Tigin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Saako noita tigejä mistään tilattua pienenä matkakokona?

Hotsittaisi kokeilla tota punaista. Oon kokeillut sitä joskus ja taisi lähmätä, mutta silloin mun hiukset oli paljon paremmassa kunnossa. Nyt puhki blondattuna kiinnostaisi antaa toinen mahdollisuus, mutta jos se onkin kuraa niin noi isot pullot nyt vaan on niin isot.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Hinta on kyllä järkky... Luxplussalta saisi tweenin pari euroa halvemmalla. Jotenkin älytön ajatus maksaa yli kymmenkertainen hinta, mutta ei se nurkissa pyörivä isokaan pullo mikään houkutus ole. Tekisi itsekin mieli kokeilla, hiusten kunto on aika rähjäinen. Ne eivät vain kestä yhtään lähmäämistä näyttämättä lirulta rotanhännältä ja Tigeillä on usein se haittapuoli.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Tuo punainen on kyllä jytyä tavaraa. Se oli kolmannen kerran vaaleaksi kuontaloni käräytettyäni ainoa mömmö, joka sai hiuksista edes siedettävän oloiset.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Morrigan kirjoitti: Saako noita tigejä mistään tilattua pienenä matkakokona?

Hotsittaisi kokeilla tota punaista. Oon kokeillut sitä joskus ja taisi lähmätä, mutta silloin mun hiukset oli paljon paremmassa kunnossa. Nyt puhki blondattuna kiinnostaisi antaa toinen mahdollisuus, mutta jos se onkin kuraa niin noi isot pullot nyt vaan on niin isot.
Hoitoainetta ainakin olisi Cocopanda.fi :ssä 200ml 7,90e. Tuolla on toimitus ilmainen.

https://www.cocopanda.fi/product/301698 ... ner-200-ml
3b F ii
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Kiitos vinkistä, ton olisi voinut jo tilatakin, mutta tuotetta ei ole varastossa.

Olin jo hakemassa tokmannilta isoa tuplapakkausta, mutta siellä ei ollut just tota resurrectionia. Kahdessa eri tokmannissa kävin. Tsekkasin myös sokoksen, mutta sielläkään ei ollut, tosin sokoksen hintakaan tuskin olisi miellyttänyt.

Viimeksi muokannut Morrigan, 12 Elo 2016, 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Höh kerkesi näköjään loppua sitten, koska silloin kun laitoin linkin niin tuotetta oli vielä.  :-\
3b F ii
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Prismasta löytyi resurrection tween 24,90e.

Olen kahdesti käyttänyt ja vuosia silikoneja suurissa määrissä vältelleenä oli aika liukas kokemus. Toimii hienosti todella huonokuntoiseen tukkaan, tekee latvoista sileät ja auttaa varmasti siinä ettei latva ihan samalla tavalla pääse murenemaan. Shampoo kuitenkin tekee mun tyvestä aika lähmän, varsinkin kun tyvessä mulla on useampi sentti omaa värjäämätöntä hiusta. Normaalisti pesen joka kolmas päivä hiukset ja tällä shampoolla eilen pesin ja tänään halusin pestä uudestaan kun tuntui likaisilta. Kitumalla pesuvälin voisin tällä pitää maksimissaan kahdessa päivässä.

Joudun suoristamaan hiukset joka pesun jälkeen, joten hiusten kannalta mahdollisimman pitkä pesuväli on ehdoton. Shampoo jäänee satunnaiskäyttöön/suihkusaippuaksi, mutta hoitoaineen käyttelen pituuksiin. Mulla on nyt ilmestynyt otsaan ihan tohon hiusrajaan pienen pientä näppyä. Epäilen syylliseksi tota shampoota.

Suosittelen ehdottoman huonokuntoiselle hiukselle jos päänahka ja tyvi vaan sietää silikoneja.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Olipa hämmentävä suihkuhetki eilen illalla, kun korkkasin viimein kesällä halvalla ostamani Tigin Fashionista Violet -hoitoaineen. Hoitoaine tuoksui aivan Lacosten Touch of Pinkiltä, jota käytin silloin lanseerauksen aikoihin päälle 10 vuotta sitten. Tuoksusta humahti mieleen kaikenlaisia ihania muistoja!

Hoitoaine itsessään oli hailakan violettia ja hiuksiin levitettäessä se vähäinenkin sävy hälveni, eli ei tosiaan tarvinnut pelätä kylppärin suttaamista tuon kanssa (toisin kuin Fudgen violettishampoon kanssa esim.). Selvitti suihkussa tukan ihan ok, ei mitään suurempia tuntemuksia (- paitsi siis tuo tuoksu!). En huomannut tukassa juuri eroa sävyssä, mutta toisaalta olen nyt tällä viikolla sävytellyt muutenkin jo Fudgen shampoolla, niin vaikea arvioida. En tule varmaankaan ostamaan enää tämän pönikän jälkeen tätä uudelleen, enkä kyllä myöskään Lacosten tuoksua, mutta nautiskelen kyllä ihan kybällä tästä pullosta ja tuoksusta tämän 750 ml verran  :l
1c M ii BSL
Vastaa Viestiin