Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Reese »

^Ainakin ainesosissa olisi hyvä olla EDTA:ta, joka kelatoi vedestä hiuksiin tulleita metallijäämiä pois. Ehkä muitakin kelatoivia aineita käytetään (paremmin tietävät voivat lisäillä?), mutta tuo nyt yleisin.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

ainokainen kirjoitti: Edullista syväputsaria etsivät, kokeilkaa Sokoksella myytävää Four Reasons -sarjan syväputsaria! Edullista ja hoitaa hommansa!  :ts
Mulla tuli juuri ostettua kyseinen shampoo 5 €:lla :T. Hyvin ajaa asiansa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Triina »

Onko kokemuksia milk_shake Deep Cleansing shampoosta?
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Olen käytellyt yhden putelin Bio Richin syväpuhdistavaa (oli tarjouksessa parilla eurolla). Enemmän tykkään kyllä edelleen Herbinan syväpuhdistavasta, tämä Bio Rich oli mun makuuni hieman liian "laimea", eli olisin kaivannut narskuvampaa lopputulosta.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Muutaman kerran käytössä ollut Aubrey Swimmers pH neutralizer shampoo. Oon jo vuosia käyttänyt Avalon Organicsin clarifying lemonia ja halusin vaihtelun vuoksi koittaa jotain muuta. Tykkään Aubreystä, mutta en tiedä ku siinä on mun makuun vähän ihmeellinen koostumus, aika lirua siis ??? Mutta muuten ajaa asiansa oikein hyvin ja suosittelen kokeilemaan!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku kokeillut The Body Shopin päänahan kuorinta-ainetta? Tai onko suosituksia muista päänahalle suunnatuista kuorijoista?
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

^ Kevyttä kasviöljyä (käytän viinirypäleensiemenöljyä) ja ruokasuolaa. Tehdään seos ja levitetään kuiviin hiuksiin (päänahkaan). Poispesu siten, että ensin levittää kuiviin hiuksiin pienen määrän shampoota ja sitten lisää vähitellen vettä ja vaahdottelee välissä. Ei jätä ainakaan mulla näin käytettynä lähmää, vaikka muuten öljyt lähmäisivätkin.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Herbinan syväputsarin huonon saatavuuden vuoksi ostin four reasonsin syväpuhdistavan shampoon ja ihan hyvin ajoi asiansa. Lopputulos oli nitisevän narskuva ja takkuinen, mutta sellainen se oli herbinallakin. Hiusnaamio vaan perään niin silottui takut. Käytän pääosin sulfaatittomia shampoita ja syväpuhdistavaa sitten muutaman kerran vuodessa, joten pullo kestää tällä käytössä ikuisuuden.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä ostin myös kokeeksi viime kuussa tuon Four reasonsin syväpuhdistavan shampoon samasta syystä. Mun mielestä tällä ei saanut ehkä niin narskuvan takkuista ja karheaa pesutulosta kuin Herbinalla, mutta en näe sitä mitenkään huonona asiana kun shampoo tuntui muuten kyllä todella toimivalta. Vaikuttaa mun mielestä riittoisalta ja hyvältä tuotteelta.&nbsp; :)
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Haamuketjun nosto&nbsp; ;D

Mun raidat tuppaa tummenemaan, ja kampaajan mukaan tää johtuu metallijäämistä. Sitruunamehu on kokeiltu, tepsi mutta kaipaisin jotain hellempää.

Eli löytyisikö suosituksia hellävaraisista kelatoivista shampoista?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Entä ihan askorbiinihappokäsittely ja sen jälkeen muhitus tehiksellä? Tehoaa varmasti paremmin kuin metallijäämien poistoon suunniteltu sampoo, eikä käsittelyä tarvitsisi&nbsp; tehdä usein kuin sampoopesua metallipoistosampoolla.
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ Hyvä pointti! Ootko testannut itse? Käytännön toteutusta mietin.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Sekoita askorbiinihaposta, shampoosta ja vedestä seos, jonka levität kauttaaltaan hiuksiin.&nbsp; Anna vaikuttaa 10min-30min suihkumyssyn alla. Huuhtele ja muhittele heti perään hoitoaineella. Vähän miedompana käsittelynä voi ripotella askorbiinihappoa kämmenelle shampoon sekaan ja pestä hiukset normaalisti ja huuhdella pois heti perään.

Olen itse tehnyt tuon pidemmällä vaikutusajalla olevan käsittelyn useasti joskus, kun käyttelin suoravärejä ja silloin vaalennetut hiukset alkoivat jossain vaiheessa vihertää pahasti. Askorbiinhappokäsittelyllä sain pahinta viherrystä pois.

Värinhaalistusketjussa löytyy tästä paljon kokemuksia, kannattaa käydä sieltä kurkkaamassa enemmän kokemuksia.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Syväpuhdistajat (muotoilutuotteiden jäämät)

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ Kiitos, käyn lukaisemassa!
Vastaa Viestiin