Mä kävin kampaajalla värjäämässä tukkaani. Tehtiin ns. ombre-värjäys: osaa hiuksista vaalennettiin ja osa liukusävytettiin tummaksi. Kampaaja kuitenkin mokasi ja tummaa väriä roiskui muutaman läikän verran vaaleisiin hiuksiin - näkyvät todella selvästi. Myös liukuvärjäys on paikoitellen epäonnistunut. Reklamoin jo kampaajalle asiasta, mutta mua ei kiinnosta mennä hänelle enää korjaamaan värjäystä, koska kokemus oli kaikin puolin kamala muutenkin.
Nyt siis mietin, mitä tehdä asialle kotona. Voisiko Color oops-värinpoistolla saada haalistettua noita tummia läikkiä? Voiko se irrota kun kuitenkin juuri blondattiin ja värjättiin alle jäänyttä vaaleaa tukkaa? Vai pitäisikö yrittää varovasti ihan vaalennusaineella?
Tässä netistä lainattu kuva osoittamaan kamalaa lopputulosta:
Mulla tuo ombren raja on miltei saman näköinen. En tiedä mitä tehdä sille.

Enempää tummaa en haluaisi, mikä olisi kyllä varmaan helpoin ratkaisu tässä vaiheessa. Kampaajalle tekisi mieli mennä, mutta nyt hiuksia on vaalennettu todella rankalla kädellä jo kahteen kertaan ja rahaa palannut melkein 400 euroa (ja sen vuoksi en halua enempää tummaa kun sitä juuri satojen eurojen edestä poistettiin). Vaadin viimeiseltä kampaajalta rahoja takaisin, mutta eipä ole kuulunut mitään.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t