Sivu 1/1

EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 24 Marras 2015, 17:48
Kirjoittaja Triina
Omena & Vehnänalkio -hoitoaineesta tuli mulle luottotuote, se on todella monikäyttöinen käyden pikahoitiksena, muhitteluun, mihin tahansa sekoitteluun tai co-pesuun ja jättää hoidetun, mutta runsaan ja kuohkean lopputuloksen. Ainoa minus riittoisuudesta, tätä kuluu melko kiivasta tahtia, koska koostumus on niin lirua. Just käytin pullonjämät loppuun ja yllätyin, kun se oli jo tyhjä. Shampoo on myös hyvää, mutta jäänyt silti vähän vähemmälle käytölle. Tehis on ok, jotenkin se vain tarttuu aika harvoin käteen.

Näitä suosittelen erityisen lämpimästi ohuelle, mutta paljon hoitoa vaativille hiuksille, joille useimmat hoitikset ovat liian lätsäyttäviä.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 29 Marras 2015, 10:58
Kirjoittaja kleio
^ Triinan kanssa samat kokemukset. Tukkaa on paljon, yksittäinen hius vain on ohut. Silikonit ja kosteuttavat tuotteet lätsäyttävät hiuksen niin, ettei edes normaalit kampaukset onnistu. Perusponnarikin muuttuu ohueksi lirukkeeksi eikä nutturoista kannata edes haaveilla. Rakennepaikkaavat, hennahoitikset ja muut taas pitävät hiukset ilmavana ja muotoiltavana, mutta ohessa tuleekin sitten sellainen pehkomainen hamppuefekti.

Omenahoitis osuu juuri tähän välimaastoon. Latvat pysyvät aika sileinä, mutta hiukset ovat silti ilmavat ja kampaukset onnistuu. Ajattelin jatkossa testailla sitä sekoituksissa: toimisiko kosteuttavien tuotteiden kanssa niin, että tulisi kosteutusta ilman äärimmäistä lätsähtämistä? Entä hennahoitiksen kanssa niin, että tukka olisi kuohkea JA latvat sileät?

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 13 Joulu 2015, 21:56
Kirjoittaja Memmuuh
Mä kans tykkään tuosta Omena & Vehnänalkio -hoitoaineesta. Siloittaa ja pehmentää, mutta ei lätsäytä. Sopii hyvin hennoille hiuksille, jotka kuitenkin kaipaavat hoitoa. :) Tuoksu on myös ihana! Ostan varmasti uudestaan ja pakko varmaan kokeilla se shampoo myös.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 20 Joulu 2015, 20:13
Kirjoittaja elly
Omena & Vehnänalkio -hoitoaine päätyi mun CO-pesun vakiokalustoon. En ole erityisemmin tuon tuoksun fani, mutta koostumus on tosi hyvä ja jotenkin liukas, joten hoitsikka levittyy helposti. Oon käyttänyt tätä toistaiseksi vain CO-pesuissa, mutta hiukset on takuttomat, kiiltävät ja sileät pesun jäljiltä. Plussaa kotimaisuudesta ja hyvästä saatavuudesta, ostan uudelleen. :)

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 22 Joulu 2015, 10:20
Kirjoittaja Kristiina
Omena & Vehnänalkio hoitoaine oli pakko ottaa kokeiluun, kun täällä on kehuttu tätä. Hoitoaineen tuoksu on suhteellisen mieto, ihan hyvä tuoksu. Koostumus on ohuehkoa. Tämä hoitoaine sopii hiukselle, joka on "perinteinen" suomalainen laatu (hiuksia paljon, mutta yksittäinen hius ohut..). Ei lätsäytä hiuksia, kiiltoakin tulee hyvin, vaikka tässä ei ole silikonia. Tämä hoitoaine toimii loistavasti Mill Creek Keratin hoitoaineen kanssa, kokeilkaa. ;)

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 16:07
Kirjoittaja Marie Corelli
^Toimiiko tuo hoitoaine muutenkin kuin CO-pesussa? Valkoisessa pullossa olevaa hoitoainetta olen käyttänyt CO-pesussa, mutta minulla se ei oikein toimi siihen tarkoitukseen. Se leviää huonosti ja tuntuu, ettei myöskään huuhtoudu niin hyvin kuin XZ Vanilla Cafe. Pikahoitoaineena en valkoista EHS:ta ole kokeillut.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 18:18
Kirjoittaja Kristiina
Marie Corelli kirjoitti: ^Toimiiko tuo hoitoaine muutenkin kuin CO-pesussa? Valkoisessa pullossa olevaa hoitoainetta olen käyttänyt CO-pesussa, mutta minulla se ei oikein toimi siihen tarkoitukseen. Se leviää huonosti ja tuntuu, ettei myöskään huuhtoudu niin hyvin kuin XZ Vanilla Cafe. Pikahoitoaineena en valkoista EHS:ta ole kokeillut.
CO-pesussa en ole Omena-vehnänalkio hoitoainetta käyttänyt, mutta tavallisena hoitoaineena tämä toimii hyvin. Nopeasti silottava ja kosteuttava pikahoitoaine. Tällä ei saa aikaan lähmä hiuksia. Tuoksu ei ole mikään super ihana, mutta ihan ok. Ei tästä mitään luottotuotetta silti minulle tule. Tresemmen hoitoaine on se luottohoitoaine marketin tuotteista.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 18:58
Kirjoittaja Triina
^ ^Toimii erinomaisesti, enimmäkseen käytänkin tavallisena hoitiksena. Tehot saa irti nopeallakin vaikutusajalla ja lähmää ei tarvitse pelätä.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 10 Tammi 2016, 23:25
Kirjoittaja Chaos
Nyt tuo Omena-hoitis alkoi kiinnostaa muakin :D Voiko joku ihana tsekata onko siinä ainesosaa DMDM Hydantoin?

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 10 Tammi 2016, 23:50
Kirjoittaja Triina
Ei ole tuota ainesosaa. Mun ihan lempparisarja :)

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 11 Tammi 2016, 09:14
Kirjoittaja Chaos
^ Jee, pääsee testaamaan tuota hoitista! Ja jos ei tuoksu nappaa, niin kyllä mun mies sen pois käyttää, kun pienemmät hoitikset ei meillä kaua kestä :) Tuota ainesosaa mitä joudun vältellä on sinisessä EHS:ssä ja koivushampoossa ainakin. Pitää joskus tsekata mustikkasarjan laita myös!

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 16 Helmi 2016, 20:11
Kirjoittaja Midnight
Onko EHS:n tuotteet aina sisältäneet silikoneja? Taannoin kattelin Tokmannilla näitä ja silikonejan niissä oli 0_0

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 16 Helmi 2016, 21:05
Kirjoittaja Margot
^ Mustikkahoitoaineessa ja Omena-tehohoidossa on silikonia, mutta muissa ei ainakaan aiemmin ole ollut.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 23 Huhti 2016, 19:26
Kirjoittaja Marie Corelli
Olen käyttänyt EHS hoitoainetta co-pesussa, mutta nyt kokeilin sitä shampoopesun jälkeiseen hoitoon. Se selvitti hiukset yllättävän hyvin. Ehkä käytänkin loppupullon hiusten hoitoon, sillä co-pesussa tuo jättää hiukset hieman rasvaisen tuntuisiksi.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 15 Heinä 2018, 12:02
Kirjoittaja Marie Corelli
Olen joskus ostanut sen vihreässä pullossa olevan lasten shampoon ja eilen pesin hiukset sillä. Aivan mainio shampoo! En tarvitse edes hoitoainetta tuon kanssa. Hiuksista tulee lisäksi puhtaat. Toivottavasti tuota myydään vielä.

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Lähetetty: 04 Joulu 2018, 14:14
Kirjoittaja Triina
Olen tykännyt todella paljon niistä Plus-sarjan vaaleanvihreissä pulloissa olevista venhänalkio & omena -tuotteista, mutta ne ovat olleet useammassa kaupassa loppu ja Prismasta löytyi samanniminen, mutta marjapuuronvärisissä pulloissa. Kotisivuilla on edelleen vanhojen pullojen kuva. Ovatko ne ihan samaa tavaraa silti? Tuo on melkeinpä yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista omille hiuksilleni.