Kiiltoa hiuksiin?

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Onko joku käyttänyt molempia, Headrushia ja Camera readya? Mietin, että onko noissa miten paljon eroa.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Avena »

Piti tänään ostaa Headrush, mutta kun tuli osteltua niin paljon kaikkea muutakin, niin saituuksissani ostinkin sitten sen Wellan shock wavesin (4,50 e) Sokokselta.. Ei vieläkään sellaista kiiltoa kuin haluaisin, mutta parempaa kuitenkin kuin Osiksen sparklerilla. Saa kelvata toistaiseksi.

Sain pakkomielteen ultrakiiltäviin hiuksiin kun näin kuvan Anna Wintourin (USA:n Voguen päätoimittajan) tyttärestä, olisikohan ollut uusimmassa Trendissä. Tyttären hiukset kiilsivät kuin unelma. Tässä alla on kuva, mutta sinä kiilto ei näy ollenkaan niin kuin tossa lehden kuvassa näkyi.

Kuva
Viimeksi muokannut Avena, 18 Helmi 2006, 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mä ostin vähän aikaa sitten Wellan High Hair Gloss Serumin. Ihan kiva kiilto siitä tulee. INCIstä en vaan tiedä kuinka huono on. Jos joku viitsii kääntää mulle ni se on tässä:
DIMETHICONE(silikoni?), ALCOHOL DENAT.(kuivattava?), CYCLOPENTASILOXANE(silikoni?), PANTHENOL, PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL.

Kun sitä ei päänahkaan laita, ni haittaako silikonit jotain? Mä käytin ennen silikonia sisältäviä shampoita ja päänahka kutisi älyttömästi. Nyt lopettamisen jälkeen se on loppunut, mutta aiheutanko lakoissa ja muissa olevilla silikoneilla jotain muuta haittaa? Opettelen vasta hiushulluksi. ;)
Tess

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Tess »

Toi Tigin Headrush on ehkä paras kiiltosuihke minkä tiedän. Kokemusta on myös Girl Toysista, Shine Junkiesta, Sparklerista ja Trendlinen jostain kiiltosuihkeesta. Headrushin kanssa vaan saa olla vähän varovainen: mulla ainakin jos menee yhtään liian lähelle tyveä niin näyttää, kuin ei olisi pesty hiuksia muutamaan päivään...  :-\ Joten latvoihin vaan ja saa upean kiillon.
wilvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 23:40

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja wilvi »

Headrush oli ensimmäinen kiiltosuihke, joka tuli aikoinaan hankittua. Täytyy myöntää, että sen jälkeen olen pettynyt kaikkiin muihin. Eli Headrushin puolesta liputetaan täälläkin.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Pamsku kirjoitti: Mä ostin vähän aikaa sitten Wellan High Hair Gloss Serumin. Ihan kiva kiilto siitä tulee. INCIstä en vaan tiedä kuinka huono on. Jos joku viitsii kääntää mulle ni se on tässä:
DIMETHICONE(silikoni?), ALCOHOL DENAT.(kuivattava?), CYCLOPENTASILOXANE(silikoni?), PANTHENOL, PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL.

Kun sitä ei päänahkaan laita, ni haittaako silikonit jotain? Mä käytin ennen silikonia sisältäviä shampoita ja päänahka kutisi älyttömästi. Nyt lopettamisen jälkeen se on loppunut, mutta aiheutanko lakoissa ja muissa olevilla silikoneilla jotain muuta haittaa?
Joillakin (kuten sinulla ja minulla) silikoni tosiaan kutittelee päänahassa. Mutta pituuksissa käytän sitä ihan surutta, koska se on oikeesti hyvää ainetta silottamaan ja kiillottamaan. Eli itseäni se ei viimeistelytuotteissa haittaa, päinvastoin. Nuo ovat silikoneja, jotka olet merkinnytkin.

Tuo denaturoitu alkoholi on tosiaan sitä kuivattavaa alkoholia. Sitä on usein viimeistelytuotteissa, varsinkin suihkemuotoisissa, nopeuttamassa tuotteen kuivumista ja antamassa lämpösuojaa. Itse pyrin välttämään sitä ainakin muissa kuin suihkemuotoisissa tuotteissa, koska se vain kuivattaa turhaan. Nuo loput tuotteet ovat lähinnä hajusteita ja säilöntäaineita.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Mulla on Tigin Headrush kiiltosuihketta ja hyvin se kyllä antaa kiiltoa ja muutenkin tuntuu tukassa ihan hyvältä.
Yksi ominaisuus josta en siinä tykkää, on se, että se suihke on niiiiin hienoa, että kun sitä suihkuttaa, niin puolet suihkeesta leviää muualle kuin tukkaan ja jää leijumaan ilmaan ja tämän takia menee helposti henkeenkin.
Joten EN sitä aijo enää purkin loputtua ostaa!
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kiiltoa saa muuten ihanasti goldwellin spun shine vahalla, tosin sehän on vaha ja liiallisesti käytettynä jättää rasvaiseksi, mutta kun ihan minimäärän käsien välissä lämmittää ja vetää esim.kiharoihin, niin todella upea kiilto tulee ja samalla myös silottaa pahimmatkin pörröhiukset. Mitenkäs kiiltoon sopisivat varmasti myös silkkitipat, esim kms:ltä tulivat juuri ne uudet edulliset, mutta niistä taisikin olla jo jossain toisessa ketjussa juttua ::)
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja sipe »

Kehtaankohan mä edes tunnustaa.... ::)

Jos mä haluan ultra-kiiltävän tukan (tai siis kun mun pörröstä on kyse, niin edes vähän kiiltävän) niin mä laitan tehiksen jälkeiseksi pikahoidoksi pantenea. :o Jättää muuten paremman kiillon, kuin oikeastaan yksikään kampaamo-hoitis... Niin ja mitään silari-kerrostumia en pelkää, sillä käytän tuota konstia max 1-2 kertaa kuukaudessa.

Tämän jälkeen kiiltoseerumia tukkaan (esim. tigin girls toy) ja sitten lämpösuojaava fashionista smooth & shine. Sitten föönaus harjan kanssa, suoristusrauta ja lopulta vielä pinnan kiillotus kevyen vahan tai kiiltoseerumin avulla. Ja lopuksi vielä kevyt suihkaus headrushia, niin kyllä muuten kiiltää. :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Lafanque

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Käytössä on mm. seuraavat kiiltotuotteet; Redken Vinyl glam mega shine spray, PM Gloss drops, PM The shine, Tigi S-Factor Chic shine, Tigi Headrush, L'anza Healing colorcaren kiiltosuihke, Loreal Gloss contol, Redkenin Color extend sarjan Color veil jne. Kaikista tykkään paljon, etenkin Vinyl glamista joka tekee todella intensiivistä kiiltoa tukkaan. Ollut yksi lempparituotteista jo pitkään.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Withering »

^ Vinyl Glam on täälläkin silloin tällöin käytössä. Kiiltoa tulee upeasti, mutta mulla ainaki tekee juuret melko rasvaisen näköisiksi. Eli aika varovaisesti saa laittaa ja vain pituuksin. Plussaa myös tuoksusta !
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja heijji »

Tigin Camera ready on ihan kiva kiiltosuihke :) Ei tarvi paljon suihkia ja tuo tosiaan hyvin kiiltoa. Tuoksukin on ihana. Kunhan tuo Camera Ready joskus kymmenen vuoden päästä loppuu, kokeilen varmaan Headrushia. Sen verran on kehuja saanu :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Oottekos vielä muut nähneet sitä Wellan kiiltosuihketta kaupoissa? Itse en ole täälläpäin nähnyt missään niitä enää... Hitsit jos ne on poistuneet markkinoilta, en kerennyt kokeilemaan  :-\.
Edelleenkin hakusessa joku todella edullinen, mutta hyvä ja kiiltoa antava ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

^ Itse löysin omani kesällä Prisman poistotuotteiden joukosta -50% alennuksella. Eli poistopöydiltä saattaisi löytyä ja halpakaupoista varmaan myös.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kiiltoa hiuksiin?

Viesti Kirjoittaja -kata- »

juu,katteltu on ja ei oo näkynyt ... Eli siis ilmeisesti on poistunut markkinoilta, niin eipä kannata ees sellaista sitten enää havitellakkaan. Jos se sattuiskin olemaan hyvää, niin sitten sitä ei saiskaan enää jatkossa mistään kummiskaan.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Vastaa Viestiin