Sekalaisia kysymyksiä hiustenhoidosta

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Xhex0879
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen

Re: Sekalaisia kysymyksiä hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Xhex0879 »

Harmittaa, kuukausi sairaalassa vuodepotilaana todella huonossa kunnossa, hiuksista lähti yli kolmasosa. Vyötärön alapuolelle yltäävät hiukset enää lapaluihin, olivat niin ohkaiset että latvat oli rumat. Nyt hiukset tuntuu todella ohuilta, kasvaahan hiukset takaisin, mutta se ei paljon lohduta. Ja taistelu liikarasvoittuvan päänahan kanssa vain pahentaa tilannetta, nyt lääkäri käski kokeilla nizoralia. Se jos ei auta, täytyy mennä ihotautilääkärille. Onko jotain jolla hiukset sais näyttämään paksummilta? Mitään hiuslakkaa en tahdo käyttää.
Anelma
Haiven
Haiven

Re: Vs: Sekalaisia kysymyksiä hiustenhoidosta

Viesti Kirjoittaja Anelma »

Louna kirjoitti: 09 Tammi 2022, 13:13
Anelma kirjoitti: 07 Tammi 2022, 06:36 Selukos on nykyään vedetty markkoinalta, joten välillä kun epäilen että seborrea teroittaa kynsiään iskeäkseen, haudutan 10 minuuttia Nizoralia päänahassa. Saatan myös tupsauttaa sienipulveria päänahkaan yötä vasten ja pestä hiukset seuraavana aamuna.
Eikä :( Mä ostin viimeisimmän Selukos-putelin muistaakseni marraskuussa, eikä apteekissa puhuttu mitään myynnin loppumisesta. Mulla Selukos on ollut parempi kuin Nizoral. Mitä sienipulveria käytät? Olisikohan siitä apua korvien tauksille, jotka on mulla melkeinpä päänahkaa pahempi murheenkryyni (jatkuva vahamainen rasvoittuminen ja kutina)...
Olin myös ihan puulla päähän lyöty. Taisin käydä joulukuun lopulla etsimässä Selukosia ja silloin apteekkari sanoi että sitä ei enää myydä. Vähän tuossa mietin olisiko ulkomailla vastaavaa tuotetta mitä voisi ostaa ebaysta mutta en ole vielä kerennyt alkaa kaivamaan netin saloja.
Ja ihan Daktarin-pulveria olen käyttänyt kun kutina on ollut sietämätöntä. Sitä ei sitten kannata ennen töihin lähtöä tupsauttaa juuriin, puuteri näkyy juurista ;D
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja

Viesti Kirjoittaja elly »

Tämä talvi on kyllä ollut haastava hiuksille. Ennennäkemätön sähköisyys ja hiusten rastoittuminen käynnissä. Mitkä olisi parhaat ennaltaehkäisevät keinot? Erittäin silikoninen ja siloittava jätettävä voisi toimia.
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

^ Vaikka tuo talvi meni jo, seuraava tulee taas joskus... ja eipä sähköisyys ja rastoittuminen aina vuodenajastakaan ole kiinni. Itsellä on ollut samaa ongelmaa, nykyhoidolla takuttuu joskus paikoitellen muttei rastoitu. Suosittelen Kinky Curlyn Knot Today -jätettävää ja avokadoöljyä joko hoitoaineeseen tms. sekoitettuna tai sellaisenaan.
Vastaa Viestiin