Tuotesuosituksia

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Osaisiko joku suositella minulle marketista saatavaa pikatehistä tai -naamiota? Olen lähdössä rantalomalle, ja olisi tavoitteena ottaa vain yksi mahdollisimman kosteuttava pois huuhdeltava hoitoaine mukaan. Hiukset ovat kainalomittaiset ja värjäämättömät.

Jätettävänä mukaan lähtee Kerastasen Nectar Thermique.
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja irso »

^ Mihin päin olet lähdössä? Ainakin Espanjassa on myynnissä juurikasvussa mennävuosina mainetta niittänyttä Nutriglossia. (Jota viimeksi raahasin kanarialta viisi purkkia  :3)

Edit. typoja, kylppärin pesu tällä kelillä sulattaa aivot.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

^Kreikkaan menossa ihan turistikohteeseen. Pitääpä tosiaan siellä katsastaa kosmetiikkatarjonta :)

Jokin tuote pitää toki täältä ottaa varmuuden vuoksi mukaan. Franck Provostin käsiteltyjen hiusten naamiosta tykkäsin aikoinaan tosi paljon, mutta en ole nähnyt sitä missään paikassa pitkään aikaan. Lomalla tulee kuitenkin pestyä hiukset joka päivä, niin siksikin jokin halpistuote olisi hyvä.

Edit. Kiitos vielä vinkeistä irso ja jewelry! :)
Viimeksi muokannut Elsinen, 10 Elo 2012, 07:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Minulla Elvitalin silikonittomat naamiot (en nyt muista nimiä mutta oliko ainakin valkoinen purkki) toimii hyvin, samoin kuin XZ:n kosteuttava tehohoito. Pikahoitiksista lempparini on silikoniton mutta ihanan silottava ja kosteuttava Fructiksen Nutri-Repair :)
sandybell83

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja sandybell83 »

Pakko tulla avautumaan ja kyselemään viisaammilta neuvoa. Mulla on aika ohuet sekä lyhyet hiukset, ja jos en föönaa niin menee laineikkaaks (näytän ihan mummolta, joka on laittanut paplarit).
Nyt vaalennuspesun ja oranssin värin jälkeen mun hiukset ei ole pysyneet silosena/suorana vaikka olenkin föönaillut ja käyttänyt mitä tahansa aineita (esim Osis Soft n Straightiä) MUTTA ostin Sokokselta pienet matkakoot Goldwellin Rich Repair shampoota ja hoitista. RAKASTUIN. Föönauksen jälkeen hiukset on oikeasti suorat, mutta ilmavat ja pysyvät hyvännäkösinä ja hyväntuntuisina parikin päivää helposti :).
Nyt ongelmaan; mulla päänahka reagoi todella nopeasti sulfaattiin (tai johonkin toiseen ainesosaan). Päänahkaan tulee "kuumottava" tunne ja päänahkaa kiristää. Jos joku tietää mikä ainesosa sen aiheuttaa niin kertokaa PLIIS. Nyt haluaisin siis löytää tuotteita, jotka toimii samalla tavalla kuin nämä Goldwellit, mutta olisivat sitten ilman sitä ainesosaa, joka ärsyttää (olisiko just se sulfaatti).
KIITOS AVUSTA.

Muita tuotteita mitä itse pystyn suosittelemaan ovat;
BC Moisture Kick jätettävä hoitsikka (on ollut käytössä monta vuotta)
BC Sulfate Free Shampoo (todella hyvä shampoo, pelästyin vähän silikonia niin en uskalla paljon enää käyttää)
Cutrin Volumism hoitoaine (toimii mulla CO-pesussa)
Redken Hair Cleansing Cream (syväpuhdistava, niin hyvä/hoitava et voisi käyttää joka pesussa, mutta herkälle päänahalleni en uskalla)
System 4 Hydro Care hoitoaine (oon käyttänyt pidennyksiin, tosi hyvä!)
System 4 Climbatzole Scalp Tonic (on puhdistanut hiusjuuriani tosi hyvin ja hiustenkasvu parantunut!)
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Milly »

Nyt tarvitsisin kovasti suosituksia hiustenhoitotuotteiden suhteen. Moussevärjäämisen jäljiltä hiukset ovat kuivat ja hauraat. Mikään kotiarsenaalista ei tunnu toimivan: BC:n & Glissin öljyt, Bonacure Time Restore q10 naamio, Giovanni Smooth as Silk.

Kampaamosta kävin ostamassa osan edellämainitusta, mutta kun ei auta, niin ei auta. Sain näytteenä Redkenin Real Controlin joka ei yhden kokeilun jälkeen vakuuttanut. Latvoihin olen tunkenut avocado öljyä ulos mennessä ihan reippaalla kädellä, ilman sitä ei kehtaisikaan.

Osaisiko joku ihana kertoa, mitä tälle pesälle nyt ostaisi?
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Vinkkejä hyvästä ja oikeasti hoitavasta jätettävästä hoitoaineesta? Hiukset ovat melko paksut ja helposti "pörröisen"  ja karkean näköiset. Mielellään sellainen, jonka voisi hankkia ilman mitään tilaamisrumbaa.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Sekalaisia kysymyksiä hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja elly »

Löytyykö markettituotteista mitään supersiloittavaa, pehmentävää, kosteuttavaa tai what ever hoitoainetta/naamiota/tehohoitoa? En tiedä mitä tukalleni tapahtui, mutta se on aivan kamala. Yritin muhittaa niin öljyä kuin XZ:n tehohoitoa hiuksissani, mutta ei mitään vaikutusta. Kuiva ja takkuuntuva reuhka riippuu päästä, tää on niin kamala että itkettää, ja mää en yleensä joudu kriiseillä tämän kanssa tippaakaan. Olen tällä hetkellä vanhempieni luona pienessä tuppukylässä, mutta jos tarpeitani vastaavaa tuotetta löytyy kampaamotuotteiden puolelta, niin olen valmis ajamaan lähimpään kaupunkiin. Tiedossa on vielä pikkujouluja=muotoilua, ja tuntuu että tukka rapistuu käsiin.

Nyt kiltit, jos tiedät tuotteita, jotka tekevät tukasta täysin lirun, mahdottoman käsitellä tms, niin jakakaa tietonne. Yleensä välttelen silikonimössöjä, mutta nyt olen valmis dippaamaan pääni vaikka lietesäiliöön, jos se auttaa.
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

^ jotain Lorealin naamiota olen itse käyttänyt silloin kun olen ollut jumissa pikkukylässä ;) Oisko ollut keltaisessa purkissa. Nimeä en tähän hätään muista.

Osaisko kukaan suositella vastinetta Tigin self absorbed-shampoolle? Se uudistettu versio vihreässä pullossa ei vaan toimi lasimaisessa tukassa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^^Kannattaa kokeilla Glissin hoitoaineita ja Tresemmen Split End hoitoaine siloittaa kyllä todella tehokkaasti. Se tekee hiuksista melkein jopa rasvaiset joskus.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Mäkin suosittelisin Glissiä! Keltaisessa purkissa oleva Oil repair -naamio oli kärähtäneen permiksen aikana ainoa tuote, jolla siitä hamppukasasta sai nopeasti sileän  :)
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Syossin öljyhoitoshampoo ja -hoitsikka, jätettäväksi Bonacuren Moisture Kickiä, latvoihin vielä Glissin Daily Oil Elixiriä ;D Kuivunut, kauhea, hamppuinen, katkeileva tukka RAKASTAA yhdistelmää.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Sekalaisia kysymyksiä hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

elly kirjoitti: Löytyykö markettituotteista mitään supersiloittavaa, pehmentävää, kosteuttavaa tai what ever hoitoainetta/naamiota/tehohoitoa? En tiedä mitä tukalleni tapahtui, mutta se on aivan kamala. Yritin muhittaa niin öljyä kuin XZ:n tehohoitoa hiuksissani, mutta ei mitään vaikutusta. Kuiva ja takkuuntuva reuhka riippuu päästä, tää on niin kamala että itkettää, ja mää en yleensä joudu kriiseillä tämän kanssa tippaakaan. Olen tällä hetkellä vanhempieni luona pienessä tuppukylässä, mutta jos tarpeitani vastaavaa tuotetta löytyy kampaamotuotteiden puolelta, niin olen valmis ajamaan lähimpään kaupunkiin. Tiedossa on vielä pikkujouluja=muotoilua, ja tuntuu että tukka rapistuu käsiin.

Nyt kiltit, jos tiedät tuotteita, jotka tekevät tukasta täysin lirun, mahdottoman käsitellä tms, niin jakakaa tietonne. Yleensä välttelen silikonimössöjä, mutta nyt olen valmis dippaamaan pääni vaikka lietesäiliöön, jos se auttaa.
Aika vanha kysymys, mutta vastaisuuden varalle: kurkkaa keittiön kaappiin. Jos näet oliiviöljyä ja hunajaa, voit lisätä niitä ihan mihin tahansa hoitoaineeseen ja saat hiusnaamion. Tämän sekoitus on ollut täälläkin suosiossa. Kosteuttaa ja lisää kiiltoa tukkaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
ainokainen

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mulla hunaja vain kuivattaa, eikä öljymuhituksistakaan ole ollut apua, kun tukka tuntuu kuivalta. Mulla ei enää vuosiin ole ollut räjähtänyttä latvaa, mutta silloin kun tein isoja värinpoisto-operaatioita ja hiukset huusivat hoosiannaa, ainoa tuote joka todella teki jotain, oli tämä:

Kuva

Eli Biosilk Sil Therapy -seerumi. Tuossa on sekä silikonia että rakennepaikkaavia aineita. Loistotuote! Tämän tuotesarjan tuotteista on täällä jossain oma ketjukin. Nettikaupoista ja joistain kampaamoista saa ostettua tätä. Ainakin Helsingissä kampaamotuotekauppa Hairlekiinissa on joskus ollut tätä, mahdollisesti myös Hairstoressa.
Viimeksi muokannut ainokainen, 19 Joulu 2012, 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja elly »

Kiitos paljon kaikille nauvoista! Olen vielä jumissa tuppukylässä, josta en edes Glissiä löytänyt. Huomenna käyn vähän isommassa kylässä, josta yritän löytää kyseisiä tuotteita. :) onneksi tilanne ei ole enää niin paha, että harkitsisin lahjoittavani tukkani pidennyksiksi jollekin  :D
Vastaa Viestiin