Hiukset yltää jo reilusti kainaloihin, vaikka viime kampaajakäynnillä napsaistiin kolmisen senttiä pois. Kampaaja ehdotti vielä taittoväriä, mutta en ajatellut käydä kampaajalla tämän vuoden puolella enää ollenkaan, koska olen tyytyväinen väriin, josta on hyvä kasvatella. Sitäpaitsi väri kävi kirvelemään päänahkaa, joten senkään puolesta en uskalla enää värjäyksiä. Omaa väriä on juuressa jo useampi sentti. Aika tummalta näyttää.
Hiustenhoitorutiinit on vähän muuttuneet. En käytä enää ollenkaan selvityskampaa pesun jälkeen ja pyyhekuivaan aina ennen hoitoaineen laittamista. Ennen vaan puristelin liiat vedet pois.
Ihastelin serkkutytön paksua tukkaa. Hänellä oli samanlainen sykerönuttura kuin minulla, enkä tiedä minkämittainen hänen tukka on. Varmaan ainakin vyötärölle.
Niin ja teen ruokaremonttia, että keho toipuisi entiselleen ja voisin taas alkaa juoksemisen.

Mulla hiukset kasvoi tosi vauhdilla kun harrastin raskasta liikuntaa. Olen juoksijatyttönen henkeen ja vereen ja kehon ja mielen kremppojen takia en ole voinut nyt juosta. Ja kaipaan juoksemista toki muutenkin kuin hiusten kasvun takia.
Tästä hyvä kasvatella!