Sivu 1/1

Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Heinä 2015, 16:51
Kirjoittaja kraula
Mä olen tykännyt Klippoteketin kuivashampoosta tosi paljon, mutta koitan nyt etsiä hyviä kotimaisia tuotteita, ja lisäksi hajustamattomuus olisi plussaa. Herbina MarjaSpa -kuivshampoo tuli ostettua matkalle mukaan, kun sitä löytyi hieman pienemmässä pullossa kuin muita. MarjaSpa hoiti kyllä hommansa, kunhan sitä oppi annostelemaan oikein, mutta haju on aivan liian tymäkkä että tämä pääsisi vakiokäyttöön. Toimivuudessakaan ei vedä vertoja Klippoteketille.

Seuraavaksi on vuorossa Herbinan hajustamaton versio. Yksi käyttökerta on takana, joten en vielä osaa sanoa mitään ihnmeellistä. Olennaista taitaa olla, että oppii kullekin kuivashampoolle sopivan annostelun ja sen, miten hiuksia kannattaa käsitellä suihkuttelun jälkeen.

Käytättekö muuten kuivashampoota koko päähän? Itse laitan yleensä vain niihin osiin jotka näkyvät eli jakaukseen ja hiusrajaan otsalta korvien taakse. Takaraivolle pitää joskus lisätä, jos se on yön aikana mennyt kovin lähmäiseksi. Yleisesti ottaen koen että kuivashampoon tarve on vain hiuksen tyvessä, mutta voikohan niitä käyttää myös pituuksiin?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Heinä 2015, 17:29
Kirjoittaja MerGirl
^ Käytän vain tyveen, siihen kohtaa mikä näkyy. Laitan illalla ja nostan hiukset "myylle". Aamulla harjaan, saan samalla vähän nostetta juuriin ja suurinosa harmaudesta on kulunut.
Batistea olen lähiaikoina käyttänyt, hyvä hinta-laatusuhde.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Heinä 2015, 17:38
Kirjoittaja enna
^^Mäkin kuivashampoota käyttäessäni laitan yleensä vain näkyville kohdille tyveen etenkin, jos laitan hiukset kiinni. Pituuksiin saa lisää tuuheutta ja jonkinlaista "jämäkkyyttä", jos niihin laittaa kuivashampoota.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 22 Loka 2015, 20:42
Kirjoittaja Triina
Olen käyttänyt aika runsaasti kuivashampoota viime aikoina. Hiukset rasvoittuvat melko nopeasti, joten yritän sinnitellä yhden päivän kuivashampoolla pitääkseni pesuvälin kahdessa päivässä, joskus jopa kolmessa. Näinä päivinä tukka on kiinni.

Bangerheadin on ehkä paras, Batiste lähes yhtä hyvä (mutta turhan voimakas tuoksu arkikäyttöön), Klippoteketista en tykännyt (liian muotoilutuotemainen). Olisiko vielä joku hyvä kokeiltava, jos etsii nimenomaan puhdasta tunnetta, ei niinkään tuuheutusta, tyvikohotusta tai muuta muotoilevaa ominaisuutta?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 22 Loka 2015, 23:02
Kirjoittaja kraula
MerGirl kirjoitti: ^ Käytän vain tyveen, siihen kohtaa mikä näkyy. Laitan illalla ja nostan hiukset "myylle". Aamulla harjaan, saan samalla vähän nostetta juuriin ja suurinosa harmaudesta on kulunut.
Batistea olen lähiaikoina käyttänyt, hyvä hinta-laatusuhde.
Tästä mun on pitänyt jo pitkään käydä kiittämässä! Ehkä paras hiusvinkki ikinä laittaa kuivashampoo jo illalla. Miten ei ollut tullut itselle mieleenkään. Todella erilainen tulos, kuin jos aamulla suihkii tukkaan joka on jo yön aikana päässyt rasvoittumaan ja päänahka hionnut. Ihan on elämä pelastunut ja pesuväli pidentynyt päivällä :)

Olen nyt tykästynyt Herbinan hajustamattomaan kuivashampooseen, avainominaisuutena mulle nimenomaan hajusteettomuus. Kotimainen merkki ja edullinen hinta on plussaa. Muista ominaisuuksista en nyt osaa sanoa kummempaa (oon niin huono analysoimaan ja vertailemaan tuotteita..), mutta ei tämä ainakaan ihan täysi susi ole. Illalla kun laittaa, niin aamulla on alkuun tuleva jauhoisuus-efekti jo karissut.

Kaikki kuivashampoot tekee mulla välillä hiuksiin sellaista hilseen näköistä sakkaa. Varmaan joku reaktio hiuslakka+kosteus+kuivashampoo... Ikävää joka tapauksessa.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 31 Loka 2015, 03:42
Kirjoittaja Evakkosiili
Ostin halvan litrahinnan vuoksi Rainbown kuivashampoota. Turha hankinta, tuote on suht susi. Voi olla etten vaan osannut käyttää sitä oikein, mutta tukka tuntui likaiselta samalla tavalla uin hiuspuuterin jäljiltä, haisi tunkkaiselta ja meni takkuun. Palasin Tresemmeen.

Seuraavaksi ajattelin kokeilla Herbinan "raikastavaa" versiota. Silmäilin kaupassa tuoteselosteita, ja tuossa näyttäisi olevan yhtenä vaikuttavana aineena riisitärkkelys (?), sama kuin Batistessa, josta olen tykännyt.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 02 Marras 2015, 08:29
Kirjoittaja Monty
Herbinan tuuheuttava kuivashampoo oli ihan hyvä, vaihdoin myös itse tosin tuohon Tresemmeen.

Tällä hetkellä jättipurkki Biozellia menossa (mies oli kaupassa asialla ja toi tuon ;D ), ei lähmää mutta ei mielestäni ole kovin raikastava eikä tuuhettava. Samaa sanoi ukkeli.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 03 Marras 2015, 15:50
Kirjoittaja naapio
Batisten Original on mulla sellainen ihanan helppo pesuvälin pidentäjä, jolla saan hiukan käsiteltävyyttä tukkaan ja kohotettua luiruletin päänahasta aavistuksen verran, mutta joka ei haise liikaa tai jätä hiuksia takkuisiksi. Batisten XXL taas takuttaa aivan valtavasti ja haisee hirmuiselta, mutta sillä saa mahtavan tukan.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 03 Marras 2015, 16:17
Kirjoittaja Hunajapupu
Mulla on ollut nyt käytössä Got2Be:n Rockin'it-kuivashampoo. Hopeanvärinen pullo, hinta taitaa olla jossain 7 euron kieppeillä. Tämä raikastaa tukkaa tosi hyvin, tuuheutta/kohotusta ei tule mitenkään älyttömästi mutta jonkin verran sitäkin. Ihan kelpo tuote. Ei jätä ainakaan vaaleaan hiukseen näkyvää valkoista tyveä tms. Spraysuihku on tasainen ja sopivan vahva.

Miinusta annan hajusta, en voi suositella kovin hajusteherkille. Mulla ottaa ainakin henkeen tuo haju koska se jää hiuksiin aika pitkäksi aikaa ja meinaa tulla migreeni. Haju ei sinänsä ole paha, mutta jotenkin voimakas. Joudun varmaan jättämään purkin lopun käyttämättä tuon takia. :(

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 03 Marras 2015, 16:29
Kirjoittaja Memmuuh
naapio kirjoitti: Batisten Original on mulla sellainen ihanan helppo pesuvälin pidentäjä, jolla saan hiukan käsiteltävyyttä tukkaan ja kohotettua luiruletin päänahasta aavistuksen verran, mutta joka ei haise liikaa tai jätä hiuksia takkuisiksi. Batisten XXL taas takuttaa aivan valtavasti ja haisee hirmuiselta, mutta sillä saa mahtavan tukan.
Mä kans tykkään näistä, tosin käytän mieluummin sitä tummille hiuksille tarkoitettua kun Originalia. Tuota XXL-versiota olen käyttänyt ihan puhtaaseen vastalaitettuun tukkaan, jos olen halunnut extratuuheutusta. :D Tuntuu hiuksissa kamalalta, mutta näyttää hyvältä. ;)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 04 Marras 2015, 09:09
Kirjoittaja naapio
Ja tuo Batisten XXL varmaan tummissa hiuksissa myös näkyy vaaleana helpommin kun se on sellaista jankkia.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 04 Marras 2015, 09:11
Kirjoittaja Memmuuh
^ Ei se puhtaisiin hiuksiin laitettuna näy. :D Silloin se "jauhe" häviää tukkaan paremmin.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 04 Marras 2015, 15:45
Kirjoittaja bubbs
Mä käytän kuivashampoota ensisijaisesti puhtaaseen tukkaan muotoilutuotteena, ja mulla on kyllä usein tosi vaikea saada Batistet katoamaan hiuksiin, vaikka oon semivaalea. Mä olen kokeillut varmaan jokaista Batistesorttia ja mua vaan ihmetyttää niiden hypetys, kun mun tukassa ne käyttäytyvät niin kehnosti. Muotoiluefekti on varsin vähäinen ja edes se XXL ei kyllä tee mulle mitään häkellyttävää tuuheutusta.

Mulle vahvan muotoiluefektin takia esim. Klippoteket on tosi hyvä. Täytyy varmaan kokeilla tuota Evakkosiilin dissaamaa Rainbowia, mä kun tykkään siitä miltä hiuspuuteri tuntuu. Mun hius on aika jykevää ja tarvitsee aika stydit mömmöt, jotta tuntuisi missään.

Citarissa oli taanoin Sunsilkin kuivashampoista 3kpl/5e tarjous. Hyvä tarjous sinänsä, kun yksi taisi maksaa jotain 4,5 euroa. Ensimmäisen noista käytin pois ja mulle ei kyllä jäänyt kovin hyvä tuntuma, se lähinnä teki hiukset jotenkin kostean tuntuisiksi. Valkoisuutta ei kyllä jäänyt, mutta ei juuri muutakaan.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Joulu 2015, 07:39
Kirjoittaja elly
Kloranen aerosoliton kuivashampoo on mun uusi lemppari. Annostelumekanismi jakaa varmasti mielipiteitä, mutta minulle tämä tuote sopii todella hyvin mietoutensa vuoksi, kun puuterimaisen tuotteen laittaminen ei ota henkeen. Koostumus on kivan kevyt ja tuuheuttava, eikä jätä jauhoista efektiä hiuksiin. Koostumus vaikuttaisi olevan riittoisa, joten olen saanut ehdottomasti rahalle vastinetta. Käytin aiemmin Herbinan hajusteetonta kuivashampoota, mutta se suihkuttelun jälkeinen katku sai vaihtamaan pois.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Joulu 2015, 11:21
Kirjoittaja Margot
Mä olen käyttänyt Herbinalta sekä hajustamatonta että MarjaSpa-versiota ja tykännyt molemmista. Onhan MarjaSpassa tosiaan aika voimakas tuoksu, mutta mä ihan tykkään siitä. Käytän kuivashampoota lähinnä polkkatukan tyven kohottamiseen, mutta toisinaan myös likaisen tukan pelastamiseen.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Maalis 2016, 09:50
Kirjoittaja Lalla
Monta merkkiä käyty läpi eikä vielä ole Batisten voittanutta tullut vastaan - se hoitaa homman ja imee öljyt  ;D Viimeksi kokeilussa John Frieda, joka oli täysi huti enkä pitänyt tuoksusta... Colabin Sheer-version Lontoo on myös ok, mutta ainoastaan tuoksun takia. Itse tuote ei ole yhtä hyvä kuin Batisten kuivashampoo.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Maalis 2016, 11:19
Kirjoittaja elly
Onko joku ehtinyt jo kokeilla Four Reasons Black Edition Invisible Dry Shampoota? Näin mainoksen tuosta kuivashampoosta, jonka ei pitäisi jättää mitään jauhoista väriä hiukseen ja innostuin kyllä heti. Mulla menee varmasti testiin, kun edeltävä kuivashampoo loppuu, sillä en pidä yhtään siitä kuinka kuivashampoo vetää hiusvärin harmahtavaksi.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 14 Maalis 2016, 23:11
Kirjoittaja Triina
^Tyylikäs pullo, houkuttelee kokeilemaan. Ilmeisesti tuo on kuitenkin sävytöntä ainetta, joka sopii kaikenvärisille hiuksille?

Olen ajautunut käyttämään aika tiuhaan kuivashampoita, käytössä on ollut Bangerheadin, Batisten ja Herbinan versiot. Kaikissa on jotain hyvää ja jotain motkotettavaa. Haluan kuivashampoolta ennen kaikkea puhtautta ja ilmavuutta hiuksiin, en niinkään tyvikohotusta ja liikaa tekstuuria. Tässä suhteessa Bangerheadin on ollut paras ja Batisten ok. Herbinan on vähän mitäänsanomaton, se ei muotoile, mutta ei oikein puhdistakaan. Batiste jättää eniten harmautta tyveen. Aiemmin kokeilin Klippoteketin versiota, jossa ei ollut muuta hyvää kuin sievä pullo. Se ei juuri puhdistanut, vaan teki tönkön kuorrutteen hiuksen pintaan.

Täydellinen kuivashampoo on siis vielä hakusessa, onneksi yksi pullo kuluu aika vauhdilla eikä kehnompikaan versio jää turhaan pyörimään.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 01:03
Kirjoittaja bubbs
Tämä on myös täysin väritön, ja parin ensikokeilun perusteella ihan toimiva tuote, joskin itse tykkään eniten Klippoteket -tyyppisistä, hiuspuuterimaisista lopputuloksista (käytän ensisijaisesti puhtaaseen tukkaan muotoilutuotteena, mutta rasvoittuvan päänahan takia myös ennaltaehkäisemään likaantumisen ensimerkkejä):

Kuva

Olen nyt tehnyt pari mittavaa susiostosta. Sunsilkin kuiviksia sai 5 eurolla 3 pulloa jostain tarjouksesta, ja onnekseni olen saanut suihkuteltua jo viimeisen pullon puoliväliin, tuo ei tee mun tukalle MITÄÄN, lähinnä märän tuntuman.

Rohmusin alekorista á alle 3 euroa myös 3 pulloa L'oreal Studio Express Refresh Invisible Dry Shampoo Volume Kickiä, ja se on hiukan samaa sarjaa edellisen kanssa. On tosiaan varsin invisible, mutta se tuntuukin ainoalta toteutuneelta lupaukselta, voluumia ei tule, ei tuntumaa eikä erityisemmin puhdasta lopputulosta. Oli tyhmää ostaa noin monta, suurkulutan vaan kuivashampoota niin paljon ja en osannut arvata, että tällainenkin merkki menisi näin pahasti vikaan.

Mua on aina ihmetyttänyt ihmisten Batiste-hehkutus, kun mä en ole kokenut niitä mitenkään erityisenä. Nyt näitä täysin tyhjänpäiväisiä kuivashampoita käyteltyäni satunnaispyörähdykset Batisten matkakokojen parissa reissatessa on kyllä avanneet niiden arvoa, onhan se ihan sikana parempaa kamaa kuin nämä Lorkut ja Sunsilkit. Seuraavaksi ostan kyllä sitä Klippoteketiä, kunhan nyt käytän tämän 600ml L'Orealeja ja Sunsilkin pullonpohjat pois...

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 06:59
Kirjoittaja elly
Triina, tuote on käsittääkseni väritön ja tarkoitettu nimenomaan ehkäisemään sitä harmaanvalkoista tyveä, joka ainakin minulle kuivashampoon käytöstä tulee. Mulla on pehmeän ja lämpimän sävyinen tukka, enkä pidä kuivashampoon tuomasta kylmemmästä ja tunkkaisesta sävystä. Pullo on kieltämättä tyylikäs!

bubbs, kiitos suosituksesta ja tsemppiä pullonpohjien tyhjentämiseen! ;D

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Maalis 2016, 23:21
Kirjoittaja Hunajapupu
Kiinnostavan kuuloinen tuo Four Reasonsin Invisible -kuivashampoo. Kuulisin myös mielelläni kokemuksia siitä! Kiinnostaa millaisen lopputuloksen se jättää, tekeekö karheutta ja tekstuuria hiukseen vai onko sellainen huomaamaton kuivashampoo joka vain vie rasvaisuutta pois mutta ei tuo muotoiltavuutta?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Maalis 2016, 23:36
Kirjoittaja Jewely
Muakin kiinnostaa tuo uusi Four Reasons, kuulostaa ainakin hyvältä. Mulla on tällä hetkellä käytössä Herbina Gloss raikastava kuivis ja siitä ei tule niitä älyttömiä harmaita laikkuja tukkaan, mutta se on ehkä vähän turhan muotoileva mulle ja esanssinen marjatuoksu on myös melko voimakas. Kaipaisin lähinnä rasvanpoistoa ja korkeintaan kevyttä tuuheuttavuutta + miedon tuoksun, jotta voin käyttää tuotetta töissä. Oon myös huomannut että esim Batiste XXL kuivis ei meinaa lähteä pesussa pois, vaikka vaahdotan shampoon aina kahdesti, eli sellainen vähän kevyempi kuivis olis mulle parempi.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 27 Maalis 2016, 07:16
Kirjoittaja Mini-Me
Tähän mennessä paras on ollut Cutrinin jonka just löysin. Se on väritön ja toimii! Tuoksu ei ole mitenkään voimakas ja painepullossa levittyy hyvin hiuslakan tyyliin. Suosittelen ❤️

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 14 Huhti 2016, 17:29
Kirjoittaja elly
Mulla loppui kuivashampoo ja ostin tuon Four Reasons Black Edition Invisible kuivashampoon tilalle. Hinta oli muistaakseni 14,90 ja pullon visuaalinen ilme on mielestäni tosi kiva. :) Olen kokeillut tuota vasta pari kertaa, mutta ensivaikutelma on oikein hyvä. Mun kokeilemista kuiviksista tämä hoiti rasvaisen lookin tukasta kaikista tehokkaimmin pois. Jopa mun pitkä tukka sai tästä rakennetta sen verran, että pysyi freesinä ja ryhdikkäänä työpäivän.

Tuo lupaus näkymättömyydestä piti omalla kohdallani paikkansa, sillä hailakan sävyiset hiukseni pysyivät lämpimän sävyisinä siitä huolimatta että mulla on tapana yliannostella kuivista. En osaa sanoa miten toimii muun värisissä hiuksissa, mutta väritönhän tämä tuote periaatteessa on. Tuotteen mieto ja hedelmäinen tuoksu on mulle mieluisin, mikä on tullut kuivashampoissa vastaan. Mielestäni tämä oli hintansa arvoinen ja käyttäisin mielelläni toisenkin pullon.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 23 Touko 2016, 21:42
Kirjoittaja bubbs
Mä olen aivan crazy in love aiemmin täällä parjatun Rainbowin kuivashampoon kanssa. Pullo on kammottava, mutta tulos on juuri sitä, mitä haen. Tuuheuttaa todella, todella runsaasti ja tuuheus kestää koko päivän, tekee hiuspuuterimaista struktuuria tukkaan, saa hiukset hyvin puhtaan näköisiksi ja valkoisuus on helposti hävitettävissä hiuksista, ei sellaista valkoista spraymaalia kuten vaikkapa Batistet. Tuoksu ei ole kamala ja 250ml pullo maksaa alle kolme euroa. Tämä tulee jatkossa löytymään kaapistani aina.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 23 Touko 2016, 22:28
Kirjoittaja Triina
Biozellin uusi Texturizing Spray on aivan loistava (muotoilu)tuote! Se ei ole varsinainen kuivashampoo, vaan Kevin Murphyn Doo.overin tapainen kuivashampoon ja hiuslakan yhdistelmä ja todella mainio sellainen. Hintakin on vain 6,50 e, tuote on kotimainen ja pakkaus kivan näköinen.

Tämä ei luultavasti toimi kovin likaisissa hiuksissa, mutta suht puhtaisiin antaa todella reilusti rakennetta, tuuheutta ja tukea. Ei jätä lainkaan valkoista tai jauhoista tyveä, tosin itselläni on vaaleat hiukset. Mulla on liukkaat, hennot ja lättänät hiukset, joita on vaikea saada pysymään kampauksella, suortuvia valuu ja lentelee ja tulos lässähtää helposti. Tätä suihkimalla ongelma on täysin poissa, hiusta pystyy muokkaamaan vaikka mille letille ja ponnari ei taatusti valu. Pin up -henkinen otsatrötö on helppo tehdä tämän avulla. Suosittelen oikein lämpimästi kaikille tekstuuria kaipaaville :)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 23 Touko 2016, 22:35
Kirjoittaja Memmuuh
^ Mä kans rakastuin tuohon tuotteeseen! Siinä on kaikki kohdillaan ja tuoksukin on tosi hyvä, ei kovin voimakas. Itse olen käyttänyt ihan puhtaiden hiuksien tyveen tuomaan tuuheutta ja rakennetta. En keksi mitään moitittavaa ja toimii kuin unelma! Juuri tämänkaltaista tuotetta olen kaipaillutkin, ennen olen saattanut laittaa puhtaisiinkin hiuksiin vaan kuivashampoota rakenteen ja volyymin toivossa, mutta tää on parempi nimenomaan puhtaisiin hiuksiin käytettynä.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 30 Touko 2016, 13:30
Kirjoittaja Hunajapupu
^ ja ^^ Kiva kun laitoitte kokemuksia tuosta Biozellin Texturizing Spraysta. Sitä kehuttiin jossain blogissa, olisiko ollut Nudessa, ja jäi kiinnostamaan. Kuulostaa juuri sopivalta tuotteelta mulle, mä oon kans kaipaillut jotain puhtaisiin hiuksiin käytettävää muotoilutuotetta jolla saisi hieman rakennetta ja tuuheutta hiuksiin. Pari päivää pesemättä olleeseen tukkaan käytän Batisten XXL kuivashampoota ja sillä tulee ihanasti tuuheutta ja rakennetta ja hiukset on helppo muotoilla nutturalle jne. Batiste myös tekee hiuksista selvästi puhtaamman näköiset. Voisin kokeilla kombona noita kahta niin että ensin puhtaaseen tukkaan Biozellia ja parin päivän päästä sitten Batistea.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 30 Touko 2016, 20:27
Kirjoittaja Hilippa
Pitkään olen pysytellyt erossa kuivashampoista ja niiden sijaan käyttänyt vain Natusan vauvatalkkia. Sen verran kuitenkin Youtube/some-ympäristöstä olen Batiste-tuotteista kehuja lukenut/kuunnellut, joten aloin pikkuhiljaa olemaan kiinnostanut. Onneksi jotain pikkukokoja noitakin on, joten ostin aluksi vain pikkupullon original-versiosta. Vaikka tätä merkkiä niin kovin kehutaankin, niin ei ainakaan tämän perusteella saa minua puolelleen... Ensinnäkin vaikka miten antaisi aineen imeytyä hiuksissa, niin silti jättää vaalean rannun levityskohtaan. Hieman harmaus hiuksissa häiritsee. Tuoksukaan ei suorastaan miellytä mutta sanottakoon tasapuolisuuden nimissä ettei se onneksi pahemmin ärsytäkään. Tiedän että merkiltä löytyisi nimenomaan tummillekin hiuksille tarkoitettu versio, mutta siitä en ole löytänyt pikkukokoa, joten en suoraan oikein haluaisi täysikokoista pulloa siitä ostaa, kun kokemus toisesta versiostakaan ei ole tähän mennessä vakuuttanut...

Samalta merkiltä mulla muuten löytyy myös jätettävä hoitis: smoothing conditioning mist. Sen kokeilut jatkuvat vielä ja pistän myöhemmin kommenttia johonkin sopivaan ketjuun.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 30 Touko 2016, 20:35
Kirjoittaja Triina
Hunis, kombo voi toimia hyvinkin, mutta kannattaa harjata edellisenä iltana hiukset hyvin. Biozell jättää selkeän tunnun ja kertymän hiuksiin muotoilutuotteiden tapaan ja voin vain kuvitella miten yhdistelmä suihke + vähän rasvoittunut tukka + kuivashampoo tekee melkoisen marengin, mistä ei mene enää sormet läpi  :D

Itsekään en oikein Batisten päälle ymmärrä, se jättää selkeän harmauden tyveen eikä puhdista sen kummemmin kuin muut kokeilemani. Ei se mitään huonoa ole, mutta haluan jatkossa kokeilla muita.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 30 Touko 2016, 22:14
Kirjoittaja Hunajapupu
^Kiitos vinkistä - voin tosiaan kuvitella että melkoisen tönkköletin voi tuolla kombolla saada aikaiseksi.  :D

Mä en ihmeekseni ole huomannut Batisten jättävän mitään erikoista harmautta/vaaleutta tyveen. Monet on valitellut tuota samaa, mutta mulla on ollut enemmän ongelmia vaaleuden kanssa monien muiden kuivashampoiden kanssa. Mä suihkuttelen Batistea tyveen pieniä suihkauksia ja en ihan pullo kiinni tyvessä vaan n. 20 cm päästä, suihkuttelun lopuksi hieron hieman päänahkaa/hiustyveä sormilla jotta kuivashampoo sekoittuu varmasti hiuksiin. Mulla on vaaleat hiukset mutta ei kuitenkaan mitenkään erityisen blondit vaan ihan luonnollisen keskivaaleat, eli valkoiseksi jäävä tyvi erottuu kyllä mullakin. Onkohan mun Batiste-pullo joku maanantaikappale, joka jostain syystä ei jätäkään tuota harmautta kuten normaalit versiot...?  :D

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 30 Touko 2016, 22:32
Kirjoittaja Triina
^Mulla on sama tyyli ja hius on sellainen 8-9-asteinen kullanväri. Tässä harmaus ei niin pahasti näy muuta kuin "pölyisyytenä", mutta jos on yhtään maantienväristä juurikasvua, niin se on jo aika karun näköinen. Kaksi pulloa olen käyttänyt melkein loppuun.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 16:14
Kirjoittaja elly
Mistä olette löytäneet Biozellin Texturizing Sprayta? Kuulostaa juuri siltä, mitä kaipaan tällä hetkellä! :)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 16:17
Kirjoittaja Marie Corelli
^Minä ostin Prismasta. Muualta en katsellut.

Pitikin kirjoittaa Batisten kuivashampoosta. Minulla on kirsikantuoksuinen versio ja nyt olen käyttänyt sitä niin, etten ole käyttänyt muuta muotoilua hiuksiin. Kyllä se hillitsee rasvoittumista, sillä hiukset ovat tänäänkin aika puhtaan näköiset, vaikka pesin ne viimeksi lauantaina. Eilen ja tänään laitoin kuivashampoota. Jos pohjalla on muotoilu, niin toimii mielestäni paremmin silloin. Seuraavaksi hankin hajusteettoman kuivashampoon. Toimiikohan Herbina hyvin?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 18:54
Kirjoittaja kraula
^ Mä oon käyttänyt Herbinan hajusteetonta jo monta pulloa, tykkään. Kotimaisuus, edullinen hinta ja hajusteettomuus oli alunperin ykkösasiat tässä, mutta kyllä Herbina myös toimii. Laitan illalla ennaltaehkäisemään aamun rasvalettiä. Tällä tavalla käytettynä ei ainakaan jää mitään näkyvää valkoista hippua tukkaan (mulla tosin on aika vaaleat hiukset). Satunnaisesti olen laittanut jo rasvoittuneeseenkin tukkaan, pitää olla varovaisempi mutta toimii niinkin.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 22:30
Kirjoittaja Memmuuh
Ostin kahta itselle uutta kuivashampoota kun löysin edullisesti ja mulla noita kuitenkin kuluu.

Toinen on Biozellin tuuheuttava kuivashampoo (vanhalla pakkauksella, liekkö sisältö sama kun nyt ovat uudistaneet ainakin ulkoasua?) ja tää oli kyllä todella positiivinen yllätys. Meinasin jättää ensin ostamatta, mutta se maksoi vaan muistaakseni kaksi euroa (tarjous) niin ajattelin kokeilla. Poistaa rasvaisuutta tosi hyvin eikä näy hiuksissa jauhoisena ollenkaan ja mulla tummat hiukset!  Tuuheuttaa myös kivasti ja tuo rakennetta. Tuoksusta tykkään ja ei käy yhtään henkeen kun suihkii. Mainostavat ainakin tuossa vanhemmassa pakkauksessa, että käy myös tummille hiuksille ja hypotuoksua joka ei sisällä allergeeneja. Pitää kaikki lupauksensa täydellisesti, eli siis poistaa rasvaisuutta ja raikastaa, antaa tukea ja volyymia, tekee hiukset helposti muotoiltaviksi ja sopii myös tummille hiuksille!  :ts

Sen sijaan Four Reasonsin tummille hiuksille tarkoitettu hiuspuuteri (joksika siis kuivashampootaan ilmeisesti kutsuvat) oli pettymys ainakin näin parin kokeilun perusteella. En tiedä ravistinko pulloa sitten tarpeeksi hyvin, mutta jotenkin toi on vähän sellaista märän ja tahmean tuntuista. Sen jauheen väri on myös melko punertavan keskiruskeaa ja näkyy jonkin verran tummanruskeissa hiuksissa. Ei jotenkin oikein levity tasaisesti harjaamisesta huolimatta vaan jää sellaisia länttejä hiuksiin. "Puhdistustehoa" ei myöskään ole tarpeeksi omaan makuuni, tuntui melkein enemmän vähän lähmäävältä. Onneksi en maksanut kun alle 5 euroa tästä.

Oon kyllä ihan todella positiivisesti yllättynyt Biozellista tuon volyymisuihkeen ja kuivashampoon osalta! Aivan loistavia!  :-*

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 07 Kesä 2016, 21:14
Kirjoittaja MerGirl
^ Tarttuuko tuosta Four Reasonista tummaa kynsien alle? Mun piti antaa Batiste tummalle tukalle tarkoitettu eteenpäin, koska aina kun nykäisin tukkaani (en edes päänahkaani) oli sormet ja kynnetaluset täynnä ruskeaa möhmää ja pipo-kaudella otsatukasta jäi otsaan ruskeaa puuteria, paskin Batisten shampoista.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 07 Kesä 2016, 21:33
Kirjoittaja Memmuuh
^ Kyllä tuo Four Reasons sottaa myös.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2016, 12:40
Kirjoittaja minny
Puhdistustehoa tuossa four reasonsin tummahiuksisille tarkoitetussa kuivashampoossa ei tosiaan ollut yhtään ja itse käytän aina kakkospäivän hiuksiin siinä tarkoituksessa kuivashampoota. Ei siis ollut yhtään mun juttu enkä varmasti osta toiste.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2016, 14:26
Kirjoittaja Cecilia
Huh, hyvä että tuli puheeksi tämä tummien hiusten kuivashampoiden sottaaminen. Nyt menee ehkä vähän TMI-puolelle, mutta olen aika kova hikoilemaan joka puolelta, myös päänahasta. Olisi aivan hirveää, jos kauniina kesäpäivänä ohimoa pitkin valuisi ruskea hikivana ;D Eli ehkä pysyttelen tummatukkaisena jatkossakin tavallisissa kuivashampossa, vaikka niiden käytön kanssa saa olla todella tarkkana.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2016, 14:30
Kirjoittaja Memmuuh
^ Tuo mainitsemani Biozellin tuuheuttava kuivashampoo ei näy ollenkaan tummissakaan hiuksissa. :)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2016, 11:24
Kirjoittaja catjuska
Tuo Biozellin Texturizing Spray ei vissiinkään käy kuitenkaan kuivashamppoona sinällään? Itselläni töissä on välillä niin kuuma et päänahka hikoaa ja sitä myöten myös hiukset. Eli pitäisi keksiä joku semmoinen kuivashamppoo, millä voisi kerran hikoontuneet hiukset elvyttää esim. vielä iltamenoja ajatellen. Minulla on lyhyet ja ohuet hiukset, mutta silti ei kehtaisi töissä alkaa päätä pesemään jos meinaa vielä kaupungille lähteä asioille  ::)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2016, 18:09
Kirjoittaja Hunajapupu
^Mä harrastan hikiliikuntaa päivittäin mutta pesen hiukset tällä hetkellä vain pari kertaa viikossa. Tuo Batisten XXL freshaa mulla tukkaa tosi hyvin puhtaan näköiseksi ja tuo tosiaan tuuheutta ja käsiteltävyyttä. Ootko kokeillut tuota Batistea?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 10:22
Kirjoittaja Triina
Kuivashampoot kuluvat aika järkkyä tahtia ja tuo Biozellin rakennesuihke ehkä vieläkin nopeammin. Se vähän harmittaa.

Käytin juuri loppuun Batisten Cherryn ja Herbinan raikastavan, nyt on enää yksi minipullo Batistea jäljellä, joten pitää käydä kaupoissa tutkimassa valikoimaa. Four Reasonsin Invisibleä haluaisin kokeilla ja ostan varmaan jonkun edullisen markettituotteen myös.

Batiste ei ole mikään suosikki, vaikkei huono olekaan. Cherryn tuoksu ei ole kirsikasta kuullutkaan ja vaikka harmauden kanssa pystyy olemaan, se oli loppupullossa jo ongelma. Kuin maalia ruiskisi hiuksiin. Olen joka käyttökerralla ja suihkausten välissä vatkannut pulloa raivokkaasti, joten tuntuu oudolta, että loppu olisi koostumukseltaan erilaista, ponneainettakin oli normaalisti.


Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 10:47
Kirjoittaja Manna
Mulla sattui edellinen kuivashampoo tyhjenemään itsestään parin käyttökerran jälkeen, joten jouduin hankkimaan uuden pullon. Silmiini sattui Aussien Miracle Dry Shampoo. Olen käyttänyt sitä vasta kerran, mutta ainakin sen verran voin sanoa, että tässä on paras tuoksu verrattuna muihin vastaaviin tuotteisiin! Jonkin verran sain aikaiseksi kuohkeutta, mutta valitettavasti ainakin omiin hiuksiini jäi sellainen harmahtava pinta. Ihan kaikissa valaistusvaihtoehdoissa en muistanut katsoa, kotona peilikaapin ääressä näkyi selvä harmaa väri. Mullahan on tummanruskeat hiukset.

En ole varma saako tätä Suomesta, omani ostin Tallinnasta.

http://www.international.boots.com/en/A ... l_1506733/

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 11:33
Kirjoittaja Jewely
Mun pitäisi taas löytää joku todella miedon tuoksuinen/ tuoksuton kuivashampoo. Töissä en halua käyttää kovin tuoksuvaa kun monesti haistan itsekin sen hajun eikä monet edes tuoksu hyvälle. Viimeksi ostin Ruotsin puolelta Batisten care & vitality -kuiviksen jonka pitäisi olla jotenkin hoitavampi kuin normaalien kuivisten, mutta olen tykännyt tuosta koska se on aika kevyt ja peseytyy helposti hiuksista pois. Se freesaa vähän likaisen oloiset hiukset, mutta ei tee mitään supervolyymia eikä tahmatunnetta mitä en haluakaan, koska töissä on hiukset kiinni joka tapauksessa. Mutta tuoksu on tässäkin sellainen perus-hajuvesimäinen kuivashampoohaju, ei onneksi kuitenkaan pahimmasta päästä.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 17:06
Kirjoittaja Pikkunäätä
Onko tuossa Biozellin Texturizing Sprayssä minkälainen tuoksu? Ostin joskus Biozellin suolasuihkeen, joka jäi käyttämättä koska lemusi niin voimakkaasti ihan kuin joltain hajuvedeltä, niin mietin vaan että onko noiden kaikki tuotteet yhtä hurjan tuoksuisia.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 17:45
Kirjoittaja Triina
^Siinä on hajuvesimäinen tuoksu, mutta mielestäni se ei ole erityisen voimakas. Tuoksu on raikkaan kevyen sorttinen, ei mikään tunkkainen. Batistet ainakin tuoksuvat paljon enemmän.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 12 Kesä 2016, 19:01
Kirjoittaja evergreen
^^ Mullakin on se Biozellin Texturizing Spray ja mulla se on jäänyt käyttämättä tuoksun vuoksi. En voi sietää sen hajua, en osaa sanoa mille se tarkalleen tuoksuu, mutta tuoksu on tuttu pitkän ajan takaa ja mä todella, todella inhoan sitä. On kyllä totta, että se ei ole järin tunkkainen ja voisi olla voimakkaampikin, mutta mulle se on niin inhottava että on ihan hyväkin, etten välittänyt tästä tuotteena muutenkaan, koska hukkaan meni... En ole tainnut käyttää merkiltä muuta, joten en osaa verrata. Mulle tää on siis samalla tapaa muka-raikas kuin esim. Cutrinin edellinen volumism-tuoksu niin, että jonkinlaista koivutuoksua (josta puhtaana tykkäisin) säestää jokin laventelin ja kuoleman oksettava yhdistelmä. Blergh, sori. :D

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 22 Kesä 2016, 18:56
Kirjoittaja Triina
Ei ikinä pitäisi arvostella tuoksuja ulkomuistista ilman tuotteen nuuskaisua. Tuo kukkaisarvioni meni vähän metsään Biozelin kanssa -- haistan siinä oikeastaan pelkän alkoholin ja jonkin hyvin vienon hajusteen, mutta mun nenääni se on melkein hajusteeton, tuo alkoholi vain tuoksuu selkeästi. Vähän kuin hiuslakat joskus.

Ostin loppuneiden tilalle uudeksi kuivikseksi Tresemmen Instant Refreshin ja kokeilin sitä tänään melko rasvaisilta tuntuviin hiuksiin. Pesusta on kaksi päivää ja käyttämäni aineet saivat hiuksen tuntumaan tavallistakin likaisemmilta ja öljyisiltä. Ilokseni puhdistustehoa tuntui löytyvän mukavasti ja hius on ponnarilla kaikin puolin kelvollisen oloinen, tämä ei myöskään jättänyt selkeää harmautta, hiukan vaaleamman yleisilmeen ehkä (se on itselleni ihan positiivista). Muotoiltavuutta ei ole paljoa, sekin on itselleni positiivista, kun tykkään käyttää kuivista nimenomaan pidentämään pesuväliä ja poistamaan rasvaisuutta. Plussaa myös pullosta, joka ei kolise.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 02 Heinä 2016, 17:43
Kirjoittaja catjuska
Ostin kokeiluun tuota Hunajapupun vinkkaaman Batisten XXL:n ja parin kokeilun pohjalta voin yhtyä kehuihin! Pesen hiukset joka ilta, mutta yöllä päänahka hikoaa ja hiukset näyttävät nuukahtaneilta. Tuo Batiste antaa kuohkeutta kivasti ja hiukset näyttävät puhtaalta :) Tykkään!

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Heinä 2016, 13:13
Kirjoittaja Missy
Osaisiko joku vinkata marketin valikoimasta kuivashampoota, joka vain peittäisi rasvoittumista mutta ei muotoilisi yhtään? Kloranen kuivashampoo on juuri tällainen ja siksi mun suosikki, mutta 150ml maksaa apteekissa melkein 16€, joten mielelläni löytäisin jonkun halvemman vaihtoehdon.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Heinä 2016, 13:53
Kirjoittaja Triina
^Mun kokeilemistani Tresemmen Instant Fresh on kaikkein vähiten muotoileva, tietysti sekin vähän rakennetta tuo hiuksiin. Tykkään itsekin nimenomaan puhdistavasta, en muotoilevasta tuotteesta ja Tresemme on hintaansa nähden hyvä. Maksaa vitosen paikkeilla.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Elo 2016, 16:24
Kirjoittaja Villis
^^ Klorane ei ole kyllä yhtään kallista, jos miettii, miten riittoisaa se jauhe on verrattuna sumutettaviin kilpailijoihin. Itsekin etsin tosin Kloranelle korvaajaa, mutta eri syistä. Se sisältää jotain (varmaankin kaoliinia, mutta voi olla jokin muukin ainesosa), joka saa kasvojeni ihon aivan sekaisin. Multa voit siis varmaan tarvittaessa saada viitosella tms. pönikän Kloranea. Menee vuosikausia, jos käytän nuo kaksi kerralla hamstrattua putelia loppuun muiden ohessa hätävaroina. Edit. Jaha, tarkoititkin Kloranen suihkutettavaa. Mulla on 2 x Klorane kuivashampoo 50 g eli se tupsuteltava jauhe. Se on ikuisuusriittoisaa.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Elo 2016, 13:34
Kirjoittaja Margot
Mä olen tutustunut kuivashampoiden maailmaan, kun mulla ei ole enää pitkää tukkaa ja polkkatukkaan saa tosi kivasti nostetta kuivashampoolla. Tähän mennessä olen tykännyt eniten ehkä Herbinan marjantuoksuisesta versiosta. Suihke on hyvä ja tasainen, tuoksu mun nenään miellyttävä ja tukka jämäköityy kivasti. Uusi tuttavuus on Colabin hedelmäntuoksuinen versio. Sekin vaikuttaa oikein pätevältä. Ostin sitä vahvempaa versiota, joten tekee todella jämäkän lopputuloksen. Voisin ehkä testata kevyempääkin versiota. Ranskasta ostin Kloranen aerosolittoman putelin (vaikka saa sitä Suomestakin). Siitäkin olen ihan tykännyt, mutta ei tuo kauheasti muotoiluvaikutusta, joten ei ehkä ihan nouse suosikiksi.

Sen sijaan Batisten original ei jotenkin innosta yhtään. En oikein osaa sanoa, mikä siinä mättää. Jotenkin suihku on epämiellyttävän voimakas ja tuoksukaan ei hirveästi miellytä, joskaan ei ole pahakaan.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 25 Syys 2016, 00:36
Kirjoittaja Triina
Olen lämmennyt vähän enemmän Batisteille, koska niillä saa kyllä kaikkein parhaan tuloksen varsinkin monennen päivän tukkaan. Harmaus tyvessä on ongelma, mutta vaaleissa hiuksissa siedettävä. Tykkäisin vähän kevyemmin muotoilevista, mutta ei niissä tahdo oikein teho riittää viemään rasvaisuutta. Luxplussalta saa Batistea 2,95 pullo, joten se on myös edullisin vaihtoehto.

Hiukseni ovat jonkin aikaa olleet todella rasvoittuvat ja kuiviksella pystyn kikkailemaan pesuvälin kanssa, käytän sitä nykyisin todella paljon. Yksi pullo kestää ehkä pari viikkoa, max kolme ja syntyvä jätteen määrä on ikävän suuri. Huolimatta raivoisasta vatkaamisesta joka suihkauksen välissä on pullon pohjalle jäävä loppukiru käyttökelvoton, koska se näkyy hiuksissa jo melkein maalimaisen valkoisena.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 05 Marras 2016, 09:12
Kirjoittaja Marie Corelli
Olen käyttänyt Herbinan kuivashampoota muutaman kerran, hajustettua ja hajusteetonta. En ole saanut yhtä hyvää tulosta kuin Batistella. Herbinan kuivashampoot sisältävät myös aluminum starch octenylsuccinatea, joka ei varmaan ole terveellistä hengitettynä. Hajustetussa versiossa on todella voimakas tuoksu.

Edit. Tuo Herbina ei vain toimi minulla. Tukka on aivan yhtä lähmäisen näköinen ennen ja jälkeen. Tästä lähtien ostan vain Batistea, mutta en XXL:ää, koska siinä on todella voimakas tuoksu. Se toimii kyllä muuten aivan loistavasti.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Marras 2016, 19:20
Kirjoittaja Nakitar
Onko joku kokeillut Klippoteketin Styling dust spray:n ruskeille hiuksille tarkoitettua versiota?
Eli muuten ihan samanlainen pullo kuin siinä perus-vaaleanpunaisessa, mutta tuo pullo on ruskea ja...noh, on siis ruskeille hiuksille  :D Itse bongasin Sokoselta, en ostanut kuitenkaan. Tää mun oma väri on aika keskiruskea, niin ajattelin että tuo saattais olla ihan hyvä. Etenkin kun se perus-vaaleanpunainen oli muistaakseni aivan toimivaa kamaa. Ja nyt tää tukka rasvottuu sitä tahtia, että kaipais kuivashampoota ja rakennetta.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 11 Marras 2016, 21:37
Kirjoittaja Morrigan
Ääh, vanha batiste loppui ja ostin citymarketista tarjouksesta batisten blush:n. Googlettelin siinä kännykällä pikaisesti ja moni kehui sen tuoksua. Nyt kotona testasin ja haju on hirmuinen :# Todella voimakas mummomainen parfyymi. En usko että pystyn tota edes käyttämään vaikken missään määrin ole yleensä herkkä tuoksuille. Harmittaa.

Edelliset pullot on ollut original ja eden. En erityisesti pidä originalinkaan tuoksusta, mutta se on ihan siedettävä, eikä ihan niin voimakas kuin tuo blush. Eden (sugar melon & honeysuckle) oli 2015 limited edition ja rrakastin sen tuoksua. Harmittaa ettei sitä enää saa mistään :(

Pisteet stockannille siitä että siellä on yleensä ollut testerit noista batisteista ettei ihan sokkona ole tarvinnut ostaa. Oispa cittarissakin ollut.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 02 Tammi 2017, 18:32
Kirjoittaja muutettu
Päädyin kokeilemaan Kardashian-tuotelinjan kuivashampoota bongattuani loistavia arvioita YouTubesta. Muuten en ehkä kyseisten neitosien taskuihin laittaisi penniäkään, mutta aiemmin pinteessä hankkimani muotovaahto oli kertakaikkiaan loistava, ja kun kuivashampotaakin kehuttiin... ::)

Olen ostokseeni todella tyytyväinen. Tuotteen tuoksu on aivan ihana, ei yhtään sellainen keuhkot täyttävä tunkkainen kuten halvemmissa brändeissä. Tuotteesta ei tule myöskään lainkaan valkoista jauhoa, joka saa hennatun tukan näyttämään hyvinkin harjattuna melko lattealta. Puhdistava ominaisuus toimii mainiosti ja onhan se pakko myöntää, että tämä on kertakaikkiaan paras kuivashampoo jota olen koskaan kokeillut. Hinta on kyllä suolainen, mutta kerran kokeiltuani en haluaisi palata enää muuhunkaan. Harmi, etten löydä netistä tarkkaa tietoa Kardashian-tuotteiden eläinystävällisyydestä, ainoastaan maininnan että tuotteet ovat ns. 'grey area'-tuotteita ilman tarkkaa tietoa. Ainoastaan tästä syystä saatan vaihtaa Paul Mitchelliin, joka ei sen halvempi ole. Lush olisi muuten niin kiva, mutta tuote on kyllä todella epäkäytännöllinen suihkeisiin verrattuna. :-\

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Tammi 2017, 22:54
Kirjoittaja NarnianQueen
Hiustuotevalikoimani laajeni taas, tällä kertaa lahjaksi saadulla Batiste-pullolla. Arvioiden mukaan aika tymäkän tuoksuista!? Kyseessä on Fresh-versio, toivottavasti on todella freesi tuoksu!
Joidenkin blogien mukaan tuo jättäisi tyven harmahtavaksi, täytyy siis olla todella huolellinen. Aion testata huomisaamuna.. (luin jostain netin uumenista senkin suosituksen, että tätä käytetään illalla, mutta en halua mitään vahvasti tuoksahtavaa tyynyliinaani...)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 20 Tammi 2017, 12:13
Kirjoittaja Luurankka
Missy kirjoitti: Osaisiko joku vinkata marketin valikoimasta kuivashampoota, joka vain peittäisi rasvoittumista mutta ei muotoilisi yhtään? Kloranen kuivashampoo on juuri tällainen ja siksi mun suosikki, mutta 150ml maksaa apteekissa melkein 16€, joten mielelläni löytäisin jonkun halvemman vaihtoehdon.
Cameleo! Oon nähnyt ainakin S-marketissa ja Halpa-hallissa, hinta muistaakseni 2,95€. Sattumalta ostin halvan hinnan vuoksi ja tykästyin, joten entinen suosikki Herbinan tuoksuton vaihtui tuohon. Ei jätä hiuksia ollenkaan sellaisiksi tärkätyn oloisiksi.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 21 Tammi 2017, 18:54
Kirjoittaja MerGirl
^ Peukut muitakin! Ei muotoile yhtään, eikä takuta, tykkään!

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 27 Tammi 2017, 18:21
Kirjoittaja Marie Corelli
Millainen inci tuossa Kloranessa on? Epäilen, että minun vanha suosikki, Kisby, aiheuttaa ärsytysoireita. Silmät vuotavat.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 16 Huhti 2017, 13:26
Kirjoittaja pitkätukka
Batisten tummille hiuksille tarkoitettu Divine dark -kuivashampoo on valikoitunut minulle käyttöön sen takia, että se näkyy hiuksissani vähiten ja tulos on hyvä. Se on varsin lähellä hiusteni omaa väriä, mikä on kätevää. En tykkää Batisten kuivashampoiden voimakkaasta hajusta, mutta pystyn elämään sen kanssa. Käytän sitä keskimäärin kerran viikossa.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 24 Huhti 2017, 11:09
Kirjoittaja Missy
Kiitos tuosta Cameleo-suosituksesta, on just sellainen kuivashampoo, jota hain! :ts Peittää rasvaisuutta, ei muotoile yhtään, ei tuoksu voimakkaasti eikä tee hiuksista hirveän jauhoisia. Ja hintaakin huimat 3€. :o

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 24 Huhti 2017, 19:51
Kirjoittaja Margot
Onko Colab kadonnut Suomen markkinoilta? En löytänyt enää Sokokselta enkä Kicksistä. Tilasin sitten Feeluniquesta.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Touko 2017, 10:57
Kirjoittaja ainokainen
Hei mitä kaikkia hajusteettomia kuivashampoita on olemassa? Ilmeisesti Herbinalla on, miksi en ole nähnyt sitä missään kaupassa? Olen kokeillut vaan ne Herbinan tuoksuvat (vaaleanvihreä ja vaaleanpunainen) ja ne olivat muuten hyvää kamaa, mutta en tykännyt tuoksuista.

Four Reasonsin kuivashampoo on tähän mennessä kokeilemistani vähiten tuoksuva, mutta sekään ei ole kokonaan tuoksuton. Biozell on muuten hyvää tavaraa myös, mutta siinäkin tuoksu häiritsee.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Touko 2017, 09:42
Kirjoittaja ainokainen
Ok, täytyy lähteä penkomaan tuota Herbinaa. Miksi ihmeessä en ole törmännyt tuohon missään!

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2017, 11:03
Kirjoittaja ainokainen
Löysin vihdoin tuoksutonta Herbinaa Prismasta, mutta käyttämättä jäi. Ihmeen pölisevää jauhoa, josta jää hiukset aivan valkoisiksi. Mulle tämä on ongelma, koska hiukseni ovat tummat. Blondeilla tämä varmaan toimii paremmin.

Batisten original-versio ei samasta syystä toiminut mulla. Liian jauhoista, jätti valkoisia raitoja hiuksiin, eikä antanut mitään tukea hiuksille, vaan jätti hiukset oudolla tavalla samalla kertaa liukkaaksi ja jauhoiseksi. Ei hyvä. Pitää vielä kokeilla niitä muita versioita, sarjassahan niitä piisaa. Tuoksu tässä oli kyllä kisan paras, tuli mieleen lime tai sitruuna.

L'Orealin Extraodinary Clay -kuivashampoo oli ihan pohjanoteeraus, ihan sama kuin ei laittaisi hiuksiin mitään. Ihan kuin olisi pelkkää alkoholisuihketta, hiukset muuttuvat jotenkin tahmeaksi ja pitoa ei tule lainkaan. Lisänä aivan karmea hajuvesimäinen haju.

Yllättäen parhaimmistoon nousevat Aussien kuivashampoo sekä Klippoteket. Kumpikin hyvää tavaraa, ei liian jauhoisia, mutta antavat kuitenkin selkeästi pitoa. Kummassakin on mun nenään ihan siedettävä tuoksu, eikä tummiinkaan hiuksiin jää valkoisia raitoja. Näitä ostan uudelleen.

Yllättävänä mustana hevosena kisassa kirii Rainbow'n kuivahampoo. Tällä saa tooodella tiukkaa tukea tukkaan! Jos haluan oikein megapöyheän tukan, tämä on valintani!

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2017, 13:05
Kirjoittaja Kauris
Mä tykkäsin tosta Herbinan tuoksuttomuudesta, mutta mullakin se jättää harmaan läntin tukkaan eikä sitä oikein saa pois. Ajattelin kokeilla Biozellia seuraavaksi, kun sitä kehuttiin. Tuoksu vähän pelottaa, kun en haluaisi mitään parfyymiturausta siitä. Biozellilla on ilmeisesti normaaliversio ja tummien hiusten versio. Uskaltaiskohan tota tummien hiusten versiota kokeilla.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2017, 14:56
Kirjoittaja Triina
Mulle ei juuri muut ole toimineet kuin Batiste. Haen siis kuivashampoolta ensisijaisesti toimivaa rasvanpoistokykyä ja muut eivät ole yltäneet samaan. Valkoiseksi Batiste kyllä jättää, mutta vaaleatukkaisena se ei ole itselleni iso ongelma.

Extraordinary Clay oli munkin mielestä onneton. Ihan kuin olisi ilmaa suihkinut.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2017, 19:34
Kirjoittaja ainokainen
Kauris kirjoitti: Mä tykkäsin tosta Herbinan tuoksuttomuudesta, mutta mullakin se jättää harmaan läntin tukkaan eikä sitä oikein saa pois. Ajattelin kokeilla Biozellia seuraavaksi, kun sitä kehuttiin. Tuoksu vähän pelottaa, kun en haluaisi mitään parfyymiturausta siitä. Biozellilla on ilmeisesti normaaliversio ja tummien hiusten versio. Uskaltaiskohan tota tummien hiusten versiota kokeilla.
Mulla on ollut tästä vain se normaali, ja musta se oli oikein kelpo tavaraa. Tuoksu on hieman turhan tunkkainen tässä, mutta mielestäni se ei jää hiuksiin, vaan häipyy saman tien. Ja hintaahan tällä tuotteella ei ole juuri lainkaan, joten suosittelen kokeilemaan. Ei mene paljon rahaa hukkaan, jos et tykkääkään. Kyllä Biozell on mielestäni näiden halpiskuivashampoiden parhaita, ehdottomasti.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 08 Kesä 2017, 22:24
Kirjoittaja bubbs
Mun suosikkeja on Klippoteket ja Batiste, Rainbow on hinta-laatusuosikki ja eniten käytössä. Extraordinary Clay oli kyllä ihan susi, kuten melkolailla kaikki muutkin Lorealit ovat olleet.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 10:07
Kirjoittaja Cecilia
Minä kokeilin hiljattain purkillisen Colab-kuivashampoota, joka on YouTuben kauneusgurujen luottotuote. Tuota myydään Suomessa ainakin Citymarketeissa, maksoi ehkä 7 euroa pullo. Omani oli "New York" oranssilla korkilla. Hyvä puoli oli se, ettei aine jättänyt juuri lainkaan jälkeä tukkaan, mikä on varsinkin itselleni tummatukkaisena plussaa. Toisaalta kyllä myös tuntui, ettei tuo ollut ihan yhtä tujua kamaa kuin esim. Batiste. Toki tukka tuli freesimmän näköiseksi, muttei suoranaisesti puhtaamman oloiseksi. Ajattelin jossakin vaiheessa kokeilla London-versiota, koska sen pitäisi kai olla tehokkaampaa.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 10:47
Kirjoittaja Marie Corelli
^Onko Klippoteketin ja Rainbown kuivashampoissa voimakas tuoksu?

Minun suosikkini on Batisten Cherry, koska se toimii ja tuoksu on siedettävä. Batisten XXL volume sai ohuen tukkani tuuheaksi, mutta tuoksu on todella vahva, joten usein en sitä käytä. Sillä saa samanlaisen sotkutukan kuin hiuspuuterilla. Herbinan tuoksuttomasta kuivashampoosta minulla on ristiriitaisia kokemuksia. Jos tukka on rasvainen, niin ei se hyvin paljon sitä rasvaisuutta piilota. Ainakaan minulla. Kerran suihkutin sitä käteen, että näin tuotteen koostumuksen. Kädessä oli vaalea kerros. Harmi, ettei noita tuoksuttomia tuotteita ole markkinoilla enempää  :(.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 20:27
Kirjoittaja Margot
Kuivashampoiden kohdalla olen joutunut toteamaan, että hyvä maksaa. Sebastianin kuivashampoo on vaan paras enkä enää osaa olla ilman. Suihke on paljon miellyttävämpi kuin halpiksissa eikä tukasta tule omituisen korppuinen tai jauhoinen.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 22:06
Kirjoittaja Mintsi
Mä oon pitkään vannonut Biozellin kuivashampoon nimeen. Ei se tehokkainta mahdollista ole, mutta ei näy tummissa hiuksissa, tuoksu on siedettävä ja hinta hyvä. Sitä raaskii suihkia päähän kerralla vähän reilumminkin, kun ei ole kohtuuttoman kallista. Aina välillä olen kokeillut muuta, mutta aina palaan takaisin.

BetteBoxissa tullut got2b-kuivis on eka, joka varsinaisesti pystyy kilpailemaan tuon Biozellin kanssa. Sitä riittää pienempi määrä. Tuoksu jää kyllä hiuksiin melko vahvasti, mutta on melko miellyttävä ja käytän kuivashampoota yleensä ennen, kun laitan hiukset kiinni. Tämä saa nopeasti hiukset näyttämään freeseiltä ja on helppo harjata pois hiuksista. Ei jätä hiuksia harmaiksi, vaan lähtee helposti pois, vaikka suihkuttaessa tulisikin tehtyä laikkuja.

Vertailun vuoksi voin todeta, että Batistelta olen kokeillut vain XXL volumea ja se ei vaan toimi. Tai siis toimii liiankin hyvin. Sitä on mahdotonta saada harjattua hiuksista pois. Se jättää hiuksiin kyllä valtavasti rakennetta, kuten lupaa, mutta tummissa hiuksissa näkyy harmaana. Ei siis ole oikein millään mittapuulla sitä, mitä kuivashampoolta haluan.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 23:06
Kirjoittaja ainokainen
Marie Corelli kirjoitti: ^Onko Klippoteketin ja Rainbown kuivashampoissa voimakas tuoksu?
Ei mikään järkyttävä, mun mielestä aika siedettävä kummassakin. Klippoteketissä ehkä vähän mummo, Rainbow'ssa sellainen terävämpi. En osaa oikein kuvailla. Mutta ei noi millään tavalla jä hiuksiin lehahtelemaan, vaan se haju kaikkoaa aika äkkiä.

Tuota Colabia pitääkin muuten kokeilla vielä. Niitä on siis useita erilaisia? 

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Kesä 2017, 23:11
Kirjoittaja Triina
^^Jos haluat testata vielä Batistea, niin kokeile ihmeessä merkin tavallisia kuivashampoita. XXL Volume on melkeinpä puhdas muotoilutuote, ainakin se Oomph My Locks -versio. Vähän kuin vertaisi Biozellin kuivashampoota merkin tekstuurisuihkeeseen. Lisäksi löytyy vielä Heavenly Volume, joka sijoittuu tavallisen ja XXL:n väliin, itse tykkään siitä silloin kun hiuksiin kaipaa tekstuuria, mutta ne ovat myös pikkuisen rasvoittuneet eikä pelkkä rakennesuihke riitä tekemään nättiä jälkeä.

Itse olen todellinen kuiviksen suurkuluttaja, se on täydellinen pelastus veltolle ja erittäin nopeasti rasvoittuvalle hiukselle. Juuri tilasin muutaman pullon lisää LuxPlussalta, josta onneksi saa Batistea 2,95 € pullo. Harmittaa vaan noiden epäekologisuus, pullo kuluu niin nopeasti  :-\ Tilasin samalla entuudestaan täysin vieraan merkin, Girlz Onlyn kuivashampoon testiin, hinta sama kuin Batistella.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 10 Kesä 2017, 15:38
Kirjoittaja Marie Corelli
^Täytyy joskus kokeilla noita muitakin Batisten kuivashampoita. Varmaan tulee käytettyä niitä tähän lyhyeen tukkaan ahkerasti, jos ei jaksa föönin kanssa laittaa. Jännä juttu, miten ne tuntuvat välillä toimivan hyvin ja välillä huonommin. Eilen ja tänään laitoin Herbinaa ja tukka on kuin unelma, vaikkei föönausta ollut alla. Tukka olikin eilen aamulla melko puhdas, joten sekin varmaan vaikutti.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 10 Kesä 2017, 17:13
Kirjoittaja Memmuuh
Parempi tulos kuivashampoolla tuleekin mielestäni kun laittaa jo ihan puhtaaseen tukkaan ennaltaehkäisevästi. Ei jää niin helposti jauhoiseksi eikä hiukset rasvoitu niin nopeasti.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 10 Kesä 2017, 21:09
Kirjoittaja naapio
^ Ehdottomasti, mä käytän kuivashampoota mun pääasiallisena muotoilutuotteena, joka myös bonuksena pidentää pesuväliä ihanasti. Laitan sen yleensä vielä hiukan kosteaan tukkaan.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 16 Kesä 2017, 13:47
Kirjoittaja ainokainen
Nyt löytyi huippu!

Kuva

Sunsilk Thickening Volume. Aivan ihanan hedelmäinen tuoksu, joka kuitenkin haihtuu pian. Upea tuuheus takuttamatta, juuri sopivasti pitoa ja puuterisuutta, ilman, että jää jauhoinen tunne. Tässä on kaikki kohdallaan!

Sitten viikon rimanalitus:

Kuva

Got2Be Fresh It Up. Aivan hirveää moskaa, menee jaetulle pommisijalle L'Orealin Extraordinary Clay-kuivashampoon kanssa. Vaikka pulloa kuinka ravistaa, mitään jauhetta ei tule pullosta ulos, vaan pelkkää alkoholisuihketta joka lähmää hiukset aivan oksettavan rasvaisen näköisiksi. Roskiin lensi parin kokeilun jälkeen!


Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 17 Kesä 2017, 18:34
Kirjoittaja MerGirl
^ Mää tykkäsin Got2Bestä, välillä vähän liiankin kanssa tuli jauhoa, mutta harjaantui helposti pois. Se Lorkku oli tosiaan kuraa.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Kesä 2017, 13:42
Kirjoittaja ainokainen
Olikohan tuo mun ostama Got2Be sitten joku maanantaikappale, kun jauhoa ei tullut yhtään? Saattoihan se ollakin.  :(

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Kesä 2017, 17:04
Kirjoittaja MerGirl
^ Mun pullo oli semmoinen 100 ml kokeilupakkaus. 

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Kesä 2017, 17:13
Kirjoittaja Kauris
ainokainen, toi Sunsilk ei ilmeisesti jättänyt harmautta hiuksiin? Toi ei taida olla kamalan kallis, joten ehkä sitä voisi kokeilla. Pohdin tota tuoksua, mutta jos tosiaan haihtuu pian eikä ole liian esanssinen, niin ehkä se toimis mullakin.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 18 Kesä 2017, 22:22
Kirjoittaja ainokainen
On se vähän esanssinen, mutta ei pahalla tavalla. Sellainen karkkituoksu. Ja tosiaan ei ainakaan mulla jää harmaina raitoina hiuksiin, vaan levittyy todella tasaisesti ja antaa hiuksiin hyvin pitoa ja tuuheutta! Tykkään tosi paljon tästä.  :l

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Kesä 2017, 19:34
Kirjoittaja Triina
Mulla on tuosta got2be:sta se sininen Volume-versio (tuli Bette Boxista)  ja siitä ei tänä aamuna kokeillessa myöskään tullut mitään muuta kuin alkoholipitoista nestettä ulos, ei yhtään jauhetta. Ruiskutin lopulta reilusti kämmeneen ja kuivuttua siihen jäi hyvin himmeän hento jälki puuteria. Siinä on varmaan pakko olla joku vika?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 19 Kesä 2017, 19:51
Kirjoittaja Memmuuh
On varmaan sitten viallisia noissa. Minulla on myös se Volume-versio ja ihan hyvin pelittää. Ei ihan niin hyvin hillitse rasvoittumista kuin Batiste, mutta ihan jauhoa sieltä tulee ja on ihan kiva tuote.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 10 Elo 2017, 22:33
Kirjoittaja Morrigan
Memmuuh kirjoitti: Parempi tulos kuivashampoolla tuleekin mielestäni kun laittaa jo ihan puhtaaseen tukkaan ennaltaehkäisevästi. Ei jää niin helposti jauhoiseksi eikä hiukset rasvoitu niin nopeasti.
Tää on ainakin omalla kohdalla erittäin totta. Kun laittaa puhtaisiin hiuksiin, saan pesuvälin pidennettyä suht kivuttomasti neljään päivään. Jos kuivashampoota laittaa vasta päivän päästä pesusta, niin pesuväli on maksimissaan kolme päivää ja niistäkin se kolmas päivä on jo vähän kituen.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 13 Huhti 2018, 21:25
Kirjoittaja Marie Corelli
Herbinan tuoksuton kuivashampoo alkaa olla lopussa, mutta en ole nähnyt sitä kaupoissa. Olen etsinyt Sokokselta ja S-marketista, joissa oli vain hajustettuja Herbinan kuivashampoita. Onkohan tuote lopetettu? Prisma ja Citymarket on vielä käymättä. Tykkään Batisten kirsikasta, mutta julkisilla paikoilla olisi hyvä käyttää hajustamatonta tuotetta.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 13 Huhti 2018, 22:45
Kirjoittaja Kathy
^Multa on mennyt ihan ohi, että Herbinalla on hajusteeton kuivashampoo! Osaatko verrata, minkälainen hiustuntuma tuosta tulee verrattuna Batisteen? En hirveästi tykkää sellaisista kuivashampoista, jotka vain katoavat hiuksiin ja Batiste on ollut tähän mennessä omaan tukkaan paras jos miettii pitoa ja tekstuuria, miinusta vain tuoksusta... Pitääkin viikonloppuna käydä silmäilemässä Herbinaa. :)

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 13 Huhti 2018, 23:21
Kirjoittaja Jewely
Mullakin on Herbinan hajustamaton kuivis loppu enkä mäkään ole löytänyt sitä enää. Prismasta olen aiemmin ostanut, mutta viimeksi siellä oli hirveän huonosti mitään Herbinan tukkatuotteita. En kehtaa töissä käyttää kovin hajustettuja kuivashampoita kun on tuoksuton työpaikka ja se tuoksuu sitten omaankin nenään niin tuo Herbina on ollut siihen tarkoitukseen ihan hyvä. Minusta aika samantyylinen kuin Batisten kuivashampoot, tuo myös tekstuuria.

Hajusteettomia kuiviksia on myös Simillä, Cutrinilla ja KC No nothing- sarjalla, mutta en ole varmaan koskaan nähnyt näitä missään livenä.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 14 Huhti 2018, 09:03
Kirjoittaja enna
Musta tuo herbinan hajusteeton ei ole hirveän hyvä. Tosi vaalea tukka ainakin pitää olla, ettei jää tyvi harmaaksi. Katsoin yksi päivä sokkarilla ruskeiden hiusten kuivashampoita, mutta vaihtoehtoja on niin paljon että vaikea lähteä sokkona etsimään. Mulla on joku batisten väritön ollut joskus, mutta se oli kauhean voimakastuoksuinen. Onko batisten muut tuotteet samanlaisia?

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 14 Huhti 2018, 10:04
Kirjoittaja Marie Corelli
Ei Herbinan kuivashampoo ole minustakaan hyvä. Batiste toimii paremmin. Batisten Cherry on minulle arkikäyttöön juuri sopiva. Se ei tuoksukaan liian voimakkaasti. Yleensäkin tuoksuttomat muotoilutuotteet ovat mielestäni huonoja. Tuota Herbinaa olen ostanut lähinnä halvan hinnan takia.

Edit. Löysin Herbinan Sensitive -kuivashampoota Prismasta.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 28 Joulu 2019, 18:49
Kirjoittaja Hilippa
Olen jo monta vuotta ollut ostamatta kuivashampoota, mutta sain pikkupullon yhtä kuivashampoota muistaakseni jossain boksissa ja vihdoin sitä kokeilin: amika perk up dry shampoo on suht hyväntuoksuinen, poistaa hyvin rasvaisuutta ja jättää hiukset ilmaviksi. Näin tummahiuksisena en kuitenkaan pidä siitä, miten harmaaksi tämä(kin) jättää hiusten tyven.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 04 Tammi 2020, 22:39
Kirjoittaja Manna
Hankin pitkästä aikaa kuivashampoon, tällä kertaa testiin pääsi Living Proofin kuivashampoo. Olen käyttänyt sitä vasta kerran, mutta tämä kyllä hakkaa mennen tullen ja palatessa halpis-Batistet ;D On toki hintakin aika suolainen, isompi pullo maksaa ostopaikasta riippuen 24-27€. Tuoksu on aika tyypillinen tälle tuotteelle ja valitettavasti tummahiuksisille jää hieman sitä harmahtavaa sävyä. Tämä puhdistaa oikeasti eikä tee klähmää.

https://www.lyko.fi/living-proof/living ... mpoo-198ml

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 09 Tammi 2020, 15:17
Kirjoittaja Od3ssa
Onko kokemuksia Budgien vaahtomaisesta kuivashampoosta? Myyjä tuota kehui, kun pitäis uusi kuivashampoo saada ja tuppaavat näkymään tummissa hiuksissa (en tykkää värjätystä kuivashampoosta), joten ostinpa testiin.

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 10 Loka 2020, 17:22
Kirjoittaja enna
Cienin kuivashampoota on kehuttu, mutta en ole löytänyt sitä Lidlistä. Hakusessa hyvän tuoksuinen (!), ei vaaleaksi tyveä tekevä kuivashampoo. Cameleon ruskeille hiuksille tarkoitettu KS on tosi jees, mutta jos joku miellyttävämmän tuoksuinen löytyisi  ;D

Vs: Kuivashampoo

Lähetetty: 27 Huhti 2021, 06:49
Kirjoittaja Mena
Mulla on nyt käytössä Cutrin Vieno hajusteeton kuivashampoo josta olen kyllä tykännyt. Mutta hinta on vähän suolainen mun kukkarolle. Osaisiko joku verrata tätä ja Erisanin tai Herbinan hajusteetonta kuivashampoota? Tuntuu ettei tuo purkki tule kauaa kestämään edes tätä paria kertaa viikossa. Saan tällä pidennettyä pesuväliä päivällä ja säästettyä punaista hiusväriä...

Re: Kuivashampoo

Lähetetty: 22 Huhti 2022, 23:28
Kirjoittaja Morrigan
Näin mainoksen batisten overnight deep cleanse-kuivashampoosta. Kokemuksia? Väittää syväpuhdistavansa ja raikastavansa yön aikana. Miten eroaa tavallisesta?