pieni määrä riittää ja levittyy hyvin hiuksiin. Ostin tuon joskus kesällä ja tuota on kulunut noin puolet lähes jokapäiväisessä käytössä. Laitan kerralla 1-2 pumppausta tuota. Inciä en nyt pääse tarkistamaan, kun pullo on jäänyt porukoille. :( Silikonia tuossa kyllä on, mutta alkoholista en ole varma.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Mena »

garme kirjoitti: Mikähän olisi joku mahdollisimman halpa kiiltotuote, mieluummin voidemainen kuin suihkittava? Mielellään alkoholiton, silikonia saa olla ihan mielelläänkin. Ei haittaa vaikka olisi vähän rasvainen ja lähmääväkin kun lähinnä latvojen siloitteluun käytän. Ostin kesällä parilla eurolla Sunsilkin kiiltotipat (lähinnä jotain silikonia) ja olen tykännyt tosi paljon, mutta noita ei vissiin oikein mistään enää saa. Löytyykö markettituotteista jotain kivaa? Voin periaatteessa ostaa jotain Tigiäkin, mutta mieluummin ostaisin kyllä jotain halvempaa.
Shockwaves Gloss Serum styling + conditioning on ihan loistokamaa ja ei maksa juuri mitään.
Kuva: http://tinyurl.com/yh4g4wz
Tuota saa ainakin Prismoista ja on halpaa ja todella riittoisaa.
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja garme »

Mena kirjoitti: Shockwaves Gloss Serum styling + conditioning on ihan loistokamaa ja ei maksa juuri mitään.
Kuva: http://tinyurl.com/yh4g4wz
Tuota saa ainakin Prismoista ja on halpaa ja todella riittoisaa.
Mahtaako tämä sisältää alkoholia?
iHerb alekoodi: FEW484
Sari

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Sari »

Ite tykkään Pureologyn Shinemaxista. Pari tippaa pyyhekuivaan tukkaan riittää mulle ja hiukset kiiltää ku unelma! : ))) Toisaalta tuote on kyl sangen hintava mut kyl täysin hintansa arvonen musta.
MariaK

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Mistä tuota Klippoteketin kiilttosuihketta löytää? Paikallinen Tarjoustalo myi ei -oota.
Joskus sai Seppälöistä Klippoteketin tuotteita, mahtaako enää saada?

Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Paul Mitchellin The Shine -suihkeella saa kiiltoa tukkaan! Jos suihkauttaa enemmän kuin pari suihkausta, saa kiiltoa niin paljon että näyttää ihan rasvaiselta. Tuotteessa ei ole mitään pitoa eikä tietääkseni lämpösuojaa, tarkoitettu lähinnä valmiin kampauksen päälle suihkautettavaksi. Toimii!
Jos haluu kiiltoa hyväkuntoisuuden kautta niin tällä sitä ei saa, kun on ihan "meikkiä" kaikkine silikoneineen&nbsp; :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Strix

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Olen ihastunut Nivea Diamond gloss hoitosuihkeeseen. Suihkautan ympäri päätä kosteisiin hiuksiin ja annan kuivua vapaasti. Tekee kiiltäviksi muttei raskaiksi vaikka sisältääkin pari öljyä. Silikoniton ainakin vilkauksella.Tykkään suihkutettavista jätettävistä ja ostin ihan hoitavaksi, mutta tekeekin hiuksista ultrapehmeät ja kiiltävät. Tällaisia kävelee harvoin vastaan, täytyy itse ainakin hamstrata pari lisää&nbsp; :P
Vastaa Viestiin