No, sitten tapahtui kaikkea mukavaa eikä minulla ollut enää mahdollisuutta päästä kampaajalle. Juuristo oli vaalea jo aikoja sitten, mutta vuosia kerrostunut musta ei lähtenyt millään pituuksista. Lopputulema on tässä.

Tukka on ohut, huonokuntoinen, letillä enää pelkkä hiirenhäntä ja jouduin leikkaamaan latvoja varmaan viitisentoista senttiä. Jep. No sitten itse asiaan, eli kuten seuraavasta kuvasta näkee paremmin, pituudet on vieläkin tummemmat kuin päällishiukset.

Minua suututtaa, masentaa ja v*tuttaa suunnattomasti että menin pilaamaan tukkani, mutta nyt tälle pitäis ihan oikeasti keksiä jotain ja nyt seuraa liuta kysymyksiä:
Surullista kyllä, haluaisin tukan takaisin mustaksi, mutta uskaltaako tähän laittaa enää minkäänlaista hapetteellista väriä vai menetänkö loputkin? Mustan suoravärjäily on ilmeisesti aika huono idea, mutta miten kevytvärit? Pysyykö ne puhkivärjätyssä tukassa ollenkaan? Luin että Lorealin Castin Creme Gloss on joillain pysynyt aika hyvin?
Toiseksi, tuota onko tuota värieroa mahdollista saada tasoitettua mitenkään? Pystynkö minä enää millään vaalentamaan noita pituuksia? Kevytväreillä ei saa vaalennettua, mutta edelleen luin että tuolla Castin Creme Glossilla joku olisi saanut jotain aikaan, mutta voisiko se purra tähän tukkaan? Oikeasti, en edes muista kuinka monta raidoitusta, vaalennuspesua, värinpoistoa ja pelkistävää värinpoistoa tähä on tehty, oikeasti, tuo tumma on tarttunut kuin tauti. Olisi kiva saada se blondi väri edes hetkeksi mitä lähdin tavoittelemaan tämän helvetillisen työn ja uhrauksen jälkeen.
Plan B: aion vetää tukan vuorotellen pinkiksi, punaiseksi ja siniseksi suoravärillä koska ne ainakin näyttää hauskemmalta kuin tämä epätasainen liru. Miten suoraväri pysyy/ei pysy näin kärsineessä tukassa?
En ihan tosi tiedä itkeäkö vai nauraako. Apua.