Ja niinhän se on, eihän yhdessä kuukaudessa mahdollista hiustenkasvua edes huomaa, minä ainakaan. Mutta jos kolmen kuukauden päästä huomaan jotain parannusta mun vauvahiuksissa, niin ostan ehdottomasti toisen 3kk paketin perään.
Oletko huomannut mitään edistystä hiustenkasvussa?Kalevalatar kirjoitti: Se on 90 kapselin paketti, eli 3kk. Aion ehdottomasti syödä joka päivä ja kuurin loppuunAina suosittelevatkin noiden kanssa, että pitäisi syödä niitä vähintään pari kuukautta 2-6kk kuureina.
Nyt olen ollut kuurilla vajaat pari kuukautta ja pakko tässä vaiheessa sanoa, että näyttäisi toimivan! Mun ohimoilla olevat hennot ja lyhyet vauvahiukset näyttäisi ja tuntuisi olevan hieman pidemmät ja paksummat. Kun pidän hiuksia ponnarilla, mielestäni "ohimoläiskät" eivät ole niin selvät. Uskon että 3kk kuurin jälkeen ostan uuden paketin!Sue Ellen kirjoitti:Oletko huomannut mitään edistystä hiustenkasvussa?Kalevalatar kirjoitti: Se on 90 kapselin paketti, eli 3kk. Aion ehdottomasti syödä joka päivä ja kuurin loppuunAina suosittelevatkin noiden kanssa, että pitäisi syödä niitä vähintään pari kuukautta 2-6kk kuureina.
Itse tilasin sun inspiroimana Biorionia, vaikka en ihan yhtä halpaa pakettia onnistunutkaan löytämään. Olikohan vitosen enemmän, mitä pulitin.
Mulla on kroonisesti toistuva raudanpuute vissiin tehnyt tehtävänsä, ja huomasin hiuksia ensinnäkin lähtevän runsain mitoin, mistä en niinkään huolestunut, koska karvat ovat yleensäkin uudistuneet sulkasadon kautta.
Pahempaa on, että tajusin hiusten haurastuneen niin, että ne katkeilevat jo pari senttiä tyvestä alkaen. Mulle on ilmestynyt muutaman sentin pulisongit katkenneista hiuksista, ja päätä ympäröi sellainen sädekehä. Yksittäinen hius katkeaa samantien, kun päistä ottaa kiinni tai jopa tangle teezerin silleen kevyesti juuttuessa tukkaan. Kohtalon ivaa on, että hiukseni ovat harvinaisen käsittelemättömät mun karvoiksi: ei kerrostuneita megablondauksia
Raudan syönnin tietysti vihdoin turhamaisuuttani otin vakavasti, lisäksi tuo Biorion, Piimax, (sinkki ja magnesium). Mitä vielä voisin ottaa, että uus hius kasvaisi innokkaana ja vahvana?
Tuolle katkeilevalle heinälle ei kai ihmeitä voi mutta olisiko tuotesuosituksia ainespuolelta? Tukka on valmiiksikin kuivakka luonnonkiharaan taipuvainen, ei tosin silleen nätisti kihartuva, vaan rumasti laineisille puikoille vääntyvä. Pituus tuossa harteiden ja ryntäiden välimaastossa mut sille lie pakko antaa kyytiä pian ![]()