Kuusi vuotta samassa sävyssä on kuitenkin aika kauan, ja välillä haluaisi jo vaihtelua.

Mielipiteitä?

Mie kasvatin aikanaan oman värin huomatakseni, että se oli todella tumma, ihan liian tumma mun makuuni. Aloin taas raidoittaa hiuksiani ja vaaleiden hiusten himo on vain kasvanut tässä vuosien varrella, mutta kun en jaksaisi taistella keltaisuutta vastaanSassy kirjoitti: Kasvatin oman värin huomatakseni, etten viihdy siinä yhtään Siis tyvestä kasvava väri on ihana, mutta kesä vaalentaa kylmän ruskean lämpimäksi vaaleanruskeaksi ja lopputulos on todella suttuinen. Lisäksi latva on lähinnä vaalean keltainen ja tämä kauneus yhdistettynä mid back -pituuteen tuo mieleen jotkut lahkolaiset... Kaipaan niin tummaa väriä. Jos tästä ei ollut muuta hyötyä, niin pääsi ainakin blondauksista eroon.
Amen to this.. Tämä oma 7-tason-pahvilaatikko-myyrä-sävy on aivan kaamea, ei siitä mihinkään pääse. Toki pari vuotta sitten tajusin, että 100% omaa väriä ja värjäämisen täyslakkoa ei koskaan tule olemaan, vähintään jotain raitoja/ombresettiä. Ihan jo sen takia, että reeeeeilusti ennenaikainen mummolook on satavarma, kun tuohon luonnonkiharaan villasukkaan alkaa lykkäämään ensimmäisiä harmaita, ilman että sitä samalla just vaaleilla sävyillä raidoittelisi tms.ainokainen kirjoitti: Mulla on ihan sama. Mitenköhän monta kertaa elämässäni oon päättänyt, etten värjää enää? Pystyn olemaan korkeintaan puoli vuotta värjäämättä, kunnes joudun toteamaan, että oma hiusväri näyttää liian tummalta, yksiulotteiselta, tylsältä paskalta.