Suoravärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
ainokainen

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Jos ihan sinistä haluaa, niin siinä pitäisi kyllä olla vaalennettu pohja alla.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Haluaisin löytää lämpimän pastellipinkin suoravärin. Tai sellaisen haalean lohenpunaisen, selvästi vaalean. Koralli on jo liian oranssi. Mistä löydän? Parasta, jos ei tarvitse tilata netistä.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja elly »

Onko olemassa vaaleanruskeaa suoraväriä, jota voisi itse sekoittaa hoitoaineeseen tai muuhun pohjaan? Piristän välillä omaa väriäni KC Color Maskilla, mutta sen sisältämät silikonit tekevät hiuksista nopeasti rasvoittuvat ja päätä myöten makaavat sekä päänahkasta kutisevan.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

anannas kirjoitti: Haluaisin löytää lämpimän pastellipinkin suoravärin. Tai sellaisen haalean lohenpunaisen, selvästi vaalean. Koralli on jo liian oranssi. Mistä löydän? Parasta, jos ei tarvitse tilata netistä.
Käytän itse KC Color maskia Pearl sekä Crestol Glossin Fantasy colors pink sävyä, jota laimennan hoitoaineeseen ja vaaleanpunaista tulee :ts, joko voimakkaampaa tai pastellia riippuen vaikutusajasta ja kuinka paljon laitan hoitoainetta
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Onko kellään kokemuksia pravana-väreistä? Eroaako jotenkin oleellisesti muista suoraväreistä?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Nyt oli tullut Prismaan Blond me instant blush sävysuihkeita, ice, strawberry, jade, steelblue. Onko kukaan testaillut?
Houkuttaisi suihkuttelemaan  :o. Ihania pastellisävyjä
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mitähän sävyjä sekoittelemalla saisi sellaisen kuparisen rose gold-tukan?
Esim. tällainen olisi aika ihana: https://www.paulmitchell.com/media/298469/image6_499x665.jpg.

Mun tukka on tällä hetkellä suunnilleen 8.34 tai 7.34 ja tähän saisi sävyteltyä vaikka mitä. Mutta tosiaankin vain suoraväreillä/sävytteillä, pohjan ajattelin pitää todella luonnollisena. Tälle värille pitäisi vielä keksiä hyvä ylläpitosävytekin, pitää varmaan sekoitella kuparia ja jotain vaaleanruskeaa. Saisipa kaikkia suoravärejä sellaisissa pienissä tuubeissa ettei tarvisi ostaa isoja pulloja tällaisiin päähänpistoihin..

elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja elly »

Onko kokemuksia Goldwell Soft Colorin neutraaleista tai kylmän ruskeista sävyistä? Mulla on tällä hetkellä käytössä 6B Gold Brown ja tukka huutaa punaista tän jälkeen turhan vahvasti. Etsin tummuusasteeltaan vaaleanruskeaa suoraväriä, mutta tämä on valitettavasti liian punainen tarpeisiini tällä hetkellä.
Lecat
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 19:36

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Lecat »

Jewely kirjoitti: Mitähän sävyjä sekoittelemalla saisi sellaisen kuparisen rose gold-tukan?
Esim. tällainen olisi aika ihana: https://www.paulmitchell.com/media/298469/image6_499x665.jpg.

Mun tukka on tällä hetkellä suunnilleen 8.34 tai 7.34 ja tähän saisi sävyteltyä vaikka mitä. Mutta tosiaankin vain suoraväreillä/sävytteillä, pohjan ajattelin pitää todella luonnollisena. Tälle värille pitäisi vielä keksiä hyvä ylläpitosävytekin, pitää varmaan sekoitella kuparia ja jotain vaaleanruskeaa. Saisipa kaikkia suoravärejä sellaisissa pienissä tuubeissa ettei tarvisi ostaa isoja pulloja tällaisiin päähänpistoihin..
Minäkin olen miettinyt jotain tuollaista väriä, ilmeisesti tuohon tarvitsisi pinkkiä sekoittaa kupariin. Löysin sellaisen suoravärin kuin Herman's amazing rosie gold, mitähän tuolla saisi kun laittaisi nykyisen päälle (hiukset nyt 7.4).
-2c F i- Hiuskuva
Kivrin

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Kivrin »

Monessa sarjassa on näitä värittömiä "pastelizer"-sävyjä. Ajaako hoitoaineeseen sekoittaminen saman asian?
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

En ole koskaan kokeillut mitään pastelizer-värejä koska hoitoaineella jatkaminen on toiminut hyvin. Muutamia mielipiteitä olen kuullut että pastelizerilla toimisi paremmin ja iso osa sitten sanoo että hoitoaine ajaa saman asian.

Itsellä hiukset on tällä hetkellä vaaleaa laventelia tai hattarapinkkiä, sävytän hiukset n. kerran viikossa. Käytän desin hoitoainetta ja siihen tippa pinkkiä ja violettia suoraväriä. Pullotolkulla saisin pastizeria kantaa kaupasta jos teksin saman sillä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Kivrin

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja Kivrin »

Hoitoainetta itekin olen käyttänyt ja se toimii ihan hyvin. Iski vaan kokeilunhalu. Totta tuo, että kalliksi tulisi varsinkin kun hiusten kasvatus menossa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja ellen »

Voiko olla mahdollista, että vaahtomainen suoraväri liuottaisi jo hiuksissa olemassa olevan suoravärin pois? Laitoin äsken ensimmäistä kertaa Indolan värivaahtoa hiuksiin ja hiukset näyttävät nyt vaahdon huuhtelemisen jälkeen paljon keltaisemmilta mitä ne olivat ennen värivaahtokäsittelyä. Voiko tämä olla mahdollista? Vaahto on kuitenkin violettia.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Laitoin Cutrinin suoraväriä enkä ainakaan paketista huomannut mitään varoitusta, värjää näemmä kuivanakin. Oon pessyt värin laiton jälkeen neljästi ja edelleen otsaan, niskaan, korviin ja sormiin tarttuu sinistä, puhumattakaan vaatteista. Aika saakelin paskaa!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Suoravärit

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Onkohan olemassa kultaista suoraväriä? Mun hiukset on luomut, 7-8 asteiset beiget, ja haluaisin korostaa kultaisuutta (en keltaisuutta).
Vastaa Viestiin