Tehohoitajat + hiusnaamiot

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja elly »

Osaisiko joku kertoa, että löytyykö marketeista mitään muita silikonittomia tehohoitoja, kuin XZ:n? Elvitalilla olisi myös pari silaritonta, mutta asuinkaupunkini ei valitettavasti halua sellaisia minulle tarjota. Kampaamotuotteet käyvät myös, mikäli riittoisuus/hinta/pullokoko ovat hyviä, sillä tukka imee hoitotuotteita litratolkulla ja kaiken lisäksi rakastan lotraamista noiden aineiden kanssa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Tämä ei ole tehis, mutta mun mielestä niin toimiva että menee kyllä ihan tehiksestä. LVn kosteuttava hoitoaine http://www.lumivalko.fi/lv/sp_kosteuttava-hoitoaine .  :)
Mä tykkään tuosta XZn naamiostakin, mutta mun mielestä tämä LVn hoitoaine on paljon tehokkaampi, etenkin kun käyttää tuotetta saunan lämmössä. Hoitis vaan pestyyn tukkaan ja saunan lämpöön hetkeksi istumaan, virutus vain lopuksi.

Lämpö antaa mun mielestä ihan todella paljon enemmän irti yleensäkin hoitoaineista, pitkään aikaan en ole käyttänyt varsinaisia tehiksiä kun tukasta tulee ihan mielettömän hyvän tuntuinen tavallisella (xz, herbina, lv) hoitoaineella kun antaa muhia lämmössä.

elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja elly »

Kiitos vinkistäsi!  :) otan tuon kokeiluun, koska halvalla hinnalla ei voi edes harmittaa, vaikkei sopisi omalle kasvustolle. Ja siinäkin tapauksessa tulee varmastikin ihan käytettäväksi tuotteeksi öljyllä terästettynä tms. Ainesosat kuitenkin vaikuttivat lupaavilta. :) pitää myös kokeilla saunan lämmön vaikutusta hoitoaineen tehoon ensimmäistä kertaa elämässäni, kiitos vielä neuvosta!
Mehiläinen

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Mehiläinen »

Muhittelin eilen Joicon rekku ja XZ:n Xylitol-Hunaja tehohoito-sekoitusta, suunnilleen 1 osa XZ:aa ja 2 osaa rekkua, ja kylläpä tuli pehmeä tukka! Ihan siis oikeasti, mun kissakaan ei ole näin pehmeäturkkinen :o  Suihkumyssyn alla olivat ehkä reilun tunnin. Aikasemmilla kerroilla oon laittanut 50-50 ja vähän säästellen, enkä oo huomannut oikein mitään vaikutusta, mutta nyt läträsin oikeen reilusti ja kyllä huomaa eron! Alba Botanican jätettävää vielä päälle, ei uskois että tästä blondikäkkärästä saa noin silkkisen! :D
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mikähän Elvitalin maskeista olisi sopivin kuivankarhealle hiukselle?

Mulla toimi myös tuo XZ vanilla-cafe + Joicon rekku + tippa argan öljyä. Ai että tuli pehmeä :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Mikä olisi paras kosteuttava tehohoito vaalennetuille hiuksille?
Tulossa on värinpoisto-operaatio ja hankin valmiiksi hoitsikoita. Joicon rekku on, samoin saman sarjan jätettävä hoitis rakennepaikkaukseen mutta kosteuttavaa en ole vielä löytänyt. Kampaajalla suositeltiin BC:n kosteuttavaa hoitis"vaahtoa" mikä mun kokemukseni mukaan ei valitettavasti ole niin hyvä kuin kehuvat.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Missy »

^Joicon IH on hyvä, paras kosteuttava mitä itse olen kokeillut.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Kiitos Missy! Katselinkin sitä Nordicfeelistä ja taidan laittaa tilaukseen :)
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
SilkyDream

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja SilkyDream »

Onkos täällä kukaan kokeillut Gunry hair repair- hiusnaamiota? Sain sellaisen tuliaiseksi ja ajattelin kysyä että onko kellään kokemuksia  ???

Tuoksuu ihan mielettömän hyvälle < 3

kuva ; http://qvinnatestar.files.wordpress.com ... .jpg?w=529




edit; kokeilin tota ja vitsit se teki hiuksista silkkiset :) < 3 Suosittelen kaikille jotka haluu silkkiset hiukset :D Paitsi en tiiä saako tota suomen puolelt, mut ruotsis sitä ainaski on :D
Viimeksi muokannut SilkyDream, 04 Touko 2013, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja nukka »

Onko kellään kokemuksia tuosta Logonan tehiksestä? Tai miltä inc teidän silmiinne näyttää? http://kauppa.ruohonjuuri.fi/tehohoitoa ... 5008915/dp
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

https://www.hyvinvoinnin.fi/logona-jojoba-tehohoitoaine

INCI
Aqua (Water), Glyceryl Stearate SE, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Cetyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Betaine, Arcticum Lappa Seed Oil*, Betula Alba Leaf Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Lawsonia Inermis (Henna) Extract, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Lecithin, Lanolin, Glycerin, Lauryl Lactate, Mica, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum (Essential Oils), Sodium Citrate, Citric Acid, Silver Oxide, Cl 77891, Limonene, Linalool
* = luomu

Minun silmääni ihan ok INCI, mutta mikähän tuo Behenyl Alcohol on?
edit. sideaine, pehmentävä aine, emulsiota stabiloiva aine, viskositeetinsäätäjä
Viimeksi muokannut Kristiina, 17 Syys 2014, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Manna »

Nostellaanpa vanhaa ketjua ylös :)

Ostin kokeilumielessä Vichyn Dercos nourishing reparative maskin. Yhden kerran kokeilulla voin sanoa, että onpa hyvä tuote :D Hiukset jäivät todella pehmeiksi ja olivat helppo selvittää. Jos jatkossakin tehohoitaminen hoituu tällä tuotteella hyvin niin tässä on potentiaalinen kilpailija Redkenin hiusnaamioille. Hintaa oli tällä about 18 euroa eli paljon vähemmän kuin Redkenin tuotteissa.

Tässä linkki tuotteeseen: http://www.easyparapharmacie.co.uk/vich ... 00-ml.html
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Jonttu
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 12:53

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Olen nyt 2 kertaa käyttänyt L'orealin Extraordinary Clay-maskia, tuote siis pitäisi ohjeen mukaan laittaa kuiviin hiuksiin ennen pesua. Ensimmäisen kerran kostutin hiukset, laitoin maskin päähän ja menin saunaan. Tuote värjäsi kädet vaaleansinisiksi,ja haisi miesten erittäin ummehtuneelta partavedeltä, mutta jämäköitti hiuksia.
Toisella kerralla olin fiksumpi ja laitoin kertakäyttöhanskat käteen, lapoin vettä muutaman kerran hiuksiin ja levitin maskin taas pesemättömiin hieman likaisiin hiuksiin. Nyt maskin tuoksu ei ollut niin vahva, koska hiukset olivat kuivemmat, enkä ollut saunassa. Tuuheuttaa ja jämäköittää mukavasti, mutta en osta uudestaan, koska maski haisee tosiaa voimakaasti, se värjää käsiä ja se ei sovi saunassa käytettäväksi muhitukseksi. Tuotetta riittää vielä muutamaan kertaan. tänään laitan tämän ENNEN saunaan menoa ja huuhdon ennen kuin menen lauteille. Ja tosiaa jos on kuivat kädet, kädet värjäytyy ja kynsinauhat kuivuu savipohjaisesta tuotteesta.
Raidoitettu bsl. 2aM ii
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Eikö tuo ole tarkoitus laittaa vain hiuspohjaan ja hiusten tyveen?
3b F ii
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Tehohoitajat + hiusnaamiot

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Tuo savinaamio on tarkoitettu kuiviin (likaisiin) hiuksiin ennen pesua käytettäväksi ja vaikutusaikakin taisi olla vain viitisen minuuttia. Ja nimenomaan pelkästään hiuspohjaan ja juuriin mistä se imee rasvaa. Siinä toimii ainakin mulla tosi hyvin ja pidentää pesuväliä.
Vastaa Viestiin