XZ-hiustuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Nyt on Niittyvilla-hoitoaine kokeiltu, eikä riitä alkuunkaan pitkien hiusteni talvisähköä taltuttamaan.
Ostin tämän vaihtoehdoksi Dermosilin erinomaiselle Argan-naamiolle ja myös LH-Beautyn Oliivi-hoitikselle, mutta ei vedä veroja kummallekaan.. tuon Oliivin haju on aika ikävän 'tiskinestemäinen', mutta muuten kelvollista.
Olen pettynyt... halusin tukea kotimaista kauneusteollisuutta ulkomaisten suuryritysten sijaan, mutta olisi ollut parempi valinta napata mukaan jokin Garnierin silikonipitoinen ja edullinen tuubi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mir »

Mä oon löytänyt uudelleen XZ:n tuotteet. <3 En moneen vuoteen käyttänyt niitä kun piti kokeilla kaikkea muuta jännittävää, mutta nyt on fiilis kuin olisi kotiin palannut kun tuttuja tuotteita löytyyy kylppäristä jälleen. Vanilla Cafe-hoitis on nyt käytössä ja toimii mainiosti omaan käsittelemättömään tukkaan. Niittyvilla-hoitista käytin ennen tätä ja sen tuoksu oli kyllä aika tyrmäävä, jäi tukkaankin leijailemaan seuraavaksi päiväksi!
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Herneproteiini shampoo ja hoitoaine, mitä ihmettä!? Alkaa XZ-uutuudet olla jo aika erikoisia... ;D Näin nuo siis kaupassa, mutten ehtinyt nuuhkaisemaan. Oletan/toivon etteivät kuitenkaan haise herneille ;)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

;D Tämä on nyt sitten kahdeksas kerta tässä ketjussa, kun ihmettelen miten XZ:n uutuus tulee noin vain ilman mitään varoitusta hyllyille. Bernerin markkinointitaktiikka on käsittämätön.

Pitää kokeilla kyllä ehdottomasti. Viime aikoina olen tykänyt mustikasta, joka on hoitavimmasta päästä merkin tuotteita, vaikka erot ovatkin melko pieniä. Persikkanektarista en ole oikein tykännyt, se on niin mieto pesuteholtaan ja hoitoaine ei tee edes lyhyisiin hiuksiin mitään kummempaa. Raparperi-punaherukkaa voisi ostaa taas, siitäkin tykkäsin.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Herneproteiini shampoo ja hoitoaine kuulosta kyllä tosi erikoisilta. Liekö vegeproteiinibuumi iskenyt myös hiustuotteisiin.&nbsp; :O pitää kyllä ostaa testiin heti kun löytyy kaupoista! Tuoksu kiinnostaa nyt eniten.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Soijaproteiiniahan on shampoissa ja hoitoaineissa ollut jo pitkään hyvinkin laajalti. :)

Mutta herneproteiini on selvästi viime aikojen lobatuinta tavaraa, on tullut hiljattain (näin palkokasviallergisena, köh) huomattua sen ilmestyminen ihonhoitotuotteisiin, shampoisiin, hoitoaineisiin ja esim. pakastepizzoihin... Ei hirveästi mieltä lämmitä.
1cFii, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

Yhden käyttökerran kokemuksia XZ herneproteiini shampoosta ja hoitoaineesta: Shampoo on aika erilainen verrattuna XZ:n muihin, tämä on koostumukseltaan aika luirua. Pesee hiukset aika narskuvan puhtaaksi, tuli vähän sellainen fiilis kuin olisi pessyt hiukset jollain miedolla syväpuhdistavalla shampoolla.
Hoitoainetta hulahti tukkaan jotenkin tosi reilusti. Nyt kuivana tukka on pörröisempi ja hieman karheampi kuin yleensä.
Tuoksu näissä oli jotenkin aika erikoinen. Hoitoaineessa tuoksu oli selvästi voimakkaampi. Mä en oikein osaa verrata tätä tuoksua mihinkään. Sellainen hieman pistävän raikas tuoksu.
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Eka pesukerta persikkanektarin kanssa. En ole liiemmin persikantuoksuisten asioiden perään, mutta yllätyin ettei suihkussa haissut liikaa tai mitenkään epämiellyttävälle. Yllätyin että tavara itse oli ihan kirkasta ja ehkä jopa hieman geelimäistä. Vaahtosi tosiaan melko vähän, mutta tukka tuntuu puhtaalta. Sanoisin että ostan tätä uudestaanki!
LoveStory
Haiven
Haiven
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Elo 2009, 14:04

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja LoveStory »

Olen pitkään pessyt suklaa vanilja-shampoolla ja halusin koittaa jotain uutta. Ostin rapaperi-punaherukka-shampoon ja ai hitsi, että se kuivattaa.&nbsp; :-X
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Mä olen täydellisen ihastunut XZ:n omenahuuhteeseen. Olen käyttänyt sitä shampoon asemasta, jos hiukset eivät ole kovin likaiset. Tekee hiukset puhtaiksi ja jättää kohtalaisen selviksi. Ihan pelkästään sen selvitystehot ei riitä vaan vaatii seurakseen jonkun hoitoaineen, käytän yleensä jätettävää.

Niin ja ostin taas Niittyvilla-naamion ja on se ihana. Se vaan sopii näille mun hiuksille kuin tauti.
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Oon käyttänyt Suklaa-vanilja hoitosuihketta selvittävänä ja se on ihan passeli, ei mitenkään superhyvä mut ihan perusjees. Oon kyl sillä silmällä kattellu muumisuihketta tai tuota Herbinan vastaavaa samaan tarkoitukseen. En tiiä miten tätä itessään käyttää hoitosuihkeena vain siihen tarkoitukseen, se on minulle hieman mysteeri. Tuoksu ei ota nenään mut ei nyt hurmaakaan. Sain tän vähän käytettynä niin ei nyt mikään menetys mihinkään suuntaan.
Avatar
eveleen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 75
Liittynyt: 28 Heinä 2009, 23:36
Paikkakunta: United Kingdom

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja eveleen »

XZ uutuuksia tulossa taas, tällä kertaa tehoaineena kauraöljy ja kokoelmaan kuuluu shampoo, hoitoaine sekä hiusöljy (https://www.berner.fi/2018/06/xz-kauraoljy-sarjan-tuotteet-hellivat-kuivia-ja-kasiteltyja-hiuksia/).
2b F ii
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Happy »

^Tuo hiusöljy herätti eniten mielenkiintoa. Hintaakin vain neljä euroa! Hoitoainekin lähtee kokeiluun, mä vaan toivon että siinä olis sellainen lempeä hunajainen tuoksu... Enköhän mä saa noi muut öljyt tuhottua syyskuuhun mennessä&nbsp; O:)
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Onpas Xz nyt puskemassa mielenkiintoisia tuotteita markkinoille. Tuota kauraöljyjätettävää pitää kokeilla, kun tulee markkinoille. Tänään myös ostin Omena hiushuuhteen. Tykkään käyttää omenaviinietikkaa pesun jälkeen, mutta tuo Xz versio on helpompi, kun ei tarvitse läträillä etikan kanssa ja tuoksukin on monin verroin parempi. Vielä en ole kokeillut, miten toimii, mutta huomenna pääsee testiin.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: XZ-hiustuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Onko joku nähnyt tuon hiusöljyn inciä? Hinta kiinnostaa, mutta mitä sillä hinnalla saa. Valitettavasti epäilen vahvasti, että siinä on ainakin reilusti alkoholia ja mahdollisesti silikoneja. Ainakin heidän päänahan hoitoöljyt sisältävät niin paljon alkoholia, että minä saan lopputuloksena vain kuivemmat hiukset ja päänahan. Ei siis jatkoon.

Käytän aivan tyytyväisenä useampaa XZ:n tuotetta. Jatkuvassa käytössä on omenahuuhde, niittyvilla hoitoaine ja persikkanektari latvasuoja. Lisäksi epäsäännöllisessä käytössä on niittyvilla tehonaamio ja muiden sarjojen hoitoaineita. Tuota niittyvillaa vaan ei tunnu voittavan mikään. Viimeksi kokeilin herneproteiinin, joka meni yhden käytön jälkeen värjäyshoitoaineeksi, missä käytössä se palvelee melko hyvin.
Vastaa Viestiin