Tuotesuosituksia

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Mustikka kirjoitti: Mulla pukkaa pientä kriisiä tukan kanssa. Tuntuu ettei mikään toimi! Tarvisin jonkin supertehokkaan, pehmentävän, liukastavan ja takut poissa pitävän tehohoidon.
Jos kaivataan superliukasta ja ehkä lätsäyttävääkin hoitista, niin minulle tulee ensimmäisenä mieleen Bonacuren Color Save Conditioner. Ei ole tehohoito, vaan pikahoitis. Itse en tätä pysty käyttämään normaalikäytössä ollenkaan koska hiukset sanoo vain läts ja menee päätä pitkin eikä niille pysty liukkauden takia tekemään yhtään mitään, ja tämä siis myös silloin kun ainetta yrittää laittaa vain latvoihin... En välttämättä tiedä suosittelisinko tätä ainetta kenellekään...  ::) Yhtä kaikki, hennan poishuuhtelussa täydellistä kamaa, ei tarvitse edes silottaa etikalla sen jälkeen!
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Kiitos vinkeistä :) Mulla on varmaan vähän samantapainen hiuksisto kun kleiolla, paksut ja jouhimaiset hiukset. Tosin mä en taas niihin pitkinä kaipaa niihin "tuuheutusta" vaan mahdollisimman silottavaa jotta takut pysyisi poissa. Mutta nyt nämä eivät ole vielä edes hartiamitassa joten mielummin pörheämpi tukka nyt :P Odotan myös mielenkiinnolla mitä Saksan ilmasto tekee mun hiuksille. Täällä on kosteampi ilma talvisin niin tukka ei toivottavasti mene takkuun niinkuin Suomessa, siksi uskallan edes ryhtyä tähän kasvatusprojektiin. Lisäksi hiukset on ehkä vahvemmat, tai ainakin ne kasvaa nopeammin kun täällä saa enemmän d-vitamiinia.

Tilasin nyt iHerbistä seuraavat putelit, suositusten lisäksi incien perusteella :

Nature's Gate, Revitalizing Conditioner, Jojoba
Giovanni, Smooth as Silk, Deeper Moisture Conditioner,
Alba Botanica, Natural Hawaiian Conditioner, Cocoa Butter,
Alba Botanica, Leave-in Conditioner, Fragrance Free
Desert Essence, Conditioner, Coconut,
Desert Essence, Coconut Hair Defrizzer & Heat Protector

Katsotaan mitä tapahtuu :) Jos joku ei missään nimessä sovi niin onneksi ne voi antaa miehelle... tosin sen tuntien se tulee "kateelliseksi" mun uusista puteleista ja haluaa kumminkin käyttää niitä ::)
Angora
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 317
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 03:49

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Angora »

Lasimainen hius/intialainen tuuhennushius -ongelmayhtälö kaipailisi hyvin pesevää, mutta hellävaraista shampoota, joka levittyy hyvin. Urheilen paljon, värjään tukkaani ja tosiaan hiuslaatuni lähmääntyy liian hoitavista ja raskaista shampoista, samalla kuitenkin kuivuu liian tujuista ja väri katoaa. Aikaisempi suosikki Alternan Bamboo Smooth Anti-Frizz on ollut mitä mahtavinta, mutta valitettavan kallista kesälompakolle, sillä 20e 250ml riittää tässä päässä vaan kolmeksi kuukaudeksi maksimissaan. Plussaa, jos saan shampoon ostettua jostakin Helsingin liikkeestä/parturista, sillä vanhaa ei jäljellä juuri nimeksikään. Kuitenkin myös netistä tilattavia kuullaan mielellään jatkoa ajatellen.

Edit: Siis tarkentaakseni vielä, ongelmana on siis erityisesti ollut löytää shampoo, joka ei lässäytä tukkaa, mutta joka ei myöskään pesisi väriä eikä kiiltoa pois.
Viimeksi muokannut Angora, 11 Kesä 2012, 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja garme »

Haeskelen O&H-hoitikselle korvaajaa. Lähinnä etsin silikonitonta tai vähäsilikonista tuotetta, joka toimisi sellaisenaan päivittäisenä pikahoitoaineena, mutta ei olisi pahitteeksi, jos se olisi myös hyvä tehohoitomuhituksiin. Hiukset ovat vaalennetut ja lämpökäsitellyt, eli hoitotehoa ja mielellään siloittavuutta saisi olla. Monissa silikonittomissa hoitoaineissa on mulla ollut se ongelma, ettei ne pysty sellaisenaan selvittämään takkuja riittävän hyvin (esim. Tigin MM) eikä siksi sovellu yksinään pikahoitikseksi. Hiukset on lyhyet ja Tangle Teezer pelastaa paljon takkujen kanssa, mutta olisihan se kiva, jos hoitoaine pystyisi otsiksen takkuihin puremaan. Tuotteen latistavuus ei haittaa, kunhan ei lähmää ja rasvoita liikaa.

Sexy Hairin Soy Tri-Wheat Treatment oli mukava tuttavuus, mutta koostumus on vähän liru, joten se ei ole kovinkaan riittoisan tuntuista.

Ajattelin tilata tuon Giovannin Smooth as Silkin ainakin, mutta kaipailisin lisäksi jotain uutta kampaamoainetuttavuutta, kun en ole pitkään aikaan ostellut uusia kampaamohoitiksia. MOPin Hydrating kiinnostaa, olisiko muita suosituksia?
iHerb alekoodi: FEW484
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Gekko »

^ Oletko kokeillut TreSemmen Naturals-hoitista? Ainakin mun mielestä se on aika silottavaa ja on silikoniton. En oikein tiedä tehoista yksinään muhitteluissa, mutta omalle tukalleni on ainakin riittävää kun vähän miksaa öljyä mukaan. Ja koska on aika tuoksuton, jonkin toisen hoitiksen yhdistäminen onnistuu myös hyvin luomatta ihan hirveää tuoksukakofoniaa. :)
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja miolla »

^^ ja ^ Mulla toimi Tresemme Naturalsia paremmin Franck Provostin silikoniton Moisture-pikahoitis. Mulla on bsl-pituiset, kuivuuttaan helposti takkuuntuvat hiukset ja tuo Franck Provost selvittää hyvin ja kosteuttaa hiusten kuntoon nähden hyvin myös. Tresemmen vastaava oli lirumpaa, eikä mulla siloittanut (kokeillut kahdesti vain) ainakaan pesuvaiheessa juuri nimeksikään.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Nyt tarvittais shamppoosuosituksia poikkikselle. Poikkis pesee hiukset joka päivä, koska käyttää sen verran vahaa ja muuta. Tällä hetkellä hiukset on värjäämättömät eivätkä mitenkään kauhean pitkät, oliskohan pisimmät jotain 5 cm. Päänahka on herkkä ja kuivahko ja shamppoon pitäis olla sellainen "tuuheuttava", joka toisi vähän ilmavuutta kun raukalla on niin ohuet hiukset ja saa jatkuvasti kuulla veljeltään kuittailua tulevasta pälvikaljusta :D  Parturi oli joskus (ennenku me tutustuttiin) myynyt tälle Sebastianin jotkut miesten shampoon ja hoitiksen (en nyt muista nimeä enkä jaksa tarkistaa :D), tällä lopputulos on hyvä, mutta useamman käyttöpäivän jälkeen päänahka kutisee. Joka toinen päivä poikkis pesee CO-pesulla, yleensä XZ:n valilija&suklaalla ja tästä tuloksesta tykkää kovin. Joka toiselle pesupäivälle pitäis nyt löytää joku hyvä shamppoo joka on hellävarainen mutta kuitenkin toisi vähän ilmavuutta ja tuuheutta. Kaikki XZ:n shamppoot on käyty läpi ja mikään ei ole hyvä, multa se on nuita mun purnukoita kokeillu mutta kun itse on tähän karheaan paksuun tukkaan kaipaa muuta kuin silotusta, niin ne ei nyt ihan poikkiselle sovi. Olisko jollakin jotain vinkkiä sopivaan shamppooseen? :)
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Mai »

Nyt ois hakusessa erittäin kosteuttava hiuksiin jätettävä hoitis käytettäväksi rekun kanssa. Hinnalla ei väliä kunhan toimii?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Varjotar

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

^ KC Professional Let Me Be Moisture Conditioner
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

^ Voin suositella samaa ! Ihan rakastunut ko. tuotteeseen, erittäin riittoisaa, ja lämpösuoja plussaa  :ts
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Voisiko joku suositella jotakin kevyesti pesevää shampoota? Saa sisältää silikoneja.  Mielellään marketista saisi löytyä, mutta pystyn myös hankkimaan nettikaupasta. Marketista siksi että tarvisin sen huomenna kun on tukanpesupäivä  :)

Tukka on pitkä, kuiva ja hiukan luonnonkihara.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^^^Mulla Tigin Let it be kosteuttaa kivasti!

^Ootko kokeillut Glissin Liquid Silk-shampoota? Pesee hellästi puhtaaksi, ei kuivata eikä takuta! On silikoniton :)
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

jewely kirjoitti:
^Ootko kokeillut Glissin Liquid Silk-shampoota?
En ole kokeillut. Tätä voisinkin ostaa, kiitos vinkistä  :)
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Suosituksia mun raidoitetuille (sekä värjättyä raitaa, että vaalennettua) hiuksille: eli kaipaisin jotakin suht edullista seerumia, hoitoainetta, tehohoitoa joka ehkäisisi hamppulatvoja, ideoita? Muutenkin hiukseni ovat sellaiset ns. normaalit, eli mitään suurempia ongelmia ei ole.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Bristow

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Bristow »

Tresemmen protect- naamio on osoittautunut ihan hyväksi saunassa, tulee pehmeät ja sileät hiukset eikä ole takkuja. Bonacuren moisture kick on hiuksilleni ihan paras jätettävä  :l
Vastaa Viestiin