Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Millaiselle tuo tuoksuu? Lähmääkö tai likaantuuko tukka nopeammin? Tuntuuko tukassa jotenkin?
Strix

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Pidän tuoksusta, sellainen puhdas nivea-aromi, viipyy hetken hiuksissakin mistä tykkään. Tarvitsee vain pari suihkausta, mutta lähmäiseksi en saa vaikka käytänkin väliin selvittävänäkin. Tukka tuntuu omiin sormiin pehmeämmiltä ja sileämmiltä, muttei vaikuta hiusten rakenteeseen. Kiharoita on ehkä aavistuksen helpompi muotoilla. Maksoi vitosen verran kaupassa muistaakseni.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Kaveri oli hankkinut tuon Nivean suihkeen ja kokeilin pari suihkausta omaan paahani eilen. Lupaavalta vaikutti tosiaan, tuoksukin oli ihan ok mutta mun mielesta haihtui melko nopeaan. Kaverin tummatukka kiilsi kuin mika, ja kylla tama vaaleakin paa naytti paremmalta  :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
scarface

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Pidempään itte käyttäny nyt Biosilkin Silk therapy- kiiltotippoja ja häätyy sanoa että on minikokoiseks pulloks hintansa väärti. On todella riittoisaa ja jos lorautat himppasenkaan liikaa hiuksiis (ekaks käsiin pari pisaraa ja sit hierotaan aine käsissä + levitellään hiuksiin), sen huomaa; on likaisen oloinen / näköinen hetkessä. Mutta kun pistää juur nätisti sitä pituuksiin, saa kyllä uskomattoman kiillon hiuksiinsa..! Ainakin kullanruskeissa ja ruskeissa sävyissä toimii kuin häkä.
ainokainen

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Tuo Biosilkin Silk Therapy on myös meikäläisen luottotuote monen vuoden takaa. Aivan pistämätön kiillottaja ja siloittaja. Ja lisäksi hoitaa hiusta ihan oikeasti.
Olen kokeillut monenlaisia seerumeita vuosien varrella, mutta palaan aina tähän. Yleensähän kiiltotuotteet ovat pelkkää silikonia, mutta Silk Therapy sisältää myös silkkiproteiinia. Tässä on siis myös rakennepaikkaavia ominaisuuksia.
Mulla on se jättikoko kotona vakikäytössä ja pienempi pullo hankittuna reissuja varten. Tätä aina välillä näkee tarjouksessa. Normaalihintaisenahan tää on aika kallista, mutta tosiaan riittoisaa joten en pidä hintaa todellakaan liian kalliina, varsinkaan tuotteen laatuun nähden.
scarface

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja scarface »

ainokainen, mistä tota isompaa putelia oikeen saa? Aina itte törmänny putiikeissa vain tohon minimalliin, joka sekin maksaa kyl ihan kiitettävästi.. Mut tästä en miekään tingi, taattua tukkatuotetta mulle.
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja princess »

^Mansikkanetissä ainaki aiemmin ollut, naurettavan halpaa hintaan.  :P
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
ainokainen

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Kannattaa varmaan tilata netistä, sieltä saa halvemmalla. Mä ostin omani Kampin Hairstoresta, hinta oli kyllä tosi suolainen. En muista paljonko tuo 300 ml pullo maksoi, mutta aika kallis se oli.
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja maarit »

Nostetaanpa ketjua.. Mikä olisi hyvä kiiltosuihke vaaleisiin pitkiin hiuksiin? Mielellään kampaamo tuote. Olisi myös kiva kuulla miltä se tuoksuu.  :)
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Lanzalta on tullut uutuus kiiltosuihke, joka tuoksuu aivan ihanan raikkaalle hedelmälle! Yleensä en tykkää käyttää ponnekaasullisia kiiltosuihkeita niiden tunkkaisen tuoksun vuoksi, mutta tätä oli kiva laittaa. Suihkeessa on myös lämpösuoja 260 asteeseen saakka joten se soveltuu myös lämpösuojaksi raudan alle (siihen tarkoitukseen en tosin vielä testannut). Kiilto ei ehkä ole hyperloistelian koskaan näkemistäni, mutta päivittäiseen käyttöön esim. kuivashampoon päälle passeli, eikä latista tai lähmää.
Viimeksi muokannut tuutikuu, 15 Tammi 2011, 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mariiia

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Mariiia »

Paras on ehdottomasti Sassoonin Diamond polish. Ihana kiilto ja pehmeys, sitä voi käyttää joko kuiviin hiuksiin tai pyyhekuiviin ennen föönausta. Todella riittoisa. Aivan loistava tuote, voin suositella jokaiselle! Saatavuus ei ole silti paras mahdollinen, Suomessakin vain muutama kampaamo mist kyseistä tuotetta saa mutta netistä saa varmasti tilaamalla. hinta n. 25 €  :D
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Olen tykännyt Tigin Brunette Goddess-kiiltosuihkeesta. Suihkutan tuotetta ensin käteen ja käyn sitten hiukset läpi - suoraan päähän suihkuttamalla tulee vain rasvaletti. Hyvä kiilto tulee&nbsp; <3
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Olen aiemmin käytellyt vain paria eri merkkistä kiiltosuihketta, kummankaan merkkiä en tarkalleen muista, mutta molemmat haisivat niin kamalalta että saivat mun pään särkemään, ja sisälsivät paljon denaturoitua alkoholia. Molemmilla sai tukkansa koppuraiseksi ja lähmäiseksi, mutta kiiltoa kyllä piisasi...
Nyt viimeksi ostin Grazette xclusive Early sunrise voidemaisen kiiltotuotteen, ja tämä on ihan loistavaa kamaa mun käyttööni! Tiettyhän samaa silikonihuttuahan tämä on kuin muutkin kiiltoa tuovat, mutta tämä tuoksuu aivan ihanalle, ei sisällä alkoholia (::)) ja tekee mitä lupaa. Olen kyllä käytellyt aika varovaisesti kun yritän olla lähmäämättä tukkaani, ja mun kainalomittaiseen reuhkaan meni viimeksi ~3 pienen herneen kokoista nokaretta. Näyttääpi vähän myös siltä että tämä toimisi mulla kivasti latvasuojana.
Kaikenlisäksi tämä oli Hairstoren putiikissa alennuksessa, 1€/40ml tuubi... Nyt vähän mietityttää että pitäisikö hakea toinenkin kun tykästyin niin kovin, ja jos tuota ei jatkossa myydäkään (ainakaan tuohon hintaan) kun oli kerran alessa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
ainokainen

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Periaatteessahan seerumi/ latvasuoja/ kiiltoa antava suihke ovat ihan samaa tavaraa, eli pääasiassa silikonia.
Kun tuote on suihkemuodossa, siihen on sekoitettu alkoholia joka tekee koostumuksen juoksevammaksi, niin että tuotetta voi levittää hiuksiin suihkuttamalla. Tuo alkoholi saattaa kuitenkin pitkällä tähtäimellä kuivattaa hiusta. Siksi en ole koskaan nähnyt mitään pointtia noiden kiiltosuihkeiden käytössä.
Ihan saman efektin hiuksiin saa, kun laittaa sitten vaikka reippaammin sitä seerumia tms. latvasuojaa tai mitä nyt sitten tykkää käyttääkään.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Oon kayttanyt nyt pelkastaan Tigi S-factorin Dream Drops ainetta ja tuo kylla kiiltoa hyvin. Nain talvella kampaan melko reilulla kadella ainetta niskaan ja ns takatukkaan, ja tukka pysyy takutta vaikka olisi kaulaliina tms hinkkaamassa. Kiilto ja sileyskin pysyy hyvin iltaan saakka. Tuoksukin tosi kiva, varmaan paras kayttamani aine tahan mennessa.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Vastaa Viestiin