EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Triina »

Omena & Vehnänalkio -hoitoaineesta tuli mulle luottotuote, se on todella monikäyttöinen käyden pikahoitiksena, muhitteluun, mihin tahansa sekoitteluun tai co-pesuun ja jättää hoidetun, mutta runsaan ja kuohkean lopputuloksen. Ainoa minus riittoisuudesta, tätä kuluu melko kiivasta tahtia, koska koostumus on niin lirua. Just käytin pullonjämät loppuun ja yllätyin, kun se oli jo tyhjä. Shampoo on myös hyvää, mutta jäänyt silti vähän vähemmälle käytölle. Tehis on ok, jotenkin se vain tarttuu aika harvoin käteen.

Näitä suosittelen erityisen lämpimästi ohuelle, mutta paljon hoitoa vaativille hiuksille, joille useimmat hoitikset ovat liian lätsäyttäviä.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Triinan kanssa samat kokemukset. Tukkaa on paljon, yksittäinen hius vain on ohut. Silikonit ja kosteuttavat tuotteet lätsäyttävät hiuksen niin, ettei edes normaalit kampaukset onnistu. Perusponnarikin muuttuu ohueksi lirukkeeksi eikä nutturoista kannata edes haaveilla. Rakennepaikkaavat, hennahoitikset ja muut taas pitävät hiukset ilmavana ja muotoiltavana, mutta ohessa tuleekin sitten sellainen pehkomainen hamppuefekti.

Omenahoitis osuu juuri tähän välimaastoon. Latvat pysyvät aika sileinä, mutta hiukset ovat silti ilmavat ja kampaukset onnistuu. Ajattelin jatkossa testailla sitä sekoituksissa: toimisiko kosteuttavien tuotteiden kanssa niin, että tulisi kosteutusta ilman äärimmäistä lätsähtämistä? Entä hennahoitiksen kanssa niin, että tukka olisi kuohkea JA latvat sileät?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä kans tykkään tuosta Omena & Vehnänalkio -hoitoaineesta. Siloittaa ja pehmentää, mutta ei lätsäytä. Sopii hyvin hennoille hiuksille, jotka kuitenkin kaipaavat hoitoa. :) Tuoksu on myös ihana! Ostan varmasti uudestaan ja pakko varmaan kokeilla se shampoo myös.
3b F ii
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja elly »

Omena & Vehnänalkio -hoitoaine päätyi mun CO-pesun vakiokalustoon. En ole erityisemmin tuon tuoksun fani, mutta koostumus on tosi hyvä ja jotenkin liukas, joten hoitsikka levittyy helposti. Oon käyttänyt tätä toistaiseksi vain CO-pesuissa, mutta hiukset on takuttomat, kiiltävät ja sileät pesun jäljiltä. Plussaa kotimaisuudesta ja hyvästä saatavuudesta, ostan uudelleen. :)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Omena & Vehnänalkio hoitoaine oli pakko ottaa kokeiluun, kun täällä on kehuttu tätä. Hoitoaineen tuoksu on suhteellisen mieto, ihan hyvä tuoksu. Koostumus on ohuehkoa. Tämä hoitoaine sopii hiukselle, joka on "perinteinen" suomalainen laatu (hiuksia paljon, mutta yksittäinen hius ohut..). Ei lätsäytä hiuksia, kiiltoakin tulee hyvin, vaikka tässä ei ole silikonia. Tämä hoitoaine toimii loistavasti Mill Creek Keratin hoitoaineen kanssa, kokeilkaa. ;)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Toimiiko tuo hoitoaine muutenkin kuin CO-pesussa? Valkoisessa pullossa olevaa hoitoainetta olen käyttänyt CO-pesussa, mutta minulla se ei oikein toimi siihen tarkoitukseen. Se leviää huonosti ja tuntuu, ettei myöskään huuhtoudu niin hyvin kuin XZ Vanilla Cafe. Pikahoitoaineena en valkoista EHS:ta ole kokeillut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Marie Corelli kirjoitti: ^Toimiiko tuo hoitoaine muutenkin kuin CO-pesussa? Valkoisessa pullossa olevaa hoitoainetta olen käyttänyt CO-pesussa, mutta minulla se ei oikein toimi siihen tarkoitukseen. Se leviää huonosti ja tuntuu, ettei myöskään huuhtoudu niin hyvin kuin XZ Vanilla Cafe. Pikahoitoaineena en valkoista EHS:ta ole kokeillut.
CO-pesussa en ole Omena-vehnänalkio hoitoainetta käyttänyt, mutta tavallisena hoitoaineena tämä toimii hyvin. Nopeasti silottava ja kosteuttava pikahoitoaine. Tällä ei saa aikaan lähmä hiuksia. Tuoksu ei ole mikään super ihana, mutta ihan ok. Ei tästä mitään luottotuotetta silti minulle tule. Tresemmen hoitoaine on se luottohoitoaine marketin tuotteista.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Triina »

^ ^Toimii erinomaisesti, enimmäkseen käytänkin tavallisena hoitiksena. Tehot saa irti nopeallakin vaikutusajalla ja lähmää ei tarvitse pelätä.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Nyt tuo Omena-hoitis alkoi kiinnostaa muakin :D Voiko joku ihana tsekata onko siinä ainesosaa DMDM Hydantoin?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ei ole tuota ainesosaa. Mun ihan lempparisarja :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Jee, pääsee testaamaan tuota hoitista! Ja jos ei tuoksu nappaa, niin kyllä mun mies sen pois käyttää, kun pienemmät hoitikset ei meillä kaua kestä :) Tuota ainesosaa mitä joudun vältellä on sinisessä EHS:ssä ja koivushampoossa ainakin. Pitää joskus tsekata mustikkasarjan laita myös!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Midnight

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Onko EHS:n tuotteet aina sisältäneet silikoneja? Taannoin kattelin Tokmannilla näitä ja silikonejan niissä oli 0_0
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Mustikkahoitoaineessa ja Omena-tehohoidossa on silikonia, mutta muissa ei ainakaan aiemmin ole ollut.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Olen käyttänyt EHS hoitoainetta co-pesussa, mutta nyt kokeilin sitä shampoopesun jälkeiseen hoitoon. Se selvitti hiukset yllättävän hyvin. Ehkä käytänkin loppupullon hiusten hoitoon, sillä co-pesussa tuo jättää hiukset hieman rasvaisen tuntuisiksi.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Olen joskus ostanut sen vihreässä pullossa olevan lasten shampoon ja eilen pesin hiukset sillä. Aivan mainio shampoo! En tarvitse edes hoitoainetta tuon kanssa. Hiuksista tulee lisäksi puhtaat. Toivottavasti tuota myydään vielä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin