Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Osaako joku vertailla näitä keskenään:

Joico Silk Result Sheer Gloss
Kerastase Creme De Polissage Chroma Protect (kiiltovoide, pinkki tuubi)
L`anza Anti Aging Neem Plant Silk Serum
Redkenin kiiltotuotteet

Lähmääkö joku helposti?



Viimeksi muokannut pinkpepper, 25 Maalis 2009, 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Löytyykö marketista nykyään enää miltään merkiltä kiiltosuihketta (ilman pitoa)? Anttilassa yritin pällistellä mutta ei ainakaan osunu silmiin. Pitäisi pikaisesti joku saada. Ajattelin tilata Tigin headrushin jossain vaiheessa mutta siinä kestää ennen kuin sen ehdin saada ku eikös toikin tuu sitte maapostilla?
1cFii
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

^ Headrush on tosiaankin aerosoli. Mä en ainakaan voi suositella tuota Headrushia, muuten kuin ihan nutturakampausten viimeistelyyn, koska se klähmää ja sähköistää tukkaa tosi pahasti. Joskus oon erehdyksissä suihkutellu tuota föönauksen jälkeen viimeistelyksi ja koko tukka on mennyt ihan pilalle. Hiuksista tulee aivan mahdottoman sähköiset ja vaikeasti hallittavat.  :(
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Mun täytyy taas kehua Headrushia. En oo ikinä saanut sillä lähmäistä tai varsinkaan sähköistä tukkaa. Yleensä suihkin sitä melko reilusti, ja se riittää melko kauan. Törmästin jkl sokoksella myös kiiltosuihkeeseen, jota ostin lahjaksi. Siinä oli oikein ihana tuoksu ja hintakin oli kohdillaan, muistaakseni jotain 6e paikkeilla. Semmoinen lila aerosolipurkki, olikohan se joku klippotek.. tai jotain. Sitä hankin ehdottomasti seuraavaksi itsellenikin kun tuo headrush loppuu, ei noissa kiiltosuihkeissa loppujen lopuksi niin paljon ole eroa, muutakuin hinnassa. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Samat kokemukset minullakin, eli Headrush ei lähmää ollenkaan enkä ole minkään sortin sähköistymistäkään huomannut koskaan. Helppo suihkia tuota kampauksen päälle ja on sangen riittoisa.

Tuo pispisin mainitsema markettikiiltosuihke kuulostaa todella kiinnostavalta, jos joku osaa sanoa onko tuo siis Klippoteketin tuote vai mikä niin kertokaa ihmeessä! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Reese »

Anastasia kirjoitti: Minulla on Sebastian Laminatesin tuotteet tehneet ihmeitä hiuksille. En ennen ajatellut, että vaaleat kutrit voisi taittaa valoa niinkin nätisti.
Haluaisitkohan täsmentää, että mitkä Laminates-sarjan tuotteista erityisesti?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Eufonia
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 246
Liittynyt: 03 Elo 2006, 08:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eufonia »

On Klippotekin lilapurkkinen kiiltosuihke. Itse oon just Headrushin siihen vaihtanut. Kestää pidempään ja antaa paremman kiillon. Ehkä hiukan "raskaampi" eli saattaa liiallisella suihkimisella lähmätä, mutta ei tartte kyllä paljoa laittaa että saa kunnon kiillon. Tuoksu on sellainen vähän banaani,  mistä en itse niin paljon välitä, mutta menettelee kuitenkin. :)
1b M i
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Ihana kuulla! En olekaan markettimerkeiltä huomannut vähään aikaa kiiltosuihketta, joten pitää ehdottomasti ostaa kokeiluun tuota kun Headrush loppuu. Kiiltosuihke on sellainen tuote, mistä en viitsisi ihan kauheasti maksaa. Mulla on Tigiltä käytössä myös Superficial, mutta sitä en varmaankaan osta uudestaan koska se lähmäyttää niin helposti eikä ole niin kätevä kiillon tuomiseen kuin esim Headrush-suihke.  
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Mä oon testannut useita killtolakkoja, tai siis just tollasia aerosolipullokiitosuihkeita missä ei pitoa. yleensä ne lähmää ja haiseekin pahalta, Headrush on ainoa miellyttävän tuoksunen joka ei lähmää :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko Goldwell Dualsenses - Color Leave-In Gloss Spray tai Goldwell Styling Brilliance Radiant Star kiiltosuihke mistään kotoisin? Kumpi parempaa?
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja d&c »

Onko oikeasti mitään muuta mahdollisuutta kuin odotella, jos hiukset ovat menettäneet kiiltonsa suurimmaksi osaksi vaalennuksen takia? Mulla värjättiin täysin blondiksi syksyllä hiukset ja värjäyksiä tehtiin noin 6 vko välein kampaajalla ja jouduin siinä välissä värjäämään kotonakin, kun oli juurikasvu niin kamala. Tuossa huhtikuun puolessa välissä värjättiin bruneteksi tukka, mutta kiiltoa ei ole edelleenkään paljon yhtään.

Lisäravinteina on ollut koko ajan kalaöljykapselit (Möllerin omega-3), monivitamiini, Piimax C + biotiini (maaliskuusta) ja antidoksidanttivalmiste. Shampoona on tällä hetkellä XZ Xylitol-shampoo ja hoitoaineena saman sarjan hoitsikka. Lisäksi käytän Kaduksen värinsuojashampoota. Suihkutettavana hoitsikkana on Matthew James Re-Q. Valitettavasti on edelleenkin niin rumat hiukset. :(
I wake up, it's a bad dream,
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eleven »

d&c: tilannetta sen paremmin tuntematta arvelisin, että värjäysten jäljiltä hiusten pinta on niin karhea ettei auta muu kuin odottaa ja kasvattaa uutta sileäsuomuista tukkaa tilalle  :-\. Jotain kiiltotuotteita voi tietty koittaa, esimerkiksi Redkenin Glass look serum (INCIn perusteella lähes pelkkää silikonia) tekee ihmeitä jopa mun kaverin karheaakin karheammalle luonnonkiharalle, kunhan sitä annostelee huolellisesti - muuten tuloksena on wet look, aine tahmaa nimittäin hyvin helposti. Jos denaturoitu alkoholi ei pelota, Redkenillä on myös vinyl glam -suike, jolla saa ihan tajuttoman kiillon.

Vaihdoin itsekin blondista brunetiksi äskettäin, mutta alla oli pitkään käsittelemättömänä ollut luonnollinen vaalea hius eli tukka on vielä värjäyksenkin jäljiltä aika hyvässä kunnossa. Tummien hiusten kautta musta on tullut kiilto-junkie, vaaleassa tukassa kun kiillosta oli turha haaveilla, mutta en vain osaa annostella kiiltotuotteita! TIGIn Superficial on muuten loistotuote, mutta siinä on sama vika kuin Redkeneissäkin: kamala liimatukkaefekti heti, jos laitan pisaran liikaa.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

d&c: Öljyjen käyttäminen hiustenhoidossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu (jos et siis ole vielä koittanut), sillä monet ovat saaneet niillä tukkansa kiiltävämmäksi. Aiheesta löytyy oma ketju. Mutta tietysti se käsittelemätön hius on kiiltävämpää, vaikka kuinka ahkerasti hiuksiaan hoitaisi.
2c F ii
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja d&c »

Beatrix kirjoitti: d&c: Öljyjen käyttäminen hiustenhoidossa voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu (jos et siis ole vielä koittanut), sillä monet ovat saaneet niillä tukkansa kiiltävämmäksi. Aiheesta löytyy oma ketju. Mutta tietysti se käsittelemätön hius on kiiltävämpää, vaikka kuinka ahkerasti hiuksiaan hoitaisi.
Öljyjä olen miettinyt, mutta ongelmana on se, että mulla on teippipidennys ja öljy ei varmaan teipeille oikein sovi. :(
I wake up, it's a bad dream,
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Mä oon nyt muutaman kerran kokeillut sitä Klippotekin kiiltosuihketta. Jotenkin tuntuu vähän turhalta tuotteelta. Mun ruskeissa hiuksissa (nyt väri tosin jo melko haalistunut) kiiltoa ei kyllä juurikaan erota ja jos suihkuttelee liikaa niin tulee helposti likasen näköiset hiukset. En varmaan osta enää uudelleen. Ehkä tummemmissa hiuksissa se kiilto näkyisi paremmin? ??? Mulla ei oo aiempaa kokemusta kiiltosuihkeista joten en tiedä onko muut sitten parempia. Täytyy vielä testailla tuota vaikka värjäyksen jälkeen kun värikin on sitten tummempi jos tuo silloin toimisi paremmin. Tuoksu tuossa on kyllä hyvä eikä jää pyörimään hiuksiin.
1cFii
Vastaa Viestiin