Kemiantietoiset kampaajat ja ekokampaajat saa mielellään auttaa :'D
Alkutilanne: noin 7-asteinen neitsyttukka, todella ohut, hento ja kiharahko.
Visio: nyt heti kestävät vihreät latvat mulle!
Lopputulos: niin hellästi kampaamossa vaalennettu, ettei edes vaalentunut. Kova vaalentaminen räjäyttää mun tukan. Elumenit päälle jotka lähti heti irti. Laitettiin lisää, lähti edelleen heti irti, niin että vihreä oikeen valui.

Lisätietoja: Yleensä en käy kampaajalla tai käyn pelkästään ekokampaajalla, koska olen herkkä ja allerginen normikampaamon myrkyille. (Pelkästään tuoreet ellulatvat kaulaa vasten kirveli) Pyrin eettisiin + ekologisiin tuotteisiin ja olen vegaani. Yleensä pesen rhassoul-savella, ellutusta suojatakseni en välttämättä käyttäny shampoota lainkaan tai käytin kikhernejauhoja ja uitin latvat elumen-hoitsikassa ennen pesua.
Tällä hetkellä: todella epätasaisesti haalistunut suonvihreä tukka 8C ja tää loppuväri ei lähde irti sitten millään vaikka uitan Meinebase+ruokasoodassa.
Haluaisin oikeasti To del la kestävän vihreän värin latvaan. Pitääkö vaalentaa normivaalennuksella vai toimisko savivaalennus? Mikä on pysyvin vihreä? Kerta ellu valuu pois niin onko se joku suoraväri? Myydäänkö Euroopassa edes kirkkaanvihreää kestoväriä? (Vaikkakin ne ois niitä eläimillä testattuja ppd-myrkkyjä.....) Entä millä kestää pestä? Omenasose? Sekin on kieltämättä ärsyttävää jos se vihreä taas valuis kaikkialle :'D
Vaikeita kysymyksiä, olkaa kiltit vastatkaa ajatuksella!

Toinen vaihtoehto: nykäisisinkö hennan latvaan? Tavoitteena siis ikuinen väri ja punanenkin olis ihan jees jos vihreä ei ala toimia :'D Mutta tarttuuko se kirkkaana tän ihmevihreän päälle? Haalistaako hennaa rhassoulilla pesu? Joskus siis ollut hennattu alatukka ja se oli mulla ihan mahtava silloin.