Schwarzkopfin markettituotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Anttilaan oli laitettu esille Essence ultime -sarjaa, joka on ihan uusi tuttavuus mulle! Harmi kun oli niin kiire kaupassa, etten ehtinyt tutkia pulloja tai hintoja yhtään. Mutta mitä netti kertoo, niin näköjään kyse on jostain Schwartzkopfin ja Claudia Schifferin yhteistyöstä.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Schwartzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^Tutkiskelin pulloja Tokmannilla. Hintaa normimarkettia enemmän, shampoot ja hoitikset 8 ja jotain, erikoistuotteet (itse kiinnosti BB) 9 ja risat. Varmaan ihan nätiksi tekeviä tuotteita, silareita ja muuta. Toin BB:n meinaan varmaan jossain vaiheessa testata. Tuoksukokemuksia kaipailisin, koska osa tuoksuista ärsyttää jostain syystä mahdottomasti.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Schwartzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Gliss-sarjalle oli tullut kiiltoa tuova shampoo, hoitoaine ja hiusöljy  :) Ovat sinisessä pullossa, jossa on timantteja. Ostin shampoon ja sen hiusöljyn. Shampoo haisee todella miehiselle. Öljyssä on samantyylinen tuoksu, mutta onneksi naisellisempana. Shampoo vaikuttaa ok:lle, mutta ei mitenkään erikoinen. Öljy taas on todella kiva. Tekee hiuksista kiiltävät ja pehmeät. Levittyy helposti ja ei näytä rasvoittavan tai lähmäämän, vaikka onkin paksua.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Schwartzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Hermione kirjoitti: ^Tutkiskelin pulloja Tokmannilla. Hintaa normimarkettia enemmän, shampoot ja hoitikset 8 ja jotain, erikoistuotteet (itse kiinnosti BB) 9 ja risat. Varmaan ihan nätiksi tekeviä tuotteita, silareita ja muuta. Toin BB:n meinaan varmaan jossain vaiheessa testata. Tuoksukokemuksia kaipailisin, koska osa tuoksuista ärsyttää jostain syystä mahdottomasti.
Tänään kävin tutkailemassa tuotevalikoimaa vähän enemmän. BB tuote kiinnostaa minuakin eniten. Olen nimittäin silmäillyt Alternan caviar CC creamia mutta se a) on loppu kaikista nettikaupoista joista olen sitä löytänyt, ja b) maksaa n. 30 euroa. Ennemmin siis testaisin eka tuota halvempaa, monia samoja asioita lupaavaa tuotetta.
Kaikkia eri linjoja en haistanut, mutta valitettavasti ainakaan BB voide ei ollut erityisen hyvän tuoksuinen. Sellainen perus-halpis-parfyymi ja aika voimakas :P
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Onkohan toi Glissin uus hiusöljy minkäväristä? Mulla oli viime kesänä jotain glissin öljyä joka tarttu mun silloiseen platinan vaaleaan tukkaan ku tauti ja värjäs kuivat alahiukset lähes oransseiksi. Tykkäsin öljystä kyllä ja käytin sen loppuun sitten ku värjäsin hiukset tummemmiksi mutta nyt kun päässä on vaaleita raitoja, en uskalla ottaa sitä riskiä että vaaleat kohdat menis taas keltaoransseiksi.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kun ei löytynyt SYOSS Oleo Intense shampoota, niin ostin sitten tarjouksesta (Tokmannilta) Gliss Liquid Silk shampoon. 2 kpl sai hintaan 5,50 e. Tuo on silikoniton ja kuulemma hellävarainen shampoo.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Voitin arvonnassa Glissin 6 miracles oilin sekä Million gloss -sarjasta shampoon, hoitoaineen ja Crystal oilin. 

Ensinnäkin Million gloss -tuotteissa on minusta niin vahva miesten partaveden tuoksu, että piti ihan katsoa pulloista ettei niissä sittenkin ole "for men" mainintaa :P Vain pari kertaa shampoota ja hoitoainetta olen kokeillut, mutta shampoo on hyvin mitäänsanomaton ja hoitoaine ei silota tarpeeksi hiuksiani. Annan nuo siis eteenpäin jollekin ystävälle/sukulaiselle jos ne jonkun käyttöön kelpaa.

Netin mukaan molempia öljyjä puolestaan voi käyttää viidellä tavalla (esikäsittelynä ennen shampoota, shampooseen sekoitettuna, jätettävänä hoitoaineena, lämpösuojana ja antamaan lopuksi kiiltoa ja sileyttä). Periaatteessa saan tuon Crystal oilin varmaan jotenkin käytettyä pois, mutta se haju.. :P Ehkä vihdoin kokeilen miten tuollainen öljy sopii käytettäväksi ennen shampoopesua tai shampoopesussa. Aiemmin en siis hoitoöljyjä olekaan tuolla tavalla käyttänyt.

6 miracles oil on näistä paras tuote, tosin hyvin samanlainen kuin mikä tahansa hiuksiin jätettävä hoitoöljy (silikoni-öljy -seos). Tämä tulee käytettyä "perinteisellä" tavalla eli jätettävänä hoitoaineena.
Melisande

Vs: Schwartzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Sinimusta kirjoitti: Gliss-sarjalle oli tullut kiiltoa tuova shampoo, hoitoaine ja hiusöljy  :) Ovat sinisessä pullossa, jossa on timantteja. Ostin shampoon ja sen hiusöljyn. Shampoo haisee todella miehiselle.
Ja niin haisee hoitoainekin, kunnon partavesituoksu. Tuoksuu nenään ensimmäisen päivän pesusta, hieman turhan voimakkaasti kyllä. Muuten hoitis on ihan hyvää kamaa. Levitettäessä ja huuhdellessa ei anna olettaa paljoa, mutta tekee hiuksista ihanan sileät ja "jämptit".
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Margot »

Osaisko joku vinkata, missä kaupoissa Helsingissä myydään Liquid Silk -shampoota? Tuntuu, ettei tota ole monissakakaan paikoissa.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Gliss Oil Elixir hoitosuihke on ihanaa! Se entinen vaaleanpunainen suihke oli todella vaikea annostella ettei tulisi lähmätukkaa, lisäksi lattia meni vaarallisen liukkaaksi. Tämä taas on juuri sopivasti silikoninen, silottaa ja antaa kiiltoa mutta voi laittaa reilustikin, sekä lisäillä kuiviin hiuksiin vaikka joka päivä pesujen välissä. Lisäksi kiva, että näitä erikoishoitoja saa ihan markettihintaan (tämä oli alle 3 euroa) koska tuntuu että muiden vastaavien hinnat ovat nykyään jotain ihan jäätävää.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Bongasin kaupassa käydessä pahvipakkauksessa olevan BB 11-in-1 -voiteen hiuksille. Luullakseni on silikoniton ja inci vaikutti muutenkin ihan hyvältä. Ostin sitten sen kokeeksi ja sehän on aivan ihana tuote! Olen käyttänyt nyt 3 iltana pyyhekuiviin hiuksiin pienen nokareen, ja hiukset on sileämmät, kiiltävämmät ja pehmeämmät kuin ilman voiteen käyttöä. Mullahan on luonnonkihara, kuivuuteen ja karheuteen taipuvainen hiuksisto. Tuoksukin on ihan miellyttävä, eikä tuoksu hiuksissa kuin hetken. Mulle on ihan samantekevää miten hassulta kuulostaa BB-voide hiuksille, tuotteen nimellä ei ole väliä, kunhan se toimii. Tämä jää kyllä vakkarikäyttöön, on hoitavampi kuin esim. käyttämäni Herbinan MarjaSpa-hoitosuihke tai Dermosilin jätettävä suihke. Hinta on aika kallis, 6,95e maksoi paikallisessa Prismassa, katsotaan minkä aikaa tuo pikkutuubi kestää päivittäisessä käytössä.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
ÄiskäVärjääTaas

Vs: Schwartzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas »

Hilippa kirjoitti: Anttilaan oli laitettu esille Essence ultime -sarjaa, joka on ihan uusi tuttavuus mulle! Harmi kun oli niin kiire kaupassa, etten ehtinyt tutkia pulloja tai hintoja yhtään. Mutta mitä netti kertoo, niin näköjään kyse on jostain Schwartzkopfin ja Claudia Schifferin yhteistyöstä.
Ostin kokeeksi tuon sarjan jätettävän Omega repair BB-putelin, INCI:ssä heti toisena dimethicone. Hyvän aikaa olen vältellyt silikoneja joten piti ihan uteliaisuudesta kokeilla, mitä tukka taas tykkää silikoneista. Päälle 8 euroa oli hintaa mutta ainakin tälle minun kuontalolle on riittoisan oloista. Tuoksu on aika makea, imelä mutta semmoisista tykkään kovasti muutenkin, joten ainakaan omaa nenää ei haittaa. Mitä teki tukalle? No, onhan ne hiukset pehmoiset ja siloiset, ehkä vähän liiaksikin asti. Ihan ok mutta ei mikään tajunnan räjäyttäjä.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja Liina »

Olen käyttänyt jonkin aikaa Ultime Volume hoitoainetta ja se ollut tosi hyvä. Tekee hiuksista hoidetut, mutta karheammat ja tuuhemman oloiset. Ainut miinus on hirvee tuoksu, sitä on vaikea kuvailla. Onneksi se laimenee hiuksissa. Tämä on ainakin silikoniton.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
amaree
Haiven
Haiven
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Joulu 2014, 14:53

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja amaree »

Liina kirjoitti: Olen käyttänyt jonkin aikaa Ultime Volume hoitoainetta ja se ollut tosi hyvä. Tekee hiuksista hoidetut, mutta karheammat ja tuuhemman oloiset. Ainut miinus on hirvee tuoksu, sitä on vaikea kuvailla. Onneksi se laimenee hiuksissa. Tämä on ainakin silikoniton.
Meinasin tänään käydä ostamassa tuota, kun edellinen alkaa olla lopuillaan. En kuitenkaan löytänyt mistään, vaikka neljä kauppaa kiersin. Shampoota löytyi kyllä, mutta ei tuota hoitoainetta. Oliskohan Prismassa? ??

Edit: Ei ollut edes Prismassa :(
Viimeksi muokannut amaree, 18 Joulu 2014, 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Schwarzkopfin markettituotteet

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Ostin värinpoiston aiheuttaman katkeilun järkyttämänä Glissin Ultimate repair -shampoon, jonka inci on aika samankaltainen BC Repair rescuen kanssa. Schwarzkopfin tuotteita molemmat:

Bonacure:


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, PEG 7 Glyceryl Cocoate, PEG 12 Dimethicone, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Polyquaternium 10, Panthenol, Parfum, Citrid Acid, Clycol Distearate, Sodium Benzonate, Laureth 2, Laureth 4, Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Cocamidopropul Betaine, Propylene Glycol, PEG 55 Propylene Glycol Oleate, PEG 14M, Benzyl Salicylate, Glycerin, Caramel

Gliss:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, PEG 12 Dimethicone, &nbsp;Polyquaternium 10, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Citrid Acid, Laureth 2, Sodium Benzoate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Propylene glycol, PEG-55, propylene glycol oleate, Hydrogenated Castor Oil, PEG-14M, Mica, Hexyl cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium sulfate, Cl 77891 <-tuoksu- ja väriaineita

Eli nämä ainesosat puuttuvat Glissin shampoosta, jos ei analysoida sen enempää ainesosien järjestystä tai konsentraatiota &nbsp;:D :

Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein (antistaattinen, hoitava)
Polyquaternium 10 (antistaattinen, hiuksen tekstuuria parantava)
Clycol Distearate (shampoon tuntumaan vaikuttava aine, vaahtoa lisäävä jne.)
Laureth 4 (emulgaattori)
Salicylic Acid (en tiedä tarkoitusta tällaisessa shampoossa)
Cocamidopropyl Betaine (antistaattinen, hoitava, vaahtoa lisäävä)
Benzyl Salicylate (kukkaistuoksu)
Glycerin (kosteuttava)
Caramel (väriaine?)

Eli toisin sanoen Gliss ultimate repair on markettiversio Repair rescuesta.
&nbsp;;D

...ja mulla on selvästi liikaa aikaa.


Viimeksi muokannut muori Pippuri, 10 Tammi 2015, 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin