Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Voih, en yhtään sanoa millä asteikolla nää tupsut heiluu. Jos täytyy jotain heittää, niin raidoitetut osat ehkä 8:n tienoota, muut tupsut ehkä 7. Jos mietityttää, että toi Gilda on liian tumma, vaikka sen lantraakin hoitiksella, niin Sylvia on vaaleampi sävy.
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Taittaako mikään shampoo lievää oranssisuutta juuresta?
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^ Fudge.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

millamagia kirjoitti: Taittaako mikään shampoo lievää oranssisuutta juuresta?
Fanola No Orange Shampoosta olen kuullut paljon kehuja, itse en ole kyllä kokeillut. Ainakin Cocopandalta saa hyvään hintaan.  :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

ZombieQueen kirjoitti:
millamagia kirjoitti: Taittaako mikään shampoo lievää oranssisuutta juuresta?
Fanola No Orange Shampoosta olen kuullut paljon kehuja, itse en ole kyllä kokeillut. Ainakin Cocopandalta saa hyvään hintaan.&nbsp; :ts
Tää tuote on kai suunnattu enemmänkin ruskeille hiuksille. Eli jos hiukset on liian vaaleat niin saattaa vetää vihreäksi.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Onko kukaan onnistunut korvaamaan hopeashampoon kokonaan hopeahoitsikalla tai -naamiolla? Tuotesuosituksia kaipailisin!

Palasin (lähes) neitsythiuksista tason 8-9 blondiin ja yritän nyt olla näille niin hellä kun vaan voin. Fudge on toiminut mulla aikojen alusta keltaisen taittoon, mutta hiukset on sen jäljiltä ihan heinää vaikka sekoittelenkin sulfaatittomaan arkishampooseen.

Ajatus purkkimeren pienentämisestä houkuttaisi myös, nykyinen pesurutiini on nälkävuoden mittainen (kookosöljymuhittelu-normishampoo-olaplex3-hopeashampoo-naamio-jätettävä) ja sävyttävä naamio lyhentäisi suihkutteluaikaa ainakin yhden tuotteen verran&nbsp; :D
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liane »

^ Käsitykseni mukaan hoitoaineet ja naamiot taitaa olla aina vaikutukseltaan heikompia kuin sampoot. Vois tietysti kokeilla laittaa kuivaan tukkaan ja antaa vaikuttaa pidemmän aikaa, mutta sehän ei varsinaisesti rutiinia helpota, ja tuotetta kuluu melkoisesti. Käytän itse Biozellin Color Tech Silver -naamiota silloin, kun hiukset tarvitsee kirkastusta mutta hopeasampoo vetäisi liiankin siniseksi. Toi on ihan hoitoaineenakin aika mukava ja kosteuttavan oloinen. Tuoksuttomuudesta plussaa.

Toinen vaihtoehto on kokeilla miksata itse violetista suoraväristä ja hoitoaineesta tavallista värinaamiota tujumpi sekoitus.

Ootko kokeillut muita hopeasampoita? Esim. Four Reasonsin No Yellow -shampoo on sulfaatiton ja pigmenttinen. Myös vegaaninen versio Fanolan No Yellow -shampoosta on sulfaatiton, mutta siitä ei ole kokemusta itselläni.

Fanolan No Yellow-tuotteitahan (löytyy sampoota, naamiota ja semmoinen vaahtohoitoaine) kiitellään yleisesti, harmikseni en ole niitä vielä itse päässyt kokeilemaan.
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Kiitos vinkeistä, Biozellin ja No Yellown naamiot lähtee testiin!

Sitä mä vähän itsekin epäilen että tehoissa shampoot voittaa 6-0, mutta kattoo nyt. Joskus muinoin on tullut kahlattua öbaut kaikki tuolloin markkinoilla olleet hopeatuotteet läpi, mutta Fudgeen oon sit aina palannut. Se aiempi Four Reasons ei tuntunut tekevän oikein mitään, mutta ehkä ne on petranneet!
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liane »

^ No jopas, mulla värjäytyy kädetkin tosta Four Reasonsista, ja liian pitkällä vaikutusajalla vetää etuhuitulat siniseksi :o Mun tulee kyllä käytettyä aika paljon sampoota kerralla, koska sulfaatittomana tuote vaahtoaa huonosti.

Noista Biozellin naamioista vielä, että niillähän on sekä se alkuperäinen Color Mask että uudempi Color Tech. Molemmissa on aika lailla samanlainen koostumus, mutta ainakin silmällä katsottuna tuo Color Tech on pigmentiltään tummempi, joten valkkaisin sen (tuubissa on myös enemmän tuotetta).
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ Aijaa! Mulla on kyllä oma hius niin lämmin että kaakelit värjäytyy yleensäkin ennen kuin pää. Eli vika ei taida olla tuotteessa vaan käyttäjässä :D

En ollu Color Techistä kuullutkaan, hyvä tietää!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mie sekoittelen suoraväriä hoitikseen, koska en ole ikinä ollut tyytyväinen mihinkään violettisampooseen, joten olen suosiolla jättänyt uudemmat tuotteet kokeilematta. Mulla on Crestolin Fantasy Color -suoraväriä ja siitä riittää pieni tippa hoitikseen sekoitettuna, niin hiukset ovat selvästi tuhkaisemmat. Hiukset saattavat olla jopa liian violetit, jos ei ole annostuksen kanssa varovainen, ja käsiin tuntuu myös jymähtävän tehokkaasti.
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liane »

^ No juuripa tuo. Kasitasoisessa taitaa tosiaan olla aika paljon vielä lämpöä, ja siihen suoraväri-hoitiskombo voi olla parempi idea. Pysyvämpi ratkaisu voisi olla sävytys viileämmäksi, mutta tokihan miedoimmatkin hapetevärit rasittaa hiusta jonkin verran, joten ei ainakaan vielä tässä vaiheessa ajankohtaista.

(Plus ettei kuluttajalle edes myydä kasitason viileitä sävytteitä – lähimmäksi taitaa tulla Four Reasons Take Away Colorin 9.12, joten hommasta ei selviä kauppareissulla, vaan täytyy tilata verkosta... mutta se onkin ihan muiden ketjujen juttuja.)
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ Tosi hyviä neuvoja, kiitos kummallekin! (En tiedä miksen tullut Crestolia ajatelleeksi, kun kuitenkin punapääaikoina ollut paljonkin käytössä.)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Ostin äskettäin Crestolin Fantasy Color -suoravärin Lagoon Turquoise -sävyssä. Tietyt vaalennetut osiot hiuksissani ovat niin selkeän kellertävän/punertavan lämpimät, että violetti ei pure niihin yhtään. Tuo sininen sävy on sen verran vaalea, että raidoitetut osiot eivät imaise itseensä kauheaa määrää väriä, vaan hiuksista tulee selkeästi viileämmät ja vaaleimmat osiot hiuksista pysyvät silti hopeanharmaina, eivätkä ala sinertää. Parempi sävy mielestäni kuin sarjan violetti, sininen selkeästi toimii tummemmissa hiuksissa paremmin!
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mulla on mennyt ihan ohi, että fudgella on kahta eri hopeashampoota; toinen se sama clean blonde mikä aiemminkin, mutta uudempana clean blonde damage rewind. Tämä uudempi on sulfaatiton ja nopealla vilkaisulla en silikonejakaan siinä nähnyt. Onko kokemuksia?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin