Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja ellen »

BlueBerryn hiusten pituus ja väri :-* :l !

Oliko niitä käyttämiäsi väriliituja myynnissä muissa väreissä Seppälässä? Etsyn myyjiltä löysin sinisiä ja turkooseja sävyjä, mutta en ole kehdannut alkaa tilata liituja Amerikasta asti. Olisi vain niin paljon helpompi, jos jotain sinisen väriä voisi käydä ostamassa jostain läheltä.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Kiitos :) Olihan niitä muissakin väreissä, tuon vaaleanpunaisen lisäksi näin ainakin sinistä, vihreää ja lilaa. Tuota "hiusväriä" myytiin siis sellaisissa napeissa, aluksi luulin niiden olevan luomivärejä mutta totuus paljastui kun pääsin lähemmäs.

edit. Kiitos halla&nbsp; <3
Viimeksi muokannut BlueBerry, 12 Huhti 2013, 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja eivor »

Blueberryn hiukset on niin ihanat!&nbsp; :l
asaariki

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja asaariki »

Pakko kommentoida Harleyn kuvia hiuslaatuketjusta: aivan ihana tukka! Tämä tekstinpätkä kiinnitti myös huomioni, todella viisaasti sanottu:
Neuvoksi ja kannustimeksi jokaiselle! Kärsivällisyyttä. Määrittele tyylisi ylläpitokelpoiseksi. Tutustu tukkaasi. Luovu kaikesta ylimääräisestä. Ole reilu tukkaasi kohtaan sillä se voi juuri niin hyvin kuin sitä kohtelee. Rakasta itseäsi ja karvojasi. Kumpaakaan et voi vaihtaa, ainoastaan vaalia. Rentoudu.
Sain tästä inspiraatiota, kiitos.&nbsp; :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Voi funky, sullahan on pitkälle kasvaneet hiukset, kauniit!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

BlueBerry on mun hiusidoli!!! Väri, pituus, paksuus ja taipuisuus =&nbsp; <3 ! Mitä tasoa on oma värisi? Vaalennatko itse vai kampaajalla?

Myös Funkylla on kaunis luonnollisen näköinen vaalea väri.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Respektiä katajaisen tukkamuutokselle, olen aina halunnut jotain vastaavaa, mutta mun pääni on tollaiseen malliin liian iso. Aivan ihana on varmasti!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^^Kiitos&nbsp; :) Oma värini on tummuusasteeltaan noin 7. Kun hiukset vielä olivat aivan luonnolliset, ne vaalenivat kesäisin auringossa ja talvisin alkoivat taas näyttää hieman tummemmilta, eli tuo tummuusaste vaihteli ehkä siinä 6-8(9) välillä. Itse vaalennan nykyisin, ihan vaalentava väri on riittänyt. Käytän yleensä Casting creme glossin light iced blonde 1010 -sävyä joka vaalentaa 1,5-2 astetta. Pidän tuota kylläkin aina yliaikaa. Tyvi jää helpolla aavistuksen kellertäväksi, mutta vaalennusväli on nykyisin niin lyhyt (liiankin lyhyt, 3 vk..) että tuo edellisellä vaalennus kerralla tullut kellertävyys muuttuu puhtaan vaaleaksi kunhan seuraavan kerran vaalennan. Lisäksi käytössä on Joicon violet -shampoo ja Crazy colorin violette -suoraväri jota sekoitan hoitoaineisiin.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
ainokainen

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Hieno muutos! Kyllä sulle sopii tuo punainenkin.&nbsp; :D
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

ainokainen, kiitos kiitos :) Ainakin tää on kivaa vaihtelua kolmen vuoden musta-vaalea sekoilun jälkeen :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

En tiedä kauan tuun punapäänä olemaan, todellinen identiteettikriisi + saa koko aika olla fiksaamassa väriä, luulin, että pysyis paremmin. Kokeilen kriisin helpottamiseen sitä, että värjään alahiukset mustiksi joku päivä, kuluu sitten suoraväriäkin paljon vähemmän. Olin vähän tyhmä, kun värjäsin punaseks, ois pitänyt ostaa vaikka punaset housut :D Ja nyt ei sovi kirkkaanpunaiset huuletkaan! Mutta ostamani suoravärit käytän kyllä pois tietenkin, mutta taitaa tää nainen päätyä siihen tuttuun turvalliseen mustaan syksyllä taas (Poly Colorin sävytteellä, on kumminkin vähän hellävarasempi). Vaaleaksi en lähde todellakaan pitkiin aikoihin. Hiusten pitäs olla sitä varten ihan superhyväsä kunnossa ja pitkät, jotta semmoista uskaltais, ehkä joskus sitten, kun on pitkät hiukset. Tai sitten mun kriiseily helpottaa, kun oon saavuttanut kauan haaveilemani pitkät hiukset ja oon tyytyväinen mustissa :) Joo, hullu oon.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja julietjones »

^ I feel you, tein puoli vuotta hommia, että sain hiukset mustista tuhkanvaaleiksi. Samalla tukka kärsi sen verran, että nihilisti minussa pakotti raakkaamaan pituudesta reippaasti. Ja nyt - haaveilen taas mustasta pitkästä tukasta. Argh.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Joo no siksihän mä tässä tyhmässä olkapääpituudessa oon koko ajan ollutkin, kun vaihtelen hiusväriä liian usein, oma moka ;D Pitäs vaan tajuta se, että musta on se mun juttu mihin aina palaan (useimmin ja mitä eniten kaipaan) ja jos tahdon pitkät hiukset on pakko pitää samaa väriä, sillä siisti! Mun mies sanoikin, että kun oon takas sitten mustassa, se ei anna mun värjätä enää millään muulla-hyvä niin! On sekin sanonut, että näytän näissä oudolta enkä iteltäni, vaikka hieno väri onkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Joo, sama... Kun mulla oli vuoden verran sama väri - musta, hiukset kasvoivat suht pitkiksi ja olivat hyvässä kunnossa. Mulla mies haluais kans että pysyisin yhdessä värissä. Se kyllä tykkää tästä vaaleasta.

Oon itse keittiöpsykologisoinut että mulla tämä jatkuva värin vaihtaminen johtuu varmaan tyytymättömyydestä tiettyihin juttuihin itsessäni/elämässäni. On helpompaa piristää itseään ja saada uutta virtaa kun vaihtaa
hiustenväriä, kuin käsitellä ne asiat mitkä mua vaivaa. Ehkä olis pikkuhiljaa syytä... :D
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiuskuvien -ja muutoksien kommenttiketju / Hiusrönsyt

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Luin just pitkän selostukseni tästä ketjusta, sivulta 31, siinä käsittelen noita samoja juttuja tai siis en ole tyytyväinen itseeni ja painooni- vaihtelen siis hiusväriä. Ei lainkaan hyvä. Hiusparat! I have a problem.

Edit. Varmasti ois huima ero, kun pysyis edes vuoden siinä mustassa värissään ja kasvattais vaan! Tai oisin vaan pari kerta värjänyn sen tyven punamustalla ja sillonki kyllästyin parin kk jälkeen ja tyytyväisenä värjäsin pikimustan takas ::) Huoh. Miksi luopua siitä parhaasta?!
Viimeksi muokannut Chaos, 27 Kesä 2013, 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin