Sivu 1/1

Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 05 Huhti 2013, 11:25
Kirjoittaja ellen
BlueBerryn hiusten pituus ja väri :-* :l !

Oliko niitä käyttämiäsi väriliituja myynnissä muissa väreissä Seppälässä? Etsyn myyjiltä löysin sinisiä ja turkooseja sävyjä, mutta en ole kehdannut alkaa tilata liituja Amerikasta asti. Olisi vain niin paljon helpompi, jos jotain sinisen väriä voisi käydä ostamassa jostain läheltä.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 05 Huhti 2013, 18:49
Kirjoittaja BlueBerry
^Kiitos :) Olihan niitä muissakin väreissä, tuon vaaleanpunaisen lisäksi näin ainakin sinistä, vihreää ja lilaa. Tuota "hiusväriä" myytiin siis sellaisissa napeissa, aluksi luulin niiden olevan luomivärejä mutta totuus paljastui kun pääsin lähemmäs.

edit. Kiitos halla&nbsp; <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 06 Huhti 2013, 22:01
Kirjoittaja eivor
Blueberryn hiukset on niin ihanat!&nbsp; :l

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 18 Huhti 2013, 12:19
Kirjoittaja asaariki
Pakko kommentoida Harleyn kuvia hiuslaatuketjusta: aivan ihana tukka! Tämä tekstinpätkä kiinnitti myös huomioni, todella viisaasti sanottu:
Neuvoksi ja kannustimeksi jokaiselle! Kärsivällisyyttä. Määrittele tyylisi ylläpitokelpoiseksi. Tutustu tukkaasi. Luovu kaikesta ylimääräisestä. Ole reilu tukkaasi kohtaan sillä se voi juuri niin hyvin kuin sitä kohtelee. Rakasta itseäsi ja karvojasi. Kumpaakaan et voi vaihtaa, ainoastaan vaalia. Rentoudu.
Sain tästä inspiraatiota, kiitos.&nbsp; :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 10:14
Kirjoittaja Chaos
Voi funky, sullahan on pitkälle kasvaneet hiukset, kauniit!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 09 Touko 2013, 12:27
Kirjoittaja sininen kissa
BlueBerry on mun hiusidoli!!! Väri, pituus, paksuus ja taipuisuus =&nbsp; <3 ! Mitä tasoa on oma värisi? Vaalennatko itse vai kampaajalla?

Myös Funkylla on kaunis luonnollisen näköinen vaalea väri.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 09 Touko 2013, 15:51
Kirjoittaja MerGirl
Respektiä katajaisen tukkamuutokselle, olen aina halunnut jotain vastaavaa, mutta mun pääni on tollaiseen malliin liian iso. Aivan ihana on varmasti!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 09 Touko 2013, 17:10
Kirjoittaja BlueBerry
^^Kiitos&nbsp; :) Oma värini on tummuusasteeltaan noin 7. Kun hiukset vielä olivat aivan luonnolliset, ne vaalenivat kesäisin auringossa ja talvisin alkoivat taas näyttää hieman tummemmilta, eli tuo tummuusaste vaihteli ehkä siinä 6-8(9) välillä. Itse vaalennan nykyisin, ihan vaalentava väri on riittänyt. Käytän yleensä Casting creme glossin light iced blonde 1010 -sävyä joka vaalentaa 1,5-2 astetta. Pidän tuota kylläkin aina yliaikaa. Tyvi jää helpolla aavistuksen kellertäväksi, mutta vaalennusväli on nykyisin niin lyhyt (liiankin lyhyt, 3 vk..) että tuo edellisellä vaalennus kerralla tullut kellertävyys muuttuu puhtaan vaaleaksi kunhan seuraavan kerran vaalennan. Lisäksi käytössä on Joicon violet -shampoo ja Crazy colorin violette -suoraväri jota sekoitan hoitoaineisiin.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 24 Kesä 2013, 21:01
Kirjoittaja ainokainen
Hieno muutos! Kyllä sulle sopii tuo punainenkin.&nbsp; :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 24 Kesä 2013, 21:07
Kirjoittaja Chaos
ainokainen, kiitos kiitos :) Ainakin tää on kivaa vaihtelua kolmen vuoden musta-vaalea sekoilun jälkeen :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 19:35
Kirjoittaja Chaos
En tiedä kauan tuun punapäänä olemaan, todellinen identiteettikriisi + saa koko aika olla fiksaamassa väriä, luulin, että pysyis paremmin. Kokeilen kriisin helpottamiseen sitä, että värjään alahiukset mustiksi joku päivä, kuluu sitten suoraväriäkin paljon vähemmän. Olin vähän tyhmä, kun värjäsin punaseks, ois pitänyt ostaa vaikka punaset housut :D Ja nyt ei sovi kirkkaanpunaiset huuletkaan! Mutta ostamani suoravärit käytän kyllä pois tietenkin, mutta taitaa tää nainen päätyä siihen tuttuun turvalliseen mustaan syksyllä taas (Poly Colorin sävytteellä, on kumminkin vähän hellävarasempi). Vaaleaksi en lähde todellakaan pitkiin aikoihin. Hiusten pitäs olla sitä varten ihan superhyväsä kunnossa ja pitkät, jotta semmoista uskaltais, ehkä joskus sitten, kun on pitkät hiukset. Tai sitten mun kriiseily helpottaa, kun oon saavuttanut kauan haaveilemani pitkät hiukset ja oon tyytyväinen mustissa :) Joo, hullu oon.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 19:47
Kirjoittaja julietjones
^ I feel you, tein puoli vuotta hommia, että sain hiukset mustista tuhkanvaaleiksi. Samalla tukka kärsi sen verran, että nihilisti minussa pakotti raakkaamaan pituudesta reippaasti. Ja nyt - haaveilen taas mustasta pitkästä tukasta. Argh.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 19:54
Kirjoittaja Chaos
^ Joo no siksihän mä tässä tyhmässä olkapääpituudessa oon koko ajan ollutkin, kun vaihtelen hiusväriä liian usein, oma moka ;D Pitäs vaan tajuta se, että musta on se mun juttu mihin aina palaan (useimmin ja mitä eniten kaipaan) ja jos tahdon pitkät hiukset on pakko pitää samaa väriä, sillä siisti! Mun mies sanoikin, että kun oon takas sitten mustassa, se ei anna mun värjätä enää millään muulla-hyvä niin! On sekin sanonut, että näytän näissä oudolta enkä iteltäni, vaikka hieno väri onkin.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 20:00
Kirjoittaja julietjones
Joo, sama... Kun mulla oli vuoden verran sama väri - musta, hiukset kasvoivat suht pitkiksi ja olivat hyvässä kunnossa. Mulla mies haluais kans että pysyisin yhdessä värissä. Se kyllä tykkää tästä vaaleasta.

Oon itse keittiöpsykologisoinut että mulla tämä jatkuva värin vaihtaminen johtuu varmaan tyytymättömyydestä tiettyihin juttuihin itsessäni/elämässäni. On helpompaa piristää itseään ja saada uutta virtaa kun vaihtaa
hiustenväriä, kuin käsitellä ne asiat mitkä mua vaivaa. Ehkä olis pikkuhiljaa syytä... :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 20:11
Kirjoittaja Chaos
Luin just pitkän selostukseni tästä ketjusta, sivulta 31, siinä käsittelen noita samoja juttuja tai siis en ole tyytyväinen itseeni ja painooni- vaihtelen siis hiusväriä. Ei lainkaan hyvä. Hiusparat! I have a problem.

Edit. Varmasti ois huima ero, kun pysyis edes vuoden siinä mustassa värissään ja kasvattais vaan! Tai oisin vaan pari kerta värjänyn sen tyven punamustalla ja sillonki kyllästyin parin kk jälkeen ja tyytyväisenä värjäsin pikimustan takas ::) Huoh. Miksi luopua siitä parhaasta?!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 20:26
Kirjoittaja julietjones
^ Niinpä..! Ja kun värjää vain juuret, ei tukkakaan niin rasitu. :)

Äh, pakko ite ruveta käsittelemään jotenkin noita itseä vaivaavia asioita, joista paino on mullakin yksi. En vaan oo keksinyt vielä pitkäaikaista toimivaa ratkaisua. Tiedän miten pitäis toimia, mutta... Mulla ei oo kohta tukkaa päässä tätä tahtia, ja väreihin menee pieni omaisuus. ;D

Sori, meni osin ihan OT:ksi.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Kesä 2013, 20:38
Kirjoittaja Chaos
^ No sepä se...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis tai ainakin tässä tapauksessa hiukset :D Jos hiuksret kestäiskin vaihtelun ja kasvais koko aika vahvoina, niin eihän siinä ois sitte mitään!

Nämä suuremmat probleemat, painoasiat sun muut pitää vaan oikeasti KÄSITELLÄ- en vaan saa enää palata alipainoon ja melkein siellä oon jo, todella tyhmää.

Noooo, saa täällä joskus mennä hieman OT... ;)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 01 Heinä 2013, 21:10
Kirjoittaja julietjones
Chaoksella hieno muutos. Saatanpa seurata joku kaunis päivä perässä, nimimerkki ei viihdykään vaaleassa...&nbsp; ;D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 04 Heinä 2013, 12:52
Kirjoittaja HeidiB
Toi musta-punainen on kyllä Chaosilla makee! Mulla oli jokus lukioakoina musta-punainen tukka, mutta silloin latvat oli mustat ja juuret punaiset, mutta tuo systeemi noin, että alla punaista ja päällä mustaa toimii kyllä vielä paremmin.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 04 Heinä 2013, 20:54
Kirjoittaja Chaos
Kiitos ja kumarrus tytöt :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 17 Heinä 2013, 13:19
Kirjoittaja Camilla
Zeldu, aivan mieletön väri ja kiilto! Laita ihmeessä isompiakin kuvia näytille&nbsp; :3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 18 Heinä 2013, 22:08
Kirjoittaja miolla
Camilla kirjoitti: Zeldu, aivan mieletön väri ja kiilto! Laita ihmeessä isompiakin kuvia näytille&nbsp; &nbsp;:3
KOMP! Ihanat keijukaisenvalkeat hukset&nbsp; <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 19 Heinä 2013, 20:48
Kirjoittaja ellen
Todellakin, zeldulla on todella kauniin väriset hiukset, jotka myös kiiltävät hyvin. Ihanat, saisinpa samanlaiset!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 20 Heinä 2013, 16:52
Kirjoittaja BlueBerry
Vau! Harlequinan hiusmuutoshan on mahtava, ihanat nuo siniset niskahiukset&nbsp; <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 20 Heinä 2013, 16:53
Kirjoittaja Chaos
^ Niin todella onkin, kerrassaan kaunis sävy :) Toivottavasti pysyiskin hyvin.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 03:11
Kirjoittaja Kauris
Hih, kiitti! :) Tää on mun eka shokkivärjäys, joten vähän jänskää. Toivottavasti väri kuluu kivalla tavalla, niin ei tartte olla heti ensi viikolla värjäämässä. :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 08:30
Kirjoittaja Kunis
Mäkin tykkään Harlequinan sinisäväytyksestä! Ihana yhdistelmä luonnollisen värin kanssa.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 21 Heinä 2013, 10:58
Kirjoittaja ainokainen
Aivan ihana tuo Harlequinan tukka!&nbsp; ;D Olisi kiva nähdä, miltä tuo näyttää aukinaisena.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 26 Heinä 2013, 09:37
Kirjoittaja -j-
Harlequina: Tiedän tunteen!!! Minäkin olen vannonut, että ei enää blondausta, mutta tekee todella mieli blondata letti, tai edes osa, jotta tää mun käyttämä violetti Elumen näkyisi paremmin, eikä ainoastaan luonnonvalossa! Sun hiukset on törkeen hienot!!

Chaos, cool! :) Elumen todellakin rokkaa. Ja korrektiudesta: mun mielestä sen voi tunkea sinne minne pv ei paista. Terveisin kolmekymppinen, jolla kohta ehkä on vieläkin sähäkämpi violetti elumen-letti &nbsp;;D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 26 Heinä 2013, 11:53
Kirjoittaja Chaos
^ Aivan mahtavaa! :ts Ja pistä kuvaa hiuksistas jos voit. Violetti on tosi kaunis.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 26 Heinä 2013, 13:34
Kirjoittaja Kiivi
Chaoksen tukasta tuli ihana <3 Tuli hetkeksi ikävä omaa vanhaa sinistä tukkaa...&nbsp; ;D

Harlequinalla myös upean värinen tukka!

Tuntuupas yhtäkkiä tylsältä tämä omanvärinen vaalea&nbsp; ::)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 26 Heinä 2013, 15:24
Kirjoittaja Chaos
Kiitos Kiivi! Ja äläs nyt hei yhtää, sun oma väri on just sulle paras ja hyvä, kun ne allergiat ja loppupeleissä sopii sulle parhaiten <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 15 Syys 2013, 09:13
Kirjoittaja Mena
Aridithin uusi tukka on ihana! <3 Juuri jostain tuollaisesta olen salaa haaveillut kesällä, mutta haaveeksi saa mun kohdalla jäädäkin...

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 20:26
Kirjoittaja evergreen
^ Upean näköinen mitta ja hyväkuntoisen näköiset hiukset! Tosi tyylikäs leikkaus, ja minä lasken pitkäksi vielä tuonkin. &nbsp;:)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 20:33
Kirjoittaja Jenje
^^ Tosi kivan näköinen ainakin tuon kuvan perusteella! Eihän se pituus mikään itseisarvo ole. :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 20:41
Kirjoittaja Kauris
^^ & ^&nbsp; Kiitos! :> Itselle vaan tosi radikaali muutos ja oon vähän hukassa miten tätä tukkaa laittaisin. Nutturoiden tekeminen täytyy opetella uudelleen. Mut tykkään kyllä että latvat on mielettömästi paremmat. Tuo latva on kyllä vielä vanhaa vaalennettua, joten varmaan haaroittuu ajan kanssa.

Kriiseilen tän kanssa, koska yhtaikaa tää tuntuu nuorentavan että vanhentavan mua, molempia huonolla tavalla. ::) No, enköhän opi tästä pitämään.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Maalis 2014, 21:33
Kirjoittaja Louna
^ Samaa mieltä evergreenin ja Jenjen kanssa, tosi kiva leikkaus ja ihana värikin! Alkoi ihan hirveästi houkuttaa leikkauttaa itsellekin lyhyempi tukka&nbsp; :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 30 Maalis 2014, 12:19
Kirjoittaja Kauris
Nyt mä ehkä tajusin mikä tässä uudessa tukassa mua häiritsee. :O Silloin kun olin 11 mä leikkautin tosi pitkän tukan tällaiseksi pitkäksi hartiamitaksi, ja tässä tulee nyt hirveet flashbackit siitä! Ou nouuuu!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 01 Huhti 2014, 14:54
Kirjoittaja catjuska
^^Minusta nuo näyttävät kauniilta! Korostaa siun hoikkaa kaulaa ja decoltee(?)ta&nbsp; <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 11 Touko 2014, 15:03
Kirjoittaja nima
anannas, mikä ihme on vaalennussuihke?

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 12 Touko 2014, 11:23
Kirjoittaja kaarina
^ Esimerkiksi tällainen, muistaakseni itse käytin juuri tätä kyseistä:
nettikauppalinkki tuotteeseen http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoi ... -Spray.htm
blogilinkki http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/0 ... alennusta/

Vaalennussuihkeista löytyy jonkin verran kokemuksia täältä Juurikasvustakin.

Edit. En siis missään tapauksessa voi suositella tuotetta kenellekään oman kokemukseni perusteella, vaikka alkuun itsekin pidin suihkeesta. Tuhot ilmenivät sitten kuukausien kuluttua vasta, oikein hyvästä hoidosta huolimatta. &nbsp;:-\

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 20:55
Kirjoittaja catjuska
Hallonnikkaan hiukset on aivan mielettömän upeat, siis tositositosi hyvännäköinen!&nbsp; :l (Mäkin haluun!)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 12 Heinä 2014, 21:12
Kirjoittaja Hallonnikas
^ Siitä vaan sakset ja partakone heilumaan! Itse käytin kolmiteräistä mitälie Mach3 höylää, minkä olen joskus varastanut mieheltä. Ja pelottavan teräviä lankasaksia, mitkä olen pyhittänyt hiustenleikkuita varten. ;D Tää ei ole ehkä täydellisesti leikattu, mutta onneksi vahalla saa helposti muotoiltua hienoksi.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 12:31
Kirjoittaja Memmuuh
Hallonikas kuuluu mun mielestä ehdottomasti niihin ihmisiin, joille lyhyt tukka sopii paremmin. Hyvä ratkaisu siis! ;)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 13 Heinä 2014, 14:23
Kirjoittaja Jenje
Ihanan näköiset nuo Hallonnikkaan uudet hiukset! Juurikin tuo epäsäännöllinen leikkaus on loistava. :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Elo 2014, 17:02
Kirjoittaja versicolori
Uudet hiukset näyttää tosi hyviltä, riinam :) Pakko tiedustella silmälasien alkuperää...? Sopivat sulle upeasti!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Elo 2014, 18:00
Kirjoittaja riinam
Kiitos versicolori ja enna! :) Lasit ovat nämä, merkkiä löytyy ainakin Synsameilta :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Elo 2014, 20:01
Kirjoittaja grace
Ihana uusi tukka riinam!&nbsp; :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 08 Loka 2014, 19:05
Kirjoittaja helka
Viruksen uusi tukka on tosi hieno, ihan mahtava muutos!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 08 Loka 2014, 19:19
Kirjoittaja Hilippa
Vau mikä muutos, Virus! Paljon on jäänyt tukkaa kampaamon lattialle! :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 08 Loka 2014, 20:48
Kirjoittaja Luurankka
Virus, kyllä kannatti uskaltaa!! Hauskaa miten tuossa lyhyemmässä pituudessa hiuslaatu näyttää aivan erilaiselta ja hyvin voisi kuvitella että kuvissa on kaksi eri ihmistä.&nbsp; :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 08 Loka 2014, 23:49
Kirjoittaja catjuska
Viruksen muutos aivan huikea! Hiukset näytti paksuilta pitkänäkin, mutta nyt lyhyenä ne aivan uskomattomat&nbsp; :l Ja nyt vasta huomasin riinamin hiuskuvan, niin nätti tyttö et mä en kestä&nbsp; <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 10 Loka 2014, 07:41
Kirjoittaja Virus
Kiitos kivoista kommenteista! On tässä ollut totuttelemista - esim. pestessä tuntuu, ettei pääse edes alkuun kun tukka jo loppuu. :D Kiskon automaattisesti edelleen olematonta osaa pois takin ja laukun hihnan alta. Peiliin katsoessa tulee vielä näin parin päivän jälkeenkin "ai niin!" -ällistys. Oon kyllä tyytyväinen!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 10 Loka 2014, 14:17
Kirjoittaja Jenje
^ Munkin mielestäni tosi kiva muutos! Uskon, että tuntuu varmasti alkuun oudolta, kun noinkin paljon pituutta on lähtenyt. Mä huomaan selvän eron jo siinä, kun hiuksia lyhentää jotain 5-10 senttiä. Silloinkin tuntuu harjatessa ja pestessä, että tukka loppuu ihan kesken. :D

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 29 Loka 2014, 11:38
Kirjoittaja Virus
Tilannekatsaus! Eli tukkahuomioita siirryttyäni muutama viikko sitten vyötäröpituudesta leukamittaan.

Plussat:

+ Silittämättä siisti. Jengi pelotteli etukäteen, että lyhyttä tarvitsee aina laittaa jotenkin. Ei pidä paikkaansa.
+ Kaiken maailman sivulettejä on mahtavasti helpompi tehdä ja lopputulos on söpö kuin mikä :D
+ Tukkaa saa älyttömän helposti laitettua miljoonalla eri tavalla - ilme muuttuu jo parilla pinnillä!
+ Loiva luonnonkihara, joka pitkässä tukassa teki lähinnä kuivaa latvaa, nouseekin lyhyessä esiin muutamana isona korkkiruuvina :T
+ Naruiksi kiertyvä hiuslaatu, joka pitkänä kieputti kuivat latvat kauheiksi tikuiksi, tekee lyhyeen ihan unelmahyvää tekstuuria
+ Tukan voi pestä koska tahansa > kuivuu parissa tunnissa (vrt. aiempi 6-7 tuntia)
+ Silikoniset hoitoaineet voi taas unohtaa
+ Viemäristä ei tarvitse kiskoa metritolkulla inhaa saippuaista lettiä ::)
+ Tukka ei jää jumiin takin tai laukun hihnan alle, turvavyöhön eikä mihinkään muuhunkaan!
+ Kaikki kehuvat paljon nuoremman ja reippaamman näköiseksi kun raskas tukka ei vedä piirteitä alaspäin :ts

Miinukset:

- Kylppärinlaatikollinen nutturahärpäkkeitä ja hiusdonitseja tyhjän panttina
- Aina tulee joku aktiiviharrastajatilanne, jossa olisi helpointa saada tukka kiinni yhdellä lenksulla

Ajattelin etukäteen, että iskisi jonkinasteinen kademieli ja/tai katumus, kun vastaan tulee "entinen minä". Mutta ei! Ainoa ajatus on, että mitähän varten toi ei leikkaa tukanreuhkaansa. :D Uskoisin kyllä palaavani takaisin pitkään tukkaan joidenkin vuosien päästä, mutta toistaiseksi menisin mieluummin lyhyempään kuin pidempään.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 17:49
Kirjoittaja Eleven
Triina, polkka kuulostaa tosi hyvältä! Miltä tuntuu muutos?

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 07 Maalis 2015, 00:18
Kirjoittaja Triina
^Mä tykkään ihan älyttömästi ja tosi moni työkaverikin on huomioinut positiivisesti :) Mulla on sellainen tukanlaatu (ohut, veltto, luonnokihara ja latvasta rähjäinen kaikesta hoidosta huolimatta), että se ei vain yksinkertaisessti näytä juuri miltään pitkään vaikka periaatteessa tykkäisinkin. Nyt saa ryhtiä ja ilmettä helposti aikaan eikä hiustenpesu ole aina tuskailua hiusten kunnon kanssa. Muotoilusta saa ihan uusia kicksejä, kun ei tarvitse jatkuvasti miettiä latvojen kuntoa.

Ainoa miinuspuoli on oikeastaan se, että pesuväliä ei voi venyttää hätäponnareilla kuten aiemmin.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 23 Syys 2015, 01:01
Kirjoittaja Horros
Lisellen sateenkaaritukka on mainio! Hyvin sopivat nuo värit yhteen.&nbsp; :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 23 Syys 2015, 16:43
Kirjoittaja Liselle
^Kiitos Horros! :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 16 Loka 2015, 13:52
Kirjoittaja Camilla
Yleensä en sivusiileistä tykkää, mutta ZEN näyttää mahtavalta uuden tukkansa kanssa&nbsp; :ts

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 19 Maalis 2016, 18:42
Kirjoittaja grace
Ihana merenneitotukka Lisellellä!&nbsp; :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 19 Maalis 2016, 20:44
Kirjoittaja ZombieQueen
Liselle on kyllä ihanan värikäs! <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 13:22
Kirjoittaja Liselle
Kiitos ihanat&nbsp; :) <3

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 22 Maalis 2016, 14:52
Kirjoittaja ainokainen
Aivan ihanat hiukset Lisellella ja Kathylla! Hitto kun muakin inspaisi laittaa joku tosi törkeä neonväri päähän, en vaan kehtaa kun olen jo nelikymppinen... Kuva

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 29 Maalis 2016, 00:13
Kirjoittaja Liselle
Kathyn punaset hiukset on ihanat! :-*

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 18 Touko 2016, 20:42
Kirjoittaja Chaos
^ No laita kuvaa! :) Mulla kanssa omaa väriä puolet jo ja suurin osa ei huomaa missä raja menee, mutta toki mä huomaan, viileäksi on aina vaikea saada. Onneksi tasaan 3 kk välein, niin pianhan se värjätty osuus on jo kadonnut.

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 15 Syys 2016, 23:22
Kirjoittaja elly
Vau miten onnistunut muutos scoundrelilla! <3 Sähän suorastaan hehkut tuon uuden hiusmallin myötä!

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 16 Syys 2016, 08:32
Kirjoittaja scoundrel
Kiitos elly!&nbsp; :)

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Helmi 2018, 19:37
Kirjoittaja Morrigan
Upeat hiukset Anitalla! :l

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 27 Helmi 2018, 20:17
Kirjoittaja ellen
^ Todellakin, aivan ihanan väriset hiukset Anitalla <3 !

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Lähetetty: 28 Helmi 2018, 10:23
Kirjoittaja Anita
Kiitos Morrigan ja ellen!&nbsp; :-*