Hiuskuidut (Toppik ym)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Sateenvarjo
Haiven
Haiven
Viestit: 2
Liittynyt: 27 Marras 2022, 11:44

Hiuskuidut (Toppik ym)

Viesti Kirjoittaja Sateenvarjo »

Heips! Nopealla selailulla en vielä löytänyt tällaista, joten tein ketjun aiheenaan hiuksiin ripoteltavat kuidut. Pahoittelut jos tällainen jo löytyy. Olen uusi käyttäjä, joskin käynyt lukemassa tällä kaikkia kivoja juttuja vuosien ajan. Varsinkin kasvatusketjua <3

Eli ne hiuskuidut. Niiden tarkoituksenahan on peittää hiuspohjasta paikkoja, joista on ohentunut ja kulahtanut kohta, sellainen mistä näkyy päänahka. Se on sellaista tikkumaista siroteltavaa puuteria jota saa eri väreissä.

Olen käyttänyt näitä jo useamman vuoden ajan sillä eri syistä johtuen mulla on päässä muutama sellainen kohta, joissa tosiaan on harvemmin hiusta kuin muualla. Syynä nopeasti lueteltuna geenit, stressi, hormonien heilahtelut.

Käyttämäni merkki on Toppik ja siitä on ollut erittäin suuri apu tähän vaivaan. Se on vaan melko hinnakas merkki ja löysinkin toisen merkin, jota ajattelin kenties koittaa. Se on nimeltään Kmax. Olisiko jollain teistä jo kokemusta tästä tai jostain muusta merkistä? Onkohan se yhtä hyvä vai jatkanko suosiolla Toppikin ostamista?

Muuten hiuksistani, ne olisivat ihanat jos niitä olisi enemmän kuin peukalon tai oikeastaan etusormen paksuudelta. Sellainen hennattu hippiörrö jonne voisi helposti kuvitella sulkia sekaan. Yksittäinen hius ohut mutta niitä olisi paljon jos olisi normaali tilanne :D olen elämäni aikana kokenut ehkä 4 inhottavaa sulkasatoa jolloin aina 1/3 hiuksista on lähtenyt. Ovat kuitenkin kasvaneet takaisin, toivottavasti tälläkin kertaa.

Hiukset ovat siis nyt ohuet mutta hyvällä tuulella ollessaan hyvin tottelevat, taipuisat, kuohkeat. Niiden huonolla tuulella ollessa olisi paras vaan vetää pipo silmille mutta töissä ei oikein voi, joten tuottaa stressiä kyllä jonkin verran. Aamuisin joudun aika paljon värkkäämään että saan ne harventuneet kohdat peittoon.

Vaikka tämä on ohut liru, pidän näitä pitkinä koska ponnari/nuttura näyttää paremmalta. Mulla on aina korkea ponnari, sotkunuttura tai jonkin klipsisysteemi. Avattuna niin kammottavaa katsottavaa että en kulje julkisella paikalla hiukset auki. Jonkun verran saan yleensä nähdä vaivaa että ponnari näyttäisi normaalin paksuiselta. Tupeerattu mutta niin ettei se näytä tupeeratulta.

Olen siirtynyt värjäyksestä hennaamiseen ja paras pesu/hoito on Biovenen palashampoo ja palahoitoaine. Myös Dermosilin suolashampoo on erittäin jees :ts ja Garnierin banaani, vesimeloni ja shea-hässäkkä myös ok.

Kiitos jo etukäteen vastauksista :D