Sivu 1/1

Tigin tuotteet

Lähetetty: 14 Marras 2013, 18:29
Kirjoittaja Marylee
Oatmeal &Honey -tuotteiden ystäville tiedoksi: tuoteperhe tulee takaisin. Pullot ovat erinäköisiä, mutta tuoksut ovat entiset.

Tietolähde: Uusi Pinni

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 14 Marras 2013, 19:09
Kirjoittaja janniina
Marylee kirjoitti: Oatmeal &Honey -tuotteiden ystäville tiedoksi: tuoteperhe tulee takaisin. Pullot ovat erinäköisiä, mutta tuoksut ovat entiset.

Tietolähde: Uusi Pinni
Sama inci?????

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2013, 03:51
Kirjoittaja evergreen
Marylee kirjoitti: Oatmeal &Honey -tuotteiden ystäville tiedoksi: tuoteperhe tulee takaisin. Pullot ovat erinäköisiä, mutta tuoksut ovat entiset.

Tietolähde: Uusi Pinni
Ei ne tuu... Jos nyt jotkut missasivat sen alkusyksyisen ragetuksen aiheesta tässä nimenomaisessa ketjussa, niin tiedoksi edelleen, että uusilla Oatmeal&Honey-tuotteilla ei ole mitään tekemistä vanhojen kanssa, paitsi ilmeisesti hajuste. Uudet sisältävät mineraaliöljyä ja silikoneja, eivätkä juuri mitään samaa kuin entiset. Linkit uusien tuotteiden inceihin löytyvät aiempaa ketjusta.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2013, 20:29
Kirjoittaja Tintu
Olin hiusmallina Tigin koulutuksessa ja hiuksiini käytettiin nimenomaan Oatmeal&honeyn shampoota, hoitsikkaa ja naamiota. Olin hyvin epäileväinen sillä vanhan mallin tuotteet olivat suuria suosikkejani, mutta kyllä yllätti! Jo shampoo jätti hiukset kiiltäviksi ja pehmeiksi, hoitoaine teki hiuksista melkein sulaa silkkiä. Tuoksu oli enemmän toffeemainen kuin ennen, kuulemma juurikin entisen tuoksun aiheuttamien ristiriitaisten mielipiteiden vuoksi. Tykkäsin kyllä, vaikka inci erilainen olikin :)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2013, 20:50
Kirjoittaja evergreen
^ Kyllähän sitä melkoista silkkiä väistämättäkin saa aikaiseksi parafiini- ja silikonipohjalla. ;)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2013, 21:06
Kirjoittaja Tintu
^varmasti ei olekaan yhtä hoitava kuin ennen, mutta jos etsii karhealle tukalle siloittavia loppuhoitsikoita niin nämä ovat kyllä oikein mainioita :)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Marras 2013, 21:42
Kirjoittaja Jenje
Tuo on kyllä mun mielestäni Tigiltä vähintäänkin arveluttavaa toimintaa, että tuotteita markkinoidaan vanhojen O&H-tuotteiden mielikuvilla, vaikka kyseessähän on kuitenkin aivan eri tuotteet.

Mä olen tässä jonkin aikaa käytellyt Your Highness -hoitista, ja vaikka senkin kovin silikoninen koostumus mua hieman epäilytti, niin mä olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Hoitoainetta pois huuhdellessa ja vielä kun hiukset ovat kosteat ne tuntuvat inhottavan muovisilta ja yliliukkailta, mutta kuivuttuaan ne ovatkin pehmeät ja ilmavat, eikä silikonilähmästä ole tietoakaan. Tuoksuun sen sijaan olen vähän pettynyt. Se on jotenkin todella tylsä mummoparfyymi, vaikka yleensä Tigeissä juuri voimakkaat hedelmäiset ja karkkiset tuoksut ovat miellyttäneet.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 03 Huhti 2014, 18:56
Kirjoittaja Cecilia
No voihan sanonko mikä! Hypin jo tasajalkaa lattiasta kattoon, kun bongasin Hullujen Päivien kuvastosta Oatmeal & Honey -tweenin. Olen jo pienen ikusuuden käyttänyt säästellen viimeistä jättipulloani kyseistä hoitista, ja nyt olin ihan onnesta soikeana, kun luulin sen tulevan takaisin. Onneksi olen kuitenkin sen verran kyyninen, että tajusin tulla etsimään asiasta tietoa erittäin luotettavasta lähteestä ( :D ), ja näinhän tässä tietenkin kävi, että taas piti pettyä.

Tekisi mieli boikotoida Tigiä ihan vain tämän takia, mutta kun Masterpiece on niin ihana hiuslakka. Pitäisiköhän senkin hankkiminen lopettaa, niin paljon kiukuttaa!

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 04 Huhti 2014, 19:04
Kirjoittaja Angel
^ sama :) onneksi on juurikasvu!!

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 23 Huhti 2014, 19:11
Kirjoittaja Hilippa
Ihan kerrassaan hämmennyin kun näin jälleen esim. Beautybayn sivuilla Dumb blonde reconstructoria siinä hopea-hologrammi tuubissa. Tuotehan muuttui muutama vuosi sitten Color combat dumb blonde nimelle ja eikös silloin pakkauskin muuttunut...? Nyt  kuitenkin taas vanha tuubi onkin ilmestynyt myyntiin ja Bed headin sivuillakin mainitaan uusi Dumb blonde (ja Colour goddess)...

Inci on näköjään muuttunut. Vanha, tuolta inci-ketjusta löytyy tällainen ainesosaluettelo:

Water (aqua), Behentrimonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Trimethylsilyamodimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein, Polysorbate 60, Glycerin, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Sodium PCA, Keratin Amino Acids, Glycine Soja Protein (Soybean), Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Yellow 5

Uudessa tuubissa inci puolestaan on:
Water (Aqua/Eau), Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Fragrance (Parfum), Lactic Acid, Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Phenoxyethanol, Hydroxypropyl Methylcellulose, Dipropylene Glycol, Polyurethane-39, Potassium Chloride, Disodium EDTA, Amodimethicone, Magnesium Nitrate, Cetrimonium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, Hydrolyzed Keratin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Hydrolyzed Milk Protein, Silk Powder, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985).

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 21:23
Kirjoittaja Georgina
Tästä on saattanut jo olla puhetta, mutta en jaksa kahlata koko ketjua läpi. Pahoittelen jos kysyn itsestäänselviä asioita.  :-[

Olen käyttänyt pitkään Color Goddessia (sekä sh että hoitis). Olen ollut siinä luulossa, että CG-shampoo on sulfaatiton, ja joltain Tigin tuotteita myyvältä sivustolta muistan lukeneeni, että suurin osa Tigin tuotteista olisi ylipäätään sulfaatittomia nykyään. Kuitenkin pullossa lukee heti toisena tai kolmantena ainesosana Sodium Laureth Sulfate. Käsittääkseni tämä tarkoittaa sitä, että shampoossa on kuitenkin sulfaattia. ??? 

Tigillä oli ennen Superstar-shampoo joka oli sulfaatiton. Onko niin, että Epic Volume on tämän vastine nykyään? Ja mikäli näin on, onko kyseinen shampoo sulfaatiton myös?

Värjään suoravärillä, ja etsin shampoota joka olisi tietysti mahdollisimman hellä värille. Olen tykännyt Tigeistä, koska tweeneissä on niin hyvä hinta-laatusuhde. Mutta nyt tämä sulfaattiasia sai miettimään, onko CG sittenkään se sarjan väriystävällisin??

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 10 Heinä 2014, 22:57
Kirjoittaja evergreen
^ Aika höpöpuheelta kuulostaa sellainen, että Tigin shampoot olisivat pääosin sulfaatittomia. Sulfaateilla useimmat shampoot ja pesunesteet pesevät, mielestäni myös Tigin shampoot joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Sodium laureth sulfate on natriumlauryylieetterisulfaatti eli SLES, joka on melko hellävarainen pesevä aine. Esimerkiksi sodium lauryl sulfate (SLS) on tuntuvasti voimakkaampi ja ärsyttävämpi.

Epic Volume -shampoo on sulfaatiton, mutta en oikein näe sitä hirveän positiivisena asiana, kun siinä on kuitenkin sulfaatin tilalla paljon voimakkaampi pesevä aine, sodium c14-16 olefin sulfonate, joka on huomattavasti ärsyttävämpi ja kuivattavampi ainesosa kuin esim. SLES. Toki sulfaatteja saa välttää jos tahtoo, mutta yhteen termiin ei järkevästi ajateltuna kannata takertua liikaa, varsinkin kun se eniten käytetty sulfaatti, SLES, on paljon parempi vaihtoehto kuin moni sen tilalla käytetty. Sulfaatit ovat saaneet huonon maineen, mutta osittain ihan turhaan, koska ne ovat vain eräs joukko peseviä aineita, eivätkä kaikki muut siis todellakaan ole hellävaraisempia.

Jos Tigeissä tahtoo pysyä, niin en siis kuitenkaan valitsisi Epic Volumea. Kokeilisin rohkeasti SLES:llä pesevää shampoota, ja jos kaikki nekin kuluttavat väriä liikaa, niin etsisin vaihtoehtoa joistakin miedoista luonnonkosmetiikan shampoista, joissa käytetään kaikkein heikkotehoisimpia pesuaineita.  :)

Edit. Ja joo, Epic Volume on siis Superstarin vastine.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 04 Loka 2014, 20:11
Kirjoittaja Jenje
Tigin Your Highness tuuheuttava shampoo todellakin toimii. Hiukset ovat pesun jälkeen ilmavat ja tyvestä selvästi koholla ihan ilman mitään muotoilutuotteita tai edes föönausta. Miinuspuolena tosin sitten päälaen pätkähiuksetkin sojottavat pystyssä kivana sädekehänä. No, onneksi ne saa kyllä taltutettua.

Saman hoitiksen olen jo käyttänyt loppuun, ja tykkäsin kyllä siitäkin kovasti. Näköjään siis shampookin on positiivinen yllättäjä, joten varmaan pitää uusi tweeni hommata, jos jossain vastaan tulee.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 23 Touko 2015, 13:34
Kirjoittaja eekki
Hilippa:
Minä kiinnitin samaan huomiota, että nyt Dumb blonde -setti näyttää taas samalta kuin silloin ennen vaihtumista siihen valkoiseen pulloon, jossa oli värinä niitä "maalitahraroiskeita". Laitoit nuo incit tuohon, niin onko tuossa siis vertailussa se vanhin malli ja uusin malli? Vai onko tuo eka inci siitä "maalitahra" pullosta? :D mietin siis, että onko nyt taas uudistettu pelkkää pakkausta vai muutettu myös taas kerran koko sisältöä? Onko joku testannut tuota uusinta versiota Dumb blondesta? Onko yhtään parempaa kuin se valko-sekavärisessä pullossa oleva Dumb blonde, jota moni oli täällä haukkunut..

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 18 Loka 2015, 00:48
Kirjoittaja Triina
Mulla on vähän ikävä Tigin kulta-aikoja... Niistä puhuttiin NIIN paljon!

Anyways, ostin S Factor Diamond Dream -tweenin ja otin illalla käyttöön. Pelkäsin pahasti littanaa lähmäefektiä, mutta ihan kivan kuohkea lopputulos näillä tuli. Shampoo on ylellisesti vaahtoava, varsin hyvin pesevä. Hiukan narskuttaa tukkaa, mutta ei mitään takkupalloa saanut aikaan. Hoitoaine on paksu, täyteläinen, hyvin silottava. Tuoksu näissä tigimäisen makea, hiukan marjainen, tykkään ainakin näin alkuun. Pulloissa ei ollut pumppuja valmiina (tilasin LF:sta), mutta onneksi flippikorkit. Valkoinen, simppeli pullo marjapuuronvärisellä S-kirjaimella on kivan näköinen.

Toivottavasti ovat hyviä pidemmässäkin käytössä :)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 18 Loka 2015, 15:45
Kirjoittaja Hunajapupu
Tigiä käyttäville vinkiksi, että Sokos on ottanut Tigin mukaan Hiustenhellimisviikon valikoimiin. Ne taitaa olla ensi viikolla, eli sieltä saa sitten Tigiä -40% alennuksella. :)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 28 Loka 2015, 22:38
Kirjoittaja miolla
Kuva

Tigin ketju on tätänykyä aika hiljainen, mutta täytyypi tulla kehumaan mun suosikkishampoo+hoitoainekomboa. Käytin varmaan kolmisen vuotta pelkästään iHerbin tuotteita, mutta sitten kun ne menivät nostamaan postikuluja niin mahdottomasti tuossa jokin aika sitten, en enää saanut aikaiseksi etsiä samoja tuotteita muualta. Kokeilin Paul Mitchellin Instant Moisture Daily Treatmentia ja sitten ostin kaverin suosituksesta yo. Tigin Tweenin. Mulle tuotteet ovat ihan täys 10!

Tuoksu ihana (perus-Tigiä siis :)), shampoo pesee, mutta ei narskuvaksi ja hoitoaine siloittaa heti, kosteuttaa ja hillitsee pörröä huomattavasti paremmin kuin monet muut kokeilemani hoitoaineet. Pusipusi  :-*

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 07 Joulu 2015, 14:04
Kirjoittaja Kira
Onko joku Tigin tweeninä myytävän sarjan hoitoaine vielä silikoniton? Yritin jo setviä inciketjusta, mutta toistaiseksi en löytänyt ainakaan.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 07 Joulu 2015, 14:50
Kirjoittaja Mirkka
Ei ole. Kaikeissa tweeneissä taitaa olla sekä shampoossa että hoitoaineessa silikoneja. Ei ole kyllä ylipäätänsä enää Tigilla silikonittomia hoitoaineita.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 11:06
Kirjoittaja Hilippa
Pitkän tauon jälkeen olen taas kokeillut Tigiä: Diamond dreams hoitoainetta. Tuoksu on ihana, sellainen karkkimaisen marjainen, mutta se jääkin parhaaksi ominaisuudeksi. Ei nimittäin silota tai selvitä hiuksiani tarpeeksi. Olen kokeillut hyvin runsaallakin annostuksella ja myös pidemmällä vaikutusajalla, mutta ei auttanut.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 11:15
Kirjoittaja ainokainen
Itse olen ihan lovena Resurrection tweeniin, aivan parhautta! Silottavuus on ihan omaa luokkaansa, hiukset eivät kuitenkaan tunnu lähmäisiltä vaan yksinomaan sileiltä, liukkailta, hoidetuilta. Ja se shampoon hubba bubba -tuoksu, aah... Kuva

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 14:37
Kirjoittaja NarnianQueen
TiGin valikoimaan kuului ennen, vanhaan hyvään aikaan, ihana Moisture Maniac-hoitoaine. Voi kun tulisi jotain vastaavaa tilalle...

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 10:26
Kirjoittaja Triina
^Se oli ihan parasta CO-pesuihin. Itse kaipaan Self Absorbed -shampoota, ensimmäinen hankkimani Tigin tuote Superstar-nesteen ohella ja ehkä myös paras shampoo. Mulla on vähän nostalgianhuuruinen ikävä Tigin kultavuosia, mullakin oli kylppärissä koko hyllyllinen niitä purkkeja. Nyt on enää edelleen tosi mainio Superstar, Manipulator Matte, muutama Candy-sarjan tuote, S-Factorin suoristussuihke ja Supercharge-shampoo. Diamond Dreams -tween on odottamassa ostajaa, se on liian latistava omille hiuksille (shampoo on tosin aika ok) ja vähän kutittelee päänahkaa ja eihän tuollainen iso pullo lopu ikinä. Muotoilutuotteet ovat aina olleet Tigin lippulaivoja ja mulle kaikkein parhaita.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 12:21
Kirjoittaja NarnianQueen
Katselin feelUniquen sivuilta nykyistä valikoimaa, eipä sano juuri mitään. Onkohan mikään noista hoitiksista ehtinyt nousta 'kulttiasemaan'?  Joskus voisi huvin vuoksi kokeilla, jos oikein hyvä alennus osuu kohdalle.. (mutta eipä niitä alennuksiakaan enää ole, niin kuin muinoin  :P)

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 17:35
Kirjoittaja korkkiruuvi
^ Mun äidillä on käytössä noita uusia shampoita ja hoitiksia, se sininen ja punainen ollut ainakin. Ne kuntoutusta/hoitoa lupaavat tuubit missä on se mittari. Äiti tykkää eniten sinisestä, joskus ohimennen mainitsi eikä kummemmin perustellut miksi. Siskolla on ollut colour goddess, brunette goddessin korvaaja uskollisessa käytössä. Ainakin lähipiirin käytön perusteella nuo uudet pätevät lähinnä aiempien versioiden ansioilla, he ylistävät lopetettuja tuotteita ja ostavat yhä merkkiä, kun täytyyhän sen olla hyvä kun on ennenkin ollut. ::)

Toki uudet varmaan toimii tietyille hiuksille tiettyihin lopputuloksiin (kuten aiemmat ja minkä vaan merkin tuotteet) mut ainakin mun kiinnostus on poistunut vanhojen suosikkieni mukana. Nykyisissä on huonommat incit ja tuoksut, helmet on joko lopetettu tai muutettu huonommiksi. Brunette Goddess, Moisture Maniac, Love Peace & Planet... Aina välillä pesun aikaan on ikävä vaikka mulla hyviä ja parempia tuotteita nykyään on (XZ Vanilla Cafe muuten tuoksuu hyvin samanlaiselle kuin Brunette Goddess, se on taidettu mainita aiemminkin). Kun puhutaan Tigin shampoista ja hoitiksista, niin kyllä ennen oli kaikki paremmin.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 10 Huhti 2016, 11:10
Kirjoittaja Hilippa
Uusia Bedhead-tuotteita

Kuva

Mango-mandariini tuoksuyhdistelmä kuulostaa tigimäiseen tapaan tosi makealta ja herkulliselta :) Hoitoainettakin voisi joskus kokeilla: mun ikuisella wislistillä kun on löytää se täydellinen hoitoaine.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 10 Huhti 2016, 15:29
Kirjoittaja Mirkka
Hilippa kirjoitti: Uusia Bedhead-tuotteita

Kuva

Mango-mandariini tuoksuyhdistelmä kuulostaa tigimäiseen tapaan tosi makealta ja herkulliselta :) Hoitoainettakin voisi joskus kokeilla: mun ikuisella wislistillä kun on löytää se täydellinen hoitoaine.
Mä en oikein ymmärrä miksi näitä mainostetaan uusina, nehän tuli jo viime kesänä  :o. Jopa Suomessa ollut jo vuoden saatavilla. Shampoosta ja hoistoaineesta sellainen juttu, että ne on TODELLA voimakkaan hajuiset. Mä en edes käyttänyt niitä loppuun koska se haju aiheutti mulle todella pahaa päänsärkyä.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2016, 18:47
Kirjoittaja miolla
miolla kirjoitti: Kuva
Tigin ketju on tätänykyä aika hiljainen, mutta täytyypi tulla kehumaan mun suosikkishampoo+hoitoainekomboa. Käytin varmaan kolmisen vuotta pelkästään iHerbin tuotteita, mutta sitten kun ne menivät nostamaan postikuluja niin mahdottomasti tuossa jokin aika sitten, en enää saanut aikaiseksi etsiä samoja tuotteita muualta. Kokeilin Paul Mitchellin Instant Moisture Daily Treatmentia ja sitten ostin kaverin suosituksesta yo. Tigin Tweenin. Mulle tuotteet ovat ihan täys 10!

Tuoksu ihana (perus-Tigiä siis :)), shampoo pesee, mutta ei narskuvaksi ja hoitoaine siloittaa heti, kosteuttaa ja hillitsee pörröä huomattavasti paremmin kuin monet muut kokeilemani hoitoaineet. Pusipusi  :-*
Lisään tähän vielä sen, että saman Urban Rehab-sarjan hoitavin sh+ha kombo punaisissa pulloissa on myös mun hiukseen erittäin hyvä  :-*  shampoo tuoksuu esanssimansikalle, hoitoaine taas kovin muovinen ja vähemmän miellyttävä, mutta hoitotehot kiitettävät. Voin suositella muillekin! Hiukset, jotka ovat erittäin käsitellyt ja latvat ihan kahisevat kuivuuttaan, tykkäävät näistä todella paljon. Pysyvät hyvinä myös pari päivää, kun toisilla aineilla yleensä kuivuvat nopeasti.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 06 Elo 2016, 20:07
Kirjoittaja Kalevalatar
Tämä on nyt ihan OT, mutta luin ensin että "shampoo tuoksuu esinahalle"  ;D  Ehdin jo kuvitella tämän mielessäni....

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 09 Elo 2016, 09:36
Kirjoittaja ainokainen
Samaa mieltä kuin Miolla, just tuossa ylempänä kehuin sitä punaista Resurrection -tweeniä. Todella hyvää kamaa kuivalle, käsitellylle /blondatulle tukalle.

Muut uudemmat TIGI:n tuotteet ei ole muhun kovin erityistä vaikutelmaa tehneet, vähän vaisuksi on jääneet fiilikset näistä.  :-\

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 09 Elo 2016, 20:52
Kirjoittaja Morrigan
Saako noita tigejä mistään tilattua pienenä matkakokona?

Hotsittaisi kokeilla tota punaista. Oon kokeillut sitä joskus ja taisi lähmätä, mutta silloin mun hiukset oli paljon paremmassa kunnossa. Nyt puhki blondattuna kiinnostaisi antaa toinen mahdollisuus, mutta jos se onkin kuraa niin noi isot pullot nyt vaan on niin isot.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 09 Elo 2016, 21:43
Kirjoittaja Triina
^Hinta on kyllä järkky... Luxplussalta saisi tweenin pari euroa halvemmalla. Jotenkin älytön ajatus maksaa yli kymmenkertainen hinta, mutta ei se nurkissa pyörivä isokaan pullo mikään houkutus ole. Tekisi itsekin mieli kokeilla, hiusten kunto on aika rähjäinen. Ne eivät vain kestä yhtään lähmäämistä näyttämättä lirulta rotanhännältä ja Tigeillä on usein se haittapuoli.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 10 Elo 2016, 10:01
Kirjoittaja Aridith
Tuo punainen on kyllä jytyä tavaraa. Se oli kolmannen kerran vaaleaksi kuontaloni käräytettyäni ainoa mömmö, joka sai hiuksista edes siedettävän oloiset.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 11 Elo 2016, 10:31
Kirjoittaja Memmuuh
Morrigan kirjoitti: Saako noita tigejä mistään tilattua pienenä matkakokona?

Hotsittaisi kokeilla tota punaista. Oon kokeillut sitä joskus ja taisi lähmätä, mutta silloin mun hiukset oli paljon paremmassa kunnossa. Nyt puhki blondattuna kiinnostaisi antaa toinen mahdollisuus, mutta jos se onkin kuraa niin noi isot pullot nyt vaan on niin isot.
Hoitoainetta ainakin olisi Cocopanda.fi :ssä 200ml 7,90e. Tuolla on toimitus ilmainen.

https://www.cocopanda.fi/product/301698 ... ner-200-ml

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 12 Elo 2016, 15:22
Kirjoittaja Morrigan
^Kiitos vinkistä, ton olisi voinut jo tilatakin, mutta tuotetta ei ole varastossa.

Olin jo hakemassa tokmannilta isoa tuplapakkausta, mutta siellä ei ollut just tota resurrectionia. Kahdessa eri tokmannissa kävin. Tsekkasin myös sokoksen, mutta sielläkään ei ollut, tosin sokoksen hintakaan tuskin olisi miellyttänyt.


Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 12 Elo 2016, 15:56
Kirjoittaja Memmuuh
Höh kerkesi näköjään loppua sitten, koska silloin kun laitoin linkin niin tuotetta oli vielä.  :-\

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 18 Elo 2016, 21:07
Kirjoittaja Morrigan
Prismasta löytyi resurrection tween 24,90e.

Olen kahdesti käyttänyt ja vuosia silikoneja suurissa määrissä vältelleenä oli aika liukas kokemus. Toimii hienosti todella huonokuntoiseen tukkaan, tekee latvoista sileät ja auttaa varmasti siinä ettei latva ihan samalla tavalla pääse murenemaan. Shampoo kuitenkin tekee mun tyvestä aika lähmän, varsinkin kun tyvessä mulla on useampi sentti omaa värjäämätöntä hiusta. Normaalisti pesen joka kolmas päivä hiukset ja tällä shampoolla eilen pesin ja tänään halusin pestä uudestaan kun tuntui likaisilta. Kitumalla pesuvälin voisin tällä pitää maksimissaan kahdessa päivässä.

Joudun suoristamaan hiukset joka pesun jälkeen, joten hiusten kannalta mahdollisimman pitkä pesuväli on ehdoton. Shampoo jäänee satunnaiskäyttöön/suihkusaippuaksi, mutta hoitoaineen käyttelen pituuksiin. Mulla on nyt ilmestynyt otsaan ihan tohon hiusrajaan pienen pientä näppyä. Epäilen syylliseksi tota shampoota.

Suosittelen ehdottoman huonokuntoiselle hiukselle jos päänahka ja tyvi vaan sietää silikoneja.

Vs: Tigin tuotteet

Lähetetty: 21 Loka 2016, 09:14
Kirjoittaja jeppu
Olipa hämmentävä suihkuhetki eilen illalla, kun korkkasin viimein kesällä halvalla ostamani Tigin Fashionista Violet -hoitoaineen. Hoitoaine tuoksui aivan Lacosten Touch of Pinkiltä, jota käytin silloin lanseerauksen aikoihin päälle 10 vuotta sitten. Tuoksusta humahti mieleen kaikenlaisia ihania muistoja!

Hoitoaine itsessään oli hailakan violettia ja hiuksiin levitettäessä se vähäinenkin sävy hälveni, eli ei tosiaan tarvinnut pelätä kylppärin suttaamista tuon kanssa (toisin kuin Fudgen violettishampoon kanssa esim.). Selvitti suihkussa tukan ihan ok, ei mitään suurempia tuntemuksia (- paitsi siis tuo tuoksu!). En huomannut tukassa juuri eroa sävyssä, mutta toisaalta olen nyt tällä viikolla sävytellyt muutenkin jo Fudgen shampoolla, niin vaikea arvioida. En tule varmaankaan ostamaan enää tämän pönikän jälkeen tätä uudelleen, enkä kyllä myöskään Lacosten tuoksua, mutta nautiskelen kyllä ihan kybällä tästä pullosta ja tuoksusta tämän 750 ml verran  :l