Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kiivi

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Chaoksen tukasta tuli ihana <3 Tuli hetkeksi ikävä omaa vanhaa sinistä tukkaa...&nbsp; ;D

Harlequinalla myös upean värinen tukka!

Tuntuupas yhtäkkiä tylsältä tämä omanvärinen vaalea&nbsp; ::)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Kiitos Kiivi! Ja äläs nyt hei yhtää, sun oma väri on just sulle paras ja hyvä, kun ne allergiat ja loppupeleissä sopii sulle parhaiten <3
Viimeksi muokannut Chaos, 26 Heinä 2013, 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Mena »

Aridithin uusi tukka on ihana! <3 Juuri jostain tuollaisesta olen salaa haaveillut kesällä, mutta haaveeksi saa mun kohdalla jäädäkin...
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Upean näköinen mitta ja hyväkuntoisen näköiset hiukset! Tosi tyylikäs leikkaus, ja minä lasken pitkäksi vielä tuonkin. &nbsp;:)
1cFii, oma väri.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^^ Tosi kivan näköinen ainakin tuon kuvan perusteella! Eihän se pituus mikään itseisarvo ole. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Kauris »

^^ & ^&nbsp; Kiitos! :> Itselle vaan tosi radikaali muutos ja oon vähän hukassa miten tätä tukkaa laittaisin. Nutturoiden tekeminen täytyy opetella uudelleen. Mut tykkään kyllä että latvat on mielettömästi paremmat. Tuo latva on kyllä vielä vanhaa vaalennettua, joten varmaan haaroittuu ajan kanssa.

Kriiseilen tän kanssa, koska yhtaikaa tää tuntuu nuorentavan että vanhentavan mua, molempia huonolla tavalla. ::) No, enköhän opi tästä pitämään.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Louna »

^ Samaa mieltä evergreenin ja Jenjen kanssa, tosi kiva leikkaus ja ihana värikin! Alkoi ihan hirveästi houkuttaa leikkauttaa itsellekin lyhyempi tukka&nbsp; :D
2c F ii
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Nyt mä ehkä tajusin mikä tässä uudessa tukassa mua häiritsee. :O Silloin kun olin 11 mä leikkautin tosi pitkän tukan tällaiseksi pitkäksi hartiamitaksi, ja tässä tulee nyt hirveet flashbackit siitä! Ou nouuuu!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^^Minusta nuo näyttävät kauniilta! Korostaa siun hoikkaa kaulaa ja decoltee(?)ta&nbsp; <3
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja nima »

anannas, mikä ihme on vaalennussuihke?
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Esimerkiksi tällainen, muistaakseni itse käytin juuri tätä kyseistä:
nettikauppalinkki tuotteeseen http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoi ... -Spray.htm
blogilinkki http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/0 ... alennusta/

Vaalennussuihkeista löytyy jonkin verran kokemuksia täältä Juurikasvustakin.

Edit. En siis missään tapauksessa voi suositella tuotetta kenellekään oman kokemukseni perusteella, vaikka alkuun itsekin pidin suihkeesta. Tuhot ilmenivät sitten kuukausien kuluttua vasta, oikein hyvästä hoidosta huolimatta. &nbsp;:-\
Viimeksi muokannut kaarina, 12 Touko 2014, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Hallonnikkaan hiukset on aivan mielettömän upeat, siis tositositosi hyvännäköinen!&nbsp; :l (Mäkin haluun!)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Siitä vaan sakset ja partakone heilumaan! Itse käytin kolmiteräistä mitälie Mach3 höylää, minkä olen joskus varastanut mieheltä. Ja pelottavan teräviä lankasaksia, mitkä olen pyhittänyt hiustenleikkuita varten. ;D Tää ei ole ehkä täydellisesti leikattu, mutta onneksi vahalla saa helposti muotoiltua hienoksi.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Hallonikas kuuluu mun mielestä ehdottomasti niihin ihmisiin, joille lyhyt tukka sopii paremmin. Hyvä ratkaisu siis! ;)
3b F ii
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Ihanan näköiset nuo Hallonnikkaan uudet hiukset! Juurikin tuo epäsäännöllinen leikkaus on loistava. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin