Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Furtiva

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Ainoa kiiltosuihke, mitä olen käyttänyt on juuri tämä paljonpuhuttu keltainen Wellan Massive Shine on. Se ei ole kamalan riittoisaa, mutta toimii kyllä. Ja liukastaa lattiat aivan mielettömän liukkaiksi. Minä laitan sitä varmuuden vuoksi aina maton päällä...
Mutta tätäkö ei enää saa mistään? Pitää siis alkaa metsästämään joku muu hyvä tuote, joka ei olisi kovin kallista.

Omistan myös Nutri-Glossin sen jätettävän, jossa on hileitä. Minusta se ei vaan tunnu toimivan: hileet eivät tukkaan kiiltoa lisää, mutta joka paikasta muualta niitä sen jälkeen varmasti löytyy. Hiukset on kyllä ihan kivan tuntoiset aineen jäljiltä, mutta en usko toista pulloa ostavani, kun tämä loppuu.

Meinasi melkein unohtua: En tiedä, myydäänkö tätä enää kaupoissa, mutta käytän jo toista pullollista Fructisin Hydra Smooth Force Anti-Frizz - nestettä. Tämä on erittäin silikonisen tuntoista ainetta (hankala pestä käsistä pois!), enkä oikein rakasta hajua, joten en käytä kovin usein. Mutta silloin kun käytän, niin toimii loistavasti: siloittaa hiukset todella kiiltäviksi ja suoriksi, eikä silti juuri tahmaa. Olen laittanut kuiviinkin hiuksiin hyvällä menestyksellä, jolloin se kiilto oikein vielä korostuu. Alunperin ostin tämän sähköisyyttä vähentämään, mutta kiiltoseerumina toimii parhaiten. Nykyisen pulloni ostin alesta, joten en tiedä, onko tätä enää saatavilla. Maksoi silloin alle viisi euroa.


edit: typoja löytyy
Viimeksi muokannut Furtiva, 05 Huhti 2007, 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Miracle kirjoitti: Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)
Tuo liukastusefekti on tosiaan joidenkin tuotteiden kanssa aivan hirveä (esim. Bonacuren Moisture Kick liukastutti ainakin joskus pahasti). Olen kerran kaatunut ja kirjahyllyn kahvahan siinä meni polveen. Kiva arpi polvessa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja calypso »

pinkpepper kirjoitti:
Miracle kirjoitti: Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)
Tuo liukastusefekti on tosiaan joidenkin tuotteiden kanssa aivan hirveä (esim. Bonacuren Moisture Kick liukastutti ainakin joskus pahasti). Olen kerran kaatunut ja kirjahyllyn kahvahan siinä meni polveen. Kiva arpi polvessa.
Samanlaisia tapaturmia on täälläkin sattunut hoito- ja kiiltosuihkeiden takia joskus, onneksi ei kuitenkaan kenellekään ole sattunut pahasti. Se liukkauden aiheuttajia on taatusti silikonit, sillä nyt kun olen käyttänyt vähemmän silikonisia suihkeita niin lattian liukkaus on vähentynyt samalla. Juurikin tuo Bonacuren Moisture Kick (ja sen edeltäjät) oli kaikkeista pahin lattian liukastaja.
Jos kuitenkin haluaa käyttää liukastavia suihkeita niin kannattaa suihkutella jos vain mahdollista, joko maton päällä tai kylppärissä sellaisessa kohdassa joka ei ole kulkuväylällä ja kastuu usein joten liukkaus vähenee.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^Se liukkauden aiheuttaja on nimenomaan ne silikonit, sitä mieltä mä kanssa olen. Ainakin itte olen huomannut sen, että mitä enempi silikonia suihke sisältää, niin sitä liukkaammaks lattiat menee. Esim. Fudgen hoitosuihke, joka on melkein pelkästään silikonia täynnä, niin voi että sentään tuli kylppärin muovimattolattia liukkaaks kuin liukurata.
Nykyään ittellä ei oo käytössä enää mitään semmosia suihkeita, joissa ois niin hirveesti silikonia, että lattiatkin menis liukkaaks. Paitsi Tigin yhtä kiiltosuihketta on vähäsen vielä jäljellä ja sekin kyllä vähän lattioita liukastaa runsaan silikonimäärän takia.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Haylie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:52

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Haylie »

Cutrinin Hedit Let It Shine-kiiltosuihke, tykkään kovasti.
1bMii
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

Olen nyt kokeillut Tigin Headrushia muutaman kerran ja olen hyvin tyytyväinen (kiitoksia vaan juurekkaalle, joka sen minulle myi ;)). Tulee oikein nättiä kiiltoa eikä tunnu latistavan hiuksia mitenkään. Lisäksi toimii minulla myös vähän lakan tapaan pitäen kiharat päivän aikana parempina.
Ainoa mikä epäilyttää on incissä ekana oleva alkoholi. Tämä ei ole kyllä kokeilukerroilla tuntunut yhtään kuivattan hiuksia, mikä on aika ihme, sillä jos laitan ihan lakkaa hiuksiini, on tuloksena kyllä kauhea takkupallo. Harkitsenkin nyt, josko pitäisi ostaa jokin alkoholiton kiillottaja ihan arkikäyttöön ja suihkutella Headrushilla extrakiiltoa sitten vaan erityisiin tilanteisiin. Suihke olisi kätevä, mutta taitavat kaikki sisältää alkoholia. Kiiltovahakin voisi toimia, mutta tällä saa varmaan kyllä helposti lähmätukan.
2c F ii
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luna »

Itse en suihkuttaisi silarisuihkeita kylppärissä jos on laattalattia, kipsausreissu on varmaan vain ajan kysymys jos ottaa tuon tavaksi. Muovimatolle suihkutetun aineen takia olen meinannut pari kertaa tehdä voltit, joten nykyään suihkutan vain maton päällä. Uppoaa hyvin mattoon eikä näy sieltä mihinkään  ;D
Kameleontti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 762
Liittynyt: 09 Huhti 2006, 10:32

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Itse tykkään tosi paljon kiiltoseerumeista. Tigin Girl Toys on juuri hyvä, antaa kiiltoa, silottelee pörröä ja erottelee kiharoita. Hassua mutta joskus kun sillä puristelee se tuo oikein kunnolla sitä kiharaa esille. Ei ollenkaan lätsähdytä omia hiuksia. On muuten kestänyt käytössä melkein kaksi vuotta, aikas riittoisa on ja meikäläinen joutuu aika monta tippaa käyttämään paksuihin hiuksiin. Headrush on mullakin mutta on jäänyt käyttämättä kun tuntuu jotenkin kuivattavalta.  ::)
Viimeksi muokannut Kameleontti, 13 Marras 2007, 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mulla on hyvät tuotteet, kuten nexxuksen luxxtress tuoneet kiiltoa roimasti lisää ja samoin viimeksi päähän laittamani igora color gloss vaahtosävyte. Samoin mulla on toiminut hyvin matrixin glow trix -kiiltovoide. Mun ystäväkin on kehunut sen mun hiuksiin aikaan saamaa lopputulosta. Toisaalta mulla on kuivat ja karkea luonnonkiharat, että nää on luonnostaan aika kiillottomat...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mun hiukset ovat ihan mattaset, ei kiillosta tietoakaan. Johtunee siitä, että käytän melko paljon rakennepaikkaavia hoitoaineita ja nexxus-sarjaa, joka ei käsittääkseni edes paljoa kiiltopuoleen panosta.
Loreal Nutri Glossia täällä olikin jo suositeltu, mutta onko muita kiiltoa tuovia hoitoaineita tai tehohoitoja?

Mulla on ollu kiiltotippoina käytössä Lorea professional Liss control+. On ollu ihan ok, vaikka alcohol denatia sisältääkin. Olen tykännyt kun siinä on UV-suoja ja toimii lämmön kanssa. Onko kiiltotipat noin yleensäki lämpöaktiivisia?
Inci: Cyclopentasiloxane, dimethiconol, alcohol denat, octyl, methoxycinnamate, parfum/fragrance.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

^^Mielestäni Forme-sarjan kiiltosuihkeessa ei ole lainkaan alkoholia.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Memory

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Memory »

no nyt selvis sitten syy siihen, kun entisessä kämpässä oli yks kohta lattiasta aina ihan kun luistinrata, meinasin siihen joka kerta kaatua, mutta siinä kohtaa taisin aina suihkutella scwarzkopfin moisture kickiä...

ihan hyvä mieli muuten jäänyt tuosta tuotteesta, tuoksu on ihana ja kiiltoa tulee, ja setvii hiuksia, mutta hilsettä on tullut, jos sitä on tyveen mennyt :o pitäisi siis näköjään laittaa vain latvoihin... ???
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Meinasinpas myös pitkästä aikaa vetäistä kunnon lipat eteisessä ja syykin selvisi: olin edellispäivänä testannut eteisessä NG-suihkutettavaa jätettävää (virhe!), tosin varovasti eteisen maton päällä, mutta kummasti aine oli tunkeutunut lattiaankin. Tukkakin oli kyllä liukas tuon aineen jälkeen.

Kiiltoa tulee tähän tukkaan a) tarpeeksi raskaalla hoitiksella / jätettävällä - tukka ei saa jäädä höttöiseksi tai karvaiseksi b) raudalla suoristamalla c) Liven suoravärillä d) mutta tärkein on kuitenkin oikeanlainen hiusväri. Kaupan kestoväreillä sain tosi usein mattatukan, alun kiilto hävisi muutamassa viikossa, kampaamoväreillä kiilto taas on ollut ihan eri luokkaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Lizine

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Lizine »

millä IHMEELLÄ tälläistä kiiltoa saa hiuksiin? Kaupungillakin pyörii tyttösiä joilla aivan yhtä kiiltävä tukka  :o

http://www.wallpapergate.com/data/media/1902/nicole-scherzinger-2-1600x1200.jpg

Muokkasin linkkiä kun se ei näkynyt. :) -Hunis
Viimeksi muokannut Lizine, 08 Elo 2008, 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja maatis »

Noissa hiuksissa on selvästikin käytetty suoristusrautaa ja ehkä silikonipitoista lämpösuoja- ja/tai viimeistelytuotetta.

Kiiltoa lisää myös oikein hoitavat hoitoaineet, ei ole pakko olla silikonia. Esim. just Curl Harmonyn setti (siitä juttua ja linkkiä luonnonmukaiset -ketjussa)  sai minun hiukset kiiltämään hienosti, vaikkei noissa tuotteissa ole yhtään silikonia.
Vastaa Viestiin