Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
.mansikka.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Onko kenelläkään kokemuksia siitä Loreal Playballin oranssista pullosta? Soda sparklerko se nimeltään oli.. Tuoko kiiltoa? Käykö hiuslakan+kiiltosuihkeen sijasta?
Anya
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:09

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Anya »

Saan hiukset extra-kiiltäviksi rosmariini-omenaviinietikka-huuhtelulla.

Tein näin (käytin pohjana täältä löytyviä ohjeita: http://www.yrttitarha.com/tietopankki/r ... ukset.html):
Ensin kaadoin kulhoon puolisen litraa omenaviinietikkaa, johon laitoin noin desin verran kuivattua rosmariinia hautumaan muutamaksi päiväksi (huoneenlämpöön kannen alle), ja taisin muuten laittaa myös hiukan kuivattua salviaa joukkoon. Sen jälkeen siivilöin seoksen, pullotin - ja käytän sitä nyt noin puoli desiä aina kerrallaan, sekoitettuna puoleen litraan vettä. Käytän sitä siis pesun jälkeen viimeisenä huuhteluvetenä enkä huuhtele ollenkaan pois. Mitään hoitista, jätettävää tms. en tuon jälkeen laita, vaan korkeintaan hiukan vaahdotettua karitevoita latvoihin.

Tolla tavalla mun kuontalo kiiltää enemmän kuin pelkkää omenaviinietikkahuuhtelua käyttämällä. Hiukset tuntuu ja näyttää muutenkin tosi hyviltä, pehmeiltä ja hyväkuntoisilta tuon käsittelyn jälkeen, paljon paremmilta kuin jotain silikoneja tms. käyttäessä.
Suosittelen! :)
.mansikka.

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja .mansikka. »

Kävinpä kaupassa kokeilemassa testeriä tuosta Soda Sparkleria. Aika glitterisen tukan jätti, tiedä sopiiko sitten arkikäyttöön..  ???
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Voisin vähän nostella tätä ketjua tuolta pölyistä. Mikä olisi jokin hyvä silottava ja häikäisevää kiiltoa tuova seerumi suoristusraudan jälkeen käytettäväksi? Suoristuksen alla käytän Canopya. Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihke, mutta tuntuu, että se saa päälihiukset pörrölle. Varmaankin sisältämänsä alkoholin takia. Eli pitäisi olla alkoholiton.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

.mansikka. kirjoitti: Kävinpä kaupassa kokeilemassa testeriä tuosta Soda Sparkleria. Aika glitterisen tukan jätti, tiedä sopiiko sitten arkikäyttöön..  ???
Tässä on tosi paljon tuote glitteriä ja aika kuivattavaakin on. Kiiltoa tuo ehkä vähän, mutta ei mielestäni mikään ihmeellinen tuote.
pinkpepper kirjoitti: Voisin vähän nostella tätä ketjua tuolta pölyistä. Mikä olisi jokin hyvä silottava ja häikäisevää kiiltoa tuova seerumi suoristusraudan jälkeen käytettäväksi? Suoristuksen alla käytän Canopya. Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihke, mutta tuntuu, että se saa päälihiukset pörrölle. Varmaankin sisältämänsä alkoholin takia. Eli pitäisi olla alkoholiton.
voisiko se olla joku kiiltovoide? Lorealilla on ainakin sellainen uusi helmiäisvoide, jossa on ihan lievä pito
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Olin tulossa tänne suosittelemaan tuota omenaviinietikkahuuhtelua, mutta Anya ehtikin ensin. Tosin minä teen pelkästään tuon etikkahuuhtelun, en lisää sekaan mitään rosmariineja, ja kiiltoa kyllä tulee. :)
1a F ii
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Voi olla voidekin. Pitoa en kaipaa, enkä glitterhiukkasia. Muita ehdotuksia?
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja irso »

Extremeä mutta vesiliukoinen liukuvoide, itse laitan joskus baaritukkaan kun täytyy saada vielä lisäkiiltoa.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Missy »

^^Esim. Tigin After party on kiiltoa tuova voide. S-factorin Silky smooth moisture serumkin voisi käydä, siinä on myös lämpösuoja. Samoin Dream drops tai Smoothing lusterizer. Tigiltä mulla on myös Camera ready-suihke, mutta siinä näkyisi olevan alkoholia. Markettisarjoiltakin varmaan löytyy useita.

Tota Dream dropsia mulla ei ole, mutta samantyyppisiä ihan random merkeiltä, ja ne toimii hyvin eikä tahmaa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Missyn suosittelemiin lisäisin omista suosikeistani vielä Tigin Girl Toys -seerumin ja Dumb Blonde Smoothing Stuff -kiiltoivoiteen, jotka on molemmat kivoja viimeistelytuotteita, eivätkä pienellä määrällä lässäytä tai rasvoita liikaa. L'anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serum on myös hyväntuoksuinen, kevyt ja lähmäämätön kiiltotuote, käy sekä suoristuksen alle suojaamaan, että latvojen viimeistelyyn.
1c F ii
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tulipas nyt paljon suositteluja tuotteista, kiitos kaikille! Käyköhän Lorealin Lumino Contrast seerumi(?) pinkissä pullossa loppukiillotukseen?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Muistaakseni Lumino Contrast -seerumissa on alcohol denatia alkupäässä inciä, eli jos nimenomaan alkoholittoman viimeistelytuotteen haluat niin kannattaa valita joku muu.
1c F ii
heidii
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 23:26

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja heidii »

Minulla on tuota Lumino contrastia itselläni. Melkein kokonaisen pullollisen olen käyttänyt ja en tykkää yhtään. Aluksi tuntuu tosi öljyiseltä ja siltä että vois toimiakin jaja tuoda kiiltoa ja  vähentää hiusten takkuuntumista . Loppujen lopuksi häviää hiuksiin kokonaan luultavasti sen sisältämän  alkoholin takia. Empäs osta enää,kallistakin oli.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla on tuota Lumino Contrastia. Oli pakko joskus ostaa tuoksun takia  ::) Mutta tosiaan siinä on alkoholia joten jokin muu kiinnostaisi. Millainen tuoksu L'anzan Healing Strength Neem Plant Silk Serumissa on?
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minulla on Sebastian Laminatesin tuotteet tehneet ihmeitä hiuksille. En ennen ajatellut, että vaaleat kutrit voisi taittaa valoa niinkin nätisti.

Hassu ajatus, että laittaisi liukkaria hiuksiin  :O Eikö se tee hiuksista tahmaisia?
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Vastaa Viestiin