Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Olis hakusessa joku seerumintapainen kiiltoa tuova aine, joka ei saa tahmata yhtään. Muotoilutuotteita en halua käyttää, kun ne takuttavat. Kellään vinkkejä jostain hyvästä aineesta, ei ole pakko Suomesta saada, voin tilata ulkomailtakin.
zorro

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja zorro »

Mulla on ollu tota tigin girl toys seerumia. Kiillotti tosi hyvin hiukset, mutta tuote on vähän liian hintava mun budjetille...  :-\
nicky

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja nicky »

Ulkomailta ostettuna Girl Toys on melko edullinen. Hyvä tuote!

Marketin puolelta kannattaa kokeilla Nutri Gloss naamiota ja jätettävää, kampaamosarjoista LC2 kiiltohoito on kehuttu.
Trendlinen Shine Spraysta olen itse tykännyt. Seerumeita on monenlaisia, Joicolla on K-pak kiiltoseerumi joka ainakin tipan laittamisen jälkeen tuntui toimivalta :)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

tiia kirjoitti: Mulla on ollu tota tigin girl toys seerumia. Kiillotti tosi hyvin hiukset, mutta tuote on vähän liian hintava mun budjetille...  :-\
Tuohan on pelkkää silikonia tuo Girl toys, joten kyllähän sellaista löytyy halvemmallakin. Samaa tavaraa lienevät Fructisin yms. kiiltotipat.

Edit. Tässä vielä Girl toysin INCI vahvemmaksi vakuudeksi:
Cyclomethicone, Dimethicone, Fragrance, Ethylhexyl Methoxycinnamate

Ajaa varmasti asiansa, mutta vastaavia löytyy kyllä halvemmallakin  ;)
Viimeksi muokannut Luomo, 21 Tammi 2006, 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
zorro

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja zorro »

Niin ja sitten on myös www:n kiiltotipat toiminu mulla. Ja ihme kyllä inci listakin on paljon pitempi kuin girl toysissa:

cyclomethicone
cimethicone
alcohol denat
panthenol
silk
paptide
octyl methocycinnamate
c12-15 alkyl benxoate
phenoxyethanol
methylparaben
propylparaben
parfum
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Aika samalta näyttävät, ainoa vaan, että tuossa www:ssä on vielä alcohol. denatia, joka monilla kuivattaa selvästi. Tosin siinä on ripaus kosteuttavaa panthenolia, mutta tuskin huomattavasti. Muut ovatkin lähinnä säilöntäaineita.

Mulla on muuten ikivanha käyttämättä jäänyt Tigin Pure gloss finishing, joka on varmaan Girl toysin esiaste. Sen INCI on:
cyclomethicone, dimethicone, alcohol. denat., collagen, silk protein, methylparaben, parfum
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke? Sitä multa löytyy, mutta kun on aerosolipullossa niin olen mieltänyt sen lakaksi, täytyypä joskus kokeilla. Ja Nutri-Glossia mulla on, mutta haluaisin jotain vähän löysempää, jota voisi laittaa kuiviinkin hiuksiin.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
zorro

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja zorro »

SippeK kirjoitti: Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke?
Ei se mulla ainakaan suihkeena ole vaan 75ml pullossa (joka muuten on tosi epäkäytännöllinen).
Siitä on jo aika kauan aikaa kun ostin ton joten voi olla että se on poistunut jo markkinoilta...
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Luomo kirjoitti: SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.
Saa se olla suihkemuodossakin (levittyy paremmin :)) kunhan ei tahmaa tai koveta hiuksia. Voisin vaikka kokeillakin. Ja tiia, se mun WWW-kiiltosuihke taitaa olla sitten eri ainetta.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Redkenin Vinyl Glamilla saa aivan tajuttoman kiillon, suosittelen. WWW:n kiiltosuihke oli pettymys, mutta sen te varmaan arvasittekin..  ;D.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

SippeK kirjoitti:
Luomo kirjoitti: SippeK, jos se kiiltotuote saa olla suihkemuotoista, niin suosittelen Wellan Shock wavesin Shine on:ia. Saa ihan marketeista ja maksaa n. 5 euroa.
Saa se olla suihkemuodossakin (levittyy paremmin :)) kunhan ei tahmaa tai koveta hiuksia.
Tuo Wellan on siitä kiva, että se ei tunnu hiuksissa oikein miltään: ei tahmaa, koveta, tee likaiseksi tms. Se vain katoaa  ;D.

Tuli muuten mieleen, että tämän ketjun pitäisi varmaan olla tuolla hiustenleikkuu-osastolla, kun sinne pitäisi mennä muotoilukin  :-\.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Mä tykkään Tigin After Party voiteesta. Vaikka ei olekaan kiiltotuote niin tuo sitä, pehmentää letin ja poistaa ikävät hajut mennessään.
~vail~

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

tiia kirjoitti:
SippeK kirjoitti: Onkohan tuo tiian mainitsema WWW-kiiltotipat sama kuin WWW-kiiltosuihke?
Ei se mulla ainakaan suihkeena ole vaan 75ml pullossa (joka muuten on tosi epäkäytännöllinen).
Siitä on jo aika kauan aikaa kun ostin ton joten voi olla että se on poistunut jo markkinoilta...
Sitä oli sekä pullossa että suihkeena, käsittääkseni samaa tavaraa, mutta ei ole enää näkynyt etsinnöistä huolimatta... Sitä haettiin oikein porukalla, kun anoppi niin tykkäsi. Hän siis laittoi ennen koiranäyttelyä hauvoihinsa tuota, eivätkä ne ainakaan sitä haukkuneet ;D
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Vaikka muotoilutuotetta ei varsinaisesti kaivattukaan, niin ehdotan silti Tigin Small Talkia. Siinä on niin kevyt muotoilu-ominaisuus, että ei ole mun hiuksiin tehnyt siinä mielessä juuta eikä jaata. Kiiltoa antaa oikein kivasti, tukka ei näytä rasvaiselta vaan luonnollisen kiiltävältä ja terveeltä. Ja mitä takuttamiseen tulee, niin sen kanssa ei missään nimessä tule takkuja, vaan hiukset selviävät tosi hyvin. Eikä tahmaa yhtään jos järkevästi annostelee, on helppo levittääkin. Hoitaa myös jonkin verran ja plussaa annan hyvästä tuoksusta  :)
Vastaa Viestiin