Tuotesuosituksia

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Ole hyvä vaan, toivottavasti löydät ainakin jotain mieleistä! Laitan itsekin pian Lushille tilausta noista useimmista mainituista, kun en kestä ajatusta että pääsisi loppumaan kesken...  ;)  Jos päädyt Lusheihin, niin sehän niiden kanssa kannattaa muistaa, että ne peseytyvät hiuksista aika hyvin, eikä niillä tosiaan saa mitään sellaista silikoni/parafiinisileyttä, mutta pienen ajan kanssa ainakin käsittelemättömän hiuksen saa kyllä tosi kivaksi. Minusta ne ovat mahtava vaihtoehto juuri sellaiselle, jolla on käsittelemättömät hiukset tai oman värin kasvatusprojekti ja ehkä vähän rasvoittuvan puoleinen päänahkakin, niin että toiveissa ehkä onkin jossain määrin luonnollinen ja puhdas tuntu.
1cFii, oma väri.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Onko kukaan löytänyt Tigin vanhalle Moisture Maniac hoitoaineelle samantyylistä korvaajaa? Hakisin hoitsikkaa joka kosteuttaisi tehokkaasti. Mielellään sellainen jota saisi isossa pullokooossa muttei se mikään ehdoton kriteeri ole. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ZEN »

^Oletko kokeillut Giovannin 50:50 hoitoainetta? Mä rakastin niin tuota Moisture Maniacia kans, ja vaikka tuo Giovanni nyt ei ihan sen tasolle yllä, niin siitä on tullut mun seuraava luottokosteuttaja.
Cogito ergo doleo.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ellen »

^^ Myös Nature's Gaten Hair Defense Conditioner Pomegranate Sunflower -hoitis tai Kiss My Face Whenever Conditioner Green Tea & Lime -hoitis voisivat olla kokeilemisen arvoisia hoitiksia. Sullahan on paksut hiukset, SHF, eikös ollutkin? Ainakin mun hentoisia luonnonkiharoita hiuksia molemmat hoitikset latistaa melkoisesti. Kosteuttavat hyvin sekä selvittävät hiukset nopeasti suihkussa ja myös muhittelu onnistuu. Molemmat hoitikset ovat isoissa, edullisissa pulloissa, joten niitä raaskii holvata ihan kunnolla.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^ja^^ Kiitos ehdotuksista, en olekaan mitään noista vielä kokeillut! ellen juu on aika paksut ja helposti pörrööntyvät joten tykkään tuhdeista koostumuksista hoitoaineissa. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Kumpikaan hoitis ei muuten ole koostumukseltaan tuhtia tavaraa, vaan aika juoksevaa ja kevyesti pullosta ulos tulevaa, mutta ovat todella silottavia. Onneksi kumpikaan hoitis ei ole kallis, joten hukkaostoksen sattuessa ei ole kallis huti. Ja hoitikset voi kuitenkin aina holvata CWC-pesun ekana hoitiksena :D , jos eivät ole tarpeeksi hyviä muussa käytössä.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Kosteuttava ja silottava on juuri niitä ominaisuuksia mitä olen vailla, tarvii kokeilla. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Tietääkö kukaan, saako Suomesta tai jostain ulkomaisesta verkkokaupasta tilattua helposti Suave-merkkistä shampoota? Usalainen kaveri oli käymässä kylässä ja koklasin hänen Suave-shampoota ja hoitoainetta. Tykästyin niin kovin, että haluan sarjan tuotteita itselleni! Tuoksuivat ihanalle ja shampoo oli hellä, mutta piti huikset ja päänahan puhtaana 4 päivää.

http://www.suave.com/product/category/6 ... onditioner
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Kiinnostuin itsekin!
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

Hakusessa pitkille vaalennetuille hiuksille sh ja ha jotka eivät takuta hiuksia. Ahdistaa kun nykyisin menee pesun jälkeen hiusten selvittämisessä ikuisuus. Päänahkani on tällä hetkellä helposti rasvoittuva ja herkkä, joten jos nämä ominaisuudet huomioiden löytyisi joku hyvä combo,olisin kiitollinen!&nbsp; <3
Amy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 716
Liittynyt: 16 Syys 2006, 20:10

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Amy »

Olisiko suosituksia oikein kosteuttavasta pikahoitoaineesta? Joicon IHT satunnaisessa käytössä, mutta en viitsi joka pesussa tuhlata sitä. Lanzalta käytössä pari pikahoitista, jotka silottavat tosi hyvin mutta hiukset kovin kuivat edelleen niiden jäljiltä.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Macadamia shampoot ja hoitoaineet. Olin aikaisemmin tilannut näitä beatubaysta ja näillä saa jopa mun koppuraisen luonnonkiharan sileäksi. Tykkään! Tuoksu on monessa tuotteessa voimakas, mutta jos tämä ei haittaa niin voin suositella.

Näitä on ollut saatavilla aikaisemmin vain Stokkalta, mutta nyt löytyy myös Anttiloista. Tilasin kun sai puoleen hintaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Macadamiat ovat kyllä ihania :) Kokeilin sitä Light-shampoota, ja ihastuin sen jättämään kuohkeuteen ja puhtaaseen tunteeseen..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mikä/mitkä olisi hyviä tuotteita 10-vuotiaan lapsen hiuksille, jotka ovat olkapäämittaiset, suorat, hennot, ei kovinkaan sileät vaan enemmänkin mattaiset ja aivan järjettömän helposti takkuuntuvat. Päivässä tulee isoja ja tiiviitä rastamaisia takkukimppuja joita on tosi työlästä saada selvitettyä.

Käytössä on tangle teezer. Käytettävistä hoitoaineista ja shampoista en tiedä. Niiskuneidin selvityssuihketta olen nähnyt pöydällä, samoin moroccanoil lightia.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Tuotesuosituksia

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Mun on kai parempi alistua, ja alkaa käyttää hoitoainetta ainakin silloin tällöin, vaikka vihaankin sitä muovikuorrutus-fiilistä yli kaiken. Hiukset vaan alkaa vetää takkuun vaikka mitä tekisi. Mutta olen ihan ulalla, että mikä/millainen hoitoaine olisi hyvä.
Mulla on TOSI paljon hiusta, mutta yksittäisten hiusten paksuus vaihtelee, löytyy niin paksua kuin olemattoman ohuttakin. En värjää, enkä juuri lämpökäsittelekkään tai muuten rääkkää hiuksia, eikä ne tunnu mitenkään vahingoittuneilta tai kuivilta. Latvat on tietty vähän kuivat, mutta ei mitään hamppua. Kaksihaaraisiakaan ei ole poikkeuksellisen paljon. Pidän hiuksia auki oikeastaan vaan kotona sohvalla istuessa, muuten ne on joko puikkonutturalla tai letillä.

En siis tosiaankaan kaipaa varsinaisesti siloittavaa hoitoainetta, eikä rakennepaikkaavakaan taida olla oikea tähän. En sit tiiä oisko joku kosteuttava, vaikka nää ei tosiaan mitenkään kuivilta mun mielestä tunnu :-\
Vastaa Viestiin