Tigin tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Tigiä käyttäville vinkiksi, että Sokos on ottanut Tigin mukaan Hiustenhellimisviikon valikoimiin. Ne taitaa olla ensi viikolla, eli sieltä saa sitten Tigiä -40% alennuksella. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kuva

Tigin ketju on tätänykyä aika hiljainen, mutta täytyypi tulla kehumaan mun suosikkishampoo+hoitoainekomboa. Käytin varmaan kolmisen vuotta pelkästään iHerbin tuotteita, mutta sitten kun ne menivät nostamaan postikuluja niin mahdottomasti tuossa jokin aika sitten, en enää saanut aikaiseksi etsiä samoja tuotteita muualta. Kokeilin Paul Mitchellin Instant Moisture Daily Treatmentia ja sitten ostin kaverin suosituksesta yo. Tigin Tweenin. Mulle tuotteet ovat ihan täys 10!

Tuoksu ihana (perus-Tigiä siis :)), shampoo pesee, mutta ei narskuvaksi ja hoitoaine siloittaa heti, kosteuttaa ja hillitsee pörröä huomattavasti paremmin kuin monet muut kokeilemani hoitoaineet. Pusipusi  :-*
Kira
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 317
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:23

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kira »

Onko joku Tigin tweeninä myytävän sarjan hoitoaine vielä silikoniton? Yritin jo setviä inciketjusta, mutta toistaiseksi en löytänyt ainakaan.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Ei ole. Kaikeissa tweeneissä taitaa olla sekä shampoossa että hoitoaineessa silikoneja. Ei ole kyllä ylipäätänsä enää Tigilla silikonittomia hoitoaineita.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pitkän tauon jälkeen olen taas kokeillut Tigiä: Diamond dreams hoitoainetta. Tuoksu on ihana, sellainen karkkimaisen marjainen, mutta se jääkin parhaaksi ominaisuudeksi. Ei nimittäin silota tai selvitä hiuksiani tarpeeksi. Olen kokeillut hyvin runsaallakin annostuksella ja myös pidemmällä vaikutusajalla, mutta ei auttanut.
ainokainen

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Itse olen ihan lovena Resurrection tweeniin, aivan parhautta! Silottavuus on ihan omaa luokkaansa, hiukset eivät kuitenkaan tunnu lähmäisiltä vaan yksinomaan sileiltä, liukkailta, hoidetuilta. Ja se shampoon hubba bubba -tuoksu, aah... Kuva
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

TiGin valikoimaan kuului ennen, vanhaan hyvään aikaan, ihana Moisture Maniac-hoitoaine. Voi kun tulisi jotain vastaavaa tilalle...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Se oli ihan parasta CO-pesuihin. Itse kaipaan Self Absorbed -shampoota, ensimmäinen hankkimani Tigin tuote Superstar-nesteen ohella ja ehkä myös paras shampoo. Mulla on vähän nostalgianhuuruinen ikävä Tigin kultavuosia, mullakin oli kylppärissä koko hyllyllinen niitä purkkeja. Nyt on enää edelleen tosi mainio Superstar, Manipulator Matte, muutama Candy-sarjan tuote, S-Factorin suoristussuihke ja Supercharge-shampoo. Diamond Dreams -tween on odottamassa ostajaa, se on liian latistava omille hiuksille (shampoo on tosin aika ok) ja vähän kutittelee päänahkaa ja eihän tuollainen iso pullo lopu ikinä. Muotoilutuotteet ovat aina olleet Tigin lippulaivoja ja mulle kaikkein parhaita.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Katselin feelUniquen sivuilta nykyistä valikoimaa, eipä sano juuri mitään. Onkohan mikään noista hoitiksista ehtinyt nousta 'kulttiasemaan'?  Joskus voisi huvin vuoksi kokeilla, jos oikein hyvä alennus osuu kohdalle.. (mutta eipä niitä alennuksiakaan enää ole, niin kuin muinoin  :P)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

^ Mun äidillä on käytössä noita uusia shampoita ja hoitiksia, se sininen ja punainen ollut ainakin. Ne kuntoutusta/hoitoa lupaavat tuubit missä on se mittari. Äiti tykkää eniten sinisestä, joskus ohimennen mainitsi eikä kummemmin perustellut miksi. Siskolla on ollut colour goddess, brunette goddessin korvaaja uskollisessa käytössä. Ainakin lähipiirin käytön perusteella nuo uudet pätevät lähinnä aiempien versioiden ansioilla, he ylistävät lopetettuja tuotteita ja ostavat yhä merkkiä, kun täytyyhän sen olla hyvä kun on ennenkin ollut. ::)

Toki uudet varmaan toimii tietyille hiuksille tiettyihin lopputuloksiin (kuten aiemmat ja minkä vaan merkin tuotteet) mut ainakin mun kiinnostus on poistunut vanhojen suosikkieni mukana. Nykyisissä on huonommat incit ja tuoksut, helmet on joko lopetettu tai muutettu huonommiksi. Brunette Goddess, Moisture Maniac, Love Peace & Planet... Aina välillä pesun aikaan on ikävä vaikka mulla hyviä ja parempia tuotteita nykyään on (XZ Vanilla Cafe muuten tuoksuu hyvin samanlaiselle kuin Brunette Goddess, se on taidettu mainita aiemminkin). Kun puhutaan Tigin shampoista ja hoitiksista, niin kyllä ennen oli kaikki paremmin.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Uusia Bedhead-tuotteita

Kuva

Mango-mandariini tuoksuyhdistelmä kuulostaa tigimäiseen tapaan tosi makealta ja herkulliselta :) Hoitoainettakin voisi joskus kokeilla: mun ikuisella wislistillä kun on löytää se täydellinen hoitoaine.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Hilippa kirjoitti: Uusia Bedhead-tuotteita

Kuva

Mango-mandariini tuoksuyhdistelmä kuulostaa tigimäiseen tapaan tosi makealta ja herkulliselta :) Hoitoainettakin voisi joskus kokeilla: mun ikuisella wislistillä kun on löytää se täydellinen hoitoaine.
Mä en oikein ymmärrä miksi näitä mainostetaan uusina, nehän tuli jo viime kesänä  :o. Jopa Suomessa ollut jo vuoden saatavilla. Shampoosta ja hoistoaineesta sellainen juttu, että ne on TODELLA voimakkaan hajuiset. Mä en edes käyttänyt niitä loppuun koska se haju aiheutti mulle todella pahaa päänsärkyä.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja miolla »

miolla kirjoitti: Kuva
Tigin ketju on tätänykyä aika hiljainen, mutta täytyypi tulla kehumaan mun suosikkishampoo+hoitoainekomboa. Käytin varmaan kolmisen vuotta pelkästään iHerbin tuotteita, mutta sitten kun ne menivät nostamaan postikuluja niin mahdottomasti tuossa jokin aika sitten, en enää saanut aikaiseksi etsiä samoja tuotteita muualta. Kokeilin Paul Mitchellin Instant Moisture Daily Treatmentia ja sitten ostin kaverin suosituksesta yo. Tigin Tweenin. Mulle tuotteet ovat ihan täys 10!

Tuoksu ihana (perus-Tigiä siis :)), shampoo pesee, mutta ei narskuvaksi ja hoitoaine siloittaa heti, kosteuttaa ja hillitsee pörröä huomattavasti paremmin kuin monet muut kokeilemani hoitoaineet. Pusipusi  :-*
Lisään tähän vielä sen, että saman Urban Rehab-sarjan hoitavin sh+ha kombo punaisissa pulloissa on myös mun hiukseen erittäin hyvä  :-*  shampoo tuoksuu esanssimansikalle, hoitoaine taas kovin muovinen ja vähemmän miellyttävä, mutta hoitotehot kiitettävät. Voin suositella muillekin! Hiukset, jotka ovat erittäin käsitellyt ja latvat ihan kahisevat kuivuuttaan, tykkäävät näistä todella paljon. Pysyvät hyvinä myös pari päivää, kun toisilla aineilla yleensä kuivuvat nopeasti.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Tämä on nyt ihan OT, mutta luin ensin että "shampoo tuoksuu esinahalle"  ;D  Ehdin jo kuvitella tämän mielessäni....
ainokainen

Vs: Tigin tuotteet

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Samaa mieltä kuin Miolla, just tuossa ylempänä kehuin sitä punaista Resurrection -tweeniä. Todella hyvää kamaa kuivalle, käsitellylle /blondatulle tukalle.

Muut uudemmat TIGI:n tuotteet ei ole muhun kovin erityistä vaikutelmaa tehneet, vähän vaisuksi on jääneet fiilikset näistä.  :-\
Vastaa Viestiin