Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Trouper

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Trouper »

Itse en yleensä pidä suihkuteltavista kiiltotuotteista, enemmänkin tipoista tai vastaavista. Taitaa kyllä olla suihkijassakin vikaa kun tuntuu siltä että on kiiltosuihkeen jälkeen aina kylpyhuoneen kaakelit aivan liukkaat... Olen saanut sellaisen kuvan ettei moni pidä mop glisten-kiiltotipoista, mutta tähän päähän ne toimivat hienosti. En yleensä juurikaan muotoile tukkaa, joten sitä on helppo sukia suortuviin ja jää hyvä kiilto ja luonnollinen tunne. (Kädet tietysti pitää jynssätä levittämisen jälkeen.)
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Joidenkin suihkeiden jäljiltä, kiilto tai hoitosuihkeiden, niin olen huomannut itsekkin ihan samankaltaisen ilmiön, elikkä kylppärin muovilattia tulee liukkaaksi. Luulen sen johtuvat silikonien määrästä. Itsellä oli yks hoitosuihke jossa oli tosi paljon silikonia, niin se teki lattian liukkaaks.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Saheli

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Mulla on tuo Girl Toys latvasuojana(kin) ja se antaa hiuksille myös kiiltoa. Annostuksen pitää olla pieni, muuten voi lähmätä, ja ainetta on syytä käyttää vain latvoihin/pituuksiin.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Kiiltoa hiuksiin saan miedolla shampoolla, ja hyvillä hoitoaineilla. MOP hydrating on loistava shampoo, tosin ehkä vähän lässäyttävä, Nutri Glossilla saa ehkä hoitoaineista parhaan kiillon. Mulla on Wellan kiiltosuihketta, mutta ei siitä kyllä pajon iloa ole, käytän sitä lähinnä vain kampauksen viimeistelyssä lentävien haituvien "alasampumiseen".

Alkoholipitoiset tuotteet vievät kiillon, ja monet muotovaahdot, alkottomatkin, jostain syystä mun muotovaahdoissa pitää olla vähän silikonia, että toimii, muuten takuttaa ja jättää hiuksiin matan pinnan.
Justiina

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Justiina »

En ainakaan ihan näin äkkiseltään huomannut, että tästä olisi mainuttu, pahoittelen, jos on jo, mutta Cutrinin Chooze ( tai  jotenkin niin se kirjoitetaan ) on mielestäni ihan kiva tuote lisäämään hiuksiin kiiltoa. En ole itse sellaista vielä raaskinut ostaa (13ekeä tosi pieni pullo), mutta kampaajani aina suihkii hiuksiini sitä. Tuote ei sisällä mitään pitoa tai hoitoa antavaa, se on vain sellaista "meikkiä", joka antaa vain upeaa kiiltoa. Kampauksiin tosi hyvä :)
Aura

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Aura »

Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Maria »


Yksi kiiltosuihke joka tulee mieleen olisi Trendlinen Shine Spray
" kiiltosuihke huippukiiltävään viimeistelyyn, ei anna tukea"

Maksaa 10-12e!
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Maria kirjoitti:
Yksi kiiltosuihke joka tulee mieleen olisi Trendlinen Shine Spray
" kiiltosuihke huippukiiltävään viimeistelyyn, ei anna tukea"

Maksaa 10-12e!
Minulta löytyy tämä kotoa ja olen silloin tällöin sitä käytellytkin. Aika usein se vaan unohtuu sinne kaapin perälle, kuten kaikki muutkin viimeistely- ja muotoiltuotteet. Kuitenkin tuo on ihan hyvää ainetta ja tuo mukavasti kiiltoa hiuksiin. Pitääkin taas tänään kaivaa tuo kaapin perältä käyttöön :)
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja sipe »

kata82 kirjoitti: Joidenkin suihkeiden jäljiltä, kiilto tai hoitosuihkeiden, niin olen huomannut itsekkin ihan samankaltaisen ilmiön, elikkä kylppärin muovilattia tulee liukkaaksi. Luulen sen johtuvat silikonien määrästä. Itsellä oli yks hoitosuihke jossa oli tosi paljon silikonia, niin se teki lattian liukkaaks.
Redkenin So Long Heat Treat on yksi pahimmista lattian liukastajista. Siksi sitä ei varmaan enää mistään saakkaan, epäilen nimittäin että sen vuoksi on kyllä kaaduttu moneen kertaan. Ja kun tuntee jenkkien tyylin haastaa yhtiöitä oikeuteen erilaisista onnettomuuksista, niin on kyllä voinut olla redkenille kallis aine...

Mulla itsellä on jäljellä vielä tuota heat treatia, ja vaikka suihkin sitä (silloin harvoin kun käytän) ison olohuonematon päällä, niin lattia on aivan järjettömän liukas sen jälkeen. Niin ja ei tosiaankaan auta, vaikka sijoitan itseni ihan maton keskelle siten, että joka suunnalta reunoille on matkaa lähes metri, niin silti sitä mönjää leijuu maton reunojen ulkopuolelle. Ja sen jälkeen lattia on hengenvaarallisen liukas seuraavaan pesuun saakka... :(

Sääli, koska tuo aine antaa kyllä ihan uskomattoman kiillon ja silkkisen pehmeyden hiuksiin. :-\

Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Menee hieman OT, mutta vanha Miracle Mist on myös melkoinen lattian liukastuttaja, tuli todettua jälleen joku aika sitten, kun kaivoin sen kaapista uuteen käyttöön. Sitä on pakko suihkia nykyisin suihkussa (siis varsinaisen suihkun jälkeen tietty), josta lattian voi huuhdella samantien - tai muuten on luistinrata valmis ja liukastuminen ja luunmurtumat uhkaa. Jännä vaan, että esim. Andrew Collingen vastaava suihke jossa aika samantyylinen INCI, ei liukastuta yhtään. Tosin eihän ne sisällykset aineiden määristä kerrokaan, siis verrattuna toiseen tuotteeseen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mä oon huomannu ton saman liukastusefektin myös joidenkin muiden jätettävien kanssa. Mikäköhän ainesosa se incissä on, mikä tuon liukkauden saa aikaan? Monta kertaa on kyllä ollu vaaratilanteita liukkaan lattian kanssa.. ::)
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Jotenkin kuvitellut että se olisi tuo Amodimethicone-silikoni, joka tekee ainakin mulla tukkaankin ihan saman liukkaus/tasaisuusefektin... mutta voihan se olla mikä tahansa muukin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Aura kirjoitti: Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(
Itselläni on Cutrinin Hedit Let It Shine -kiiltosuihke, joka tuo ihan hyvin kiltoa hiuksiin. Suihkutetaan valmiin kampauksen päälle, eli ei korvaa hiuslakkaa. 75 ml:n pullo maksaa n. 10 e.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja tenn »

Kikka kirjoitti:
Aura kirjoitti: Osaisiko joku suositella kiiltosuihketta jostain markettisarjasta tai edullisesta kampaamosarjasta? Olen aiemmin käyttänyt Wellan Massive shine on -kiiltosuihketta, mutta ovat ilmeisesti menneet lopettamaan sen, kun ei kaupoista löydy. :(
Itselläni on Cutrinin Hedit Let It Shine -kiiltosuihke, joka tuo ihan hyvin kiltoa hiuksiin. Suihkutetaan valmiin kampauksen päälle, eli ei korvaa hiuslakkaa. 75 ml:n pullo maksaa n. 10 e.
Mulla on tuo sama Cutrinin suihke, Hairstoresta ostin joskus tuon 75ml maksoi jotain 2,50-3,50€ (olikohan jossain alekorissa, oon kyllä usein noita nähnyt tuohon hintaan siellä..) Ihan ok tuote kun en paremmasta tiedä, aikeissa kuitenkin tilata Tigin Headrush :)
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Jos pysyvää kiiltoa tukkaan haluaa, suosittelen värjäämistä Elumenilla. Hiukset usein ihan hohtaa mulla nykyään. Jätettävistä erityisesti kiiltoa antaviksi olen huomannut Nexxuksen Luxxtressin ja Lanzan Healing colorcaren.
Vastaa Viestiin