Redken

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Redken

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Redken näkyy uudistaneen taas shampoitaan. Kahtakin eri tuuheuttavaa / kuohkeutta tuovaa (High Rise Volume sekä Beach Envy Volume Texturizing Shampoo), mutta nämä ominaisuudet saadaan mm. filloxanella ja silikonipolymereillä. Mikäs idea tässä nyt on? Mulla oli näppituntuma, että monet sarjat ovat alkaneet nimenomaan luopua parabeeneista ja silikoneista, mutta nämä nyt sitten vetävät toiseen suuntaan...?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

Jaahas, Redken on näköjään tehny "Tigit", eli nyt sitä saa - Tokmannilta...
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Huomasin myös kun kävin Tokmannilla. Jäin hypistelemään All Softeja kun muistikuvissani ne olivat aika suosittuja täällä alkuaikoina. Ainakin se All Soft heavy cream.  :) Mutta kauppaan jäi kun tukka lähmääntyy lähes kaikista shampoista ja hoitoaineista.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Nyt on pakko vähän raapia päätä. Sokoksen verkkokaupassa Redkenin All soft hoitis 26,90, Tokmannin verkkokaupassa 14,90. Pullokoko sama. Onkohan nämä nyt varmasti samaa tavaraa? Sama koskee muitakin Redkenin tuotteita. Hintaerot ovat ihan järkyttävät.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Avatar
eveleen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Heinä 2009, 23:36
Paikkakunta: United Kingdom

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja eveleen »

Chronos kirjoitti: Nyt on pakko vähän raapia päätä. Sokoksen verkkokaupassa Redkenin All soft hoitis 26,90, Tokmannin verkkokaupassa 14,90. Pullokoko sama. Onkohan nämä nyt varmasti samaa tavaraa? Sama koskee muitakin Redkenin tuotteita. Hintaerot ovat ihan järkyttävät.
Kyllä samaksi sanoisin. Ostin itse aiemmin Tokmannilla myynnissä olleita Cliniquen sekä Biothermin tuotteita ja tuotekoodit nettilaskuriin syöttämällä näyttivät ihan myyntikelpoiselta tavaralta.

Luulen, että Tokmanni hankkii jostain eriä noita "merkkituotteita" ja myy tavaraa niin kauan kuin erää riittää, esimerkiksi ostamiani tuotteita ei näytä enää verkkokaupasta tai kaupan hyllystä löytyvän.
2b F ii
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Koska jatkuvasti taistelen hiusten pintapörröä vastaan, niin aika korkealla oli odotukset Redken frizz dismiss tuotteisiin: fly-away fix sheetseihin ja naamioon. Kummankin kohdalla odotukset eivät todellakaan täyttyneet…. Naamio on ihanan paksua, mutta tuoksu ei ole juurikaan minun makuun eikä tämä oikeastaan millään tavalla silota tai kosteutakaan hiuksia. On erittäin riittoisaa, mutta harmi kun joudun käyttämään tätä hampaat irvessä, ainoana toiveena vain että kunpa loppuisi pian…

Nuo laput puolestaan ovat vielä isompi floppi: käytön jäljiltä KÄSIIN jää sellainen vaatteiden huuhteluainemainen tunne, mutta hiuksiin ei puolestaan jää sitäkään. Sen sijaan sähköistää hiukset todella herkästi eli siis vaikka hiukset eivät alun perin olisi ollenkaan sähköiset, niin näillä lapuilla sively viimeistään tekee sen! 0_0 Olen lappuja säästelläkseni leikannut niitä puoliksi, mutta en tiedä viitsinkö lopuille lapuille edes tehdä sitä, kun ei näidenkään käyttö mitään kivaa ole.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Chronos kirjoitti: Nyt on pakko vähän raapia päätä. Sokoksen verkkokaupassa Redkenin All soft hoitis 26,90, Tokmannin verkkokaupassa 14,90. Pullokoko sama. Onkohan nämä nyt varmasti samaa tavaraa? Sama koskee muitakin Redkenin tuotteita. Hintaerot ovat ihan järkyttävät.
On luultavasti samaa tavaraa, mutta Redkenin tuotteet on muutettu sisällöltään. Kuten Tigit. Eikä hyvään suuntaan...
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Sain All Soft hoitista mutta ei toiminut. Aivan kuin hiuksiin jäisi nahkea kerros. Tekee hiuksista tosi pehmeät mutta nahkeuden takia harja tai sormet eivät luista tukasta läpi tukan ollessa kuiva. Toimii varmaan kuivempaan tukkaan paremmin.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Triina »

Käytin pikkupullon 25 Benefits One United All In One Multi-Benefit Hair Treatment -suihketta ja tykästyin todella paljon. Vesimäisen ohut suihke kosteuttaa, silottaa pörröä, selvittää erinomaisesti, tekee latvat terveemmän näköisiksi ja hiukset silkkisen tuntuiseksi, tuoksuu karkkisen raikkaalle eikä juurikaan lähmää. Tämän normihinta on suht korkea, mutta Luxplussan alle 12 euron hintaa ei tarvinnut kauaa miettiä, kyllä kiitos heti mulle.

Tässä on myös paljon samaa kuin Revlonin Uniq Onen suihkeissa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Mulla on tuosta myös pikkupullo ja se ei oo aiemmin jotenkin vakuuttanut mua enkä oikein tiennyt miksi niin annoin sille uuden tilaisuuden tänään suihkun jälkeen ja nyt se tuntui oikein hyvältä. Tosin mun suihke ei tuoksu oikeastaan millekään (kaukaisesti ehkä jollekin perusvoiteelle) ja on sellaista paksuhkoa valkoista nestettä että en tiedä onko joku maanantaikappale :D Voisin ostaa ison pullon joskus kun sattuu sopiva tarjous kohdalle.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Redken

Viesti Kirjoittaja Manna »

^^ siipalla on myös tuota samaa suihketta ja mä olen välillä käynyt salaa suihkimassa sitä tukkaani :D Jos vertaa esim. Paul Mitchellin Awapuhiin niin tämä Redken on kyllä tosi paljon parempi.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin